Ik heb niet eens zo eentje van mij.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En ik heb er niet eens zo eentje van jou
tietenquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:44 schreef reetveter het volgende:
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Nu is het geen vierkantje meerquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:44 schreef Lakitu het volgende:
Ik heb de UI's even gefixed, nu past Krent er ook bij.
Zet Veronica anders aan ofzo.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:44 schreef behangplakker het volgende:
Klacht: Het weghalen van nummers op youtubeSummer of 69 staat er niet meer op.
Eerst een mega rel, daarna de kwaliteit terug.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:45 schreef Broekpaling het volgende:
Ik moet even een traantje wegpinken aangezien we weer op ouderwetsch kwaliteit niveau zitten.
Zoeen chick he, van dat programma Family Matters, had ook zo'n riemfoto. Dat zei haar mams zo.quote:
Wil je mijne dan ook even fixen naar mn normale UIquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:44 schreef Lakitu het volgende:
Ik heb de UI's even gefixed, nu past Krent er ook bij.
Graag gedaan.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:45 schreef Broekpaling het volgende:
Ik moet even een traantje wegpinken aangezien we weer op ouderwetsch kwaliteit niveau zitten.
Ik bedoel ermee dat ze meer nummerts weghalenquote:
Dit gaat de geschiedenisboeken inquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:45 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Eerst een mega rel, daarna de kwaliteit terug.
Kan het beter mien jongens?
wel goed zorgen dat er geen zaad meer ergens zit als je gaat douchen. Zaad in water is echt vies.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:45 schreef De_Ananas het volgende:
Godver ik ben nu echt zo blij dat ik fucking zin heb om mênnus hard te gaan fappen nu en alles onder te spuiten en daarna lekker onder de douche te gaan staan![]()
![]()
Zal ik dat gaan doen?
Ja.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:45 schreef De_Ananas het volgende:
Godver ik ben nu echt zo blij dat ik fucking zin heb om mênnus hard te gaan fappen nu en alles onder te spuiten en daarna lekker onder de douche te gaan staan![]()
![]()
Zal ik dat gaan doen?
gewoon doenquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:45 schreef De_Ananas het volgende:
![]()
Zal ik dat gaan doen?
Je kunt er altijd eentje makenquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:44 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik heb niet eens zo eentje van mij.
Jaquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:45 schreef De_Ananas het volgende:
![]()
Zal ik dat gaan doen?
wie is dat lekkere ding danquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:48 schreef Krentenbol. het volgende:
En nou kappen met die kinders!
[ afbeelding ]
verkapt-kijk-mij-postquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:48 schreef Krentenbol. het volgende:
[ afbeelding ]
x2, der benen lijken zo vreemd maar toch ziet ze er focking lekker uitquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:46 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik vind die sokken eigenlijk best geil
Die ookquote:
En zo hoort het. Ik vind het ook leukquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:46 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik vind die sokken eigenlijk best geil
Jezelf tegenover Brad Pitt paintenquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:48 schreef Krentenbol. het volgende:
[ afbeelding ]
Je gaat weg?quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:49 schreef dagdag het volgende:
mooi ga ik ook terug na me oude tering hoog niveau
Handschoenen erbij zou het nog beter makenquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En zo hoort het. Ik vind het ook leukmaakt het 'af'
Van fappen val je afquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:49 schreef De_Ananas het volgende:
Ik weet alleen niet of ik wil douchen, dan ruik ik niet meer naar zweet
Poll: Moet ik fappen en douchen?Alleen fappen Fappen en douchen douchen Niks
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |