Tink heeft connecties.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Is er niet iemand hier die bij een energie bedrijf werkt of er veel verstand van heeft toevallig?
Deze:quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:08 schreef P.F het volgende:
Ik ben te nieuwsgierig
Nu ben ik er wel achter dat viking heel naar isIk lijk niet op mevrouw Blair
![]()
![]()
Het gaat bij mij echt om een hele hoop geld, iig meer dan dat ik nog aan ze moet betalen. Maar uiteraard moet dat weer apart verrekend wordenquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:05 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja, zorgverzekeraars![]()
kreeg vandaag ook een brief over mn declaraties.
Staat in dat ik 22 euro moet betalen, en daar krijg ik binnenkort wéér een brief over met acceptgiro...![]()
![]()
stuur die dan meteen mee, denk ik dan
quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:09 schreef Viking84 het volgende:
[..].
En dan moet je neen ook naar noemen!
Dies mooi!quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Deze:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S29849771
(Maar dan 140 x 200, want ik heb geen ruimte en geen geld voor 180)
Hij zit nu nog in de doos en ik ruik er steeds even aan, want dat hout ruikt zo lekker![]()
![]()
.
Ik word hier de hele tijd gechanteerd. Als ik dit en dat niet doe voor Mark, zet hij mijn bed niet in elkaar. Nu moet ik naar zijn problemen met z'n scriptie luisteren en advies geven
.
JEEEJ!quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:11 schreef motorbloempje het volgende:
en toen hoefde ik wrsch alleen maar in mn eentje te eten, René weer ziek![]()
Eigen schuld, je hebt hem waarschijnlijk te weinig vertroeteld.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:11 schreef motorbloempje het volgende:
Nou hup, groenten snijden dan maarquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:11 schreef motorbloempje het volgende:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:11 schreef neen het volgende:
[..]
Eigen schuld, je hebt hem waarschijnlijk te weinig vertroeteld.
Wat een pm was dat he en de rest weet gewoon van niets, dat is het mooiste!quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:17 schreef P.F het volgende:
O mag ik het recept van de kiprolletjes? En zijn die ook vegetarisch te maken?
O en thanks neen voor je PM, ik heb je nog helemaal niet bedankt
**oeeeeh PM gate stardate 9037.547 barst los****
Ja ik begon enthousiast te vertellen over broodrolletjes en dat dat vast heel lekker was en toen dacht ik o kut, kipquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Die kiprolletjes bestaan voornamelijk uit kip dus vegetarisch zal lastig worden
Nee serieus ik ken geen vega product wat er op lijkt.
ik heb ook enige tijd in die branche gewerkt, maar kan niet zeggen dat ik er nog heel veel connecties heb...quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:13 schreef Greys het volgende:
Loveli heeft gelijk, Tink heeft volgens mij idd connecties in de energiebranche!
Ja mooi hè. Zwarbruin iddquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:11 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dies mooi!Ook zwartbruin?
Ik heb zelf de MALM, omdat mijn boekenkast ertegenaan staat wilde ik per sé een bed met een zo laag mogelijke achterkantEn aangezien ik hier wel de ruimte had, ben ik dus voor de 1.80 gegaan. Tja, als het kan...
Maar tweepersoons slaapt echt fijn
Ja klopt! Maar vriendje vond die alleen lekker dubbelgevouwen met kaas er tussen (quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:21 schreef Greys het volgende:
Jij was toch ook dol op broodjes Co, PF?
Die zijn dan weer wel vegetarisch
En vast nog veul lekkerder dan de brood-kip-rolletjes.
Ik heb geen connecties nodig. Alleen iemand die verstand heeft van de branche.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:21 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik heb ook enige tijd in die branche gewerkt, maar kan niet zeggen dat ik er nog heel veel connecties heb...
'navond, dames!
hey schoonheidquote:
Ik heb een witte MALMquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja mooi hè. Zwarbruin idd.
Ik zat eerst te denken over de 160 x 200, maar die is momenteel uitverkocht. Nog wel beschikbaar in wit, maar ik wil geen wit, want dat past niet bij m'n interieur.
De hele serie van Hemnes is erg mooi.
De MALM heb ik idd ook gezien, dat was evt ook nog een optie geweest, maar ik vond de Hemnes mooier (de spijlen) en de Malm is vrij laag.
waar gaat het om? PM me anders maar...quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik heb geen connecties nodig. Alleen iemand die verstand heeft van de branche.
Haha, ja, kun je nog eens gebruik maken van je handboeienquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja mooi hè. Zwarbruin idd.
Ik zat eerst te denken over de 160 x 200, maar die is momenteel uitverkocht. Nog wel beschikbaar in wit, maar ik wil geen wit, want dat past niet bij m'n interieur.
De hele serie van Hemnes is erg mooi.
De MALM heb ik idd ook gezien, dat was evt ook nog een optie geweest, maar ik vond de Hemnes mooier (de spijlen) en de Malm is vrij laag.
ik heb een eiken MALMquote:
Ik kan ook niet goed meer bij m'n boekenkast als het bed eenmaal staat, maar goed, onderaan staan toch onbelangrijke boekenquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:24 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Haha, ja, kun je nog eens gebruik maken van je handboeienOverigens heb ik de MALM juist gekocht omdat ie zo laag is, anders kan ik zo moeilijk dingen uit mijn boekenkast pakken (de onderste laag kan ik al niet bij). Maar mooi
http://i37.tinypic.com/4fct1.jpg
http://i38.tinypic.com/rmmo7q.jpg
quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:26 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja monster lach jij maar.
Je moederschip roept je
Hahaha iddquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:27 schreef conleche het volgende:
Ik heb een malm ladenkastjes, voor Co d'r undies en sokken. Donkerbruin. Volgens mij kunnen we beter vragen: wie heeft er niks van malm!
quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:26 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja monster lach jij maar.
Je moederschip roept je
Ik heb niks van malmquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:27 schreef conleche het volgende:
Ik heb een malm ladenkastjes, voor Co d'r undies en sokken. Donkerbruin. Volgens mij kunnen we beter vragen: wie heeft er niks van malm!
Ik dacht dat je die had?! Dat postte je volgens mij een keerquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik kan ook niet goed meer bij m'n boekenkast als het bed eenmaal staat, maar goed, onderaan staan toch onbelangrijke boeken.
En ik heb geen handboeien. Wel sjaaltjes
.
Je was al een monster daar staat het assimileren helemaal buiten ehehehequote:Op woensdag 7 januari 2009 18:27 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Dat ik een cyborg word maakt me niet meteen tot een monster hoor. Ik ben straks wel programmeerbaar
.
Ik weet al naast wie ik niet ga zitten bij de volgende meetquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:29 schreef P.F het volgende:
[..]
Je was al een monster [ afbeelding ] Je wordt nu alleen maar geassimileerd ehehehe.
Echt donkerbruin of dat zwartbruin? Mijn undies en sokken en nog andere kleding zit ook in die ladenkast; lekker makkelijk. Alleen is de la voor mijn bh's te kleinquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:27 schreef conleche het volgende:
O ik dacht dat jullie wel gewoon konden communiceren met mensenquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik weet al naast wie ik niet ga zitten bij de volgende meet.
niettus...die zijn enorm smaakvol!quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die zien eruit alsof ze nog geverfd moeten worden.
Ik ben ook niet zo'n fan van die kleur. Het lijkt zo... niet afquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die zien eruit alsof ze nog geverfd moeten worden.
Kúnnen wel.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:30 schreef P.F het volgende:
[..]
O ik dacht dat jullie wel gewoon konden communiceren met mensen
Welk matras heb je? Ik heb Sultan Flataker met een rondje op de tweede aquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:30 schreef P.F het volgende:
Ik heb ook niets van malm maar wel het handboeienkraakbed wat ik *nu* ga aandraaien.
In mijn ikea matras zitten ook allemaal hobbels en kuilen![]()
Zwartbruin ziet er tenminste niet cheapass uit, in tegenstelling tot de eiken kleurquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:31 schreef Abbadon het volgende:
[..]
niettus...die zijn enorm smaakvol!dit in tegenstelling tot, pak 'm beet, zwartbruin...
Met ménsen ja.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:30 schreef P.F het volgende:
[..]
O ik dacht dat jullie wel gewoon konden communiceren met mensen
Precies. Daarom.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:31 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo'n fan van die kleur. Het lijkt zo... niet af
Sultan Hustad. Maarr ik denk dat ik iets te veel beweeg in bed of zoquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Welk matras heb je? Ik heb Sultan Flataker met een rondje op de tweede a.
Zwartbruin is prachtig!quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Precies. Daarom.
Zwartbruin is echt mooi en stylish.
Bruin. Niet zwart bruin.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:30 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Echt donkerbruin of dat zwartbruin? Mijn undies en sokken en nog andere kleding zit ook in die ladenkast; lekker makkelijk. Alleen is de la voor mijn bh's te klein
Hm, dat is een binnenveringsmatras. Geen idee hoe dat kan dan.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:32 schreef P.F het volgende:
[..]
Sultan Hustad. Maarr ik denk dat ik iets te veel beweeg in bed of zo
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70053924quote:
Die zijn inderdaad heerlijkquote:
Dat is middenbruin dan. Vind ik ook niet mooi. Dat bed dat op Marktplaats stond was dus ook middenbruin.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:35 schreef Ewelina het volgende:
[..]
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70053924
Deze kleur? Middenbruin?
Mja... ik hou niet zo van dat roodachtige wat doorschemert in die kleur. Maar ik ben sowieso geen fan van rood, dus misschien ligt het daaraan
ongeveer net zo stylish als een schilderij met een huilend zigeuner-jongetjequote:Op woensdag 7 januari 2009 18:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Precies. Daarom.
Zwartbruin is echt mooi en stylish.
Mijn vriend zijn bed (ook MALM, echt hoe orgineel zijn wequote:Op woensdag 7 januari 2009 18:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is middenbruin dan. Vind ik ook niet mooi. Dat bed dat op Marktplaats stond was dus ook middenbruin.
Nee, schilderijen met huilende zigeunerjongetjes passen dan weer beter in een kamer met middenbruine meubelsquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:37 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ongeveer net zo stylish als een schilderij met een huilend zigeuner-jongetje
Eiken daarentegen...
Eiken is tof! Mijn vloer is grijs eikenquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:37 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ongeveer net zo stylish als een schilderij met een huilend zigeuner-jongetje
Eiken daarentegen...
Noes!quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:41 schreef P.F het volgende:
Deze week viel hij van dinsdag op woensdag. Je hebt hem net gemist.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:41 schreef P.F het volgende:
Deze week viel hij van dinsdag op woensdag. Je hebt hem net gemist.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het is nog woensdag, helder licht!
Zo heb ik er nog één. Je snijdt ciabattabrood in dikke plakken, doet ze in de oven, haalt ze eruit en smeert ze in met een teentje knoflook, doet er een dot buffelmozzarella op, wat spaanse peper, nog wat zout en peper, en tot slot goede olijfolie. Simpel doch lekker.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:38 schreef P.F het volgende:
Weet je wat lekker is..
Je snijd een foccacio door de midden.. Je sprenkelt er veel extra vierge olijfolie op. Je besmeerd hem met een doosje verse groene pesto. Dan leg je daar pomedori tomaten op in plakken.. Vervolgens zwarte peper en veel zeezout. Daarna doe je er een bol mozzie op in plakken en daar over basilicumblaadjes (vers)
Dat model is wel leuk! Ik heb zelf de grootste variant, omdat ik al mijn troep kwijt moet (ik heb veeeeel zooiquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:38 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]
Deze smalle. Maar dan met elk laadje even groot.
En een gleufquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mijn witte Malmmet een freggel bovenop en eentje onder het dekbed
![]()
[ afbeelding ]
Ik zag het meteen!quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En een gleuf![]()
.
Ik zie nu pas dat je Dizzy-Miss-Lizzy heet en niet Dizzy-Missy-Lizzy.
Wie zegt dat hij twee dagen is. Helder licht!quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het is nog woensdag, helder licht!
quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:42 schreef AKnynke het volgende:vanuit het koude zweden. M'n fiets had 2 weken buiten gestaan, en m'n gelzadel was bevroren. Dat was koud. Gek om hier te zijn, m'n hoofd is nog in NL. Zo maar even bellen.
Eerst straks een pizza in de oven schuiven..
Daar merk je heul niks van hoor.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En een gleuf![]()
.
week·ein·de het; o -n, -s, week·end [wiekent] het; o -s, -en periode van vrijdagavond tot maandagmorgenquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:44 schreef P.F het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij twee dagen is. Helder licht!
Grapje hoor!
Van een gleuf merk je niksquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En een gleuf![]()
.
hier zit er eenquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:46 schreef Muis006 het volgende:
Ik vraag me af hoeveel mensen maandagmorgen als weekend beschouwen!
Ik doorgaans nietquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:46 schreef Muis006 het volgende:
Ja. En oma geloof ik ook wel. Aan de ene kant heel erg verdrietig, aan de andere kant heel erg fijn.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
heb je 'fijn' afscheid kunnen nemen? Alles kunnen zeggen en vragen wat je nog wilde?![]()
hangt van de lijst afquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, schilderijen met huilende zigeunerjongetjes passen dan weer beter in een kamer met middenbruine meubels.
Niet meer nu ik morgen weer aan het werk gaquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:46 schreef Muis006 het volgende:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:46 schreef Muis006 het volgende:
wat fijnquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:46 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja. En oma geloof ik ook wel. Aan de ene kant heel erg verdrietig, aan de andere kant heel erg fijn.
Ik heb zo een alliteratie naam en ik vind het maar domquote:Op woensdag 7 januari 2009 01:08 schreef SHE het volgende:
Overigens staat Colette op onze namenlijst, mocht er ooit een kindje komen.
Dit omdat zijn achternaam met een K begint en wij graag allitereren.
Mwehehe!quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:49 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb een oom die Jorrit Jorritsma heet. Dát is pas dom.
Ik zou crème doen, denk ik of lichtgeel oid. Dat past mooi bij zwarte en donkerbruine meubels.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:49 schreef cyclechick het volgende:
Ha, als het toch over kleur gaat, heb ik even een vraag! Ik heb namelijk in mijn kamer een zwart ikea bed (geen Malm.) en een donkerhouten boekenkast en tafel.
Momenteel is mijn muur paars (!) maar dat ben ik echt ZAT en ik vraag me af welke kleur mooi zal staan.
Ik wil graag grijs, maar twijfel of al dat bruin er bij past (dekbed is ook bruin) maar elke natuurtint is oke, als het maar wat rustiger en wat lichter wordt (nu is het donkerpaars dus das niet zo moelijk)
Iemand ideeen?
Als je echt op safe wilt: wit met een beetje bruin erdoor (bijvoorbeeld de kleur Walnoot van Histor, dat is heeeeeeeel lichtbruin, eigenlijk meer wit).quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:49 schreef cyclechick het volgende:
Ha, als het toch over kleur gaat, heb ik even een vraag! Ik heb namelijk in mijn kamer een zwart ikea bed (geen Malm.) en een donkerhouten boekenkast en tafel.
Momenteel is mijn muur paars (!) maar dat ben ik echt ZAT en ik vraag me af welke kleur mooi zal staan.
Ik wil graag grijs, maar twijfel of al dat bruin er bij past (dekbed is ook bruin) maar elke natuurtint is oke, als het maar wat rustiger en wat lichter wordt (nu is het donkerpaars dus das niet zo moelijk)
Iemand ideeen?
jups. het hoort er bij. Maar goed, k vind het nu lastig om me op het leven hier te concentreren. Heb de 17e een tentamen, maar niet het idee dat ik dat ga maken, omdat ik verwacht dan terug in NL. te zijn voor de begrafenis. Maar dat maakt ook dat ik me moeilijk kan motiveren voor de studie, etc. etc.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wat fijn
jemig, wat lastig...
quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:49 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb een oom die Jorrit Jorritsma heet. Dát is pas dom.
Ik vind Valentijn zowel als voor- en achternaam mooi maar samen is a bit too muchquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:51 schreef Muis006 het volgende:
Er zat iemand op mijn middelbare die Valentijn Valentijn heette.
Haha dat ben ik met je eens!quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik vind Valentijn zowel als voor- en achternaam mooi maar samen is a bit too much
Arm kindquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:51 schreef Muis006 het volgende:
Lichtgeel?quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zou crème doen, denk ik of lichtgeel oid. Dat past mooi bij zwarte en donkerbruine meubels.
persoonlijk zou ik met zulke donkere meubelen eerder de wanden licht doen...misschien iets geels ofzo, en er dan wat ophangen voor wat extra kleur misschien...quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:49 schreef cyclechick het volgende:
Iemand ideeen?
Ik ken ook een Splinter. Was hij doof?quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:53 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Arm kind![]()
Bij mij in het dorp woonde een jongen die Splinter heette![]()
quote:En mijn vader kende iemand die serieus Pie Mol heetteWat zal die gepest zijn als kind
Bofkont! Marilyn Monroe moest er haar naam voor veranderen, Brigitte Bardot is geloof ik wel origineel. Lindsay Lohan is er nog eentje in 't rijtje. Als je naam goed is, ben je halverwege.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:49 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb zo een alliteratie naam en ik vind het maar dom!!
Splinter! Zo heet de zoon van Bert Chabot.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:53 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Arm kind![]()
Bij mij in het dorp woonde een jongen die Splinter heette
En mijn vader kende iemand die serieus Pie Mol heetteWat zal die gepest zijn als kind
Mooie kastquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:53 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Lichtgeel?Ik zat meer in de hoek van grijs groen bruin te denken..
Dit is mijn kast trouwens[ afbeelding ]
Je plaatje doet het nietquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:53 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Lichtgeel?Ik zat meer in de hoek van grijs groen bruin te denken..
Dit is mijn kast trouwens[ afbeelding ]
Bert Chabotquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Splinter! Zo heet de zoon van Bert Chabot.
Geen idee, ik kende alleen de naamquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ken ook een Splinter. Was hij doof?
[..].
quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bert Chabot![]()
![]()
. Daar ga je alweer de mist in, Muis, met je Gerard Butler
.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:54 schreef loveli het volgende:
[..]
Bofkont! Marilyn Monroe moest er haar naam voor veranderen, Brigitte Bardot is geloof ik wel origineel. Lindsay Lohan is er nog eentje in 't rijtje. Als je naam goed is, ben je halverwege.
quote:Nou hij klinkt vrij duf
In een dronken bui verzin ik altijd dat ik Mary Simone heet, dat klinkt hipper maar wel bijna 't zelfde
Nee, jouw naam is juist mooi!quote:
Subtiele hintquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:57 schreef Viking84 het volgende:
De Duitse heeft een pizza besteld bij NYP.
En er mag ook wel wat af. Zal ik haar een linkje naar dit topic geven?
.
Ik doelde op je voornaam. Is je achternaam dan echt zo verschrikkelijkquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:58 schreef P.F het volgende:
[..]
Maar jij weet helemaal niet hoe ik volledig heet
Ik zat in de klas bij iemand die Micky Muis heet. Was een lieffie hoor, maar ik zou mijn kind dat niet aandoenquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:51 schreef Muis006 het volgende:
wat zielig!!!!quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zat in de klas bij iemand die Micky Muis heet. Was een lieffie hoor, maar ik zou mijn kind dat niet aandoen
quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:17 schreef P.F het volgende:
O mag ik het recept van de kiprolletjes? En zijn die ook vegetarisch te maken?
quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zat in de klas bij iemand die Micky Muis heet. Was een lieffie hoor, maar ik zou mijn kind dat niet aandoen
Ik welquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:58 schreef P.F het volgende:
[..]
Maar jij weet helemaal niet hoe ik volledig heet
Haha, zie je PF, er is nog iemand die het lollig vindt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |