abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64867006
Ah jij vindt dus ook op onverklaarbare wijze onder de kont geplette stukken brood?
Stroop werkt trouwens best goed als gel...
Fake it till you make it...
pi_64867595
BE wat eet hij stil
Ik zal morgen eens een filmpje van de meiden maken...zoek de 80 verschillen...
  vrijdag 9 januari 2009 @ 21:48:43 #53
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64867970
Nou, dat is dus het rare. Als ik de boterham in 12 kleine stukje snij vergaat het ons zo ongeveer net als jullie hierboven.
Maar waarom hij dus deze kwart-stukken zo eet... geen idee?
Ik denk dat het een fase is. Hij had vanmiddag zijn koekje ook zo beet.
pi_64868615
Wel een leuke fase. Misschien moet ik het brood ook maar in grotere stukken aanbieden dan... Snij het nu in kwartjes... En met kaas doe ik ze dubbel, maar ze vist gewoon de kaas ertussenuit. En als ze nog trek heeft eet ze aan het eind die droge restjes brood nog los op...
BE, ik denk dat Sasha gewoon een klein prinsje is met dat pinkie in de lucht
pi_64870277
Wat een lekker ventje BE!

Als wij het brood dubbelvouwen, vouwt Chris het wel weer open. De zooi blijft hetzelfde . Tegenwoordig prik ik een stukje brood op een vork, en dan werkt hij dat zo naar binnen. Vooral handig bij appelstroop/jam..
Zo heeft hij vanmiddag ruim een boterham op. Dat is stukken beter dan die 3 hapjes van december..

Stiemie, goed van dat examen zeg!

Ik vermoed dat die driftbuien te maken hebben met zijn ontwikkeling. Chris probeert echt veel meer te doen met woordjes (alleen paps en mams verstaan niet zoveel), en hij loopt heel veel achter de blokkenkar, dus dat loslopen zal ook niet zo lang meer duren. Dus waarschijnlijk een spongetjes/fase .
pi_64878682
Op een vork prikken...? Dan is het toch de bedoeling dat je het daar eerst afpulkt voor je het in je mond stopt? .
DF, misschien wil Chris wel meer dan hem nu lukt en geeft dat die driftbuien, succes
pi_64878836
hihi, hier staat nu iemand heel hard ERNIEEE te roepen naar de tv...
alleen tsja, daar is geen sesamstraat op nu.
pi_64879613
Hahaha Pepijn Linde snapt ook nooit dat in het weekend de Teletubbies een dagje vrij hebben.

Ernie heet hier trouwens Erna Zou hij een operatie ondergaan hebben?
  zaterdag 10 januari 2009 @ 10:53:44 #59
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_64879712
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 09:08 schreef Nijna het volgende:
Op een vork prikken...? Dan is het toch de bedoeling dat je het daar eerst afpulkt voor je het in je mond stopt? .
DF, misschien wil Chris wel meer dan hem nu lukt en geeft dat die driftbuien, succes
Idd, Nijna! Eerst heel veel moeite doen om het op je vork te krijgen, even glunderen, en dan van de vork afhalen en dan pas opeten

Wat goed, Stiemie!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_64884390
Sasha wat een lekker ding

Stiemie , well done!

Meike eet tegenwoordig geen korstjes meer....die legt ze vakkundig aan de kant...

Gister de prijs opgehaald die Meike had gewonnen met de kleurwedstijd. Een nijlpaard knuffel! Ze is er helemaal blij mee, klemde Nellie onder de arm en liet hem niet meer los. Tuurlijk moest nijlpaard mee naar bed. Vannacht werd Meike wakker, en toen ik bij haar kwam zei ze in haar slaap: "piepaat" (wat dus nijlpaard is in Meike-taal)
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_64889070
Ahw Karin , piepaat
pi_64890654
Vandaag het haagse bos ingeweest om het ijs bij Bea te checken !
Echt geweldig mooi en leuk!

Bea had helaas afgebeld.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 23:23:04 #63
35189 Troel
scherp en bot
pi_64901835
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 15:13 schreef Brighteyes het volgende:
Hey wat leuk Karin!

Hier is mijn smakkende manneke:

Herkenbaar

(Alleen heeft Ruben soms ook de neiging om de boterhamhelften van elkaar af te trekken en dat is juist met appelstroop leuk natuurlijk )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 11 januari 2009 @ 10:12:34 #64
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64908028
Ik zie net hoektand rechtsonder doorschemeren.
Dat verklaart de poepluiers idd wel weer, maar ik dacht eigenlijk dat dat was van het doorgroeien van de bovenhoektanden.
De stand is nu dus 4 tanden, 4 kiezen en 3 hoektanden.
Kunnen we binnekort aan de spare ribs. :
  zondag 11 januari 2009 @ 10:30:47 #65
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64908177
Sasha heeft gisteren een pluchen bloem gekregen en zowel hij als de poes vinden hem erg leuk. Nu is Sasha dus luid schaterend de poes steeds aan het achtervolgen die de bloem wel leuk vindt, maar Sasha die ermee zwaait is toch wel eng dus die springt een beetje heen en weer. Tot grote pret van Sasha dus. Heerlijk om te zien en te horen.
  Jubileum moderator zondag 11 januari 2009 @ 10:42:28 #66
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_64908346
Maak je een filmpje BE?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 11 januari 2009 @ 10:49:37 #67
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64908438
Heb het geprobeerd, maar de batterij was zo goed als leeg. Zal straks even kijken of er nog een leuk stukje op staat.
Moet de batterij sowieso wel op gaan laden, want volgens mij gaat dat mannetje binnekort wel los lopen hier.
Hij staat nu achter zijn wheelybug die hij dan van de grond tilt. Maar los staan en lopen is nog eng.
  zondag 11 januari 2009 @ 12:47:27 #68
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_64910748
We zijn vandaag voor het eerst op natuurijs geweest
Bij schoonouders achter. Was leuk. Alleen eli kreeg het koud, (capuchon valt steeds af, en wantjes / handschoenen worden niet geaccepteerd) en vond het een beetje eng, dus na vijf minuten was de lol er voor hem af. Even in doek gehangen voorop, armpjes binnenboord, en toen hebben we alsnog samen over het ijs geschuifeld. Ik vond het leuk

En kies nr. 2 is door!
Linksonder achter ergens. De bubbels die ik steeds zie breken niet door, maar de rest van zijn gebit wel Bijzonder kind
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  zondag 11 januari 2009 @ 13:47:43 #69
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64912452
Davinia, ik heb voor Sasha een bivakmuts achtig iets gekocht, want die capuchon was ook een drama en gewone mutsen trekt hij te makkelijk af. Wantjes wil hij ook niet, maar gelukkig zijn zijn mouwen nog te lang. :p
En nog een kies erbij!
pi_64912846
Sasha wat eet jij netjes!

Nou hier is alles weer normaal Jet had duidelijk last van een faaaaaase Vanmorgen is ze zonder mopperen gaan douchen en ze had het erg leuk Eten gaat ook weer goed en slapen gaat zoals altijd goed
Gisteren zijn we wezen schaatsen en Jet ging mee op de slee ze heeft zo hard gelachen Ze vond het echt super leuk!
Ze moet ook enorm giechelen om de vliegtuigen in de lucht die streepjes maken! Vanmorgen zei ze ineens "kijk dan vliegtuig" .... klinkt zo leuk uit zo'n klein mondje
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_64912952
Meike vindt mutsen cool! Alleen vindt ze het ook leuk om het ding over dr ogen te trekken en vervolgens aan de wandel te gaan!

Vannacht heeft Meike voor het eerst bij vrienden van ons gelogeerd, en dat ging helemaal super. Toen we haar kwamen ophalen kregen we nog net een kus, maar daarna weer 1 streep naar mijn vriendinnetje die gezellig met haar op de grond met blokken zat te spelen.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zondag 11 januari 2009 @ 17:07:56 #72
80382 manny
30 is best veel
pi_64919382
quote:
Op zondag 11 januari 2009 14:04 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Meike vindt mutsen cool! Alleen vindt ze het ook leuk om het ding over dr ogen te trekken en vervolgens aan de wandel te gaan!

Vannacht heeft Meike voor het eerst bij vrienden van ons gelogeerd, en dat ging helemaal super. Toen we haar kwamen ophalen kregen we nog net een kus, maar daarna weer 1 streep naar mijn vriendinnetje die gezellig met haar op de grond met blokken zat te spelen.
Heeft ze het overleefd ? Ze mag er straks 2 entertainen...
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_64921014
BE, wat heeft hij al veel tandjes/kiezen... Hier 7,5 tand en verder voor zover ik heb kunnen ontdekken nog niks. En Sasha lekker dollen met poes! Leuk zeg.

Davinia, wij hebben een wintermutsje wat je vastknoopt onder de kin en dat blijft wonderbaarlijk goed zitten (van barts). En wantjes laat ze gelukkig nog aan, maar ze kan dan verder ook niet echt wat met haar handen .

Wat heerlijk klinkt dat winterpret en gebabbel, Jet!

Meike lekker uit logeren geweest
  zondag 11 januari 2009 @ 18:08:40 #74
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_64921379
quote:
Op zondag 11 januari 2009 12:47 schreef DaviniaHR het volgende:
De bubbels die ik steeds zie breken niet door, maar de rest van zijn gebit wel Bijzonder kind
Dat heb ik ook . Afgelopen nacht 04.30 werd er ijselijk gegild, ik kijken wat er aan de hand was. Luier was nog goed, geen koorts, geen last van de helm, niet te koud niet te warm, tanden had ik daarvoor nog bekeken en het zag er niet naar uit dat er wat ging komen.

Na een uur weer in d'r eigen bed gelegd, nog geen twee uur later weer ijselijk gegil. Nog een keer alles gechecked, bij ons in bed gelegd, ook geen succes. Om 8 uur was mijn wederhelft klaarwakker en die is met haar in de woonkamer gaan zitten zodat ik nog even een uurtje kon inhalen.

Kijk ik vanmiddag, heeft ze ineens d'r tweede voortand. En daar heb ik nog geen bultje niks gezien. En dan voel ik me zo schuldig dat ik dus wél spul heb om erop te smeren, maar dat ik altijd te laat ben om het te gebruiken .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_64928463
Floortje heeft nog steeds alleen maar 6 tandjes, 4 boven en 2 onder... Ik denk al weken (af en toe dagen zure poep en rode billen, dikke bulten in haar tandvlees en af en toe hele rode wangen) dat er kiesjes komen maar nog steeds niets meer dan 2 bulten te voelen...

En sinds gisteren loopt ze ineens echt . Stappen ging steeds beter en verder, maar nu loopt ze echt heel de tijd. Even stil staan, dan weer verder... Hoek om, overal waar ze heen wil gaat ze te voet.
Zo knap en lief... En zo anders ziet dat er uit...
En lachen heel de tijd! Ze vind het zelf zo leuk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')