Tink heeft connecties.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Is er niet iemand hier die bij een energie bedrijf werkt of er veel verstand van heeft toevallig?
Deze:quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:08 schreef P.F het volgende:
Ik ben te nieuwsgierig
Nu ben ik er wel achter dat viking heel naar isIk lijk niet op mevrouw Blair
![]()
![]()
Het gaat bij mij echt om een hele hoop geld, iig meer dan dat ik nog aan ze moet betalen. Maar uiteraard moet dat weer apart verrekend wordenquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:05 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja, zorgverzekeraars![]()
kreeg vandaag ook een brief over mn declaraties.
Staat in dat ik 22 euro moet betalen, en daar krijg ik binnenkort wéér een brief over met acceptgiro...![]()
![]()
stuur die dan meteen mee, denk ik dan
quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:09 schreef Viking84 het volgende:
[..].
En dan moet je neen ook naar noemen!
Dies mooi!quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Deze:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S29849771
(Maar dan 140 x 200, want ik heb geen ruimte en geen geld voor 180)
Hij zit nu nog in de doos en ik ruik er steeds even aan, want dat hout ruikt zo lekker![]()
![]()
.
Ik word hier de hele tijd gechanteerd. Als ik dit en dat niet doe voor Mark, zet hij mijn bed niet in elkaar. Nu moet ik naar zijn problemen met z'n scriptie luisteren en advies geven
.
JEEEJ!quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:11 schreef motorbloempje het volgende:
en toen hoefde ik wrsch alleen maar in mn eentje te eten, René weer ziek![]()
Eigen schuld, je hebt hem waarschijnlijk te weinig vertroeteld.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:11 schreef motorbloempje het volgende:
Nou hup, groenten snijden dan maarquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:11 schreef motorbloempje het volgende:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:11 schreef neen het volgende:
[..]
Eigen schuld, je hebt hem waarschijnlijk te weinig vertroeteld.
Wat een pm was dat he en de rest weet gewoon van niets, dat is het mooiste!quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:17 schreef P.F het volgende:
O mag ik het recept van de kiprolletjes? En zijn die ook vegetarisch te maken?
O en thanks neen voor je PM, ik heb je nog helemaal niet bedankt
**oeeeeh PM gate stardate 9037.547 barst los****
Ja ik begon enthousiast te vertellen over broodrolletjes en dat dat vast heel lekker was en toen dacht ik o kut, kipquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Die kiprolletjes bestaan voornamelijk uit kip dus vegetarisch zal lastig worden
Nee serieus ik ken geen vega product wat er op lijkt.
ik heb ook enige tijd in die branche gewerkt, maar kan niet zeggen dat ik er nog heel veel connecties heb...quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:13 schreef Greys het volgende:
Loveli heeft gelijk, Tink heeft volgens mij idd connecties in de energiebranche!
Ja mooi hè. Zwarbruin iddquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:11 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dies mooi!Ook zwartbruin?
Ik heb zelf de MALM, omdat mijn boekenkast ertegenaan staat wilde ik per sé een bed met een zo laag mogelijke achterkantEn aangezien ik hier wel de ruimte had, ben ik dus voor de 1.80 gegaan. Tja, als het kan...
Maar tweepersoons slaapt echt fijn
Ja klopt! Maar vriendje vond die alleen lekker dubbelgevouwen met kaas er tussen (quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:21 schreef Greys het volgende:
Jij was toch ook dol op broodjes Co, PF?
Die zijn dan weer wel vegetarisch
En vast nog veul lekkerder dan de brood-kip-rolletjes.
Ik heb geen connecties nodig. Alleen iemand die verstand heeft van de branche.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:21 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik heb ook enige tijd in die branche gewerkt, maar kan niet zeggen dat ik er nog heel veel connecties heb...
'navond, dames!
hey schoonheidquote:
Ik heb een witte MALMquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja mooi hè. Zwarbruin idd.
Ik zat eerst te denken over de 160 x 200, maar die is momenteel uitverkocht. Nog wel beschikbaar in wit, maar ik wil geen wit, want dat past niet bij m'n interieur.
De hele serie van Hemnes is erg mooi.
De MALM heb ik idd ook gezien, dat was evt ook nog een optie geweest, maar ik vond de Hemnes mooier (de spijlen) en de Malm is vrij laag.
waar gaat het om? PM me anders maar...quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik heb geen connecties nodig. Alleen iemand die verstand heeft van de branche.
Haha, ja, kun je nog eens gebruik maken van je handboeienquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja mooi hè. Zwarbruin idd.
Ik zat eerst te denken over de 160 x 200, maar die is momenteel uitverkocht. Nog wel beschikbaar in wit, maar ik wil geen wit, want dat past niet bij m'n interieur.
De hele serie van Hemnes is erg mooi.
De MALM heb ik idd ook gezien, dat was evt ook nog een optie geweest, maar ik vond de Hemnes mooier (de spijlen) en de Malm is vrij laag.
ik heb een eiken MALMquote:
Ik kan ook niet goed meer bij m'n boekenkast als het bed eenmaal staat, maar goed, onderaan staan toch onbelangrijke boekenquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:24 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Haha, ja, kun je nog eens gebruik maken van je handboeienOverigens heb ik de MALM juist gekocht omdat ie zo laag is, anders kan ik zo moeilijk dingen uit mijn boekenkast pakken (de onderste laag kan ik al niet bij). Maar mooi
http://i37.tinypic.com/4fct1.jpg
http://i38.tinypic.com/rmmo7q.jpg
quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:26 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja monster lach jij maar.
Je moederschip roept je
Hahaha iddquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:27 schreef conleche het volgende:
Ik heb een malm ladenkastjes, voor Co d'r undies en sokken. Donkerbruin. Volgens mij kunnen we beter vragen: wie heeft er niks van malm!
quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:26 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja monster lach jij maar.
Je moederschip roept je
Ik heb niks van malmquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:27 schreef conleche het volgende:
Ik heb een malm ladenkastjes, voor Co d'r undies en sokken. Donkerbruin. Volgens mij kunnen we beter vragen: wie heeft er niks van malm!
Ik dacht dat je die had?! Dat postte je volgens mij een keerquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik kan ook niet goed meer bij m'n boekenkast als het bed eenmaal staat, maar goed, onderaan staan toch onbelangrijke boeken.
En ik heb geen handboeien. Wel sjaaltjes
.
Je was al een monster daar staat het assimileren helemaal buiten ehehehequote:Op woensdag 7 januari 2009 18:27 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Dat ik een cyborg word maakt me niet meteen tot een monster hoor. Ik ben straks wel programmeerbaar
.
Ik weet al naast wie ik niet ga zitten bij de volgende meetquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:29 schreef P.F het volgende:
[..]
Je was al een monster [ afbeelding ] Je wordt nu alleen maar geassimileerd ehehehe.
Echt donkerbruin of dat zwartbruin? Mijn undies en sokken en nog andere kleding zit ook in die ladenkast; lekker makkelijk. Alleen is de la voor mijn bh's te kleinquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:27 schreef conleche het volgende:
O ik dacht dat jullie wel gewoon konden communiceren met mensenquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik weet al naast wie ik niet ga zitten bij de volgende meet.
niettus...die zijn enorm smaakvol!quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die zien eruit alsof ze nog geverfd moeten worden.
Ik ben ook niet zo'n fan van die kleur. Het lijkt zo... niet afquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die zien eruit alsof ze nog geverfd moeten worden.
Kúnnen wel.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:30 schreef P.F het volgende:
[..]
O ik dacht dat jullie wel gewoon konden communiceren met mensen
Welk matras heb je? Ik heb Sultan Flataker met een rondje op de tweede aquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:30 schreef P.F het volgende:
Ik heb ook niets van malm maar wel het handboeienkraakbed wat ik *nu* ga aandraaien.
In mijn ikea matras zitten ook allemaal hobbels en kuilen![]()
Zwartbruin ziet er tenminste niet cheapass uit, in tegenstelling tot de eiken kleurquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:31 schreef Abbadon het volgende:
[..]
niettus...die zijn enorm smaakvol!dit in tegenstelling tot, pak 'm beet, zwartbruin...
Met ménsen ja.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:30 schreef P.F het volgende:
[..]
Precies. Daarom.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:31 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo'n fan van die kleur. Het lijkt zo... niet af
Sultan Hustad. Maarr ik denk dat ik iets te veel beweeg in bed of zoquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Welk matras heb je? Ik heb Sultan Flataker met een rondje op de tweede a.
Zwartbruin is prachtig!quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Precies. Daarom.
Zwartbruin is echt mooi en stylish.
Bruin. Niet zwart bruin.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:30 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Echt donkerbruin of dat zwartbruin? Mijn undies en sokken en nog andere kleding zit ook in die ladenkast; lekker makkelijk. Alleen is de la voor mijn bh's te klein
Hm, dat is een binnenveringsmatras. Geen idee hoe dat kan dan.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:32 schreef P.F het volgende:
[..]
Sultan Hustad. Maarr ik denk dat ik iets te veel beweeg in bed of zo
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70053924quote:
Die zijn inderdaad heerlijkquote:
Dat is middenbruin dan. Vind ik ook niet mooi. Dat bed dat op Marktplaats stond was dus ook middenbruin.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:35 schreef Ewelina het volgende:
[..]
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70053924
Deze kleur? Middenbruin?
Mja... ik hou niet zo van dat roodachtige wat doorschemert in die kleur. Maar ik ben sowieso geen fan van rood, dus misschien ligt het daaraan
ongeveer net zo stylish als een schilderij met een huilend zigeuner-jongetjequote:Op woensdag 7 januari 2009 18:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Precies. Daarom.
Zwartbruin is echt mooi en stylish.
Mijn vriend zijn bed (ook MALM, echt hoe orgineel zijn wequote:Op woensdag 7 januari 2009 18:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is middenbruin dan. Vind ik ook niet mooi. Dat bed dat op Marktplaats stond was dus ook middenbruin.
Nee, schilderijen met huilende zigeunerjongetjes passen dan weer beter in een kamer met middenbruine meubelsquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:37 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ongeveer net zo stylish als een schilderij met een huilend zigeuner-jongetje
Eiken daarentegen...
Eiken is tof! Mijn vloer is grijs eikenquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:37 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ongeveer net zo stylish als een schilderij met een huilend zigeuner-jongetje
Eiken daarentegen...
Noes!quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:41 schreef P.F het volgende:
Deze week viel hij van dinsdag op woensdag. Je hebt hem net gemist.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:41 schreef P.F het volgende:
Deze week viel hij van dinsdag op woensdag. Je hebt hem net gemist.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het is nog woensdag, helder licht!
Zo heb ik er nog één. Je snijdt ciabattabrood in dikke plakken, doet ze in de oven, haalt ze eruit en smeert ze in met een teentje knoflook, doet er een dot buffelmozzarella op, wat spaanse peper, nog wat zout en peper, en tot slot goede olijfolie. Simpel doch lekker.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:38 schreef P.F het volgende:
Weet je wat lekker is..
Je snijd een foccacio door de midden.. Je sprenkelt er veel extra vierge olijfolie op. Je besmeerd hem met een doosje verse groene pesto. Dan leg je daar pomedori tomaten op in plakken.. Vervolgens zwarte peper en veel zeezout. Daarna doe je er een bol mozzie op in plakken en daar over basilicumblaadjes (vers)
Dat model is wel leuk! Ik heb zelf de grootste variant, omdat ik al mijn troep kwijt moet (ik heb veeeeel zooiquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:38 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]
Deze smalle. Maar dan met elk laadje even groot.
En een gleufquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mijn witte Malmmet een freggel bovenop en eentje onder het dekbed
![]()
[ afbeelding ]
Ik zag het meteen!quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En een gleuf![]()
.
Ik zie nu pas dat je Dizzy-Miss-Lizzy heet en niet Dizzy-Missy-Lizzy.
Wie zegt dat hij twee dagen is. Helder licht!quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het is nog woensdag, helder licht!
quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:42 schreef AKnynke het volgende:vanuit het koude zweden. M'n fiets had 2 weken buiten gestaan, en m'n gelzadel was bevroren. Dat was koud. Gek om hier te zijn, m'n hoofd is nog in NL. Zo maar even bellen.
Eerst straks een pizza in de oven schuiven..
Daar merk je heul niks van hoor.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En een gleuf![]()
.
week·ein·de het; o -n, -s, week·end [wiekent] het; o -s, -en periode van vrijdagavond tot maandagmorgenquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:44 schreef P.F het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij twee dagen is. Helder licht!
Grapje hoor!
Van een gleuf merk je niksquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En een gleuf![]()
.
hier zit er eenquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:46 schreef Muis006 het volgende:
Ik vraag me af hoeveel mensen maandagmorgen als weekend beschouwen!
Ik doorgaans nietquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:46 schreef Muis006 het volgende:
Ja. En oma geloof ik ook wel. Aan de ene kant heel erg verdrietig, aan de andere kant heel erg fijn.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
heb je 'fijn' afscheid kunnen nemen? Alles kunnen zeggen en vragen wat je nog wilde?![]()
hangt van de lijst afquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, schilderijen met huilende zigeunerjongetjes passen dan weer beter in een kamer met middenbruine meubels.
Niet meer nu ik morgen weer aan het werk gaquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:46 schreef Muis006 het volgende:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:46 schreef Muis006 het volgende:
wat fijnquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:46 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja. En oma geloof ik ook wel. Aan de ene kant heel erg verdrietig, aan de andere kant heel erg fijn.
Ik heb zo een alliteratie naam en ik vind het maar domquote:Op woensdag 7 januari 2009 01:08 schreef SHE het volgende:
Overigens staat Colette op onze namenlijst, mocht er ooit een kindje komen.
Dit omdat zijn achternaam met een K begint en wij graag allitereren.
Mwehehe!quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:49 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb een oom die Jorrit Jorritsma heet. Dát is pas dom.
Ik zou crème doen, denk ik of lichtgeel oid. Dat past mooi bij zwarte en donkerbruine meubels.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:49 schreef cyclechick het volgende:
Ha, als het toch over kleur gaat, heb ik even een vraag! Ik heb namelijk in mijn kamer een zwart ikea bed (geen Malm.) en een donkerhouten boekenkast en tafel.
Momenteel is mijn muur paars (!) maar dat ben ik echt ZAT en ik vraag me af welke kleur mooi zal staan.
Ik wil graag grijs, maar twijfel of al dat bruin er bij past (dekbed is ook bruin) maar elke natuurtint is oke, als het maar wat rustiger en wat lichter wordt (nu is het donkerpaars dus das niet zo moelijk)
Iemand ideeen?
Als je echt op safe wilt: wit met een beetje bruin erdoor (bijvoorbeeld de kleur Walnoot van Histor, dat is heeeeeeeel lichtbruin, eigenlijk meer wit).quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:49 schreef cyclechick het volgende:
Ha, als het toch over kleur gaat, heb ik even een vraag! Ik heb namelijk in mijn kamer een zwart ikea bed (geen Malm.) en een donkerhouten boekenkast en tafel.
Momenteel is mijn muur paars (!) maar dat ben ik echt ZAT en ik vraag me af welke kleur mooi zal staan.
Ik wil graag grijs, maar twijfel of al dat bruin er bij past (dekbed is ook bruin) maar elke natuurtint is oke, als het maar wat rustiger en wat lichter wordt (nu is het donkerpaars dus das niet zo moelijk)
Iemand ideeen?
jups. het hoort er bij. Maar goed, k vind het nu lastig om me op het leven hier te concentreren. Heb de 17e een tentamen, maar niet het idee dat ik dat ga maken, omdat ik verwacht dan terug in NL. te zijn voor de begrafenis. Maar dat maakt ook dat ik me moeilijk kan motiveren voor de studie, etc. etc.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wat fijn
jemig, wat lastig...
quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:49 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind Valentijn zowel als voor- en achternaam mooi maar samen is a bit too muchquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:51 schreef Muis006 het volgende:
Er zat iemand op mijn middelbare die Valentijn Valentijn heette.
Haha dat ben ik met je eens!quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik vind Valentijn zowel als voor- en achternaam mooi maar samen is a bit too much
Arm kindquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:51 schreef Muis006 het volgende:
Lichtgeel?quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zou crème doen, denk ik of lichtgeel oid. Dat past mooi bij zwarte en donkerbruine meubels.
persoonlijk zou ik met zulke donkere meubelen eerder de wanden licht doen...misschien iets geels ofzo, en er dan wat ophangen voor wat extra kleur misschien...quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:49 schreef cyclechick het volgende:
Iemand ideeen?
Ik ken ook een Splinter. Was hij doof?quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:53 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Arm kind![]()
Bij mij in het dorp woonde een jongen die Splinter heette![]()
quote:En mijn vader kende iemand die serieus Pie Mol heetteWat zal die gepest zijn als kind
Bofkont! Marilyn Monroe moest er haar naam voor veranderen, Brigitte Bardot is geloof ik wel origineel. Lindsay Lohan is er nog eentje in 't rijtje. Als je naam goed is, ben je halverwege.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:49 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb zo een alliteratie naam en ik vind het maar dom!!
Splinter! Zo heet de zoon van Bert Chabot.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:53 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Arm kind![]()
Bij mij in het dorp woonde een jongen die Splinter heette
En mijn vader kende iemand die serieus Pie Mol heetteWat zal die gepest zijn als kind
Mooie kastquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:53 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Lichtgeel?Ik zat meer in de hoek van grijs groen bruin te denken..
Dit is mijn kast trouwens[ afbeelding ]
Je plaatje doet het nietquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:53 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Lichtgeel?Ik zat meer in de hoek van grijs groen bruin te denken..
Dit is mijn kast trouwens[ afbeelding ]
Bert Chabotquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Splinter! Zo heet de zoon van Bert Chabot.
Geen idee, ik kende alleen de naamquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ken ook een Splinter. Was hij doof?
[..].
quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bert Chabot![]()
![]()
. Daar ga je alweer de mist in, Muis, met je Gerard Butler
.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:54 schreef loveli het volgende:
[..]
Bofkont! Marilyn Monroe moest er haar naam voor veranderen, Brigitte Bardot is geloof ik wel origineel. Lindsay Lohan is er nog eentje in 't rijtje. Als je naam goed is, ben je halverwege.
quote:Nou hij klinkt vrij duf
In een dronken bui verzin ik altijd dat ik Mary Simone heet, dat klinkt hipper maar wel bijna 't zelfde
Nee, jouw naam is juist mooi!quote:
Subtiele hintquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:57 schreef Viking84 het volgende:
De Duitse heeft een pizza besteld bij NYP.
En er mag ook wel wat af. Zal ik haar een linkje naar dit topic geven?
.
Ik doelde op je voornaam. Is je achternaam dan echt zo verschrikkelijkquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:58 schreef P.F het volgende:
[..]
Maar jij weet helemaal niet hoe ik volledig heet
Ik zat in de klas bij iemand die Micky Muis heet. Was een lieffie hoor, maar ik zou mijn kind dat niet aandoenquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:51 schreef Muis006 het volgende:
wat zielig!!!!quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zat in de klas bij iemand die Micky Muis heet. Was een lieffie hoor, maar ik zou mijn kind dat niet aandoen
quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:17 schreef P.F het volgende:
O mag ik het recept van de kiprolletjes? En zijn die ook vegetarisch te maken?
quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zat in de klas bij iemand die Micky Muis heet. Was een lieffie hoor, maar ik zou mijn kind dat niet aandoen
Ik welquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:58 schreef P.F het volgende:
[..]
Maar jij weet helemaal niet hoe ik volledig heet
Haha, zie je PF, er is nog iemand die het lollig vindt.quote:
welja...doe maar stoerquote:
Je bent vandaag op dreef, P.F.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:30 schreef P.F het volgende:
Ik ook?quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:04 schreef Greys het volgende:
Doe mij ook eens een PM met de naam van PF?
Duh, jij zou het ook maar wat graag willen wetenquote:
een prima plek om je te scharen!quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik niet![]()
* Muis006 schaart zich achter McAbba
Jezus wat een teringzooiquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:05 schreef cyclechick het volgende:
Nog even spammen hoor, kijk, dit is mijn muur nu[ afbeelding ]
Edit, oh t ljikt veel rommeliger zo![]()
da's inderdaad paarsquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:05 schreef cyclechick het volgende:
Nog even spammen hoor, kijk, dit is mijn muur nu[ afbeelding ]
Heb ik al gehad! Die zit hier onderquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:06 schreef P.F het volgende:
[..]
Jezus wat een teringzooi
Ik zou zeggen donkerrood!
Doe eens een pic van jouw kamer dan?quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:06 schreef P.F het volgende:
[..]
Jezus wat een teringzooi
Ik zou zeggen donkerrood!
ssssssssssstquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Duh, jij zou het ook maar wat graag willen weten
Nee joh. Crème ftw. Past overal bijquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:06 schreef Greys het volgende:
Olijfgroen ofzo Cycle! Of zeg ik nu iets afgrijselijks?
Alleen passen je gordijnen er dan weer niet bij. Hm, of misschien ook wel...
Ik hou van groen! Groen is mijn nieuwe paars, ook in kledingquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:08 schreef Greys het volgende:
Deze kleur zou mooi staan denk ik Cycle
[ afbeelding ]
Oke, en NU wil ik het weten. Wat betekent FTW toch?? Ik dacht steeds what the fuck, maar dan met een typfout erin..quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee joh. Crème ftw. Past overal bij.
I spy Harry Potter!quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:08 schreef cyclechick het volgende:Zo rommelig is het echt niet! 't lijkt ineens heel vol en zooi door die drukke boekenkast, maar dat komt doordat hij helemaal vol staat met boeken (duhh) verder ligt er wat op een stoel en een beetje op de tafel en dat was het
Flinke tetten weetjewel!quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:09 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Oke, en NU wil ik het weten. Wat betekent FTW toch?? Ik dacht steeds what the fuck, maar dan met een typfout erin..
For the winquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:09 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Oke, en NU wil ik het weten. Wat betekent FTW toch?? Ik dacht steeds what the fuck, maar dan met een typfout erin..
Doe eens een foto van jouw interieur dan, zodat we kunnen beoordelen of jij wel smaak hebtquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:10 schreef Greys het volgende:
Ik vind die kleur heel mooi staan bij donker hout
Dus. Klaar! Slotje!
Ik had ook zo'n Malm, maar hij beviel niet. Het bed kraakte en was gewoon niet echt degelijk.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mijn witte Malmmet een freggel bovenop en eentje onder het dekbed
![]()
[ afbeelding ]
Auping is toch een matrasmerk en geen bed?quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:11 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik had ook zo'n Malm, maar hij beviel niet. Het bed kraakte en was gewoon niet echt degelijk.
Nu hebben we geinvesteerd in een Auping en...wat een verschil.
Maar het gaat mij vooral om dat katje. Dat lijkt verdomd veel op de mijne! Zo lief, die Cypersjes
Doordat het zo vol is, oogt het snel heel slordig, zeker door al die dingen op de muur. Maar kleine ruimtes ogen sowieso snel als een teringzooi- ik spreek uit ervaringquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Doe eens een pic van jouw kamer dan?.
Mijn eerste indruk was ook: "Wat een teringzooi!", maar toen ik nog eens keek vond ik het wel meevallen
.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
For the win.
En dan doe je maar groen, zelf weten. Maar niet bij mij komen uithuilen als je straks alles hebt overgeverfd en het ziet er niet uit
.
True. Dan mag je komen uithuilen in mijn nieuwe bedquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:12 schreef cyclechick het volgende:
[..]
jamaar geel is zo... geel.. dat hebben mijn ouders
![]()
En ik weet zeker dat als ik echt moet huilen na het groene, dat je toch je schouder wel aanbiedt
quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:12 schreef Greys het volgende:
... en zelfs met mijn Spuit Elf ben ik spuit elf zie ik
Studio!quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:11 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Doordat het zo vol is, oogt het snel heel slordig, zeker door al die dingen op de muur. Maar kleine ruimtes ogen sowieso snel als een teringzooi- ik spreek uit ervaring
Is dat trouwens een kamer of heb je een studio? *nieuwsgierig is*
Ik had een aangetrouwde neef (ondertussen zijn ze gescheiden) en die heette Peter Peters. Maar die moeder was eerst met iemand anders getrouwd en gescheiden en daarna hertrouwd met meneer Peters. Toen bedacht ze (blijkbaar) dat het handig was om ook de naam van haar zoon te veranderen in Petersquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:49 schreef Viking84 het volgende:
Felle kleuren vallen nou eenmaal op, mijn turquoise muur knalt er ook redelijk uitquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:12 schreef cyclechick het volgende:
[..]
jamaar geel is zo... geel.. dat hebben mijn ouders
![]()
En ik weet zeker dat als ik echt moet huilen na het groene, dat je toch je schouder wel aanbiedt
Nu ben ik benieuwd hoe het is ingericht! Heb je een overzichtsfoto?quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:13 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Studio!
Aiii de sportschool belde net, degene die vandaag zou lesgeven is niet komen opdagen.. Moet ik dan echt ALLE lessen doen deze week?? En zo halsoverkop op de fiets springen?
Ik heb een Auping bed hoorquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:11 schreef Viking84 het volgende:
Auping is toch een matrasmerk en geen bed?
Angela Groothuizenquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:15 schreef Muis006 het volgende:
Waarom zit Angela Groothuizen in de X factor jury?
Waar is die leuke Marjan / Marian?quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:15 schreef Muis006 het volgende:
Waarom zit Angela Groothuizen in de X factor jury?
Ja, dat ga ik komend weekend maar even doen denk ik. Bedankt voor de tip Ewelina!quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:15 schreef Viking84 het volgende:
Maar wat je dus moet doen, cyclechick, is even wat kleurstalen halen en dan kijken wat het mooist is.
Goeie tip van Ewelina.
Nou vanavond is maar 1 uur extra, want het eerste uur begon al om 19.00. En de rest van de uren had ik al gepland staan, maar dat zijn er dan wel 8 deze week..quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:15 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd hoe het is ingericht! Heb je een overzichtsfoto?![]()
En alle lessen overnemen... kom op zeg, het is het probleem van de sportschool, niet het jouwe.
Wij hebben een vrij gekke smaakquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Doe eens een foto van jouw interieur dan, zodat we kunnen beoordelen of jij wel smaak hebt.
Oh, maar ik vind dit er leuk uitzien hoorquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij hebben een vrij gekke smaak
Glas in lood deuren, een open haard met een oude balk en van die gebakken groene tegels er nog om. Toen we visite kregen toen we het huis net hadden gekocht zei de visite 'Ieh! Die tegels om de haard, die gooi je er als eerste uit zeker en daarna die deuren!' terwijl wij dat net het mooiste vonden van het hele huis
Verder hebben we een aantal donkerbruine oude houten meubels (een heel gehavende kasteel-achtige tafel, maar die vinden wij dus juist mooi, ondanks/door het gehavende) en wat lichte meubels. Een allegaartje!
Ik zal even wat foto's zoeken waarop stukjes interieur te vinden zijn, te starten met de groene tegels om de haard die iedereen dus vreselijk vindt behalve wij.
[ afbeelding ]
Who cares about the mantlepiece?quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Glas in lood deuren, een open haard met een oude balk en van die gebakken groene tegels er nog om. Toen we visite kregen toen we het huis net hadden gekocht zei de visite 'Ieh! Die tegels om de haard, die gooi je er als eerste uit zeker en daarna die deuren!' terwijl wij dat net het mooiste vonden van het hele huis
Verder hebben we een aantal donkerbruine oude houten meubels (een heel gehavende kasteel-achtige tafel, maar die vinden wij dus juist mooi, ondanks/door het gehavende) en wat lichte meubels. Een allegaartje!
Ik zal even wat foto's zoeken waarop stukjes interieur te vinden zijn, te starten met de groene tegels om de haard die iedereen dus vreselijk vindt behalve wij.
[ afbeelding ]
Ik vind die tegels ook fuglyquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:18 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die hadden wij in het halve huis liggenquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:18 schreef Greys het volgende:
met de groene tegels om de haard die iedereen dus vreselijk vindt behalve wij.
Ik vind het nog wel meevallen eigenlijk. Misschien door het bankje van de Bink. Alhoewel, ze passen niet echt bij de rest van de haardquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind die tegels ook fugly. Maar het bankje van Bink past er dan wel weer goed bij.
En glas in lood deuren zijn práchtig. Die moet je nooit weghalen!!
O, dan ga ik met jou samenwonenquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:21 schreef Ewelina het volgende:
Ooit wil ik een huis in een beetje koloniale stijl, met oude meubels. Prachtig
Wij houden van retro. Ik heb pas een staande lamp (jaren '70) weten te scoren met een boommotief op de kap, in het bruin. Mensen kijken daar echt vol afgrijzen naar.quote:
Dan moeten we alleen wel zorgen dat onze katten elkaar niet de deur uitknokken. En niet door de glas-in-lood deuren rennen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O, dan ga ik met jou samenwonen.
Klopt. Het behang is heel mooiquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:21 schreef Ewelina het volgende:
Ik vind het behang trouwens wel heel goed bij de haard kleuren!
heb je een foto van die deuren?quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:23 schreef Greys het volgende:
Op zich vind ik de tegels ook best lelijk, maar het hóórt in het huis en bij die haard.
Net als die glas in lood deuren!
De oude meneer die hier eerst woonde liet ons zweren dat de deuren bleven zitten (een met een hert en een met zwanen o.i.d.) omdat hij ze anders zou komen halen.
Jouw katten gaan gewoon weg. Duh!quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:24 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dan moeten we alleen wel zorgen dat onze katten elkaar niet de deur uitknokken. En niet door de glas-in-lood deuren rennen.
Dat is dus ook één van de redenen dat ik geen behang heb. Mijn katten krabben niet echt aan de muur, maar zetten er wel hun nageltjes in en rekken zich dan uit.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Klopt. Het behang is heel mooi.
Wel goed dat Boris (blijkbaar) niet aan het behang krabt, want hier hangt dus wel van alles los.
Ja, en dan heb je ook nog z'n enorme ketel midden in de kamer staanquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:25 schreef Phaidra het volgende:
Ik vind huizen met authentieke details echt prachtig! En die groene tegels kunnen prima, zolang ze alleen maar rond de open haard zitten en niet ook nog eens op de hele vloer ofzo. Jammer dat de meeste huizen die hier in de buurt te koop staan uit de jaren '20-'30 erg klein zijn en ook geen dubbel glas enzo. Ik vind comfort toch ook wel belangrijk...
No way. Iedereen die mijn katten weg wil hebben, mag zelf opdonderenquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jouw katten gaan gewoon weg. Duh!
Wat mij betreft gaat comfort voor. Wij hebben deuren en suite met bijbehorende inbouwkasten, maar ik zou veel liever een badkamer met ligbad hebben.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:25 schreef Phaidra het volgende:
Ik vind huizen met authentieke details echt prachtig! En die groene tegels kunnen prima, zolang ze alleen maar rond de open haard zitten en niet ook nog eens op de hele vloer ofzo. Jammer dat de meeste huizen die hier in de buurt te koop staan uit de jaren '20-'30 erg klein zijn en ook geen dubbel glas enzo. Ik vind comfort toch ook wel belangrijk...
Dat dus!quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:23 schreef Greys het volgende:
Op zich vind ik de tegels ook best lelijk, maar het hóórt in het huis en bij die haard.
Net als die glas in lood deuren!
De oude meneer die hier eerst woonde liet ons zweren dat de deuren bleven zitten (een met een hert en een met zwanen o.i.d.) omdat hij ze anders zou komen halen.
Als ik hier nog een tijdje blijf ga ik al het behang eraf trekken en ook gewoon de muren schilderenquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mijn katten doen dat dus ook Ewelina en hier hangt het naast de deurpost ook los![]()
Moet er maar eens een nieuw stukje opplakken maar met een motief behang is dat altijd zo'n geklooi.
Ik geloof dat appelstroop toegestaan is. Weet het niet heel zeker, thoughquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:28 schreef ElisaB het volgende:
Vraagje... wat vindt SHE van appelstroop?
Wij zoeken op rommelmarkten naar een grote staande lamp met een beetje Engelse kap, van die bloemetjes en dan van die sliertjes er aanquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wij houden van retro. Ik heb pas een staande lamp (jaren '70) weten te scoren met een boommotief op de kap, in het bruin. Mensen kijken daar echt vol afgrijzen naar.![]()
Bij Grand Designs (Bouw je drooom heet dat bij ons, wordt uitgezonden door SBS6) zat eens een luxueus, modern appartement in zen/pop/retro stijl. Dat is helemaal mijn smaak.
Dat ligbad ja, dat zou ik ook graag willen! Maar sommige 'moderne' huizen hebben zo weinig sfeer. Dilemma's, dilemma's...quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat mij betreft gaat comfort voor. Wij hebben deuren en suite met bijbehorende inbouwkasten, maar ik zou veel liever een badkamer met ligbad hebben.
Ik vind een motiefje net wat mooier dan een wand van zo'n 8 meter in één kleur vandaar.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als ik hier nog een tijdje blijf ga ik al het behang eraf trekken en ook gewoon de muren schilderen.
Wij hebben ook inbouwkasten (in de woonkamer zelfs eentje met zo'n ouderwetse porceleinen bloemetjes-knopquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat mij betreft gaat comfort voor. Wij hebben deuren en suite met bijbehorende inbouwkasten, maar ik zou veel liever een badkamer met ligbad hebben.
Die OP is echt handig hoorquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:28 schreef ElisaB het volgende:
Vraagje... wat vindt SHE van appelstroop?
Eigenlijk moeten ze moderne huizen in jaren '30 stijl bouwen. Dan ben ik helemaal gelukkigquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:30 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat ligbad ja, dat zou ik ook graag willen! Maar sommige 'moderne' huizen hebben zo weinig sfeer. Dilemma's, dilemma's...
Olijfgroen klinkt tof! Met (donker) grijsquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:06 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Heb ik al gehad! Die zit hier onder
Ik zou nooit meer naar die zaak toegaanquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:27 schreef Viking84 het volgende:
Ik liep vanmiddag langs een winkeltje met allemaal prullaria. Jezusbeelden enzo. Maar ipv dat het winkeltje open was, stond er op de deur: "Wie iets wil kopen voor meer dan 50 euro kan dit nummer bellen: < nummer > ".
Nou wat klantvriendelijk.
Nou ja het is niet echt een zootje maar het oogt chaotisch. Nee kan ik niet doen want twee van mijn kastdeuren zijn er uit dus dat siet nicht auss..quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Doe eens een pic van jouw kamer dan?.
Mijn eerste indruk was ook: "Wat een teringzooi!", maar toen ik nog eens keek vond ik het wel meevallen
.
Jup, denk ook dat het een gat in de markt zou zijnquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten ze moderne huizen in jaren '30 stijl bouwen. Dan ben ik helemaal gelukkig.
Sowee, jij bent goedquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:30 schreef Viking84 het volgende:
Even gegoogled op SHE en appelstroop () en ik vind deze post:
Slank de winter in #348 SNOTVERGEME!
Blijkbaar is appelstroop dus ok.
Sfeer. Dat is een eis die ik me niet kan veroorloven in Amsterdam.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:30 schreef Phaidra het volgende:
Dat ligbad ja, dat zou ik ook graag willen! Maar sommige 'moderne' huizen hebben zo weinig sfeer. Dilemma's, dilemma's...
Dat gebeurt volgens mij ook wel eens. Maar toch he... je ziet toch dat het niet authentiek is. Ik weet het, ik ben een zeikerd. Wij zijn de laatste tijd aan het rondkijken voor een koophuis, maar ik vind het echt moeilijk. Het is toch een grote berg geld en een huis waar je de komende jaren fijn in moet kunnen wonen...quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten ze moderne huizen in jaren '30 stijl bouwen. Dan ben ik helemaal gelukkig.
Sowee, jij bent goedquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Die OP is echt handig hoorwant in het linkje van het SHE-eet kan je lezen dat appelstroop oke is.
Ik werk in een Amsterdams grachtenpand! En het blijft indrukwekkend.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:35 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Jup, denk ook dat het een gat in de markt zou zijnIk zou er meteen voor tekenen!
Alhoewel. Ik kies denk ik dan toch eerder voor de 19e eeuwse stijl van de Amsterdamse grachtenpanden
Je zal de haard hier wel mooi vindenquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:18 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, je bent geen zeikerd. Ik vind niets zo vreselijk als een nieuw gebouw waarin een oude stijl nageaapt wordt. Héél soms komt een architect ermee weg.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:35 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat gebeurt volgens mij ook wel eens. Maar toch he... je ziet toch dat het niet authentiek is. Ik weet het, ik ben een zeikerd. Wij zijn de laatste tijd aan het rondkijken voor een koophuis, maar ik vind het echt moeilijk. Het is toch een grote berg geld en een huis waar je de komende jaren fijn in moet kunnen wonen...
Ik wilde net gaan zeuren: "En ik dan?quote:
Heel veel mensen houden van de sfeer van oude huizen, maar ze vallen tegelijkertijd over het gebrek aan comfort in zo'n huis. Dus idd gat in de markt zou ik zeggen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:35 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Jup, denk ook dat het een gat in de markt zou zijnIk zou er meteen voor tekenen!
Alhoewel. Ik kies denk ik dan toch eerder voor de 19e eeuwse stijl van de Amsterdamse grachtenpanden
Ik heb daar ook ooit eens gewerkt (aan de Herengracht) en ja, ik vind het echt geweldigquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:37 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik werk in een Amsterdams grachtenpand! En het blijft indrukwekkend.
Zie hier bijvoorbeeld. http://www.fzijlstra.nl/nieuwbouw.html Maar volgens mij moet je wel behoorlijk vermogend zijn...quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:35 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat gebeurt volgens mij ook wel eens. Maar toch he... je ziet toch dat het niet authentiek is. Ik weet het, ik ben een zeikerd. Wij zijn de laatste tijd aan het rondkijken voor een koophuis, maar ik vind het echt moeilijk. Het is toch een grote berg geld en een huis waar je de komende jaren fijn in moet kunnen wonen...
Het compromis van comfort en sfeer héquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heel veel mensen houden van de sfeer van oude huizen, maar ze vallen tegelijkertijd over het gebrek aan comfort in zo'n huis. Dus idd gat in de markt zou ik zeggen.
Anderzijds: in een écht oud huis wonen voelt toch wel weer anders dan in een nieuw huis in oude stijl wonen.
Maar ik persoonlijk zou er ook voor tekenen.
Die heb ik ook gezien bij de IKEA. Vond 'm niet zo (heb graag een gesloten achterkant, zodat ik ook fijn rechtop kan zitten tv kijken en lezen). Mijn nieuwe bed is een compromis tussen dat en de spijlenwens (want een spijlenbed zou ik ook niet willen, want dat zit niet lekker).quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:41 schreef P.F het volgende:
Mijn nieuwe kamer gaat wit worden met heel veel wittt en als ik dan toch een vloer er in moet hout zonder roodtint. En dan een muur oudroze of grijs met veel wit en kant.
En misschien dit bed maar misschien ook niet
[ afbeelding ]
Kortom het kan nog alle kanten opquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:41 schreef P.F het volgende:
Mijn nieuwe kamer gaat wit worden met heel veel wittt en als ik dan toch een vloer er in moet hout zonder roodtint. En dan een muur oudroze of grijs met veel wit en kant.
[ afbeelding ]
Die hebben wij! En ik vind het een prima bed (en kraakt niet).quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:41 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind hem eigenlijk niet zo mooi want hij is wit-geel en ik hou van witte lakens..quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die heb ik ook gezien bij de IKEA. Vond 'm niet zo.
Je hebt nu toch een prima bed? Behalve dat gepiep dan.
Ik heb overwogen om die te kopen, maar ik vond de hoofdsteun niet zo mooi. Als je voor de rest wit in je kamer wilt, PF, dan zou ik ook een wit bed kopenquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die heb ik ook gezien bij de IKEA. Vond 'm niet zo.
Je hebt nu toch een prima bed? Behalve dat gepiep dan.
Om 20 uur, heb ik afgesproken met Markquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
En Vik ga jij eens je bed in elkaar zetten voordat het nachtwerk wordt!
Ohh ik ben verliefd!quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:44 schreef Greys het volgende:
Paar fotootjes van voordat we begonnen waren met klussen
De deurknop van de inbouwkast in de woonkamer
[ afbeelding ]
De glas-in-lood deuren naar de gang![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Die deurknop!quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:44 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn kamer is wit met rozequote:Op woensdag 7 januari 2009 19:44 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb overwogen om die te kopen, maar ik vond de hoofdsteun niet zo mooi. Als je voor de rest wit in je kamer wilt, PF, dan zou ik ook een wit bed kopenIk vind wit met roze trouwens wel een leuke combi. Ooit heeft er ook iemand in het studentenkamerstopic gepost die een witte kamer met roze accenten had
Ik vind de hoofdsteun dus ook niet mooi. Dem, wij moeten echt gaan samenwonen hahahaha.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:44 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb overwogen om die te kopen, maar ik vond de hoofdsteun niet zo mooi. Als je voor de rest wit in je kamer wilt, PF, dan zou ik ook een wit bed kopenIk vind wit met roze trouwens wel een leuke combi. Ooit heeft er ook iemand in het studentenkamerstopic gepost die een witte kamer met roze accenten had
Neequote:Op woensdag 7 januari 2009 19:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Kortom het kan nog alle kanten op
Klopt. Ik heb via mijn werk dagelijks te maken met energiebedrijven. Sterker nog, ik word er voor betaald problemen met dat tuig op te lossen. Ik heb de rest nog niet gelezen, maar mocht je probleem nog niet opgelost zijn, dan pm je me maar of post je het in dit topic.quote:
Die deuren zijn me helemaal niet opgevallen toenquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:44 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Jup, maar ik heb nu een wit bed en door mijn witte lakens lijkt het bed fiesssquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:44 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal niksquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:44 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is het niet, maar ik ben gewoon niet zo weg van die kleur groenquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:46 schreef Greys het volgende:
Ewelina, de kleuren vallen nu amper op
Door de flits daar lijken ze heel fel, maar dat zijn ze niet.
Nou ik vind hem wel geluid maken hoorquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:44 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Die hebben wij! En ik vind het een prima bed (en kraakt niet).
Da's juist goed dat het je niet is opgevallen!quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Die deuren zijn me helemaal niet opgevallen toen![]()
![]()
Mooi wel!
Ik hoor mijn bed nooit kraken als ik slaapquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:48 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou ik vind hem wel geluid maken hoorEn ik slaap er best vaak in
Jouw eigen bed kraakt, dat bed van je vriendje kraakt... Ben je het niet gewoon zelf?quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:48 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou ik vind hem wel geluid maken hoorEn ik slaap er best vaak in
En een heel dik matras kost > 300 euro. Woeiiiiquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:49 schreef P.F het volgende:
[..]
Oeh, foto!
O en die hoofdsteun zie je niet als je een heeel dik matras neemtwoei!
Ik denk idd dat als je zoiets weg zou halen dat het doodzonde zou zijnquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:44 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
En dan glazen tafels en wat zilveren / roestvrijstalen accenten!quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:48 schreef Chicolate het volgende:
Kamer met lichte muren, grijstinten, donkere meubels en een witte vloer is ook. Ik val ook even het verhaal binnen, terwijl ik wacht tot de powerpoint met info laadt. PF krijgt een kamer?
Ah! Ik heb je even een pm gestuurd. Txquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:46 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb via mijn werk dagelijks te maken met energiebedrijven. Sterker nog, ik word er voor betaald problemen met dat tuig op te lossen. Ik heb de rest nog niet gelezen, maar mocht je probleem nog niet opgelost zijn, dan pm je me maar of post je het in dit topic.
Ik ook niet. Misschien ligt het hele huis ervan wakker, maar ik niet hoor!quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik hoor mijn bed nooit kraken als ik slaap
Dat hert is bij mij gewoon bruin met een lichtere bruin/groene achtergrond?quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:48 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat is het niet, maar ik ben gewoon niet zo weg van die kleur groenIk hou wel van knalkleuren over het algemeen, maar dan wel koele kleuren. Maar ik vind die deuren verder wel heel gaaf!
En buiten dat... een paars hert icm roze achtergrond... neuh
Ik vind dat glas-in-lood fantastisch! Alleen had ik de deur zelf meteen geverfd. Hout. Brrr.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:44 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Er staan wel donkere meubels in hoor. Maar 2 wanden zijn met witmotief behangen, 1 muur is schuin en wit en de lange muur is met rozemotief behangen. En dan heb ik nog roze kussens en lampjes etc.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:49 schreef P.F het volgende:
[..]
Oeh, foto!
O en die hoofdsteun zie je niet als je een heeel dik matras neemtwoei!
Ja volgens mij kan dit er super uitzien! Maar zo denk ik nahh... Terwijl als je 's avonds door de straten loopt en er licht door het glas in lood schijntquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:46 schreef Greys het volgende:
Ewelina, de kleuren vallen nu amper op
Door de flits daar lijken ze heel fel, maar dat zijn ze niet.
Op marktplaats kopen als ze het bonnetje nog hebben?quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En een heel dik matras kost > 300 euro. Woeiiii![]()
.
*pets*quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:50 schreef Viking84 het volgende:
O ja, high five vergeten.
High five, Muis!
quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jouw eigen bed kraakt, dat bed van je vriendje kraakt... Ben je het niet gewoon zelf?.
Dat is nog wel een goed idee op zich. Ik heb nu een niet zo heel duur matras en ik ben benieuwd hoe het bevaltquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:51 schreef P.F het volgende:
[..]
Op marktplaats kopen als ze het bonnetje nog hebben?
Ik doelde er meer op dat het absoluut niet zo passen, als jouw glas-in-lood deuren die kleuren zouden hebben (paars en roze dus, ipv groen/bruin). Beetje onhandig geformuleerd.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat hert is bij mij gewoon bruin met een lichtere bruin/groene achtergrond?
Paars en roze?
Ooo ja ik bedoelde ook tijdens seks! Dan hoor je zo squieeek squieeek squieeeekquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jouw eigen bed kraakt, dat bed van je vriendje kraakt... Ben je het niet gewoon zelf?.
Bedden zijn niet gemaakt voor seks.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:52 schreef P.F het volgende:
[..]
Ooo ja ik bedoelde ook tijdens seks! Dan hoor je zo squieeek squieeek squieeeek
Of hebben alle bedden dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |