Je kunt niet alles hebben hè? maar Herbert is okè.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:57 schreef rubbereend het volgende:
ik zit net Herbert Dijkstra te kijken bij P&W, maar daar was hij hartstikke leukterwijl ik hem als commentator eigenlijk vooral vervelend vind
Ja, viel mij ook op.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:57 schreef rubbereend het volgende:
ik zit net Herbert Dijkstra te kijken bij P&W, maar daar was hij hartstikke leukterwijl ik hem als commentator eigenlijk vooral vervelend vind
nouja ik ben nogal een tourliefhebber en vroeger werden we dan verwend met Mart en Jean dit rustig alle roddels van eht peloton en aanhang doornamenquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:04 schreef maril het volgende:
[..]
Je kunt niet alles hebben hè? maar Herbert is okè.
Die werd verpest door Sjimz en Raymania dus je hebt eigenlijk weinig gemist.quote:
Ben er helaas nietquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:02 schreef tong80 het volgende:
Wordt er nog schaatsen gekeken vanmiddag ?
Krijgt Hamas toch nog gelijk dat het hun 'cemetery' wordquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:03 schreef tong80 het volgende:
Het wordt trouwens steeds gezelliger.
Libanon heeft Israël beschoten.
me tooquote:
Cool.quote:
nope, weekje vakantie !quote:
oh ben je er zo eentjequote:Op donderdag 8 januari 2009 11:23 schreef SCH het volgende:
Snel even boodschappen doen en dan lekker marathon kijken. Morgen idem dito met EK.
Wat is het een feest om overspannen te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |