abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66633583
quote:
Op maandag 2 maart 2009 19:33 schreef ToT het volgende:
Ik zie kwik nog in dat rijtje staan, dat was toch al achterhaald?
Dat is een bepaalde kwik-verbinding, niet het pure glimmende spul wat in thermometers zit. Maar dat vermelden ze even niet, want het moet natuurlijk wel een zo erg mogelijke associatie opwekken, of niet lambiekje?

En Thimerosal, waar ze op doelen werd gebruikt als een soort van anti-bacterieel conserveringsmiddel bij grotere hoeveelheden vaccin. Door simpelweg vaccins in te pakken per individuele dosis (wat iets duurder is) hoefden ze het ook niet meer toe te voegen..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  maandag 2 maart 2009 @ 23:39:47 #122
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_66637857
quote:
Op maandag 2 maart 2009 19:32 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Natuurlijk krijg je PURE rotzooi tot je. Want denk je nu.
Denk je werkelijk dat ze bij kinds af aan al iemand beter willen maken zodat ze later geen klant zijn?
Mijn god wat is men naief.

Vaccinatie met beroerd voedsel is de ENIGE (uitzonderingen daargelaten) rede waarom we ADHD, astma, asperger, migaraine, kanker en dergelijk hebben.
Voedsel? Gast, je weet echt totaal niet waar je het over hebt. En voor kanker vaccinatie als oorzaak noemen is echt zulke bullshit dat ik me bijna afvraag of je ons niet allemaal in de zeik loopt te nemen Ik ben al jaren zelf bezig met onderzoek naar kanker en dan staat echt 100% los van vaccinatie

Daarnaast, maar dat is al 100x genoemd, slaan je argumenten natuurlijk op kaas, maar dat weet je zelf ook wel
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  maandag 2 maart 2009 @ 23:40:23 #123
132191 -jos-
Money=Power
pi_66637881
Ik ben het op zich wel eens met het standpunt van Lambiekje, zijn argumenten slaan echter nergens op.

Ik wantrouw echter ook deze vaccinatie, want:
-het levert de pharma industrie heel veel geld op
-het vaccin wordt geproduceerd door de pharma industrie, dit is een commerciele industrie, oftewel gebaseerd op winstoogmerk, oftewel deze industrie profiteert van het ziek zijn van mensen!!! wie controleert of deze industrie mensen misschien niet 'bewust' ziek maken???
-het vaccin is slechts 5.5 jaar getest
-het vaccin wordt ingespoten bij jonge meisjes, terwijl baarmoederhalskanker vooral voorkomt bij oudere vrouwen. hoe hebben ze ooit getest of het vaccin dus na +-30 jaar nog steeds werkt? daar is (denk ik) geen enkel bewijs voor
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
  maandag 2 maart 2009 @ 23:49:30 #124
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_66638189
quote:
Op maandag 2 maart 2009 23:40 schreef -jos- het volgende:
Ik ben het op zich wel eens met het standpunt van Lambiekje, zijn argumenten slaan echter nergens op.

-het vaccin wordt geproduceerd door de pharma industrie, dit is een commerciele industrie, oftewel gebaseerd op winstoogmerk, oftewel deze industrie profiteert van het ziek zijn van mensen!!! wie controleert of deze industrie mensen misschien niet 'bewust' ziek maken???
-het vaccin wordt ingespoten bij jonge meisjes, terwijl baarmoederhalskanker vooral voorkomt bij oudere vrouwen. hoe hebben ze ooit getest of het vaccin dus na +-30 jaar nog steeds werkt? daar is (denk ik) geen enkel bewijs voor
Klopt, daarom word er ook door zoveel mensen over getwijfeld of het wel zin heeft
pi_66640017
quote:
Op maandag 2 maart 2009 23:39 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Voedsel? Gast, je weet echt totaal niet waar je het over hebt. En voor kanker vaccinatie als oorzaak noemen is echt zulke bullshit dat ik me bijna afvraag of je ons niet allemaal in de zeik loopt te nemen Ik ben al jaren zelf bezig met onderzoek naar kanker en dan staat echt 100% los van vaccinatie

Daarnaast, maar dat is al 100x genoemd, slaan je argumenten natuurlijk op kaas, maar dat weet je zelf ook wel
Ja voedsel. Ik denk dat ie dit bedoelt.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 01:23:21 #126
132191 -jos-
Money=Power
pi_66640193
Micha Kat toont de invloed van big farma aan:

http://www.klokkenluidero(...)lot-15-cervarix.html
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 07:20:55 #127
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_66641186
quote:
Op maandag 2 maart 2009 23:39 schreef Bravebart het volgende:

[..]

ik zou zeggen kijk eerst wat ik allemaal heb aangedragen. En blaas dan nog eens van de toren.

Kanker (in nagenoeg alle vormen) is net als scheurbuik een vitamine-gebrek.
Bekijk de docu Food Matters maar.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 07:23:22 #128
52357 Lambiekje
pi_66641200
quote:
Op maandag 2 maart 2009 22:02 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Dat is een bepaalde kwik-verbinding, niet het pure glimmende spul wat in thermometers zit. Maar dat vermelden ze even niet, want het moet natuurlijk wel een zo erg mogelijke associatie opwekken, of niet lambiekje?

En Thimerosal, waar ze op doelen werd gebruikt als een soort van anti-bacterieel conserveringsmiddel bij grotere hoeveelheden vaccin. Door simpelweg vaccins in te pakken per individuele dosis (wat iets duurder is) hoefden ze het ook niet meer toe te voegen..
en dus gaan ze nu er zo veel kritiek is maar de rotzooi op aluminium-basis doen.
Dus ergens weet de industrie dat ze fout zitten
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 07:24:49 #129
52357 Lambiekje
pi_66641206
quote:
Op maandag 2 maart 2009 21:17 schreef ToT het volgende:

[..]

Dat dus!
Als niemand mijn materiaal wil bekijken of lezen. Hoe kan ik dan door jullie onwaarschijnlijke naivitietsmuur doorbreken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lambiekje op 03-03-2009 09:34:35 ]
  dinsdag 3 maart 2009 @ 09:22:21 #130
52357 Lambiekje
pi_66642818
quote:
Op maandag 2 maart 2009 23:40 schreef -jos- het volgende:

Mooi, dat eindelijk iemand eens meedenkt.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 09:26:56 #131
52357 Lambiekje
pi_66642932
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 01:04 schreef DeuceFour het volgende:

[..]

Ja voedsel. Ik denk dat ie dit bedoelt.
Een van de redene. Waar heb je dat plaatje vandaan? Of wat is het artikel/boek waar dat staat?

Maar gewoon het algehele slechte voedsel waardoor we te weinig vitamines en mineralen binnen krijgen. Het lichaam protesteert en malfunctioneert bij celdeling wat dus kanker te gevolg heeft.

Maar wat het ergst van alles is is dat er een verbod is op onderzoek naar voedsel en aandoeningen. Dat is zonder meer verwerpelijk. Dus staat dus los over een correlatie bestaat. En zo gek is het niet want scheurbuik is officieel bekend als een Vitamine C te kort.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lambiekje op 03-03-2009 09:34:15 ]
pi_66644068
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 07:23 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

en dus gaan ze nu er zo veel kritiek is maar de rotzooi op aluminium-basis doen.
Dus ergens weet de industrie dat ze fout zitten
Nee, ze verpakken het gewoon per dosis, kost wat meer, maar dan is het dus niet meer nodig.. En wel eens van voortschrijdend inzicht gehoord?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 10:15:58 #133
52357 Lambiekje
pi_66644247
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 10:09 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Nee, ze verpakken het gewoon per dosis, kost wat meer, maar dan is het dus niet meer nodig.. En wel eens van voortschrijdend inzicht gehoord?
Denk je dat nu werkelijk.

Heb je wel eens van $$$ gehoord
pi_66644364
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 10:15 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Denk je dat nu werkelijk.

Heb je wel eens van $$$ gehoord
Dat is het dus, de gezondheidszorg mag niks kosten, maar moet alles kunnen. Dan gaan mensen/bedrijven dus de binnenbocht nemen, iets wat je in elke bedrijfstak ziet trouwens.. Welkom in de echte wereld..
  dinsdag 3 maart 2009 @ 11:51:48 #135
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_66647163
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 07:20 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ik zou zeggen kijk eerst wat ik allemaal heb aangedragen. En blaas dan nog eens van de toren.

Kanker (in nagenoeg alle vormen) is net als scheurbuik een vitamine-gebrek.
Bekijk de docu Food Matters maar.
Die docu liegt.
pi_66648061
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 09:26 schreef Lambiekje het volgende:
Maar wat het ergst van alles is is dat er een verbod is op onderzoek naar voedsel en aandoeningen. Dat is zonder meer verwerpelijk. Dus staat dus los over een correlatie bestaat. En zo gek is het niet want scheurbuik is officieel bekend als een Vitamine C te kort.
Is er een verbod op onderzoek naar voedsel en aandoeningen? Lijkt me nogal stug.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 13:14:45 #137
52357 Lambiekje
pi_66649679
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 12:24 schreef The_End het volgende:

[..]

Is er een verbod op onderzoek naar voedsel en aandoeningen? Lijkt me nogal stug.
In USA wel te verstaan.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 13:15:54 #138
52357 Lambiekje
pi_66649718
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 11:51 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Die docu liegt.
dus als je HET geld hebt dan lieg je niet meer. You're dead wrong.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 13:26:13 #139
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_66650067
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 13:15 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

dus als je HET geld hebt dan lieg je niet meer. You're dead wrong.
zzz
pi_66650393
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 13:14 schreef Lambiekje het volgende:
In USA wel te verstaan.
Dus het is al niet helemaal waar. Lijkt me ook stug dat het verboden is in de VS.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')