quote:
quote:
Zijn kind??quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:45 schreef Ferdii het volgende:
Ik denk juist dat z'n kind het later ver gaat schoppen![]()
Geeft zijn karakter wel goed weer. Hij staat altijd aan het stuur overal.quote:
maar ze heeft wel gewoon gelijkquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:53 schreef NanKing het volgende:
Ik vind die zure sloot met dr whatever en opzouten toch wel een stukje erger. Een huilbaby van 350.
zoals ik al zei, wrom maakt die zich druk om een overdekt voetbal veldje als die toch op het hockeyveld eindigtquote:
Op het moment dat zijn ingestudeerde zinnetjes op waren viel dat behoorlijk tegen inderdaad. Vooral veel gestotter.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:37 schreef Gehannes het volgende:
Maar iedereen loopt hier te lullen dat dat gastje zo slim over kwam, maar dat vond ik totaal niet.
Of naar de kleinkunstacademie.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:24 schreef F04 het volgende:
Pieter Dijkstra gaat vast rechten studeren.
Gaat-ie als advocaat de meest kansloze zaken voor de rechter brengenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:24 schreef F04 het volgende:
Was ook wel nodig.quote:
Dan leert-ie in elk geval wat eigendom is. Ik zie hem al staan bij de rechter: 'ik snap het wel, maar ik negeer het, edelachtbare'quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:24 schreef F04 het volgende:
Dat gaat een Enait II worden dan, heel veel moeilijke woorden gebruiken om totaal geen punt te maken.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dan leert-ie in elk geval wat eigendom is. Ik zie hem al staan bij de rechter: 'ik snap het wel, maar ik negeer het, edelachtbare'
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |