van mij mag jequote:
Lijkt me lekker, trilt ie ook?quote:
zoiets?quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:23 schreef Rewimo het volgende:
Ik meld me ook aan voor de Ik-hou-niet-van-snert-club
En ik eet vanavond Japansik wil een smiley met eetstokjes
Ja!quote:
Ik heb ook een keer moetenquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:34 schreef texelonia het volgende:
Hmm zuurkool hebben wij van de week gegetenVoor Noah was het niet zo'n succes... Hij moest een hapje proeven, maar vervolgens kwam zn hele maaginhoud eruit
Arm kind... En arme wij, dat wordt dus niet vaak meer zuurkool eten....
Vanavond eet Micha niet mee en heb ik gekozen voor makkelijk: pizza
quote:
Eerst de aardappelen koken, dan afgieten, dan een scheut melk erbij en voorgekookte zuurkool (is kant en klaar voorgekookt te koop bij AH) erbij, stampen en zachtjes het vuur eronder tot alles goed verhit is (ondertussen blijven mengen). Ik mocht van mijn man niet vergeten te zeggen dat dit een tip van hem is, omdat hij altijd kookt.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:32 schreef _evenstar_ het volgende:
lekker rewimo![]()
en zuurkol, hmm , alleen wordt mijn zuurkoolstamp op de een of andere manier nooit zuur, ook niet met een halve fles azijn erbij
Nee, ik was weer tegen ROckabella aan het mopperen dat ze haar inbox leeg moest halen, maar toen bedacht ik me dat ik als modje push-pm's kan sturen, dus ik kan haar gewoon helemaal plat-spammen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:41 schreef Memmel het volgende:
Wat was je Eureka-moment BE? Het feit dat je nu zuurkool gaat maken?
quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:13 schreef Belana het volgende:
hier patat met vissticks, ben net thuis... k*t NS
de tijd van je pc vooruit zettenquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:42 schreef Ticootje het volgende:
mijn vissen willen niet opschieten meet groeien. en ik heb geld nodig. (Fish Tycoon) [/frustratie]
niet als je je outlook agenda gebruiktquote:
mmm... ik denk dat je gelijk hebt. de heren zitten hier nu nog even een banaantje te eten en gaan zo naar bedquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:16 schreef RockabeIIa het volgende:
nou da's beter dan een vloer en hond vol macaroni en een kind met yoghurt in zijn haar en pastasaus in zijn oren
Je kan het met water verdunnen in plaats van melk. Wordt wel iets minder smeuiig. En ik weet nu waarom jouw zuurkool niet zuur smaakt, als je kookt en daarna afgiet ben je al je smaak kwijt. Als je voorgekookte zuurkool neemt en laat uitlekken (dus ook niet afspoelen!) en dan dus mijn recept volgt heb je gegarandeerd zuurkool. Om het minder zuur te laten smaken kun je er bijvoorbeeld ananasstukjes uit blik doorheen doen. Erg lekker. Maar dus wel voorgekookte zuurkool nemen he, want anders werkt dit recept niet.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:08 schreef _evenstar_ het volgende:
spuugman kan da ook zonder melk?
volgens me paps is het nl, eerst zuurkool aan de kook bregen dan aardappelen meekoken, en dan afgieten, en stampen en dan klaar ( normaal klont boter erbij, maarja da gaat nie he![]()
)
Brent mag geen banaan meer en al helemaal niet 's avonds van het CB. Wordt hij te dik vanquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:47 schreef Belana het volgende:
[..]
mmm... ik denk dat je gelijk hebt. de heren zitten hier nu nog even een banaantje te eten en gaan zo naar bed
quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:46 schreef snoopy het volgende:
Iedereen mag komen meekletsen op het bankje hoor Sombie
misschien een spier verrekt?quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:46 schreef Sugar het volgende:
Het haalde niets echt uit, jammer genoeg! Ze kon niets vinden dat vast zat of scheef. Ze heeft me wat tips gegeven (hoe zitten, hoe bukken, bekken kantelen) en het gemasseerd. Maar eigenlijk ben ik er stiekem een beetje voor piet snot heen gegaan.
ooooooooooohquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:50 schreef sjak het volgende:
[..]
Nee joh, ze wil in onze leesclub, wel goed lezen, snoopy![]()
Sombie, tuurlijk mag dat. Je komt uit de regio?
quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:29 schreef RockabeIIa het volgende:
Reinhilde, alleen het maken was gratis
k vond dit leukerquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:04 schreef snoopy het volgende:
Was het niet makkelijker om die muisjes in PS een andere kleur te geven?
Echt waar??quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:30 schreef sjak het volgende:
Oh, dan is een geboorte goedkoper dan een sterilisatie (die ik nog wil): 2064 euro![]()
Ik krijg maar 1650 vergoed
Ik heb een rotverzekering hoor. Ik vind het ook zo stom. Een "gewone" sterilisatie wordt wel helemaal vergoed. Dit is volgens mij goedkoper en wordt maar deels vergoed. Het is te dom voor woorden vind ik. Nou ja, mocht ik het niet tegen "inkoopsprijs" kunnen vinden dan is Schanul de pineutquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:20 schreef E.T. het volgende:
[..]
Echt waar??![]()
Ik heb gewoon niet bij m'n verzekering geinformeerdEn in het ziekenhuis hebben ze ook niets gezegd
![]()
Sterilisatie is sterilisatie dacht ik..
Duimen dan maar dat er niet alsnog een rekening komt(het ziekenhuis hier is niet zo snel met rekeningen)
Ik ben bezigquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:47 schreef Saffier het volgende:
En jij? Al uitzicht op nieuw/ander/zelfstandig werk?
2 jaar niet (de energie dan), nu weer wel, ga weer met plezier ook, heel fijn!quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:54 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ik ben bezigKomt goed!
Fijn dat het zo naar je zin is. Werk moet je ook energie opleveren vind ik.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:29 schreef Troel het volgende:
Wat ziet dat er leuk uit (en wat een gaaf idee!)
quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:08 schreef sjak het volgende:
Pinokkio nog niet gehad? Rare cursus volg jij!
ik heb 't recept er even bijgezocht en zie nu dat ik vergeten ben de camambert te noemen. da's wel een essentieel ingrediënt! het recept:quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:58 schreef sjak het volgende:
Klinkt goed clubBix. Hoe maak je dat dan klaar?
missD, ik was en ben ook absoluut geen fan van spekjes, maar ik bak ze hierbij lang uit, zodat ze vrij hard zijn en er geen engig zacht lellende delen meer over zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:46 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh, die ga ik opslaan, ik heb nog aardig wat zakjes liggen uit het groentepakket, alleen laat ik wel de kapucijners achterwege denk ik. En spekjes wordt dan ham, denk ik, want daar ben ik niet zo dol op. En zo verander ik bijna elk recept dat ik tegen kom![]()
Spekjes idd uitbakken, daarna de spekjes weggooien en in het spekvet de overige ingredienten bakkenquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:15 schreef bixister het volgende:
miss_sly, hmm, sounds good!wat voor hapje is 't geworden?
[..]
missD, ik was en ben ook absoluut geen fan van spekjes, maar ik bak ze hierbij lang uit, zodat ze vrij hard zijn en er geen engig zacht lellende delen meer over zijn.en dan zijn ze ineens: heel lekker!
Hoe maak je die dan Manekiquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:39 schreef Maneki.Neko het volgende:
uitgebakken speklapjes FTWHoewel ik ze op z`n indisch ook bijzonder lekker vind
haha! maar ik vind dat vet juist zo ... vet!quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:12 schreef kissa het volgende:
[..]
Spekjes idd uitbakken, daarna de spekjes weggooien en in het spekvet de overige ingredienten bakken![]()
(wel de lusten, niet de lasten)
Doe je mee? Tis alleen niet bij jou in de buurt, net als dat bedquote:
Ja, helaas een steakhouse dus. Met heerlijke tournedos en ossehaasbiefstukken op het menu. Maar ik weiger om zo'n lekker stuk vlees doorbakken te eten, dat vind ik zo zonde, dus heb ik heerlijke sliptongetjes op. Ook lekker, uiteraard :quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:15 schreef bixister het volgende:
miss_sly, hmm, sounds good!wat voor hapje is 't geworden?
Ow, dat doe ik ook. Ook als ik (vroeger, al jaaaren niet meer gedaan) gewoon speklapjes bak. Lekker krokant en hard en geen zacht stukje te bekennen!quote:missD, ik was en ben ook absoluut geen fan van spekjes, maar ik bak ze hierbij lang uit, zodat ze vrij hard zijn en er geen engig zacht lellende delen meer over zijn.en dan zijn ze ineens: heel lekker!
broodje pindakaas *check*quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:13 schreef Lois het volgende:
Jeu wat eten jullie allemaal lekker![]()
Kinderen naar school *check*
Koffie *check*
Fok! *check*
Stilte in huis *check*
quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:28 schreef Ticootje het volgende:
geen moeilijktelefoontje, maar ik stel al 4 maanden een afspraak met de garage voor de apk uit. Ik heb er zo geen zin in...
Mag je nog wel rijden met dat dingquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:28 schreef Ticootje het volgende:
geen moeilijktelefoontje, maar ik stel al 4 maanden een afspraak met de garage voor de apk uit. Ik heb er zo geen zin in...
Ik word gewoon plaatsvervangend gelukkig van je!quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:27 schreef Lois het volgende:
Moeilijke telefoontjes *check*
Je hebt wel eens van die kwesties die je alsmaar uitstelt, en die zijn nu klaarHeerlijk als het allemaal soepeltjes verloopt met instanties zoals ziekenfonds enzo.
Nu alleen nog "even"ziggo te pakken krijgen enik ben klaar voor vandaag. Mijn lieve eega heeft gisteren alle was al gedaan, hoef het alleen nog in te ruimen en hij heeft de kamer en keuken schoongemaakt dus ik heb een vrije dag van het huishoudenKan ik mooi alle papieren weer netjes opbergen en allerlei administratieve klusjes doen.
Ik zou wel willen, maar ik kan niet naar jullie toekomen elke weekquote:Op donderdag 8 januari 2009 07:34 schreef snoopy het volgende:
[..]
Doe je mee? Tis alleen niet bij jou in de buurt, net als dat bed
BE, ik word gewoon vrolijk van je! Je bent zo uberschattig sinds je preggers bentquote:Op donderdag 8 januari 2009 08:35 schreef Brighteyes het volgende:
Oeh, die Indische speklapjes klinken goed zeg!
Jewel, al lang.... Daarom moet ik ook een afspraak maken.quote:
Je moet 's ochtends eens mee komen luisteren bij ons thuis.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:06 schreef Vivi het volgende:
[..]
BE, ik word gewoon vrolijk van je! Je bent zo uberschattig sinds je preggers bent![]()
.
Oke, schikt a.s. dinsdag?quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je moet 's ochtends eens mee komen luisteren bij ons thuis.![]()
Joh, dat is niet elke week!quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:05 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar ik kan niet naar jullie toekomen elke week.
dat kan je op heel veel verschillende manieren opvatten he, die opmerkingquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:54 schreef Reinhilde het volgende:
Misschien kan ik een naai-leesclubje oprichten.
Hmm.
Anna begint met ratelen als ze wakker wordt en stopt als ze in bed ligt en je de deur dicht trekt.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:42 schreef Jelief het volgende:
Emma praat zodra ze haar ogen open doet. Vanmorgen is ze om 6.20 bij ons in bed gekropen. 10 minuten later ging Mike zijn wekker af. Emma zeer wakker: Papa je moet wakker worden want je moet werken vandaag!
quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:54 schreef Reinhilde het volgende:
Ik vind het helemaal jammer dat ik niet wat dichter bij A'dam woon, ik wil ook weer bij een leesclubje.
Misschien kunnen we ook een Haags leesclubje oprichten!
Maar ik wil ook nog bij een naaiclubje. Misschien kan ik een naai-leesclubje oprichten.
Hmm.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:56 schreef RockabeIIa het volgende:
samen met nixx, jij leest hij naait...
overigens lees ik wel tijdens het naaien hoor..quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:56 schreef Jarno het volgende:
[..]
Anna Saskiabegint met ratelen als ze wakker wordt en stopt als ze in bed ligt en je de deur dicht trekt. slaapt
Maar ik naai dan ook weer niet wanneer ik lees...quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:56 schreef Ticootje het volgende:
Ik lees meestal niet tijdens het naaien.
Als we dan maar geen hele ingewikkelde literatuur gaan lezen (daar voel ik me altijd zo dom bij omdat ik er gewoon niks aan vind) of boeken van Nederlandse schrijvers. Die gaan altijd alleen maar over sex, drugs of de tweede wereldoorlogquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:02 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Nou, laten we dan ook een Den Haag-regio leesclubje oprichten!
Ik ga eens even nadenken over een naam.
Oh, in dat geval ben ik voor. Mag je ook nee zeggen tegen een boek?quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:04 schreef Memmel het volgende:
[..]
Maar ik naai dan ook weer niet wanneer ik lees...
Haags leesclubje...ik ben voor! Mits daar dan ook koekjes, theeleuten en lekkere dingen bij horen.
Ehm... ik zou zeggen 'nee'.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:06 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh, in dat geval ben ik voor. Mag je ook nee zeggen tegen een boek?
*Carpool-plekje aanbiedt!quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:04 schreef E.T. het volgende:
Een DenHaag tot BE d'r regio leesclubje..
Daar ga ik eens over nadenken(ik woon tussen BE en Den Haag in)
quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:05 schreef m@x het volgende:
[..]
Als we dan maar geen hele ingewikkelde literatuur gaan lezen (daar voel ik me altijd zo dom bij omdat ik er gewoon niks aan vind) of boeken van Nederlandse schrijvers. Die gaan altijd alleen maar over sex, drugs of de tweede wereldoorlog
Ik zou zeggen 4-6 weken ongeveer.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:20 schreef Ticootje het volgende:
Hoelang mag je over een boek doen?
Ik ben dyslexisch, en als een boek wat taai is helpt dat niet echt mee zeg maar.
tot welke omgeving doen jullie het?quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:31 schreef Reinhilde het volgende:
BE wat ga je voortvarend te werk!![]()
M@x, dan doen we dus de eerste keer bij jou? Prima!
Kunnen we dan meteen afspraken maken hoe we het gaan aanpakken.
En om niet de hele SC over te nemen, iedereen die mee wilt doen, PM mij even, dan zal ik het een beetje coordineren achter de schermen.![]()
en dan vind je BE voortvarendquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:34 schreef Reinhilde het volgende:
ik heb een boekje gevonden met tips voor leesclubjes!
Ga vanmiddag bij de bieb eens kijken of ze 't hebben. Wellicht kunnen we er leuke tips uithalen!
Er zijn echt tegenwoordig ook hele leuke Nederlandse schrijvers. Simone van der Vlugt en Saskia van Noort schrijven bijvoorbeeld thrillers en ik vind ze best goed.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:21 schreef m@x het volgende:
Is ook waar hoor BE. Af en toe iets heel anders proberen is ook best leuk. Nu moet ik zeggen dat ik verder niet zo heel moeilijk ben qua boeken. Ik heb denk ik alleen een trauma overgehouden aan mijn Nederlandse literatuurlijst (Remco Campert, Jan Wolkers, Maarten 't Hart, gruwel)
Ennuh, boeketreeks![]()
En hoe is dan de afstand Utrecht Amsterdam en regio?quote:
Even afhankelijk ook van de anderen, natuurlijk, ik weet niet van iedereen precies waar ze zittenquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:50 schreef Reinhilde het volgende:
Ynske, was niet mijn bedoeling het meteen over te laten gaan! Wat m@x voorsteld vind ik ook helemaal prima. Maar je kan je ook aansluiten bij de Noord-Hollanders natuurlijk, wat Miss Sly oppert!
wat een vreselijk leuk dingquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:41 schreef TearSong het volgende:Ik heb een nieuw leuk schilder/opknapprojectje. Heb net zo'n wagentje gekocht voor weinig
:
[ afbeelding ]
Die werden tot 2 jaar terug in dierenpark amersfoort gebruikt als 'buggy' en het leek me een leuk wagentje om op te knappen en dan te 'hebben' als buitenspeelgoed
Dierenpark Amersfoort verkocht ze voor 25 euro. Alleen zijn ze in recordtempo uitverkocht :squote:Op donderdag 8 januari 2009 13:03 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wat ee vreselijk leuk ding
waar koop je zoiets?
dat is idd geen geld zeg.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:06 schreef TearSong het volgende:
[..]
Dierenpark Amersfoort verkocht ze voor 25 euro. Alleen zijn ze in recordtempo uitverkocht :s
Zebrakarretjes
Dat denk ik ook. Gok erop dat er best mensen gemaild hebben 'doe mij er maar 10'quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:07 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wedden dat ze in no time voor minimaal het dubbele op marktplaats staan?
Kijk, ik wist dat er een extra bonus was!quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:16 schreef Reinhilde het volgende:
Had ik al gezegd dat ik hapjes maak voor de leesclub-bijeenkomsten?
Ik hoorde dat Vief me wel wilde voorlezen..dat in combi met de hapjes van Reinhilde lijkt me wel watquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:17 schreef Reinhilde het volgende:
Maneek, ik vind dat jij ook bij de leesclub moet hoor! Geen smoesjes meer, gewoon weer lekker lezen!
quote:
quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:30 schreef bibi het volgende:
[..]
Ik lurk al jaren mee hier. Tot op heden nog geen baby, helaas. Maar ik ben dus een grote lezer, en zou graag met het haagse clubje mee willen doen. Ik woon in Rijswijk, en stel ook graag mijn huis beschikbaar.
Ik ook.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:32 schreef Reinhilde het volgende:
Maneek, ik zet je gewoon op de lijst, dan kijk je maar!
Bibi, leuk!
Volgens mij zitten we nu al bijna vol? BE? Ik kom tot 9 nu.
En ik heb een auto, dus als we ergens heen gaan dan kom ik jou eerst ophalen. En Vicky ik vind dat jij ook mee moet doenquote:
quote:
Ondanks dat ik Vicky echt een hele leuke meid vind vraag ik me af of dat nou wel zo handig is. Het gaat wel om het lezen en niet om het kleppen he!quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:42 schreef bibi het volgende:
[..]
En ik heb een auto, dus als we ergens heen gaan dan kom ik jou eerst ophalen. En Vicky ik vind dat jij ook mee moet doen
* Vicky sluit zich aan bij BE..quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ondanks dat ik Vicky echt een hele leuke meid vind vraag ik me af of dat nou wel zo handig is. Het gaat wel om het lezen en niet om het kleppen he!Als zij aangeeft dat ze een hekel heeft aan lezen...
Ja maar, ja maar ze gaf zelf aan dat we haar misschien konden overhalen. En ik ben nou eenmaal een soort van Jehova als het aankomt om mensen aan het lezen te krijgenquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ondanks dat ik Vicky echt een hele leuke meid vind vraag ik me af of dat nou wel zo handig is. Het gaat wel om het lezen en niet om het kleppen he!Als zij aangeeft dat ze een hekel heeft aan lezen...
uhh ne dat neitquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:53 schreef bibi het volgende:
Ja maar ik denk niet dat ze van alles 10 exemplaren heeft toch?
*zwaait*quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:11 schreef innepin het volgende:
Waarom woont iedereen in (de buurt van) Den Haag? Waar zijn de Utrechters?
Als je het zo leest lijkt het nog wel wat, maar je moet het niet hardop zeggen!quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:10 schreef Lois het volgende:
Wat een slim idee, zo'n hyves voor een leesclubje
Voor de mensen in de regio Amsterdam/Haarlem: fleesclubje.hyves.nl/
dingen met vlees..quote:
Kan ook heel literair zijn. Kijk maar naar Jan Wolkers enzo. Dat gaat nergens anders overquote:
Mss Vievke ook wel?quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:20 schreef Reinhilde het volgende:
Utrecht:
-Ynske
-Innepin
-Tearsong
-Tex
Zullen we anders gewoon een Utrecht-meet organiseren waarbij iedereen jou kusjes gaat geven?quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:26 schreef innepin het volgende:
Kijk, het wordt al wat
Ik hoef niet per se een leesclubje hoor, ik voelde me gewoon zo verdomd alleen
[/overdrijven]
Hier vinden ze het ook geweldig:quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:32 schreef RockabeIIa het volgende:
Peggy Sue houdt wel van rennen in de sneeuw
[ afbeelding ]
hier ligt t nog altijd even hoog als eerstquote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:20 schreef Reinhilde het volgende:
Utrecht:
-Ynske
-Innepin
-Tearsong
-Tex
huh, waarom?quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:05 schreef moussy het volgende:
Ik ga mn moeder wel vragen of we met zn alle in dr tuinhuisje mogen
de buitenstaanders! Zij heeft een tuinhuis.. in Den Haag, dus leesclubje, krijg je ook een leesclubjespasje, net zoals vroeger bij de Donald Duck?quote:
Jij zit natuurlijk nog niet hier in de buurt. Hoe is het met de plannen daarvoor? Misschien dat je dan ook mee kunt doenquote:
Ik las handdoek. Kon het al neit helemaal plaatsenquote:
dat is weer wat anders, kwik kwek en kwakjes.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik las handdoek. Kon het al neit helemaal plaatsen
die plannen krijgen steeds meer en meer vorm mede door dat frutseltje in mijn buikquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jij zit natuurlijk nog niet hier in de buurt. Hoe is het met de plannen daarvoor? Misschien dat je dan ook mee kunt doen
een baan zoeken, niet zeggen dat je zwanger bent, is niet verplicht zegt men, en dan samenwonen, is toch ook een mooi planquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:32 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
die plannen krijgen steeds meer en meer vorm mede door dat frutseltje in mijn buikhoe en wat precies en wanneer is dan wel weer wat onzeker, omdat we daar nog niet helemaal overuit zijn, even werktechnisch gezien dan van mijn kant uit.
met hand op je hart!quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:34 schreef Brighteyes het volgende:
En toch zeker ook wel een clublied en het hijsen van de vlag toch Mous!
dat mag altijd hoorquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:37 schreef _Bar_ het volgende:
ik zou je dan wel geregeld op kunnen komen zoeken hoor Moussytot vervelends aan toe
dat je er nog geen bekeuring voor hebt gekregen, mazzelkont.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:43 schreef Ticootje het volgende:
volgende week wordt mijn auto gekeurd... eindelijk na 4 maanden overtijd.
en je rijdt er nog steeds mee rond?quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:43 schreef Ticootje het volgende:
volgende week wordt mijn auto gekeurd... eindelijk na 4 maanden overtijd.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:32 schreef moussy het volgende:
[..]
dat is weer wat anders, kwik kwek en kwakjes.
Ik vind het ook wel tof dat ik nog geen bekeuring heb.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:45 schreef moussy het volgende:
[..]
dat je er nog geen bekeuring voor hebt gekregen, mazzelkont.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |