Och wat zielig voor Sasha! Echt sneu als ze zoveel last hebben van tandjes.
Zwitsalbaby, gewoon lekker haar gang laten gaan. Als ze gister ineens liep zal ze het vast wel vaker gaan doen hoor. Soms vinden kindjes het ook erg spannend om zomaar ineens dat soort dingen te doen.
Stiemie, dat kan ineens hard gaan hoor. Let maar op, voor je het weet kan Linde dat ook allemaal.
Karin, Tekenen vindt hij erg leuk. Hij tekent niks uit zichzelf maar als je hem vraagt om iets te tekenen doet hij het zo. (niet dat je dat er dan uit kan halen) Hij kan ze zelf daarna wel weer benoemen als je vraagt wat het is, dus ik denk dat het voor hem wel wat voorstelt.
Voor de verjaardag vind ik het erg lastig. Damian heeft met kerst al zoveel gekregen dat de ideeën op zijn. Wij willen zelf een peuterbedje geven, omdat we het niet echt weten. Hij komt om in de knutselspullen, duplo en spelletjes.
Ik denk dat ik wat boekjes vraag en nog maar wat extra duplo of spullen van little people want dat blijft leuk. En een keukentje is ook leuk.
Hopla daar doet Damian niks mee. Hij vindt het maar eng. En klei is vies, daar gaat hij van kokhalzen.

Nog wat cadeauideeën die hier erg in de smaak vallen. Een schoonmaakkar met een werkende stofzuiger. Vooral de stofzuiger is favoriet.
En Damian heeft met kerst nog een laptop gekregen van Nijntje. Daar was hij ook erg blij mee. Er wordt elke dag nog dankbaar mee gespeeld.
Afgelopen weekend zijn trouwens de haren van Damian geknipt. Helemaal kort. Zijn krullen zijn weg.

Het is echt wennen, maar toch ook wel erg leuk.