Het maakt mij helemaal niets uit. Gun Twente ook een goede 2e seizoenshelft, vind het alleen wel mooi om de kwal van een Munsterman weer eens op de bek te zien gaan.quote:
quote:Alles, alles wou ik voor je doen,
alles maar het ging je alleen maar om mijn poen.
En er komt een tijd dan heb je zeker spijt
van alles wat je mij hebt aan gedaan het is te laat dus jij kunt gaan.
GA maar weg, ik zeg je ga maar weg.
je hebt me iedere keer belogen besodemieterd en bedrogen
Ga maar weg ik zeg je ga maar weg, het is voorbij al heb je spijt van alles wat je hebt gezegd
Voorbij, voorbij is alles, alles tussen jouw en mij. Voorbij en naar al die jaren ben ik weer vrij
M'n hart was van steen dat kwam enkel door jouw. Het gevoel dat heb je nooit gekend wat ben je voor een man?
Ga maar weg ik zeg je ga maar weg, het is voorbij al heb je spijt van alles wat je hebt gezegd
je hebt me iedere keer belogen besodemieterd en bedrogen Ga maar weg ik zeg je ga maar weg, het is voorbij al heb je spijt van alles wat je hebt gezegd
Daarvoor doe ik et ookquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:34 schreef poehej het volgende:
[..]
Straks gaan ze jou ook nog uitmaken voor huillie
quote:Aan het eind van kalenderjaar 2008 verlengde Wielaert zijn contract bij Twente. Het nieuwe contract loopt tot medio 2012.[4]
quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:33 schreef Blawh het volgende:
[..]
Het maakt mij helemaal niets uit. Vind het alleen wel mooi om de kwal van een Munsterman weer eens op de bek te zien gaan.
Waarom heeft hij bedrogen? Als hij zegt dat hij de intentie had om bij Twente te blijven, dan kan dat toch. Hij had de intentie om bij Twente te blijven, totdat Ajax wederom interesse toonde.quote:
Er is volgens een naar alle waarschijnlijkheid ook een mondeling akkoord geweest dat hij in deze winterstop niet zou vertrekkenquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:37 schreef Blawh het volgende:
[..]
Waarom heeft hij bedrogen? Als hij zegt dat hij de intentie had om bij Twente te blijven, dan kan dat toch. Hij had de intentie om bij Twente te blijven, totdat Ajax wederom interesse toonde.
Bovendien is het niet tegen de wet om gebruik te maken van een clausule die je samen met je werkgever bent overeengekomen. Beetje makkelijk om dan alles bij Wielaert te leggen, FC Twente was er toch zelf bij toen ze tot een mondeling akkoord kwamen?
Dat had Munsterman dan op papier moeten zetten.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:38 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Er is volgens een naar alle waarschijnlijkheid ook een mondeling akkoord geweest dat hij in deze winterstop niet zou vertrekken
Wanneer komen ze eigenlijk terug van het trainingskamp.. Ik denk dat er dan wel duidlijk is/komt..quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:40 schreef Lamzak_ het volgende:
Afwachten, eigenlijk zijn we hem al kwijt
En Joop zou nooit meer met clausules werken. Zolang dat niet op papier staat kan Joop daar niets mee doen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:38 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Er is volgens een naar alle waarschijnlijkheid ook een mondeling akkoord geweest dat hij in deze winterstop niet zou vertrekken
Wikipediaquote:
quote:Welles-nietesspel tussen FC Twente en Wielaert
07/01/2009 11:00
Waar Rob Wielaert en zijn zaakwaarnemer Kees Ploegsma beweren dat een overgang van de verdediger naar Ajax in kannen en kruiken is, stribbelt FC Twente tegen. 'Het is vreemd dat Ajax een speler bij ons weg wil halen op grond van een bepaling waaraan ik mijn goedkeuring nog niet heb gegeven', aldus voorzitter Joop Munsterman in het Algemeen Dagblad.
Drie weken nadat hij met FC Twente overeenstemming bereikte over een nieuw contract tot medio 2012, wil Wielaert al gebruik maken van de gelimiteerde transfersom die in de verbintenis is opgenomen. 'Dat contract is nog niet getekend en de vraag is of wij dat nog willen', reageert Munsterman in De Telegraaf.
De preses laat via het AD weten niet gediend te zijn van uitspraken van zaakwaarnemer Ploegsma. 'Hij roept allerlei inhoudelijke bepalingen over het contract. Dat doe je niet in de openbaarheid. Wat Ploegsma doet, kan niet.' En in De Telegraaf: 'Robbie speelt hier na de winterstop ook nog gewoon. Laat Ploegsma maar roepen. Die zei ook dat Fred Rutten naar PSV ging.'
De zaakwaarnemer van Wielaert is in het AD echter zeker van zijn zaak. 'We hebben een mondelinge overeenkomst met FC Twente. We zouden het contract rond de Kerst officieel ondertekenen, maar dat is er door de drukte niet van gekomen. Robbie heeft een goed gevoel bij FC Twente, maar kan zich bij Ajax sportief en financieel behoorlijk verbeteren.'
De Amsterdamse club speelt volgens Danny Blind geen rol in het steekspel tussen FC Twente en Wielaert. 'We hebben ons keurig bij de club gemeld en daarna bij de speler die ons heeft ingelicht over de transferclausules in zijn contract', aldus de manager technische zaken in het AD.
Ik gun het Wielaert opzich ook van harte, maar het komt op zo'n vreselijke kloten manierquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:45 schreef Blawh het volgende:
[..]
En Joop zou nooit meer met clausules werken. Zolang dat niet op papier staat kan Joop daar niets mee doen.
FC Twente heeft zoals ik het ziet gewoon erg naief gehandeld, bij Wilkshire heeft men wederom het gevaar gezien van een nieuw contract met een gelimiteerde transfersom en toen reageerde Joop al hevig teleurgesteld. Je zou toch denken dat een ezel zich niet voor de 2e keer aan dezelfde steen stoot? Zeker niet omdat Ajax in de zomer al interesse toonde, het lijkt me niet vreemd dat die club nog een keer interesse toont als hun spelers op die positie niet voldoen, zeker niet nadat ze een zak vol geld ontvangen hebben.
Wielaert kan op 30-jarige leeftijd nog 1 keer de stap maken naar een topclub en daar de komende 2,5 a 3,5 jaar erg goed verdienen, dan is het logisch dat je vertrekt in mijn optiek.
Wilkshire, Engelaar. Op dat gebied was hij al eerder van z'n voetstuk gevallen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:49 schreef Robinhoo het volgende:
zonder gelimiteerde transfersom want dat deed Munsterman niet meer
Edit: zie dat in het bericht van Dos ongeveer hetzelfde staat..quote:Bericht website Twente geen wettelijk bewijs'
Geschreven op woensdag, 7 januari om 12:49
Volgens zaakwaarnemer Kees Ploegsma mag elke geïnteresseerde club, in dit geval Ajax, Robbie Wielaert overnemen indien aan de gelimiteerde transfersom in het onlangs tot medio 2012 verlengde contract wordt voldaan. FC Twente-voorzitter Joop Munsterman benadrukt dat de verbintenis waar Ploegsma over rept nog niet eens ondertekend is en hij is dan ook niet van plan mee te werken aan een overgang.
Ploegsma erkent dat de handtekeningen onder het nieuwe contract van Wielaert bij Twente nog niet zijn gezet. ''Dat zouden we voor de kerst doen, maar het is er niet van gekomen. Er is wel een mondelinge overeenkomst. We hebben ook toestemming gekregen om met Ajax te gaan praten. Bovendien heeft het bericht dat Wielaert zijn contract heeft verlengd al op de website van FC Twente gestaan.''
Sportjurist Frank ter Huurne rept in TC Tubantia van een gecompliceerde zaak. ''Een mondelinge overeenkomst is rechtsgeldig, maar bewijs maar eens dat die er is. Als er nog niets is getekend, geldt het oude contract en daarin staat niets over een gelimiteerde transfersom. Het bericht op de website van Twente dat beide partijen rond zijn, wordt in een eventuele arbitragezaak niet gezien als wettelijk bewijs.''
"We hebben een mondelinge overeenkomst met FC Twente", stelde Ploegsma. "We zouden het contract rond de Kerst officieel ondertekenen, maar dat is er door de drukte niet van gekomen. Robbie heeft een goed gevoel bij Twente, maar kan zich bij Ajax sportief en financieel behoorlijk verbeteren." De onderhandelingen tussen de clubs over de overgang van de verdediger liepen in de zomer stuk op de transferprijs.bron:voetbalzone
Sportief gezien zit er anders niet veel verschil tussen Ajax en FC Twente. Financieel gezien kan ik het me echter wél voorstellen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:27 schreef M0NTANA het volgende:
Voor Robbie Wielaert is het misschien zijn laatste kans om nog eens voor de prijzen te voetballen, dus gun hem zijn transfer.
Eerste berichten spraken toch over 1,5miljoen?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:51 schreef MaxPower het volgende:
Volgens Tubantia was de clausule 4 miljoen.
Tja die kwamen van het forum van fctwente.net.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:59 schreef Luco het volgende:
[..]
Eerste berichten spraken toch over 1,5miljoen?
Wil jij eens ophouden zo hersenloos te zieken over Munsterman en eens wat inhoud gaan geven aan je posts?quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:12 schreef ub40_bboy het volgende:
Munsterman zit te huilen op zijn kamer.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:12 schreef ub40_bboy het volgende:
Munsterman zit te huilen op zijn kamer.
Wat vindt jij van Munsterman? Geen enkele speler wil meer bijtekenen, Munsterman behandeld de spelers gewoon als slaven.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:33 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Wil jij eens ophouden zo hersenloos te zieken over Munsterman en eens wat inhoud gaan geven aan je posts?
April 2003 - Twente Faillietquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:42 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Wat vindt jij van Munsterman? Geen enkele speler wil meer bijtekenen, Munsterman behandeld de spelers gewoon als slaven.
De neergang van Twente.
Alleen met 2 -2008 ben ik het niet echt eens.. Daar zijn we gewoon weer 4e geworden.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:59 schreef Lamzak_ het volgende:
Stijgende lijn in resultaat in de Eredivisie
11 - 2003
8 - 2004
6 - 2005
7 - 2006
4 - 2007
2 - 2008
En, ja, Munsterman is hier verantwoordelijk voor.
Die tijden zijn nu voorbij want niemand wil meer een contract tekenen bij twente. En wat wil je zonder spelers?quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:55 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
April 2003 - Twente Failliet
Januari 2009 - Uefa cup overwintering, 3/4x zo grote begroting, 3de plaats eredivisie, nog in de beker, een stadion waar 80% meer mensen in kunnen
Dat vind ik van Munsterman
Ja stel je voor dat een verdediger kan verdedigen en kan meevoetballen. Dan heb ik ook liever Hofland en Bahia.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
4 miljoen voor Wielaert?![]()
Als ik jullie was zou ik er een strik om doen en hem zelf naar Amsterdam brengen.
Wielaert is geen Terry of Maldini hoor. Wielaert is gewoon Wielaert.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:17 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat een verdediger kan verdedigen en kan meevoetballen. Dan heb ik ook liever Hofland en Bahia.
Waarom ga je niet scouten voor feyenoord dirk kuijt? Weer wat handicaps binnenhalen voor 30 miljoen.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:16 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Die tijden zijn nu voorbij want niemand wil meer een contract tekenen bij twente. En wat wil je zonder spelers?
Een speler die zowel Ajax als Twente hard nodig heeft.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wielaert is geen Terry of Maldini hoor. Wielaert is gewoon Wielaert.
Als Ajax Wiellaert hard nodig heeft dan zijn ze wel erg ver afgezakt.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:28 schreef Amokzaaier het volgende:
[..]
Een speler die zowel Ajax als Twente hard nodig heeft.
az, psv en feyenoord zouden een moord doen om Wielaert te kunnen kopen.. maar meneertje DK doet weer eens laagdunkendquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
4 miljoen voor Wielaert?![]()
Als ik jullie was zou ik er een strik om doen en hem zelf naar Amsterdam brengen.
Volgens mij zou Feyenoord het nog beter doen als Wielaert gekocht werd voor linksbuiten bij jullie, dus klagen op Ajax is n.v.t.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als Ajax Wiellaert hard nodig heeft dan zijn ze wel erg ver afgezakt.
Gaat het hier om AZ, PSV en Feyenoord? Volgens mij niet toch? Het gaat toch over een eventuele transfer naar Ajax? Of mis ik wat transfergeruchten?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:32 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
az, psv en feyenoord zouden een moord doen om Wielaert te kunnen kopen.. maar meneertje DK doet weer eens laagdunkend
Terry en Maldini kosten dan ook geen 4 miljoen. Wielaert is een van de beste verdedigers van Nederland, ik zie hem wel het Nederlands elftal halen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wielaert is geen Terry of Maldini hoor. Wielaert is gewoon Wielaert.
Feyenoord heeft Wielaart ook hard nodig maar die kunnen em niet betalen..quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Gaan we er weer een Ajax - Feyenoord topic van maken? Het gaat toch over een transfer naar Ajax of niet?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:41 schreef Amokzaaier het volgende:
[..]
Feyenoord heeft Wielaart ook hard nodig maar die kunnen em niet betalen..
wie is er dan ver afgezakt![]()
Hoeveel kostte Tiendalli eigenlijk?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Gaan we er weer een Ajax - Feyenoord topic van maken? Het gaat toch over een transfer naar Ajax of niet?
Jij gaat toch ook amper inhoudelijk in op de zaak?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Gaan we er weer een Ajax - Feyenoord topic van maken? Het gaat toch over een transfer naar Ajax of niet?
Begin er dan ook niet over, pannenkoek dat je er bent. Accepteer het feit dat jullie een middenmotor zijn en zoek gewoon leuke spelertjes.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Az en psv hebben em niet zo hard nodig als ajax en feyenoord vind ik.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:32 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
az, psv en feyenoord zouden een moord doen om Wielaert te kunnen kopen.. maar meneertje DK doet weer eens laagdunkend
AZ niet nee, PSV welquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:31 schreef Amokzaaier het volgende:
[..]
Az en psv hebben em niet zo hard nodig als ajax en feyenoord vind ik.
slavenquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:42 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Geen enkele speler wil meer bijtekenen, Munsterman behandeld de spelers gewoon als slaven.
je hebt een puntquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:55 schreef peaceman het volgende:
Goed laten we de feiten eens op een rijtje zetten:
- Wielaert staat in de zomer van 2008 in de belangstelling van Ajax. Ajax biedt 3,5 miljoen. FC Twente wil 5 miljoen hebben. No deal.
- December 2008. FC Twente en Wielaert hebben contractbesprekingen. Hier komt uit dat Robbie zijn contract verlengd tot 2012, maar er staat wel een gelimiteerde transfersom in dit nieuwe contract. (hoeveel precies is niet officieel bekend).
- FC Twente is hier begrijpelijkerwijs blij mee en plaats op 19 december op de website van de clun dat het contract met Robbie verlengd is. (geldt niet als juridisch bewijs!)
- Het nieuwe contract is weliswaar nog niet door beide partijen ondertekend, maar geldt als mondeling overeenkomst. Immers: zo is de wet.
-Ajax toont in de eerste week van januari wederom belangstelling voor Wielaert.
- Blind zegt bij monde van Ajax zich eerst keurig gemeld te hebben bij FC Twente. (het zich gemeld hebben is geen feit, maar wel dat Blind dit gezegd heeft).
- Ploegsma zegt dat de speler en Ajax een akkoord bereikt hebben.
-Munsterman wil Robbie niet laten gaan en laakt de uitspraken van Ploegsma.
-Munsterman ontkent dat er sprake is van een nieuw contract, omdat hij de overeenkomst nog niet getekend heeft.
-Een arbeidsovereenkomst wordt opgesteld door de werkgever, in dit geval FC Twente.
Vreemde zaken:
- Munsterman ontkent dat er sprake is van een nieuw contract, omdat hij nog niet getekend heeft.
- Munsterman moet eraan wennen dat Ajax met de inhoud van een contract dat nog niet is getekend, probeert een speler hier weg te halen. "Ploegsma roept bovendien allerlei dingen over de inhoud van het contract, dat doe ik niet. Wij weigeren daarop in te gaan. Los van het feit of bedragen kloppen of niet, vind ik het onwelvoegelijk om arbeidscontracten van medewerkers in de openbaarheid te brengen. Wat Ploegsma doet, is onacceptabel."
Goed, als we alle sentimenten even loslaten en dit feitelijk gaan bekijken, zit het volgens mij als volgt (objectief bekeken):
- Chique kan je de actie van Robbie en Ploegsma niet noemen, maar zo langzamerhand begint Munsterman ook wel kinderachtig te worden:
- Een mondelinge overeenkomst is rechtsgeldig. Het ontkennen van die overeenkomst van Munsterman dat er al een nieuwe overeenkomst is, lijkt op zijn minst een manier om zijn eigen naieviteit te verdoezelen. Immers, hoe is het mogelijk dat je na het geval Wilkshire weer de fout in gaat met het opnemen van een gelimiteerde transfersom. Natuurlijk speelt hierbij de andere partij ook een rol, maar zodra je het afspreekt mag je niet meer erover gaan zeuren. Het nieuwe contract ontkennen lijkt eerder een poging om het richting een arbitrage zaak te duwen en dan hopen op het sentiment van de speler, dat deze het niet zo ver wil laten komen.
- Munsterman is niet blij en spartelt logischerwijs tegen. Aan de andere kant is het verlengen van een contract soms ook een middel om als club (en speler) meer geld te verdienen aan een transfer. Zeker als er een grote verwachting is dat het tot een transfer komt. Een voorbeeld hiervan was het bijtekenen van Engelaar vorige winter.
- Munsterman schermt dat het contract niet geldig is, maar de werkgever stelt het contract op en dit contract is al bekend bij de andere partij. Kortom: er is een overeenkomst. Het niet geldig verklaren van dit contract vanwege het ontbreken van zijn eigen handtekening lijkt een laatste noodmaatregel om zijn gezicht te redden.
Deze mening verkondigd hebbende nog even dit:
- Ja, ik ben voor Ajax en zie Wielart als een welkome versterking. En ik ben eigen tegen die wintertransferperiode, maar ja...als die dan toch bestaat....
- In het geval van Wielaert vind ik de reactie van Munsterman meer gedreven uit sentiment (misschien voelt hij zich verraden door Robbie en dat kan je je nog voorstellen ook), maar in het geval van Elia heeft hij wel een punt. Elia heeft immers geen gelimiteerde transfersom in zijn contract staan. Maar dat contract is ook niet heel lang lopend meer en je loopt bij Elia eventueel een groot risico dat ie heel misschien uiteindelijk gratis de deur uit loopt. Al denk ik niet dat het zo'n vaart zal lopen.
-Ik snap best dat supporters van FC Twente balen, maar ik snap niet dat velen zich niet aan de feiten kunnen houden. Ik baalde ook dat Huntelaar wegging, maar hij leverde een hoop geld op en ik heb begrip voor zijn keuze, zo hoop ik dat de supporters van FC Twente het ook gaan zien bij Robbie.
Sommige supporters zeggen dat er geen niveauverschil is tussen Ajax en FC Twente en dat FC Twente beter voetbal speelt. Het laatste is op dit moment gewoon waar. Het niveauverschil is moeilijker in te schatten. Wel is het gewoon een feit dat Ajax al tientallen jaren meespeelt om de prijzen en FC Twente dat incidenteel doet. Dat zeg ik niet om te kleineren, maar als feit. Laat ik het anders formuleren.
Bij Ajax wordt er verlangd dat er meegestreden wordt om het kampioenschap en dat is - op een enkele uitzondering na- ook altijd zo. FC Twente is nog (lang?) niet zover. FC Twente is een sympathieke club, maar de status is nog lang niet gelijk aan die van Ajax. Dat is een feit, daar kan ik ook niets aan doen. Tot slot nog het feit dat Robbie in Amsterdam gewoon veel meer kan verdienen en ook dat is (helaas?) tegenwoordig erg belangrijk.
Goed ik ben zo objectief mogelijk gebleven, hopelijk valt dit te lezen.
quote:Wielaert: contract voor 2,5 jaar bij Ajax
FERREIRAS - Als de transfer van Rob Wielaert van FC Twente naar Ajax zijn beslag krijgt, tekent de verdediger in Amsterdam een contract voor 2,5 jaar met een optie voor nog een jaar. Dat zijn de 30-jarige speler en Ajax met elkaar overeengekomen.
De overgang stuit echter nog steeds op verzet van Twente-voorzitter Joop Munsterman. Die betwist dat Wielaert in de maand januari voor een contractueel afgesproken afkoopsom van drie miljoen euro weg kan uit Enschede. Twente en Wielaert kwamen onlangs een nieuw contract mét een dergelijke bepaling overeen, maar Munsterman heeft die verbintenis nog niet formeel ondertekend en voelt zich er daarom niet aan gebonden.
De patstelling in de zaak kon woensdag nog niet doorbroken worden, ondanks pogingen daartoe van het management van Wielaert en van Ajax. Rob Wielaert zelf trainde daarom nog gewoon met de selectie van Twente in het Spaanse La Manga, waar de ploeg donderdag een oefenwedstrijd speelt tegen SD Ciudad de Santiago.
Het lijkt erop dat Wielaert zich deze week zeker nog niet kan voegen bij de selectie van Ajax, die tot zondag op winterstage is in Portugal. Trainer Marco van Basten liet zijn spelers de dag in de Algarve al vroeg beginnen met een strandloop. Vanaf 7.45 uur ploegden de Ajacieden een halfuur door het mulle zand. Pas daarna mocht de groep in het hotel ontbijten. Voor vrijdagochtend staat nog een tweede strandtraining gepland.
Bij de normale voetbaltraining later op de ochtend sloot Miralem Sulejmani weer aan de groep na een lichte blessure. Rasmus Lindgren trainde als enige Ajacied nog aangepast. Doelman Maarten Stekelenburg ondervindt geen last meer van de schouderblessure die de oranje-international voor de winterstop lang aan de kant hield. Ajax speelt zaterdag zijn eerste en enige oefenwedstrijd in de voorbereiding. VfB Stuttgart is de tegenstander.
Uiteraard.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:43 schreef ub40_bboy het volgende:
Zal Munsterman opstappen?
Look who's talkingquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Gast.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:43 schreef ub40_bboy het volgende:
Zal Munsterman opstappen?
http://www.telegraaf.nl/t(...)_rustig__.html?p=2,1quote:Wachtende Wielaert blijft rustig door Thijs Slegers
LA MANGA - Terwijl Robbie Wielaert (30) aan de zuidoostkust van Spanje met FC Twente de spieren opwarmt voor de tweede seizoenshelft, bekvechten in Nederland zijn zaakwaarnemer Kees Ploegsma en huidige werkgever over de rechtsgeldigheid van zijn nieuwe contract. De onlangs gesloten verbintenis bevat een gelimiteerde transfersom van naar verluidt vier miljoen euro. Ajax wil dat bedrag maar wat graag op tafel leggen. FC Twente betwist echter de geldigheid van de overeenkomst, omdat er nog geen handtekeningen zijn gezet. Onder de huidige omstandigheden lijkt inmenging van de arbitragecommissie onafwendbaar, maar in de ogen van Wielaert is dat onnodig. "Er is e-mailverkeer geweest waaruit blijkt dat er sprake is van een done deal", stelt de centrale verdediger helder.
Op het mooie sportcomplex van La Manga Club Resort slaakt de international van Oranje B een zucht, als hij de vraag krijgt of hij bezig is aan zijn laatste werkdagen in dienst van FC Twente. "Ik probeer me voor de situatie af te sluiten. Dat gaat best goed", vertelt de defensieve sterkhouder van de nummer drie van Nederland. "Ik laat me natuurlijk goed op de hoogte houden door mijn vader en zaakwaarnemer, maar concentreer me voorlopig alleen op FC Twente. Ik zit in een luxepositie. Ik heb het bij FC Twente goed naar mijn zin, maar Ajax is natuurlijk wel Ajax." Vanaf het moment dat Wielaert in de jeugdopleiding van PSV een plaatsje kreeg, hoopte hij op een doorbraak bij een topclub. Tien jaar geleden was hij als jonge PSV'er nog niet goed genoeg, maar via FC Den Bosch, NEC en FC Twente, speelde de stopper zich uiteindelijk in het gevlei bij niemand minder dan Ajax-coach Marco van Basten. "De trein komt nu voor de tweede keer (afgelopen zomer ketste een transfer van Wielaert naar Ajax af, red.) voorbij en natuurlijk is het een mooie kans. Ajax heeft aan Aldo van der Laan, hij is lid van de raad van commissarissen van FC Twente, netjes toestemming gevraagd of ze met mij mochten praten. Hij is akkoord gegaan, maar zei wel dat er niet te praten viel over de gelimiteerde transfersom. Meer heeft FC Twente niet gezegd."
Als de rechtsgeldigheid van zijn nieuwe contract ter sprake komt, trekt Wielaert een moeilijk gezicht. "Op 19 december heeft Twente op de eigen site geschreven dat we rond waren. Dat waren we feitelijk al veel eerder, dat blijkt ook uit de papieren, maar ze wilden wachten op een geschikt moment om het naar buiten te brengen. Hoe het nu gaat eindigen? Ik wacht rustig af."
Het steekt al zie ik. Mooiquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:38 schreef poehej het volgende:
Ik zit er aan te denken om een kussentje voor hem te maken met het twente logo erop.. Krijg ie geen zere billetjes als ie op de bank moet zitten..
Euh....quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:18 schreef Mrakz0r het volgende:
Wielaert al zo goed als pleite. Maar maar vast een Elia topic aan.![]()
Wie is Thijs Slegters, en wat doet hij om Wielaert rustig te houden? Vreemdquote:Wachtende Wielaert blijft rustig door Thijs Slegers
Serieus of?quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:39 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Wie is Thijs Slegters, en wat doet hij om Wielaert rustig te houden? Vreemd
Check dan de kop van het berichtquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:49 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Serieus of?
Thijsje is een journalist die stukjes schrijft
Bedankt voor je serieuze reactie!quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:49 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Serieus of?
Thijsje is een journalist die stukjes schrijft
Het is inderdaad wel zeer misleidendquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:20 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Check dan de kop van het bericht
Als ie de tijd krijgt gaat ie het wel redden, zelfde met Kennedy trouwens. Die speelde bij Twente eerst ook slecht maar later begon ie goed te voetballen. Bij Ajax krijg je die tijd vaak niet.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:15 schreef w00h00 het volgende:
Gaat Wielaert het redden bij Ajax volgens de twente insiders?
In de Nederlandse competitie wel. Europees maakt hij nog wel 's een fout bij Twente.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:15 schreef w00h00 het volgende:
Gaat Wielaert het redden bij Ajax volgens de twente insiders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |