Volgens mij is die Hans de grootste leugenaar van het stel. Het zal mij niks verbazen dat hij geen eens een vriendin heeft.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:56 schreef Heathen. het volgende:
"ik was bas vijf jaar geleden totdat ik een vreindin kreeg"
Lees: Ik was een autist, nu ben ik een autist met neukpop
Schijnbaar nietquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:10 schreef Heathen. het volgende:
Die bas zou echt winstverliezend zijn....
Idd... wat walg ik van die kwal van een BAS... GADVERDAMME... Niet normaal, wat een smerige eigendunk heeft die kerel. En feedback kan hij niet tegen... onbeschoft is hij ook nog, kijkt de baas (of de verkoper van het bedrijf) niet eens aan als hij feedback krijgt. Kan niks hebben, denkt dat hij het is... BAH BAH BAH....quote:
Zet Bas en Dion beiden in een andere autozaak voor een twee jaar en die van Bas gaat over de kop.quote:
Maar blijkbaar verkoopt hij wel... Wie koopt nou iets bij zo'n figuur!?quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:13 schreef 15051984 het volgende:
[..]
Idd... wat walg ik van die kwal van een BAS... GADVERDAMME... Niet normaal, wat een smerige eigendunk heeft die kerel. En feedback kan hij niet tegen... onbeschoft is hij ook nog, kijkt de baas (of de verkoper van het bedrijf) niet eens aan als hij feedback krijgt. Kan niks hebben, denkt dat hij het is... BAH BAH BAH....
Zo, dat ben ik ook weer kwijt!
Jammer van Dion, een sympathieke gozer!
Misschien dat je op die manier zo snel mogelijk van die ongemakkelijke rotkop af bent.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:14 schreef Fries het volgende:
[..]
Maar blijkbaar verkoopt hij wel... Wie koopt nou iets bij zo'n figuur!?
Dacht ook dat die trien meer had verkochtquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:25 schreef RaymanNL het volgende:
Wat heb ik een verschrikkelijke hekel aan die bas zegDe arrogantie, gadverdamme, en dan verkoopt tie gewoon ook nog. En wat ik dus niet snap is dat je nooit ziet wanneer hij iets verkoopt. Ik heb hem niks zien verkopen in deze aflevering, en toch is hij de beste. Die gozer moet gewoon gecast zijn
Geloof me, fatsoenlijke verkopers bestaan niet. Geen goede althans.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:26 schreef golfer het volgende:
Bas is echt het prototype foute verkoper. Zo iemand die het vak verkoper aan een slechte reputatie helpt en dat hij juist de enige wel fatsoenlijke verkoper, Dion, er uit speelt spreekt boekdelen.
Ik geloof je niet.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:03 schreef Stefan het volgende:
Geloof me, fatsoenlijke verkopers bestaan niet. Geen goede althans.
Dat hoeft ook niet, het is alleen wel zo. Echte verkopers denken in de eerste plaats aan de omzet, niet aan jouw belangen. Als ze bij jou overbrengen dat ze wel integer zijn zijn t dus topverkopers.quote:
Jeetje. Dus ik ben al 35 jaar bezig met het verkeerde beroep?quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:52 schreef Stefan het volgende:
Dat hoeft ook niet, het is alleen wel zo. Echte verkopers denken in de eerste plaats aan de omzet, niet aan jouw belangen. Als ze bij jou overbrengen dat ze wel integer zijn zijn t dus topverkopers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |