Dus.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:16 schreef dvr het volgende:
[..]
Wat andere mensen vinden heeft godzijdank niets met 'rechtsbesef' (ik neem aan dat je rechtsgevoel bedoelt) te maken. Die grijze duiven willen alleen maar orde en rust, en die dame van de stichting identificeerde zich veel teveel met die m.i. onnutte muziektent, die 363 van de 365 dagen ongebruikt publieke ruimte staat in te nemen.
Komt nog bij dat dit soort faciliteiten normaal altijd publiek bezit is, en dat deze muziektent dat gezien zijn functie en locatie -middenin het kinderspeelveldje nota bene- in wezen nog steeds is (vandaar ook Visser's kritiek op de gemeente). Laat zo'n ding dan de andere 363 dagen tenminste nuttig zijn als speelhut voor de kinderen.
Bovendien hebben die kinderen er nooit aantoonbaar schade aangericht. Dat zij het als onrecht ervaarden dat ze er werden weggestuurd, en dat ze met dat soort verdachtmakingen werden geconfronteerd, getuigt juist van een prima ontwikkeld rechtsgevoel. Dat dat jongetje het vervolgens aandurfde om er een 'zaak' van te maken vind ik moedig, en gezien zijn leeftijd heeft hij zich uitstekend geweerd.
In Visser's advies aan de stichting om een jongerenconcert te organiseren en daar de kinderen bij te betrekken kon ik me trouwens niet zo vinden. Hij had Pieter moeten aanmoedigen om een speedmetalbandje te beginnen en daarmee wekelijks in die tent een concert te verzorgen..
Het ding staat alles behalve midden in het speelveldje, en is al 20 jaar geen publiek bezit meer, dus Pietertje heeft nooit meegemaakt dat je wél in dat ding mocht spelenquote:
Precies, dat is wel heel erg scheef. Het is geen publiek bezit, klaar.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:55 schreef Cheiron het volgende:
Lekker makkelijk, als er 10k aan besteed moet worden om het op te knappen mag het dorpsbelang er voor op draaien. Zodra het er weer netjes staat moet het toch maar publiek bezit zijn.
Ben jij 1 van die mongolen die hem daar uit staat te schelden? Haal dat es even snel weg, het is kutkind, maar helemaal niet jouw zaak om een minderejarige daar om lastig te gaan lopen vallen.quote:
Denk ns even na triangeljosti.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:52 schreef aaipod het volgende:
[..]
Ben jij 1 van die mongolen die hem daar uit staat te schelden? Haal dat es even snel weg, het is kutkind, maar helemaal niet jouw zaak om een minderejarige daar om lastig te gaan lopen vallen.
jongentjequote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:08 schreef Prik0 het volgende:
Ik vind een jongentje van 10 op zijn hyves uitschelden wel erg triest.
Zijn hyves is inmiddels gesloten.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:28 schreef Grimm het volgende:
haha
http://pieteristof.hyves.nl/
http://mannekepieter.hyves.nl/?ref=sr
quote:
quote:
Zijn kind??quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:45 schreef Ferdii het volgende:
Ik denk juist dat z'n kind het later ver gaat schoppen![]()
Geeft zijn karakter wel goed weer. Hij staat altijd aan het stuur overal.quote:
maar ze heeft wel gewoon gelijkquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:53 schreef NanKing het volgende:
Ik vind die zure sloot met dr whatever en opzouten toch wel een stukje erger. Een huilbaby van 350.
zoals ik al zei, wrom maakt die zich druk om een overdekt voetbal veldje als die toch op het hockeyveld eindigtquote:
Op het moment dat zijn ingestudeerde zinnetjes op waren viel dat behoorlijk tegen inderdaad. Vooral veel gestotter.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:37 schreef Gehannes het volgende:
Maar iedereen loopt hier te lullen dat dat gastje zo slim over kwam, maar dat vond ik totaal niet.
Of naar de kleinkunstacademie.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:24 schreef F04 het volgende:
Pieter Dijkstra gaat vast rechten studeren.
Gaat-ie als advocaat de meest kansloze zaken voor de rechter brengenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:24 schreef F04 het volgende:
Was ook wel nodig.quote:
Dan leert-ie in elk geval wat eigendom is. Ik zie hem al staan bij de rechter: 'ik snap het wel, maar ik negeer het, edelachtbare'quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:24 schreef F04 het volgende:
Dat gaat een Enait II worden dan, heel veel moeilijke woorden gebruiken om totaal geen punt te maken.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dan leert-ie in elk geval wat eigendom is. Ik zie hem al staan bij de rechter: 'ik snap het wel, maar ik negeer het, edelachtbare'
Trots op Nederland campagnefotoquote:
who cares...met dit gedrag zal zo'n kind het nooit gaan redden, daar mag ie best op worden geattendeerdquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:40 schreef kalinho het volgende:
[..]
Was ook wel nodig.
Kom op, een ventje van 10 uitschelden![]()
Tuurlijk, zn gedrag was niet helemaal jofel...maar wtf hij is 10 jaar. Net of die mensen geen rare dingen deden toen ze 10 waren. Iedereen maakt fouten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |