Oh ja pfff, das waarquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh nou dat valt wel mee toch?
Greysie is ouder!
* Muis006 rent kakelend weg
quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:28 schreef Vivi het volgende:
[..]
Of zet gewoon een smiley over je hoofd.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
What teh shmoock?
Mini-Dean!
Doe mij die nieuwe heer G maar!quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:38 schreef Greys het volgende:Ik voer Heer G te goed!
Heer G toen we elkaar net kenden, let op zijn hoofdje:
[ afbeelding ]
Heer G enkele jaren later:
[ afbeelding ]
Oh oh oh! Mijn kind lijkt op mij. Ze heeft mijn tietenfascinatiequote:Op woensdag 7 januari 2009 20:34 schreef Greys het volgende:
Ik lijk wel... oud!
En Dean nog klein idd he?
Volgens mij had ik hem niet zo goed vast, want hij kijkt bedenkelijk
quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:39 schreef TJDoornbos het volgende:
Diz ik kan via mobiel niet pmmen. Maar ze lig in coma.
Vind je ja?quote:
Hahaha nee! Ik vind het gewoon een leuke uitspraakquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aaaah de Bink zit er daar echt parmantig bij!![]()
En Heer G heeft idd een hoekig mini-kopje! Nu ziet ie er sowieso volwassener uit
![]()
Muis: ik mag hopen dat ik je niet aan Borat doe denken(huu I pictured the wrestling-in-hotel-room-scene!
)
*knuffelt TJD*quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:39 schreef TJDoornbos het volgende:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:39 schreef TJDoornbos het volgende:
Kan je wel pm lezen?quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:39 schreef TJDoornbos het volgende:
En eigenlijk he! Vind ik die tweede foto heel leukquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Vind je ja?
Ik kom net op die HD deze foto's tegen.
Vind je me nu nog sjiek?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, nog steeds. Mooie kopquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:41 schreef Greys het volgende:
Vind je ja?
Ik kom net op die HD deze foto's tegen.
Vind je me nu nog sjiek?
Voor de rest gaat het leven nou eenmaal door helaas.quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:43 schreef Greys het volgende:
TJ, sterkte, wat vreselijk![]()
En ik maar een beetje lollig doen. Sorry.
Noesquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:24 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Vandaag hoorde ik op het nieuws dat iedereen die vandaag moest afrijden op een andere dag moest, vanwege de gladheid.
Jezus! Wat zeggen de artsen of weten ze nietsquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:39 schreef TJDoornbos het volgende:
Zijn nichtjequote:Op woensdag 7 januari 2009 20:47 schreef Goodbye het volgende:
Ik weet niet wie er in coma ligt, maar eenvoor TJ!
Wat akelig zegquote:
Ik probeerde eigenlijk op dat beest op mijn shirt te lijkenquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
greys! op de eerste trek je een Fran Drescher hoofd! Ik moest er even over nadenken, maar ik ben er achter!
Dat is stoerrrrrrrr.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:38 schreef Claudia_x het volgende:
Mijn lief heeft ons bed zelf gemaakt.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:45 schreef Greys het volgende:
Ik ben zo dol op dat Koekiemonster or whatever tshirt!
Kim! Vond oma dat goed? Of voelde ze zich enigszins ongemakkelijk bij het boobgraaien?
dit overleefd ze niet denken ze!quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:46 schreef P.F het volgende:
[..]
Jezus! Wat zeggen de artsen of weten ze niets?
quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:53 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dit overleefd ze niet denken ze!
Oh maar ik lees tijdens 't posten hier gewoon terug, gaat best snelquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:53 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Das wel heel veelik heb er echt geen tijd voor
quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:39 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Oh oh oh! Mijn kind lijkt op mij. Ze heeft mijn tietenfascinatie. Zo zat ze laatst bij oma (niet mijn moeder) op schoot en ineens werd haar aandacht getrokken door de enorm uitstekende boezem. En prompt graait ze met beide handen die tiet vast, om er vervolgens zeker een minuut of 5 naar te blijven staren
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |