van mij mag jequote:
Lijkt me lekker, trilt ie ook?quote:
zoiets?quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:23 schreef Rewimo het volgende:
Ik meld me ook aan voor de Ik-hou-niet-van-snert-club
En ik eet vanavond Japansik wil een smiley met eetstokjes
Ja!quote:
Ik heb ook een keer moetenquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:34 schreef texelonia het volgende:
Hmm zuurkool hebben wij van de week gegetenVoor Noah was het niet zo'n succes... Hij moest een hapje proeven, maar vervolgens kwam zn hele maaginhoud eruit
Arm kind... En arme wij, dat wordt dus niet vaak meer zuurkool eten....
Vanavond eet Micha niet mee en heb ik gekozen voor makkelijk: pizza
quote:
Eerst de aardappelen koken, dan afgieten, dan een scheut melk erbij en voorgekookte zuurkool (is kant en klaar voorgekookt te koop bij AH) erbij, stampen en zachtjes het vuur eronder tot alles goed verhit is (ondertussen blijven mengen). Ik mocht van mijn man niet vergeten te zeggen dat dit een tip van hem is, omdat hij altijd kookt.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:32 schreef _evenstar_ het volgende:
lekker rewimo![]()
en zuurkol, hmm , alleen wordt mijn zuurkoolstamp op de een of andere manier nooit zuur, ook niet met een halve fles azijn erbij
Nee, ik was weer tegen ROckabella aan het mopperen dat ze haar inbox leeg moest halen, maar toen bedacht ik me dat ik als modje push-pm's kan sturen, dus ik kan haar gewoon helemaal plat-spammen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:41 schreef Memmel het volgende:
Wat was je Eureka-moment BE? Het feit dat je nu zuurkool gaat maken?
quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:13 schreef Belana het volgende:
hier patat met vissticks, ben net thuis... k*t NS
de tijd van je pc vooruit zettenquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:42 schreef Ticootje het volgende:
mijn vissen willen niet opschieten meet groeien. en ik heb geld nodig. (Fish Tycoon) [/frustratie]
niet als je je outlook agenda gebruiktquote:
mmm... ik denk dat je gelijk hebt. de heren zitten hier nu nog even een banaantje te eten en gaan zo naar bedquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:16 schreef RockabeIIa het volgende:
nou da's beter dan een vloer en hond vol macaroni en een kind met yoghurt in zijn haar en pastasaus in zijn oren
Je kan het met water verdunnen in plaats van melk. Wordt wel iets minder smeuiig. En ik weet nu waarom jouw zuurkool niet zuur smaakt, als je kookt en daarna afgiet ben je al je smaak kwijt. Als je voorgekookte zuurkool neemt en laat uitlekken (dus ook niet afspoelen!) en dan dus mijn recept volgt heb je gegarandeerd zuurkool. Om het minder zuur te laten smaken kun je er bijvoorbeeld ananasstukjes uit blik doorheen doen. Erg lekker. Maar dus wel voorgekookte zuurkool nemen he, want anders werkt dit recept niet.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:08 schreef _evenstar_ het volgende:
spuugman kan da ook zonder melk?
volgens me paps is het nl, eerst zuurkool aan de kook bregen dan aardappelen meekoken, en dan afgieten, en stampen en dan klaar ( normaal klont boter erbij, maarja da gaat nie he![]()
)
Brent mag geen banaan meer en al helemaal niet 's avonds van het CB. Wordt hij te dik vanquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:47 schreef Belana het volgende:
[..]
mmm... ik denk dat je gelijk hebt. de heren zitten hier nu nog even een banaantje te eten en gaan zo naar bed
quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:46 schreef snoopy het volgende:
Iedereen mag komen meekletsen op het bankje hoor Sombie
misschien een spier verrekt?quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:46 schreef Sugar het volgende:
Het haalde niets echt uit, jammer genoeg! Ze kon niets vinden dat vast zat of scheef. Ze heeft me wat tips gegeven (hoe zitten, hoe bukken, bekken kantelen) en het gemasseerd. Maar eigenlijk ben ik er stiekem een beetje voor piet snot heen gegaan.
ooooooooooohquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:50 schreef sjak het volgende:
[..]
Nee joh, ze wil in onze leesclub, wel goed lezen, snoopy![]()
Sombie, tuurlijk mag dat. Je komt uit de regio?
quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:29 schreef RockabeIIa het volgende:
Reinhilde, alleen het maken was gratis
k vond dit leukerquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:04 schreef snoopy het volgende:
Was het niet makkelijker om die muisjes in PS een andere kleur te geven?
Echt waar??quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:30 schreef sjak het volgende:
Oh, dan is een geboorte goedkoper dan een sterilisatie (die ik nog wil): 2064 euro![]()
Ik krijg maar 1650 vergoed
Ik heb een rotverzekering hoor. Ik vind het ook zo stom. Een "gewone" sterilisatie wordt wel helemaal vergoed. Dit is volgens mij goedkoper en wordt maar deels vergoed. Het is te dom voor woorden vind ik. Nou ja, mocht ik het niet tegen "inkoopsprijs" kunnen vinden dan is Schanul de pineutquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:20 schreef E.T. het volgende:
[..]
Echt waar??![]()
Ik heb gewoon niet bij m'n verzekering geinformeerdEn in het ziekenhuis hebben ze ook niets gezegd
![]()
Sterilisatie is sterilisatie dacht ik..
Duimen dan maar dat er niet alsnog een rekening komt(het ziekenhuis hier is niet zo snel met rekeningen)
Ik ben bezigquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:47 schreef Saffier het volgende:
En jij? Al uitzicht op nieuw/ander/zelfstandig werk?
2 jaar niet (de energie dan), nu weer wel, ga weer met plezier ook, heel fijn!quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:54 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ik ben bezigKomt goed!
Fijn dat het zo naar je zin is. Werk moet je ook energie opleveren vind ik.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:29 schreef Troel het volgende:
Wat ziet dat er leuk uit (en wat een gaaf idee!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |