en nu eet ik een heerlijke :quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:14 schreef DarkElf het volgende:
vanavond gegrilde groentensalade, met paprika, courgette, champignons, rucola en een scheutje goeie balsamico en erbij een gegrild biefstukje
oeh dat klinkt lekkerquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:11 schreef Tezz het volgende:
Hier staat een grieks kippetje uit de oven te wachten totdat ie afgebakken kan worden !![]()
Daarbij maak ik nog tzaziki en bulghar.
Ik geef je straks een recentie, hihi!quote:
Ben heel benieuwd! Het ziet er wel gruwelijk lekker uit. Het zou eigenlijk inderdaad een lichte maaltijd moeten zijn met al die groenten en kipfilet, ben benieuwd!quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:01 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik geef je straks een recentie, hihi!
Volgens mij is het wel vrij vettig. Aschwin schrijft dat het een lekker lichte maaltijd is, maar dat lijkt me sterk met al die olijfolie. De aubergines waren vooral erg zompig van de olijfolie. Nou ja, we zien wel! En met die yoghurt en bulghar erbij zal het allemaal wel meevallen.
Ik drink nu een kopje senseo. Met een koekje erbij!
Was lekker.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:42 schreef Bluezz het volgende:
Zeebaarsje lekker knapperig op de huid gebakken (toch golfer?) geroerbakte zeekraal met een knof en uitje erdoor en pandanrijst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |