Tink heeft connecties.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Is er niet iemand hier die bij een energie bedrijf werkt of er veel verstand van heeft toevallig?
Deze:quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:08 schreef P.F het volgende:
Ik ben te nieuwsgierig
Nu ben ik er wel achter dat viking heel naar isIk lijk niet op mevrouw Blair
![]()
![]()
Het gaat bij mij echt om een hele hoop geld, iig meer dan dat ik nog aan ze moet betalen. Maar uiteraard moet dat weer apart verrekend wordenquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:05 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja, zorgverzekeraars![]()
kreeg vandaag ook een brief over mn declaraties.
Staat in dat ik 22 euro moet betalen, en daar krijg ik binnenkort wéér een brief over met acceptgiro...![]()
![]()
stuur die dan meteen mee, denk ik dan
quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:09 schreef Viking84 het volgende:
[..].
En dan moet je neen ook naar noemen!
Dies mooi!quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Deze:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S29849771
(Maar dan 140 x 200, want ik heb geen ruimte en geen geld voor 180)
Hij zit nu nog in de doos en ik ruik er steeds even aan, want dat hout ruikt zo lekker![]()
![]()
.
Ik word hier de hele tijd gechanteerd. Als ik dit en dat niet doe voor Mark, zet hij mijn bed niet in elkaar. Nu moet ik naar zijn problemen met z'n scriptie luisteren en advies geven
.
JEEEJ!quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:11 schreef motorbloempje het volgende:
en toen hoefde ik wrsch alleen maar in mn eentje te eten, René weer ziek![]()
Eigen schuld, je hebt hem waarschijnlijk te weinig vertroeteld.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:11 schreef motorbloempje het volgende:
Nou hup, groenten snijden dan maarquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:11 schreef motorbloempje het volgende:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:11 schreef neen het volgende:
[..]
Eigen schuld, je hebt hem waarschijnlijk te weinig vertroeteld.
Wat een pm was dat he en de rest weet gewoon van niets, dat is het mooiste!quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:17 schreef P.F het volgende:
O mag ik het recept van de kiprolletjes? En zijn die ook vegetarisch te maken?
O en thanks neen voor je PM, ik heb je nog helemaal niet bedankt
**oeeeeh PM gate stardate 9037.547 barst los****
Ja ik begon enthousiast te vertellen over broodrolletjes en dat dat vast heel lekker was en toen dacht ik o kut, kipquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Die kiprolletjes bestaan voornamelijk uit kip dus vegetarisch zal lastig worden
Nee serieus ik ken geen vega product wat er op lijkt.
ik heb ook enige tijd in die branche gewerkt, maar kan niet zeggen dat ik er nog heel veel connecties heb...quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:13 schreef Greys het volgende:
Loveli heeft gelijk, Tink heeft volgens mij idd connecties in de energiebranche!
Ja mooi hè. Zwarbruin iddquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:11 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dies mooi!Ook zwartbruin?
Ik heb zelf de MALM, omdat mijn boekenkast ertegenaan staat wilde ik per sé een bed met een zo laag mogelijke achterkantEn aangezien ik hier wel de ruimte had, ben ik dus voor de 1.80 gegaan. Tja, als het kan...
Maar tweepersoons slaapt echt fijn
Ja klopt! Maar vriendje vond die alleen lekker dubbelgevouwen met kaas er tussen (quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:21 schreef Greys het volgende:
Jij was toch ook dol op broodjes Co, PF?
Die zijn dan weer wel vegetarisch
En vast nog veul lekkerder dan de brood-kip-rolletjes.
Ik heb geen connecties nodig. Alleen iemand die verstand heeft van de branche.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:21 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik heb ook enige tijd in die branche gewerkt, maar kan niet zeggen dat ik er nog heel veel connecties heb...
'navond, dames!
hey schoonheidquote:
Ik heb een witte MALMquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja mooi hè. Zwarbruin idd.
Ik zat eerst te denken over de 160 x 200, maar die is momenteel uitverkocht. Nog wel beschikbaar in wit, maar ik wil geen wit, want dat past niet bij m'n interieur.
De hele serie van Hemnes is erg mooi.
De MALM heb ik idd ook gezien, dat was evt ook nog een optie geweest, maar ik vond de Hemnes mooier (de spijlen) en de Malm is vrij laag.
waar gaat het om? PM me anders maar...quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik heb geen connecties nodig. Alleen iemand die verstand heeft van de branche.
Haha, ja, kun je nog eens gebruik maken van je handboeienquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja mooi hè. Zwarbruin idd.
Ik zat eerst te denken over de 160 x 200, maar die is momenteel uitverkocht. Nog wel beschikbaar in wit, maar ik wil geen wit, want dat past niet bij m'n interieur.
De hele serie van Hemnes is erg mooi.
De MALM heb ik idd ook gezien, dat was evt ook nog een optie geweest, maar ik vond de Hemnes mooier (de spijlen) en de Malm is vrij laag.
ik heb een eiken MALMquote:
Ik kan ook niet goed meer bij m'n boekenkast als het bed eenmaal staat, maar goed, onderaan staan toch onbelangrijke boekenquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:24 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Haha, ja, kun je nog eens gebruik maken van je handboeienOverigens heb ik de MALM juist gekocht omdat ie zo laag is, anders kan ik zo moeilijk dingen uit mijn boekenkast pakken (de onderste laag kan ik al niet bij). Maar mooi
http://i37.tinypic.com/4fct1.jpg
http://i38.tinypic.com/rmmo7q.jpg
quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:26 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja monster lach jij maar.
Je moederschip roept je
Hahaha iddquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:27 schreef conleche het volgende:
Ik heb een malm ladenkastjes, voor Co d'r undies en sokken. Donkerbruin. Volgens mij kunnen we beter vragen: wie heeft er niks van malm!
quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:26 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja monster lach jij maar.
Je moederschip roept je
Ik heb niks van malmquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:27 schreef conleche het volgende:
Ik heb een malm ladenkastjes, voor Co d'r undies en sokken. Donkerbruin. Volgens mij kunnen we beter vragen: wie heeft er niks van malm!
Ik dacht dat je die had?! Dat postte je volgens mij een keerquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik kan ook niet goed meer bij m'n boekenkast als het bed eenmaal staat, maar goed, onderaan staan toch onbelangrijke boeken.
En ik heb geen handboeien. Wel sjaaltjes
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |