SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 52% gewijzigd door BrandX op 07-01-2009 22:55:22 ]
Geen militanten in school Gaza'quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:21 schreef __Saviour__ het volgende:
Kut natuurlijk. Maar het laffe Hamas gebruikt wel expres scholen, moskeeën en andere plekken met burgers om vanuit te opereren, zodat ze onschuldige slachtoffers kunnen opvoeren als Israël het gebouw als doelwit onder vuur neemt.
Waarheen? De zee in?quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:24 schreef DtchDopey het volgende:
Als ik kinderen had en gewaarschuwd zou worden dat er luchtaanvallen zouden komen of tank beschietingen zou ik toch zorgen dat ik mijn kinderen oppak en zover weg mogelijk uit de buurt zou komen!
Waar naar toe?quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:24 schreef DtchDopey het volgende:
Als ik kinderen had en gewaarschuwd zou worden dat er luchtaanvallen zouden komen of tank beschietingen zou ik toch zorgen dat ik mijn kinderen oppak en zover weg mogelijk uit de buurt zou komen!
Dat doet 'het onmenselijke' Israel ook.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:24 schreef DtchDopey het volgende:
quote:Gaza: When the IDF "Knock on roofs by telephone"
According to Israeli sources, the air force of the Hebrew State (Heyl HaAvir) uses a new procedure before hitting some sensitive targets in Gaza. The record, called "Knock on the roof," validated by the Israeli Justice, is to call by phone, the occupants of a house ten or fifteen minutes before firing a missile. This is usually a military intel officer calling on his mobile phone, the Hamas leader targeted, asking him to move his family away from the house.
This rule has seemingly been applied last Thursday during the raid aimed at Nizar Rayan, a leader of Hamas. The man did not answer the phone (which is also a way to locate him!) Aviation then fired, killing him and his four wives and ten of his children.
Tuurlijk, al die arme Palestijnen hadden een enkele reis Kenia moeten boekenquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:24 schreef DtchDopey het volgende:
Nee dat waren statische foto's met onduidelijke foto's.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als de massavernietitgingswapens in Irak?
Er wordt gewaarschuwd voor specifieke gebouwen. Als ze dan toch hardnekkig blijven zitten is het wel eigen schuld.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:28 schreef AlllahoehAkbar het volgende:
Waar naar toe?
De zee? Gaza is de meest dichtbevolkte regio ter wereld
Iemand vermoorden, en vervolgens zeggen dat het eigen schuld is?quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:31 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Er wordt gewaarschuwd voor specifieke gebouwen. Als ze dan toch hardnekkig blijven zitten is het wel eigen schuld.
Meki ben jij het?quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:35 schreef AlllahoehAkbar het volgende:
[..]
Iemand vermoorden, en vervolgens zeggen dat het eigen schuld is?
Ook als mensen die gevlucht zijn naar VN scholen en daar worden dood gebombardeerd is het dan alsnog eigen schuld?
Huizen waar geen enkel wapen te bekennen is ook eigen schuld?
Besef jij wel wat je zegt?
Ik merk dat jij net zo verhard bent geworden door al dat internetgeweld als ik.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:34 schreef Rosbief het volgende:
Als je er even overheen kijkt ziet het er best schokkend uit, maar als je het goed bekijkt valt het best mee. Pic 3 is bv geen afgehakt hoofd wat ik eerst dacht, het lichaam is gewoon ingegraven. Verder vooral schaafwonden en veel bloed met zand maar geen afgehakte ledematen ofzo.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:44 schreef John.Milton het volgende:
Wat heeft het topic dannog voor bestaansrecht?
Sorry maar als mijn huis in de fik staat ga ik er ook uit ondanks dat ik nergens heen kan. Ik vind het gewoon heel vreemd overkomen dat er zoveel kinderen zouden zitten, daar zorg je toch voor dat ze uit de buurt zijn. Het is niet alsof ze het niet wisten.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:28 schreef AlllahoehAkbar het volgende:
[..]
Waar naar toe?
Dat begrijp ik niet zo goed?quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:43 schreef BrandX het volgende:
hmmm, nog even doorgekeken, wat snel gesloten. Excuses.
Maar de foto's in de OP hou ik graag ff weg
Grappig, maar ik herinner me dat in Libanon ook knuffels etc op een plek des onheils werden gelegd voor de foto. Daarmee impliceer ik niks, maar vraag het me af. Je reactie spreekt trouwens weer boekdelen.quote:
Leg uit?quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:54 schreef elcastel het volgende:
[..]
Je reactie spreekt trouwens weer boekdelen.
Ja dat denk ik ook.quote:
Rosbief, als je niets nuttigs te melden hebt in deze discussie, verzoek ik je vriendelijk niet meer in dit topic te posten. Dank jequote:
Whehe. Zou je willen. Ze zijn de op 12 na dichtbevolkste regio ter wereld.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:28 schreef AlllahoehAkbar het volgende:
[..]
Waar naar toe?
Je bedoelt dat ze best een paar mensen kunnen missen?quote:Op woensdag 7 januari 2009 @ 22:28 schreef AlllahoehAkbar het volgende:
[..]
Waar naar toe?
Tja, goede opmerking. Lijkt toch ergens op te wijzen.. of niet?quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:37 schreef LoggedIn het volgende:
Er lijken iig geen doden te vallen onder de volwassenen, dat scheelt nog
De mensen moeten eerst eens klikken op vooral de middelste foto/ filmpje voordat ze beginnen te mekkeren over dat Israel verkeerd bezig is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
shit is corny:quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:40 schreef tho_Omas het volgende:
Heb je ook foto's van Israelische slachtoffers? Jammer dat mensenlevens geofferd worden in een strijd waarin het alleen maar gaat om expansiedrang van de Zionisten en de Jodenhaat van Hamas.
Inderdaad. Er zijn veel dichter bevolkte gebieden. Maar het doet het goed in de linkse media om Gaza als dichtstbevolkt te stempelen, want hoe durft Israël daar wel niet te vuren!quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:07 schreef Sander het volgende:
[..]
Whehe. Zou je willen. Ze zijn de op 12 na dichtbevolkste regio ter wereld.
Oh ja de RNA de oh zo onafhankelijke omroep enigste media vorm in de Gaza die met duizenden worden betaald door cnn en reutersquote:
Dat filmpje!quote:Op donderdag 8 januari 2009 @ 00:14 schreef Wouser het volgende:
[..]
Oh ja de RNA de oh zo onafhankelijke omroep enigste media vorm in de Gaza die met duizenden worden betaald door cnn en reuters
http://www.geenstijl.nl/m(...)powned_nodig_is.html
Ik zeg helemaal niet dat Israël doet goed is want dat is het totaal niet. Het is echt verschrikkelijk daar. Echter ik ga echt niet in de propaganda trappen van Hamas zelf. Als er echte mannen bij Hamas zaten zouden ze niet gaan schuilen in schoolgebouwen. Hamas doet zelf ook vreselijke daden en in oorlog vallen nou eenmaal burgerslachtoffers.
Maar waar hebben we het over er zou immers eigenlijk helemaal geen oorlog zijn als Hamas Israël geen aanleiding had gegeven VOOR een oorlog en het nou gewoon eens zou gaan accepteren dat de verdreven Joden uit Europa daar leven.
Kortom: het moet van beide kanten komen!!!
quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:15 schreef AlllahoehAkbar het volgende:
Foto's staan achter een spoiler, let op, kan als erg schokkend ervaren worden!Waar staan precies de schokkende foto´s?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad, in dat gazatopic is al veel ergere propaganda voorbijgekomen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 02:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Waar staan precies de schokkende foto´s?
Same here.quote:Op woensdag 7 januari 2009 @ 22:49 schreef SHE het volgende:
Ik weet ook niet zo goed meer wat ik ervan moet vinden.
Het enige waar ik spijt van heb is dat ik edits kan lezen. Wat zijn die foto's verschrikkelijk zeg..wat een ellende
Mensen met kinderen moeten niet klikkenquote:Op donderdag 8 januari 2009 08:53 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Same here.
Waarom moest ik nou kijken of het zo schokkend was als men aangaf...![]()
.
Ik had ook iets anders verwacht. Kan me herinneren dat ik ooit een video had gezien waarbij 8 militairen werden onthoofd, 1 voor 1. En toen kwam er een geluid uit z'n luchtpijp yo, niet normaalquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:22 schreef RacerDKB het volgende:
Valt wel mee, dat schokkend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |