Jaloezie is a bitchquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:15 schreef Smart_ass het volgende:
[..]!!!11
Jij ziet eruit als een tak zonder taille en zonder heupen? Net een vent dus.
watquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:16 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hij wil jou niet keihard doen, want hij is homo. En ik wil je ook niet keihard doen, en ik ben geen homo.
willen jullie elkaar niet keihard doen ?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:16 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hij wil jou niet keihard doen, want hij is homo. En ik wil je ook niet keihard doen, en ik ben geen homo.
you gotta be 1 to notice 1quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:18 schreef postmortum het volgende:
[..]
you gotta be 1 to notice 1Ik ben ook teleurgesteld in jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
hij was wel goed hequote:
Eh nee, ik ben niet jaloers op meiden zonder taille en heupen (zodat het dus net zo goed een vent zou kunnen zijn) die 45 kilo wegen. Dat is ronduit lelijk.quote:
Je moet je wel verantwoorden als je zegt dat wij jou willen doen. Dan heb ik meer bewijsmateriaal nodig om te zien of je echt zo knap bent als je zegt. En niet teovallig anorexia hebt.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:14 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik moet ook echt verantwoorden he als ik iemand niet knap vind...
Geweldig hon'quote:
Sorry meng, Buffalo-Soldierquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:16 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Oohoh een typo![]()
![]()
![]()
BWAHAHAW![]()
HIJ MAAKT EEN TYPO !!!@~!~@ERINZZZSSEJWfk .sdkls
kutboer
Anders reageer je hier even op?quote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:15 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Omdat ik zeg dat Beyonce lekkerder is dan jij bent, wil ik je keihard doen? Alsjeblieft, leg me de logica hierachter uit.
Aangezien je er zelf natuurlijk niks aan doen dat je zo onwetend bent zal ik dat voor deze ene x door de ogen zien. In mijn grote goedheid geef ik je dus nog 1 kansquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Sorry meng, Buffalo-Soldier![]()
![]()
Gelukkig weet ik totaal niet wat Buffalo-Soldier is. Had dan een nummer gedaan die niet zo gay klinkt en dan heb ik het gelukkig wel over de titelquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:23 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Aangezien je er zelf natuurlijk niks aan doen dat je zo onwetend bent zal ik dat voor deze ene x door de ogen zien. In mijn grote goedheid geef ik je dus nog 1 kans
Iemand als jij wil IEDEREEN keihard doen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:21 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Anders reageer je hier even op?
[..]
jaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:25 schreef Sj0rs het volgende:
Zal ik dan maar een foto posten om te laten zien hoe heerlijk Griekjeee is?
stfu over Bob Marleyquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik totaal niet wat Buffalo-Soldier is. Had dan een nummer gedaan die niet zo gay klinkt en dan heb ik het gelukkig wel over de titel
oke nu ga je dus echt te verquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik totaal niet wat Buffalo-Soldier is. Had dan een nummer gedaan die niet zo gay klinkt en dan heb ik het gelukkig wel over de titel
Hij wil alleen maar iedereen laten happenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:27 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
oke nu ga je dus echt te ver
De enige die hier gay is ben jij![]()
Met je zielige poging griekjee te regelen
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:25 schreef Sj0rs het volgende:
Zal ik dan maar een foto posten om te laten zien hoe heerlijk Griekjeee is?
Ene oor in, andere oor uitquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:27 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
oke nu ga je dus echt te ver
De enige die hier gay is ben jij![]()
Met je zielige poging griekjee te regelen
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:26 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Iemand als jij wil IEDEREEN keihard doen.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:05 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je weet niet hoe ik eruit zie maar je gaat me wel lopen afzeiken pretty sad.![]()
BMI is een indicatie. Als je rank van bouw bent hoef je geen gratenpakhuis te zijn. En nee, ik ben geen dwerg.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:28 schreef Lakitu het volgende:
Oh, nog iets, griekjeee. Met je heerlijke lichaam van 45 kilo.Tenzij je korter dan 1.55 m bent heb je met 45 kg ondergewicht (zie BMI-berekeningen van het Voedingscentrum). Dit kan 2 dingen betekenen:
1. Je bent een gratenpakhuis, dus ik wil je niet.
2. Je bent een dwerg, dus ik wil je niet.
Hiermee is onomstotelijk bewezen dat ik je niet "keihard zou willen doen", zoals je beweert.
Dat jij dat kunt zien op 2 vage foto's.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ene oor in, andere oor uit![]()
griekjeee zit er gewoon kankerlekker uit, d'r lichaam dan
Neee, niet alweerquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:30 schreef postmortum het volgende:
ik denk dat in dit topic bans gaan vallen
Ja, tevens ben ik een man, d'r lichaam is goed, en als d'r gezicht kut is, zou ik d'r doggy doen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:31 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat jij dat kunt zien op 2 vage foto's.![]()
Iemand die op zichzelf geilt is volgens mij sowieso al redelijk onzeker.
Neejoh zelfkennisquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:31 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat jij dat kunt zien op 2 vage foto's.![]()
Iemand die op zichzelf geilt is volgens mij sowieso al redelijk onzeker.
Misplaatste arrogantie dan.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:32 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Neejoh zelfkennisJe bent juist onzeker als je niet tevreden bent over jezelf.
Ik gok zo dat dit van toepassing is op griekje:quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, tevens ben ik een man, d'r lichaam is goed, en als d'r gezicht kut is, zou ik d'r doggy doen.
Mag jij vinden madame die niet voor niets geen foto plaatstquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog 1 ding, mag ik je eraan herrineren dat jij ook geen foto van jezelf hebt geplaatst? Dat lichaam zegt niks, zoals ik hier al liet zien;quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:35 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Mag jij vinden madame die niet voor niets geen foto plaatst
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:34 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik gok zo dat dit van toepassing is op griekje:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:40 schreef robber57 het volgende:
Het is miz een stoephoer eerste klas ie niet in de gaten heeft dat de manier waarop zij "danst" echt geen aantrekkelijk gezicht is.
Bovendien: heb je al die bovenbenen van bedoelde stoephoer in dat clipje gezien?
Swarzenegger zou er jaloers van worden![]()
En dan dat gezanik van die stoephoer: alleen maar janken over mannen, en daar bedoelt ze waarschijnlijk negerts mee.
Dat ze vreemd gaan (geef ze ongelijk), dat ze haar poen op maken, dat ze haar moeten trouwen( Yeh right), dat het klaplopers zijn enz enz.
Of zou het toch gewoon een lesbo zijn?, wat een grafkut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |