WAUWquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:54 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nou, dat zal ik je vertellen! Ik ging naar school, viel het laatste uur uit! Kwam ik bij wiskunde hè, en dat heb ik normaal een blokuur vandaag! Hadden we geen lokaal!!!1 dus wij een uur gewerkt in studiehuis en vroeg ik of ik dan naar huis mocht, en dat mocht dus![]()
Ik weet wel waarom het veroorzaakt werd enzo hoorquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:55 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
En je zat niet op te letten?Laat Yvonne dat niet horen!
Wat zul jij een goed punt halen!quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik weet wel waarom het veroorzaakt werd enzo hoorze zaten gewoon allemaal gangster te doen met heel veel wapens, beetje van dat haantjesgedrag wat veel fokkers ook vertonen, en toen op een gegeven moment waren ze het zat dat iedereen elkaar telkens maar af wilde troeven en toen wilden ze er voorgoed een einde aan maken
!
Over? Ik heb paypal.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:57 schreef reetveter het volgende:
[..]
Niks mis mee, daardoor heb ik wel fucking veel geld over
Wat zei ik je? Never ignore me!!!11quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
WAUWJij hebt echt iets goeds te melden man!
![]()
Weet ikquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:58 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Wat zul jij een goed punt halen!![]()
![]()
![]()
Kan je alles in 1x verwijderen? He tis zo'n fucking kut werk om alles met de hand te verwijderenquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb de les gespendeerd aan het verwijderen van mijn sms berichten en het luisteren van vunzige liedjes van Lil Wayne en consorten.
Wel die blauwe taksi hè? Die is te lekkerquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:57 schreef reetveter het volgende:
fuckzooi, sta ik vol trots op om mijn portomonee te halen, gooi ik mijn glas taxi om0,5 liter
hele kleed eronder
Blauwequote:Op woensdag 7 januari 2009 13:59 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wel die blauwe taksi hè? Die is te lekker![]()
![]()

Ja, daar kwam ik dus achter he. Eerst deed ik ook alles één voor één, maar je moet gewoon fucking vaak op dat boxje proberen te klikken dat naast inbox of verzonden items staat en dan op een gegeven moment lukt het en vinkt 'ie m aan en kun je alles tegelijk doen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:59 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Kan je alles in 1x verwijderen? He tis zo'n fucking kut werk om alles met de hand te verwijderen
[ eensch ]quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:59 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:59 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
![]()
Gehandicapte...quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:00 schreef De_Ananas het volgende:
Godverdetyfus, de fietsenmaker was er niet en ik heb mijn fiets vanavond nodig. [ afbeelding ]
En ik ging even een sprintje trekken maar dat was niet zo slim, daar ging m'n enkel weer
quote:
Werkt nietquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, daar kwam ik dus achter he. Eerst deed ik ook alles één voor één, maar je moet gewoon fucking vaak op dat boxje proberen te klikken dat naast inbox of verzonden items staat en dan op een gegeven moment lukt het en vinkt 'ie m aan en kun je alles tegelijk doen.
quote:
Bedankt voor de tip trouwens, vanaaf maar ff halenquote:
Ik ook, ik raak altijd álles kwijtquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:00 schreef reetveter het volgende:
jezus fucking kanker christus, ik raak echt alles kwijt'Nu ben ik dat gedoe kwijt waar de pinpas in moet + wachtwoord
Ik ook.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip trouwens, vanaaf maar ff halen
Ik neem aan dat je dat raboreader kreng bedoeldquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:04 schreef reetveter het volgende:
ben ik de fucking beschrijving kwijtweet ik godver ngo niet hoe het moet
Inderdaadquote:
Dit dus, niet dat sentimentele gezeik.!quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:13 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Inderdaadwaar blijven de keeley pica's, de bloemetjes, de wiet, de drank. DE KWALITEITSBAGGER
![]()
waar zullen we mee beginnenquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:17 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dit dus, niet dat sentimentele gezeik.!
Wat is datquote:
Geen kaapquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:19 schreef reetveter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
=
TOPICKAAPP!!!
| Forum Opties | |
|---|---|