Ik heb niet eens zo eentje van mij.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En ik heb er niet eens zo eentje van jou
tietenquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:44 schreef reetveter het volgende:
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Nu is het geen vierkantje meerquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:44 schreef Lakitu het volgende:
Ik heb de UI's even gefixed, nu past Krent er ook bij.
Zet Veronica anders aan ofzo.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:44 schreef behangplakker het volgende:
Klacht: Het weghalen van nummers op youtubeSummer of 69 staat er niet meer op.
Eerst een mega rel, daarna de kwaliteit terug.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:45 schreef Broekpaling het volgende:
Ik moet even een traantje wegpinken aangezien we weer op ouderwetsch kwaliteit niveau zitten.
Zoeen chick he, van dat programma Family Matters, had ook zo'n riemfoto. Dat zei haar mams zo.quote:
Wil je mijne dan ook even fixen naar mn normale UIquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:44 schreef Lakitu het volgende:
Ik heb de UI's even gefixed, nu past Krent er ook bij.
Graag gedaan.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:45 schreef Broekpaling het volgende:
Ik moet even een traantje wegpinken aangezien we weer op ouderwetsch kwaliteit niveau zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |