wat is je budget, dan ga ik na de lunch even kijkenquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
welke video kaart raad je aanik weet hetniet meer er zijn 80 dezelfde die 1% met elkaar verschillen
Niet dan?quote:
ik ook maar ik heb godverdomme nog steeds de kast niet na 3 weken en heb alle onderdelen alquote:
250 ofzo moet wel kunne game films en 2 aanslutingenquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat is je budget, dan ga ik na de lunch even kijken
quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:00 schreef WhiteLightning het volgende:
haha, ik raak een beetje de draad kwijt met die avatars geloof ik
Ik heb dezelfde als runxquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:01 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ik heb heul niet dezelfde avatar als Mooz
Wat moet ik doenquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Moozie, dat kom je aan het goedmaken verdomme
quote:
Ik mag dat niet eens van maleduckquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Niet dan?dan gaat de goedmaaksex zeker ook niet door
Weinig, ik zit wel bovenopquote:
Gewoon negeren en LL.. eerhm..hoe zeg ik dit netjesquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:09 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik mag dat niet eens van maleduck
Jaloerzie denk ik
Dat is balen gozertquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:05 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik ook maar ik heb godverdomme nog steeds de kast niet na 3 weken en heb alle onderdelen al![]()
LOLquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Weinig, ik zit wel bovenop
oh god nou word ik gek van mezelf![]()
sorrie![]()
Hey sgelequote:Op donderdag 8 januari 2009 12:09 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gewoon negeren en LL.. eerhm..hoe zeg ik dit netjes
Vrees dat er geen nette manier is om mij een standje te gevenquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:09 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gewoon negeren en LL.. eerhm..hoe zeg ik dit netjes
Standje geven? Ik dacht meer aan uitwonenquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Vrees dat er geen nette manier is om mij een standje te geven
Best hoor jochiequote:
Mogguh p00p!quote:
Tja..quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:14 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Jochie![]()
![]()
Met mij ging het goed totdat ik dit las
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |