van mij mag jequote:
Lijkt me lekker, trilt ie ook?quote:
zoiets?quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:23 schreef Rewimo het volgende:
Ik meld me ook aan voor de Ik-hou-niet-van-snert-club
En ik eet vanavond Japansik wil een smiley met eetstokjes
Ja!quote:
Ik heb ook een keer moetenquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:34 schreef texelonia het volgende:
Hmm zuurkool hebben wij van de week gegetenVoor Noah was het niet zo'n succes... Hij moest een hapje proeven, maar vervolgens kwam zn hele maaginhoud eruit
Arm kind... En arme wij, dat wordt dus niet vaak meer zuurkool eten....
Vanavond eet Micha niet mee en heb ik gekozen voor makkelijk: pizza
quote:
Eerst de aardappelen koken, dan afgieten, dan een scheut melk erbij en voorgekookte zuurkool (is kant en klaar voorgekookt te koop bij AH) erbij, stampen en zachtjes het vuur eronder tot alles goed verhit is (ondertussen blijven mengen). Ik mocht van mijn man niet vergeten te zeggen dat dit een tip van hem is, omdat hij altijd kookt.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:32 schreef _evenstar_ het volgende:
lekker rewimo![]()
en zuurkol, hmm , alleen wordt mijn zuurkoolstamp op de een of andere manier nooit zuur, ook niet met een halve fles azijn erbij
Nee, ik was weer tegen ROckabella aan het mopperen dat ze haar inbox leeg moest halen, maar toen bedacht ik me dat ik als modje push-pm's kan sturen, dus ik kan haar gewoon helemaal plat-spammen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:41 schreef Memmel het volgende:
Wat was je Eureka-moment BE? Het feit dat je nu zuurkool gaat maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |