quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:56 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Te jong als je het mij vraagtEn ik ben 17
Jullie? Waren dat niet de users buiten de SC?quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee die mogen wel wat breder. Al kreeg ik hier ooit commentaar omdat jullie mn wenkbrauwen te harig vonden op die pic van mn snee!
Volgens mij wel want het is algemeen bekend dat alle SC users spontaan klaarkomen bij een post van BT, laat staan als ze ook nog eens een pic postquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Jullie? Waren dat niet de users buiten de SC?
Ook qua oksel- en schaamhaar, ja?quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:57 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wie is jullie?![]()
Hoe natureller hoe beter
The pedo way is the only way to go.quote:

Kan ookquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Jullie? Waren dat niet de users buiten de SC?
Dat dan weer niet neequote:Op woensdag 7 januari 2009 16:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Ook qua oksel- en schaamhaar, ja?
Ben het wel met je eens, hoor. Al heeft het zo z'n grenzen.
quote:
Ah, daar is m'n favoriete hersendode user weer!quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:57 schreef dagdag het volgende:
heb nog afgelopen 3 jaar een onderzoek gedaan
uitkomst de boobs worden steeds groter op jonge leeftijd
schijnt zelf al een kind met cup f geboren te zijn
Oh, ok. Maar waarom zou je het in godsnaam zo veel willen epileren? Je wordt er niet spanger op. No offence.quote:
Sexdaten?quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Wij zijn echt twee handen op één epic piemel.
No homo.
Inderdaad ja.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:59 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Volgens mij wel want het is algemeen bekend dat alle SC users spontaan klaarkomen bij een post van BT, laat staan als ze ook nog eens een pic post!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Inderdaad ja.fap fap fapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Inderdaad ja.FLATSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu hoef ik niet meer te fappen, bedankt![]()
[..]
Inderdaad ja.Je moet je oogbollen harsen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel te harig!
[..]
Inderdaad ja.Je moet je wenkbrauwen epileren man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
Als zij het nou mooi vindt?quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oh, ok. Maar waarom zou je het in godsnaam zo veel willen epileren? Je wordt er niet spanger op. No offence.
Zijn wel veel no homo's de laatste tijd IQMquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Wij zijn echt twee handen op één epic piemel.
No homo.
[..]
Inderdaad ja.Moment weg hoor, godverdomme 100 jailbaits nodig gehad om hem omhoog te krijgen verpest jij het weer, bedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I never workout
Noeees, niet mn oogbollenquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Je moet je oogbollen harsen.Veel te harig!
Om viespeuken als jij weg te houden.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oh, ok. Maar waarom zou je het in godsnaam zo veel willen epileren? Je wordt er niet spanger op. No offence.
Nou, dan geeft ze het volgende antwoord op mijn vraag: "Ik vind het mooi."quote:
Sorry Jquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:03 schreef reetveter het volgende:
[..]
Moment weg hoor, godverdomme 100 jailbaits nodig gehad om hem omhoog te krijgen verpest jij het weer, bedankt
quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:02 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Holy fucknuts is mijn trademark-kreet![]()
wat dan?quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga even de buurvrouw van de trap afgooien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |