quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee jij met je voorbips.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
hihiquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:14 schreef IQM het volgende:
[..]
'Pik' vond ik weer iets te grof voor de medeusertjes en 'piemel' is ook maar 'piemel'.En 'penis' klinkt zó onpersoonlijk.
![]()
'Lul' was wellicht beter in deze context.
Ik noem mijne Mauritsquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:14 schreef IQM het volgende:
[..]
'Pik' vond ik weer iets te grof voor de medeusertjes en 'piemel' is ook maar 'piemel'.En 'penis' klinkt zó onpersoonlijk.
![]()
Lul had je gesierd ja.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:14 schreef IQM het volgende:
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet inderdaad eerst mezelf zekeren wil ik uberhaupt tot actie over gaan jaquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oohja, dus jij beklimt je penis als je fapt? Bijzonder hoor.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee jij met je voorbips.En dat woord zou ik dus echt noooit gebruikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
pwndquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee nee, nou als je pielemans gebruikt kun je net zo goed wormpje zeggen.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:16 schreef IQM het volgende:
Ik noem die van mij The Big Lebowski.Die van mij heet Walter SobchakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat is wel zo
We are living in a material world, and I am a material girl
Pfoe pfoe, nou hopen dat al dat gedoe de moeite waard is!quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:17 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Moet inderdaad eerst mezelf zekeren wil ik uberhaupt tot actie over gaan ja
quote:
Dat woordje had ik geleerd van "Ik hou van Holland"quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En dat woord zou ik dus echt noooit gebruiken!
Meestal bereik ik de top wel jaquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Pfoe pfoe, nou hopen dat al dat gedoe de moeite waard is!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |