Dat programma is:quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat woordje had ik geleerd van "Ik hou van Holland"
Ik had eigenlijk van jou een Joey Tribbiani act verwachtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar als ik er eentje had zou ik 'm zeker weten wel Joey noemen!
quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:19 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Meestal bereik ik de top wel jaHeb je geen last van het gebrek aan zuurstof op die hoogte?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik tom had geheten had ik hem ook zo genoemd.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:20 schreef Broekpaling het volgende:
Als ik Ben zou heten had ik 'm Jerry genoemd.
Wie heeft het hier over worst?quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:21 schreef dagdag het volgende:
zij de ah worsten eigenlijk van oude mannelullen geproduceerd
quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:21 schreef afcajos het volgende:
Lees het even als je je hyves vrienden wilt houden.
Hyves word gere-set! Er word gezegt dat er te veel mensen zijn met hyves! Dus hyves word binnenkort opnieuw ingesteld! Dan worden alle hyves gewist! Wil je niet dat jou hyves gewist word? Stuur deze door naar minimaal 55 vrienden! Dan word je hyve plaatje gemarkeerd met een kruisje.
Die van mij hoeft zich toch nooit voor te stellen dus een naam is niet nodig neequote:
IK GELOOF HEMquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:21 schreef afcajos het volgende:
Lees het even als je je hyves vrienden wilt houden.
Hyves word gere-set! Er word gezegt dat er te veel mensen zijn met hyves! Dus hyves word binnenkort opnieuw ingesteld! Dan worden alle hyves gewist! Wil je niet dat jou hyves gewist word? Stuur deze door naar minimaal 55 vrienden! Dan word je hyve plaatje gemarkeerd met een kruisje.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:22 schreef Lakitu het volgende:
Mensen, wtf. Waarom zijn we in dit topik van prachtige JB-tetten naar jullie lullen gegaan?
Damn right dat 'ie zich nooit voor hoeft te stellenquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:22 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Die van mij hoeft zich toch nooit voor te stellen dus een naam is niet nodig nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |