Oehhh wat deed de jouwe?quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:25 schreef DarkElf het volgende:
Ik heb een echte ex gehad en toen ik het uitmaakte begon hij eng te worden dus ik heb alles weggegooid
Hahaha!quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:27 schreef k_i_m het volgende:
Toen één van mijn exen het met mij uitmaakte was zijn moeder zo boos dat hij er niet meer in kwam.
Of zet gewoon een smiley over je hoofdquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:24 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
En Viev met d'r excuses!
Ik ga even die foto weer terugzoeken van Dean en hem naar je PMen zo!
En wat was het?quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:26 schreef Muis006 het volgende:
De mijne deed heel veel moeite om mijn moeder te vertellen wat hij dacht dat er "mis was" met mij.
Niet zoveel behalve me vertellen hoe slecht het was om onze relatie te verbreken ivm goddelijke plannen en ineens in mijn dorp werken terwijl hij 200 km verderop woonde waar ik hem toevallig altijd ineens "spontaan" tegenkwam enzoquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oehhh wat deed de jouwe?
De mijne deed heel veel moeite om mijn moeder te vertellen wat hij dacht dat er "mis was" met mij.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:27 schreef k_i_m het volgende:
Toen één van mijn exen het met mij uitmaakte was zijn moeder zo boos dat hij er niet meer in kwam.
Weet ik hetquote:
goeie moederquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Weet ik hetmijn moeder heeft een tirade van een half uur over hem uitgeroepen en toen ajuus gezegd.
Oh nou klinkt gezelligquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:28 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Niet zoveel behalve me vertellen hoe slecht het was om onze relatie te verbreken ivm goddelijke plannen en ineens in mijn dorp werken terwijl hij 200 km verderop woonde waar ik hem toevallig altijd ineens "spontaan" tegenkwam enzo![]()
en ja achteráááf kon ik weten dat hij niet helemaal wijs was maar ik had een beetje last van oogkleppen en een redderssyndroom![]()
daarna dus alleen maar lol gehadtot ik de mr tegen het lijf liep bijna 10 jaar terug (oud, ik ben zóóó oud
)
Good for momquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:29 schreef Muis006 het volgende:
Weet ik hetmijn moeder heeft een tirade van een half uur over hem uitgeroepen en toen ajuus gezegd.
Ik word einde deze maand 32 en de mr is nog 30quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh nou klinkt gezellig![]()
En hoe oud ben je dan? En je mister?
Oh nou dat valt wel mee toch?quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:30 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik word einde deze maand 32 en de mr is nog 30(ergens in maart is hij 31.. maar hij wordt zo blij van die twee maanden dat ik 2 jaar ouder ben
![]()
)
Heuj, dan is ie ongeveer evenoud als ikquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:30 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik word einde deze maand 32 en de mr is nog 30(ergens in maart is hij 31.. maar hij wordt zo blij van die twee maanden dat ik 2 jaar ouder ben
![]()
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |