Dat is toch waar de sporen iets wijken, achter het oude Ooglijdersgasthuis?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:04 schreef bork het volgende:
En dan station Biltstraat in ere herstellen natuurlijk, dan kan ik naar het station kruipen!![]()
![]()
Precies!!quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is toch waar de sporen iets wijken, achter het oude Ooglijdersgasthuis?
Klopt maar dan vanaf CS doortrekken langs het spoor, dan kruis je uiteindelijk weer de Oosterbaan en dan na de waterlinieweg afbuigen naar Galgenwaard.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:06 schreef knars het volgende:
De route van bus 12 lijkt me een stuk logischer om om te bouwen tot HOV crap, langs het spoor en vanaf Galgenwaard rijdt het al op een aparte baan. Maar nu weer terug naar treintjes
Ja, in elk geval moet die haakse knik bij de Bleekstraat eruit. Alsmede die buikdans over het Ledig Erf.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:10 schreef bork het volgende:
[..]
Klopt maar dan vanaf CS doortrekken langs het spoor, dan kruis je uiteindelijk weer de Oosterbaan en dan na de waterlinieweg afbuigen naar Galgenwaard.![]()
Bij de Bleekstraat komt een station Vaartsche Rijnquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, in elk geval moet die haakse knik bij de Bleekstraat eruit. Alsmede die buikdans over het Ledig Erf.
Oké, ik zeg het nu: Fortis.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die waar Nico Spilt ook werkt (of werkte, dat weet ik niet)? En waar ik elke ochtend en elke middag langskom? Met die grote blauwe lichten bovenin? Of meer in het lage gebouw wat zijn naam ten tijde van de eerste NS-Reisplanner (Het Spoorboekje op Diskette!) verleende aan het tariefpunt Utuam?
Allez, nog een paar minuten erbij richting Geldermalsen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:21 schreef bork het volgende:
[..]
Bij de Bleekstraat komt een station Vaartsche Rijn
[ afbeelding ]
Op dit plaatje zie dat trein en tram (HOV) samenkomen op station Vaartsche Rijn (de onderste 2 lijntjes zijn trambanen)
[ afbeelding ]
Dit komt dan ten zuiden van CS te liggen (een paar scheten er vandaan)
Ik denk niet dat je plan door de gemeenteraad komt. Energie- en geldverspilling.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik stel een monorail voor. Gewoon Utrecht Centraal - Spoorwegmuseum - Uithof. Klaar. Transrapid-idee![]()
[ afbeelding ]
Ja kloptquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:21 schreef bork het volgende:
Bij de Bleekstraat komt een station Vaartsche Rijn
Dan wordt het aanbod groter dan de vraag.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja kloptAlsof dat geen verspilling is dan
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:50 schreef Ofyles2 het volgende:
Overigens was het ook geen pret op Den Haag-Dordrecht met vertragingen en uitgevallen stoptreinen.
Ja maar er rijden nu wel 4 stoptreinen per uur, dus zo gek is het ook niet. Vind het zeer beter zoquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:29 schreef dennistd het volgende:
Stom kuddevolk dat met zijn allen op het balkon blijft staan terwijl er genoeg zitplaatsen zijn....
(Stoptrein Enschede - Zwolle, vertrek 8.45u uit Enschede. Deze reed altijd met twee stelletjes, maar sinds december maar meer met een. Kan ook best, als niet iedereen op het balkon zou blijven staan.)
Ik stuur dit even door naar De Inktpot.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:39 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Godgloeiendepaupers krijg toch de gifkikkereczeëm![]()
![]()
dat is waar, hoewel ik aan die naar apeldoorn niks heb (sluiten niet aan op de bus hier in hengelo)quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ja maar er rijden nu wel 4 stoptreinen per uur, dus zo gek is het ook niet. Vind het zeer beter zo
Whyquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:06 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik stuur dit even door naar De Inktpot.
Zodat ze er wat aan kunnen doen, of denk je dat er iemand van ProRail meeleest hier.quote:
Toen ik gister in Enschede was, reden ze wel met 2x DM'90 volgens mijquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:29 schreef dennistd het volgende:
Stom kuddevolk dat met zijn allen op het balkon blijft staan terwijl er genoeg zitplaatsen zijn....
(Stoptrein Enschede - Zwolle, vertrek 8.45u uit Enschede. Deze reed altijd met twee stelletjes, maar sinds december maar meer met een. Kan ook best, als niet iedereen op het balkon zou blijven staan.)
ik was net op tijd weggegaan bij mijn stage, de volgende bus zou namelijk veel te laat zijn omdat die na het begin van de storing uit almelo was vertrokken.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Almelo Vrijdag 9 Januari 13:34
Oorzaak Rond Almelo rijden geen treinen.
Verwachting Later volgt meer informatie.
Mooi kutZal wel proppen zo worden in een volle lijn bus
Dat was gisteren in Hengelo ook zo gisteren, heel vreemd.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:20 schreef James1988 het volgende:
Net gezien te 's-Hertogenbosch:
1747 + 1754 + sleep ICRm (+BDs) + 1757
Materieeloverbrenging?
Ook staat er hier een stelletje Mat '64 naar elkaar te sissen... de hele tijd, om de seconde, sist een van de twee stellen. Heel irritant!
quote:Tussen Arnhem en Doetinchem rijden minder treinen door een wisselstoring.
Plannen zijn al een heel eind, al 4 maanden geleden is het trace van de tram naar de Uithof bekend gemaakt.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bus is het alMaar eigenlijk moet het nog steeds een tram worden, ooit.
Luchtafblazen van de compressor, als Het hoofdreservoir 10 bar is gaat deze blazen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:20 schreef James1988 het volgende:
Ook staat er hier een stelletje Mat '64 naar elkaar te sissen... de hele tijd, om de seconde, sist een van de twee stellen. Heel irritant!
Remlampen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:18 schreef James1988 het volgende:
En nog een klein vraagje: als een VIRM op het station staat, en de deuren open zijn, zie je naast de treeplank twee kleine geelachtige lampjes branden. Als de deuren dichtgaan en de trein rijdt, zijn die lampjes uit... geven die de vergrendeling van de deuren aan ofzo?
Goed hequote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:56 schreef sander89 het volgende:
Deze heb je zeker ook gemaakt maar mooie foto Dr_Flash![]()
Sherloc staat er op de zijkant idd. En "Inspectation". Waarvan je maar mag hopen dat het een woordspeling bedoelt te zijnquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:47 schreef Wadloper het volgende:
De 0 staat voor de wissel, dat als je die wissel doorkomt en je komt op het spoor waar dat bordje staat, je daar 0 bakken kwijt kan. Oftewel, de machinist moet dan doorrijden
Is dat niet de Sherloc? Das een nieuw meetrijtuig van ik dacht Volkerrail (zal het bedrijf vast fout hebben)
Ik heb zelf een keer op Utrecht CS de deuren van die getrokken koploper achtige dingen zelf dicht kunnen trekken.. Trein rolde net weg van het station terwijl de deuren helemaal open stonden. De deur ging dicht, althans deed een poging en vlak voordat de deuren elkaar zouden gaan raken vloog hij weer open. Toen heb ik hem maar even geholpen door hem met een loeivaart dicht te smijten. Daarna aan de conducteur gemeld en die heeft hem op slot gedraaid... Schijnt dat je die deuren op elk moment kan open doen als de trein even stilstaat trouwens.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Zoiets? Maar dan in Nederland(Volgens mij op de lijn Almelo - Marienberg)
ICL of ICK bedoeltie.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:27 schreef blup het volgende:
van die getrokken koploper achtige dingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |