abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 januari 2009 @ 11:27:53 #1
67174 Dos37
Come on Twente
pi_64762989
Als amateur speelde Wielaert voor Oirschot Vooruit. In 1997 tekende hij een contract voor PSV. Op 22 april 1998 maakte Wielaert zijn debuut als profvoetballer in een wedstrijd tegen Fortuna Sittard, waar hij na 70 minuten inviel voor Rob Peijnenburg. Nadat Wielaert slechts zeven duels speelde in ruim twee seizoenen, besloot PSV hem te verhuren aan FC Den Bosch. In 2001 was hij korte tijd terug bij de selectie van PSV, maar in oktober 2001 werd Wielaert opnieuw uitgeleend, dit keer aan N.E.C. Later werd hij definitief overgenomen door de Nijmeegse club.

Wielaert speelde vijf seizoen voor N.E.C. en was enige tijd aanvoerder. In de winter van 2005/2006 tekende hij een contract dat hem per 1 juli 2006 zou verbinden aan NAC Breda. Toen deze ploeg in de nacompetitie belandde en kans had op degradatie, wilde Wielaert van het getekende contract af. Hij kreeg toestemming om met andere ploegen te praten en toen FC Twente zich voor hem meldde, werd het contract nog voordat het inging weer ontbonden.[1] Wielaert tekende voor vier jaar bij FC Twente.

Bij Twente groeide Wielaert uit tot een vaste keuze in de verdediging. In zijn eerste seizoen werd de ploeg vierde en in zijn tweede seizoen werd via de play-offs zelfs de tweede plaats en plaatsing voor de voorronde van de UEFA Champions League bereikt. Kort daarvoor was Wielaert door bondscoach Foppe de Haan uitgenodigd om als dispensatiespeler van het Olympisch elftal deel te nemen aan de Olympische Zomerspelen 2008. Wielaert kan niet mee, omdat hij met FC Twente in de voorronde van de Champions League moet spelen. De KNVB had met de clubs een herenakkoord dat iedereen geselecteerd mocht worden, behalve spelers die in de voorronde van de Champions League moeten spelen.

In de voorbereiding op seizoen 2008/09 toonde Ajax interesse in Wielaert en trachtte hem over te nemen van FC Twente. Tot een overgang is het niet gekomen, omdat de Amsterdammers niet aan de vraagprijs van de Tukkers wilden voldoen. [2]

Op 19 november 2008 speelde hij zijn eerste interland voor Nederland B. Tegen Jong Zweden viel hij in de tweede helft in, maar moest zich binnen tien minuten alweer laten vervangen met een blessure. De wedstrijd eindigde in een 0-3 nederlaag.[3]

Aan het eind van kalenderjaar 2008 verlengde Wielaert zijn contract bij Twente. Het nieuwe contract loopt tot medio 2012.[4]

In Januari 2009 toont Ajax opnieuw interesse in Rob Wielaert, omdat Wielaert een afkoopsom in zijn nieuw getekende contract heeft laten opnemen zal de transfersom dit keer geen probleem zijn. Wielaert moet er de 1e week van Januari alleen zelf nog uitkomen met Ajax.

Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  woensdag 7 januari 2009 @ 11:29:57 #2
39338 poehej
Tukker in hart en nieren.
pi_64763058
Beter was [Centraal]Robbie Wielaert: Robbie Reltopic
pi_64763085
Den joong geet vot.

tvp
  woensdag 7 januari 2009 @ 11:32:17 #4
39338 poehej
pi_64763138
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 11:30 schreef Blawh het volgende:
Den joong geet vot.

tvp
Jij wil graag dat ie gaat ofniet
pi_64763175
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 11:32 schreef poehej het volgende:

[..]

Jij wil graag dat ie gaat ofniet
Het maakt mij helemaal niets uit. Gun Twente ook een goede 2e seizoenshelft, vind het alleen wel mooi om de kwal van een Munsterman weer eens op de bek te zien gaan.
  woensdag 7 januari 2009 @ 11:33:16 #6
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_64763177
quote:
Alles, alles wou ik voor je doen,
alles maar het ging je alleen maar om mijn poen.
En er komt een tijd dan heb je zeker spijt
van alles wat je mij hebt aan gedaan het is te laat dus jij kunt gaan.

GA maar weg, ik zeg je ga maar weg.
je hebt me iedere keer belogen besodemieterd en bedrogen
Ga maar weg ik zeg je ga maar weg, het is voorbij al heb je spijt van alles wat je hebt gezegd

Voorbij, voorbij is alles, alles tussen jouw en mij. Voorbij en naar al die jaren ben ik weer vrij
M'n hart was van steen dat kwam enkel door jouw. Het gevoel dat heb je nooit gekend wat ben je voor een man?

Ga maar weg ik zeg je ga maar weg, het is voorbij al heb je spijt van alles wat je hebt gezegd

je hebt me iedere keer belogen besodemieterd en bedrogen Ga maar weg ik zeg je ga maar weg, het is voorbij al heb je spijt van alles wat je hebt gezegd

Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
pi_64763209
Ben benieuwd.
  woensdag 7 januari 2009 @ 11:34:26 #8
39338 poehej
pi_64763220
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 11:33 schreef Robinhoo het volgende:

[..]

Straks gaan ze jou ook nog uitmaken voor huillie
  woensdag 7 januari 2009 @ 11:35:13 #9
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_64763249
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 11:34 schreef poehej het volgende:

[..]

Straks gaan ze jou ook nog uitmaken voor huillie
Daarvoor doe ik et ook
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
  woensdag 7 januari 2009 @ 11:35:32 #10
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_64763263
Heheeh uit de OP;
quote:
Aan het eind van kalenderjaar 2008 verlengde Wielaert zijn contract bij Twente. Het nieuwe contract loopt tot medio 2012.[4]
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  woensdag 7 januari 2009 @ 11:36:06 #11
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_64763274
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 11:33 schreef Blawh het volgende:

[..]

Het maakt mij helemaal niets uit. Vind het alleen wel mooi om de kwal van een Munsterman weer eens op de bek te zien gaan.
29.10 Novastar HMH
pi_64763278
Robbie Wielaert, wie kent hem niet. Robbie, Robbie is een echte Ajacied!
pi_64763295
Stormlooptopic!
  woensdag 7 januari 2009 @ 11:36:55 #14
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_64763304
He Dos, pas die OP effe aan want er klopt geen kut van de laatste alinea's
29.10 Novastar HMH
pi_64763306
Tja aan de ene kant is het een beetje vreemd om koud twee weken na het tekenen van een nieuwe verbintenis alweer weg te willen, het lijkt nu alsof ie die gelimiteerde transfersom-clausule er al met een soort voorbedachte rade heeft laten inzetten.

Aan de andere kant is zo'n contract wel bindend, dus Munsterman moet niet piepen want ze hebben notabene zelf bekend gemaakt dat het rond was.

Hopelijk gaat ie het goed doen bij Ajax...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_64763332
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 11:33 schreef Robinhoo het volgende:

[..]

Waarom heeft hij bedrogen? Als hij zegt dat hij de intentie had om bij Twente te blijven, dan kan dat toch. Hij had de intentie om bij Twente te blijven, totdat Ajax wederom interesse toonde.

Bovendien is het niet tegen de wet om gebruik te maken van een clausule die je samen met je werkgever bent overeengekomen. Beetje makkelijk om dan alles bij Wielaert te leggen, FC Twente was er toch zelf bij toen ze tot een mondeling akkoord kwamen?
  woensdag 7 januari 2009 @ 11:38:55 #17
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_64763382
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 11:37 schreef Blawh het volgende:

[..]

Waarom heeft hij bedrogen? Als hij zegt dat hij de intentie had om bij Twente te blijven, dan kan dat toch. Hij had de intentie om bij Twente te blijven, totdat Ajax wederom interesse toonde.

Bovendien is het niet tegen de wet om gebruik te maken van een clausule die je samen met je werkgever bent overeengekomen. Beetje makkelijk om dan alles bij Wielaert te leggen, FC Twente was er toch zelf bij toen ze tot een mondeling akkoord kwamen?
Er is volgens een naar alle waarschijnlijkheid ook een mondeling akkoord geweest dat hij in deze winterstop niet zou vertrekken
pi_64763442
Afwachten, eigenlijk zijn we hem al kwijt
Enschede, onze stad! ons domein!
pi_64763501
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 11:38 schreef Robinhoo het volgende:

[..]

Er is volgens een naar alle waarschijnlijkheid ook een mondeling akkoord geweest dat hij in deze winterstop niet zou vertrekken
Dat had Munsterman dan op papier moeten zetten.
  woensdag 7 januari 2009 @ 11:42:15 #20
39338 poehej
pi_64763509
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 11:40 schreef Lamzak_ het volgende:
Afwachten, eigenlijk zijn we hem al kwijt
Wanneer komen ze eigenlijk terug van het trainingskamp.. Ik denk dat er dan wel duidlijk is/komt..
pi_64763608
Wielaert zal hard worden gemist... tvp
pi_64763611
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 11:38 schreef Robinhoo het volgende:

[..]

En Joop zou nooit meer met clausules werken. Zolang dat niet op papier staat kan Joop daar niets mee doen.

FC Twente heeft zoals ik het ziet gewoon erg naief gehandeld, bij Wilkshire heeft men wederom het gevaar gezien van een nieuw contract met een gelimiteerde transfersom en toen reageerde Joop al hevig teleurgesteld. Je zou toch denken dat een ezel zich niet voor de 2e keer aan dezelfde steen stoot? Zeker niet omdat Ajax in de zomer al interesse toonde, het lijkt me niet vreemd dat die club nog een keer interesse toont als hun spelers op die positie niet voldoen, zeker niet nadat ze een zak vol geld ontvangen hebben.

Wielaert kan op 30-jarige leeftijd nog 1 keer de stap maken naar een topclub en daar de komende 2,5 a 3,5 jaar erg goed verdienen, dan is het logisch dat je vertrekt in mijn optiek.
  woensdag 7 januari 2009 @ 11:47:00 #23
67174 Dos37
Come on Twente
pi_64763656
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 11:35 schreef Damzkieee het volgende:
Heheeh uit de OP;
[..]

Wikipedia
  woensdag 7 januari 2009 @ 11:47:51 #24
67174 Dos37
Come on Twente
pi_64763688
quote:
Welles-nietesspel tussen FC Twente en Wielaert

07/01/2009 11:00

Waar Rob Wielaert en zijn zaakwaarnemer Kees Ploegsma beweren dat een overgang van de verdediger naar Ajax in kannen en kruiken is, stribbelt FC Twente tegen. 'Het is vreemd dat Ajax een speler bij ons weg wil halen op grond van een bepaling waaraan ik mijn goedkeuring nog niet heb gegeven', aldus voorzitter Joop Munsterman in het Algemeen Dagblad.

Drie weken nadat hij met FC Twente overeenstemming bereikte over een nieuw contract tot medio 2012, wil Wielaert al gebruik maken van de gelimiteerde transfersom die in de verbintenis is opgenomen. 'Dat contract is nog niet getekend en de vraag is of wij dat nog willen', reageert Munsterman in De Telegraaf.

De preses laat via het AD weten niet gediend te zijn van uitspraken van zaakwaarnemer Ploegsma. 'Hij roept allerlei inhoudelijke bepalingen over het contract. Dat doe je niet in de openbaarheid. Wat Ploegsma doet, kan niet.' En in De Telegraaf: 'Robbie speelt hier na de winterstop ook nog gewoon. Laat Ploegsma maar roepen. Die zei ook dat Fred Rutten naar PSV ging.'

De zaakwaarnemer van Wielaert is in het AD echter zeker van zijn zaak. 'We hebben een mondelinge overeenkomst met FC Twente. We zouden het contract rond de Kerst officieel ondertekenen, maar dat is er door de drukte niet van gekomen. Robbie heeft een goed gevoel bij FC Twente, maar kan zich bij Ajax sportief en financieel behoorlijk verbeteren.'

De Amsterdamse club speelt volgens Danny Blind geen rol in het steekspel tussen FC Twente en Wielaert. 'We hebben ons keurig bij de club gemeld en daarna bij de speler die ons heeft ingelicht over de transferclausules in zijn contract', aldus de manager technische zaken in het AD.
  woensdag 7 januari 2009 @ 11:49:36 #25
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_64763761
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 11:45 schreef Blawh het volgende:

[..]

En Joop zou nooit meer met clausules werken. Zolang dat niet op papier staat kan Joop daar niets mee doen.

FC Twente heeft zoals ik het ziet gewoon erg naief gehandeld, bij Wilkshire heeft men wederom het gevaar gezien van een nieuw contract met een gelimiteerde transfersom en toen reageerde Joop al hevig teleurgesteld. Je zou toch denken dat een ezel zich niet voor de 2e keer aan dezelfde steen stoot? Zeker niet omdat Ajax in de zomer al interesse toonde, het lijkt me niet vreemd dat die club nog een keer interesse toont als hun spelers op die positie niet voldoen, zeker niet nadat ze een zak vol geld ontvangen hebben.

Wielaert kan op 30-jarige leeftijd nog 1 keer de stap maken naar een topclub en daar de komende 2,5 a 3,5 jaar erg goed verdienen, dan is het logisch dat je vertrekt in mijn optiek.
Ik gun het Wielaert opzich ook van harte, maar het komt op zo'n vreselijke kloten manier

Je gaat er vanuit dat zijn contract is verlengd, zonder gelimiteerde transfersom want dat deed Munsterman niet meer...... naja niet dus

En nu is het gewoon afwachten wat er gaat gebeuren.

Maar ik wens Wielaert alvast succes bij Ajax
  woensdag 7 januari 2009 @ 11:53:45 #26
200504 Amokzaaier
zonder te ploegen!
pi_64763926
waarom hebben ze geen clausule ingesteld dat hij voor deze winter enkel voor 6 miljoen weg kon oid
je oogst wat je zaait
  woensdag 7 januari 2009 @ 11:55:59 #27
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_64764008
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 11:47 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Wikipedia
29.10 Novastar HMH
pi_64764059
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 11:49 schreef Robinhoo het volgende:

zonder gelimiteerde transfersom want dat deed Munsterman niet meer
Wilkshire, Engelaar. Op dat gebied was hij al eerder van z'n voetstuk gevallen.
  woensdag 7 januari 2009 @ 11:58:09 #29
39338 poehej
pi_64764089
En ook een zee aan berichten die allemaal op hetzelfde neerkomen.. Laat ze eens fatsoenlijke informatieve berichten publiceren want met al de huidige berichten schieten we geen flikker op..
  woensdag 7 januari 2009 @ 12:27:09 #30
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_64765045
FC Twente en zijn supporters overschatten zich. Vorig seizoen (na de play-offs) boven Ajax geëindigd en dit seizoen onverdiend verloren? Boeiend. Ajax is nog altijd groter dan FC Twente, dat zal ook zo blijven. Voor Robbie Wielaert is het misschien zijn laatste kans om nog eens voor de prijzen te voetballen, dus gun hem zijn transfer.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_64766132
Wat een geouwhoer, hier zijn we nog lang niet klaar mee..
quote:
Bericht website Twente geen wettelijk bewijs'
Geschreven op woensdag, 7 januari om 12:49
Volgens zaakwaarnemer Kees Ploegsma mag elke geïnteresseerde club, in dit geval Ajax, Robbie Wielaert overnemen indien aan de gelimiteerde transfersom in het onlangs tot medio 2012 verlengde contract wordt voldaan. FC Twente-voorzitter Joop Munsterman benadrukt dat de verbintenis waar Ploegsma over rept nog niet eens ondertekend is en hij is dan ook niet van plan mee te werken aan een overgang.

Ploegsma erkent dat de handtekeningen onder het nieuwe contract van Wielaert bij Twente nog niet zijn gezet. ''Dat zouden we voor de kerst doen, maar het is er niet van gekomen. Er is wel een mondelinge overeenkomst. We hebben ook toestemming gekregen om met Ajax te gaan praten. Bovendien heeft het bericht dat Wielaert zijn contract heeft verlengd al op de website van FC Twente gestaan.''

Sportjurist Frank ter Huurne rept in TC Tubantia van een gecompliceerde zaak. ''Een mondelinge overeenkomst is rechtsgeldig, maar bewijs maar eens dat die er is. Als er nog niets is getekend, geldt het oude contract en daarin staat niets over een gelimiteerde transfersom. Het bericht op de website van Twente dat beide partijen rond zijn, wordt in een eventuele arbitragezaak niet gezien als wettelijk bewijs.''

"We hebben een mondelinge overeenkomst met FC Twente", stelde Ploegsma. "We zouden het contract rond de Kerst officieel ondertekenen, maar dat is er door de drukte niet van gekomen. Robbie heeft een goed gevoel bij Twente, maar kan zich bij Ajax sportief en financieel behoorlijk verbeteren." De onderhandelingen tussen de clubs over de overgang van de verdediger liepen in de zomer stuk op de transferprijs.bron:voetbalzone
Edit: zie dat in het bericht van Dos ongeveer hetzelfde staat..
  woensdag 7 januari 2009 @ 13:10:58 #32
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_64766551
Ik begrijp wel dat hij naar Ajax wil, maar jammer dat het dan op deze manier gaat. Na twee weken al gebruik maken van de gelimiteerde transfersom... Niet erg net, hoewel het ook erg naïef van Twente is geweest. Had het contract dan verlengd ná de transferperiode.

Het laat echter vooral zien dat die transferperiode in de winter maar eens afgeschaft moet worden.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  woensdag 7 januari 2009 @ 13:18:32 #33
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_64766827
Als die clausule er inderdaad in staat, had ik hem toch echt pas in de zomer van 2010 in laten gaan....
wordt aan gewerkt....ben net terug
  woensdag 7 januari 2009 @ 13:24:07 #34
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_64767025
Wielaert blijft gewoon
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_64767066
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 12:27 schreef M0NTANA het volgende:
Voor Robbie Wielaert is het misschien zijn laatste kans om nog eens voor de prijzen te voetballen, dus gun hem zijn transfer.
Sportief gezien zit er anders niet veel verschil tussen Ajax en FC Twente. Financieel gezien kan ik het me echter wél voorstellen.
  woensdag 7 januari 2009 @ 13:43:35 #36
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_64767789
Volgens mij gaat het in arbeidsrecht om de intentie.

Een club biedt een contract aan, laat de speler ondertekenen, meldt op z'n website dat het rond is....... En dan beweren dat er geen intentie was om een clausule van 3 miljoen op te nemen?
Alles bij elkaar is het misschien geen hard bewijs, maar heeft FC Twente alle mogelijke schijn tegen.

Kan me niet voorstellen dat rechter noch arbitrage-commissie anders gaat oordelen dan dat Wielaert naar Ajax mag voor 3 miljoen euro.
pi_64768092
Volgens Tubantia was de clausule 4 miljoen.
  woensdag 7 januari 2009 @ 13:59:10 #38
164283 Luco
Buongiorno!
pi_64768450
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 13:51 schreef MaxPower het volgende:
Volgens Tubantia was de clausule 4 miljoen.
Eerste berichten spraken toch over 1,5miljoen?
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_64768585
Tubantia zal het wel bij het rechte eind hebben.
pi_64768755
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 13:59 schreef Luco het volgende:

[..]

Eerste berichten spraken toch over 1,5miljoen?
Tja die kwamen van het forum van fctwente.net.
pi_64768880
Telegraaf en Tubantia melden ongeveer 4 miljoen, het AD had 3.
pi_64768945
Munsterman zit te huilen op zijn kamer.
lollig
pi_64769738
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 14:12 schreef ub40_bboy het volgende:
Wil jij eens ophouden zo hersenloos te zieken over Munsterman en eens wat inhoud gaan geven aan je posts?
pi_64769771
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 14:12 schreef ub40_bboy het volgende:
pi_64770158
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 14:33 schreef Lamzak_ het volgende:

[..]

Wil jij eens ophouden zo hersenloos te zieken over Munsterman en eens wat inhoud gaan geven aan je posts?
Wat vindt jij van Munsterman? Geen enkele speler wil meer bijtekenen, Munsterman behandeld de spelers gewoon als slaven.

De neergang van Twente.
lollig
pi_64770171
Voor Twente zou het echt slecht zijn, maar ze kunnen voor een som van 3 a 4 miljoen euro Wielaert de kans niet ontnemen. Niet dat het echt een stap omhoog is qua niveau, maar hij kan zich financieel goed verbeteren.
That's all folks!
pi_64770808
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 14:42 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Wat vindt jij van Munsterman? Geen enkele speler wil meer bijtekenen, Munsterman behandeld de spelers gewoon als slaven.

De neergang van Twente.
April 2003 - Twente Failliet
Januari 2009 - Uefa cup overwintering, 3/4x zo grote begroting, 3de plaats eredivisie, nog in de beker, een stadion waar 80% meer mensen in kunnen

Dat vind ik van Munsterman
pi_64771005
Stijgende lijn in resultaat in de Eredivisie

11 - 2003

8 - 2004

6 - 2005

7 - 2006

4 - 2007

2 - 2008

En, ja, Munsterman is hier verantwoordelijk voor.
  woensdag 7 januari 2009 @ 15:08:56 #49
39338 poehej
pi_64771443
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 14:59 schreef Lamzak_ het volgende:
Stijgende lijn in resultaat in de Eredivisie

11 - 2003

8 - 2004

6 - 2005

7 - 2006

4 - 2007

2 - 2008

En, ja, Munsterman is hier verantwoordelijk voor.
Alleen met 2 -2008 ben ik het niet echt eens.. Daar zijn we gewoon weer 4e geworden.
pi_64771466
Nee, we gaan in de boeken als nr: 2

I.v.m. de gewonnen play-offs
pi_64771603
4 miljoen voor Wielaert?
Als ik jullie was zou ik er een strik om doen en hem zelf naar Amsterdam brengen.
pi_64771775
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 14:55 schreef Lamzak_ het volgende:

[..]

April 2003 - Twente Failliet
Januari 2009 - Uefa cup overwintering, 3/4x zo grote begroting, 3de plaats eredivisie, nog in de beker, een stadion waar 80% meer mensen in kunnen

Dat vind ik van Munsterman
Die tijden zijn nu voorbij want niemand wil meer een contract tekenen bij twente. En wat wil je zonder spelers?
lollig
pi_64771840
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 15:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
4 miljoen voor Wielaert?
Als ik jullie was zou ik er een strik om doen en hem zelf naar Amsterdam brengen.
Ja stel je voor dat een verdediger kan verdedigen en kan meevoetballen. Dan heb ik ook liever Hofland en Bahia.

Waarom ga je niet scouten voor feyenoord dirk kuijt? Weer wat handicaps binnenhalen voor 30 miljoen.
lollig
pi_64771920
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 15:17 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Ja stel je voor dat een verdediger kan verdedigen en kan meevoetballen. Dan heb ik ook liever Hofland en Bahia.

Waarom ga je niet scouten voor feyenoord dirk kuijt? Weer wat handicaps binnenhalen voor 30 miljoen.
Wielaert is geen Terry of Maldini hoor. Wielaert is gewoon Wielaert.
  woensdag 7 januari 2009 @ 15:26:52 #55
67174 Dos37
Come on Twente
pi_64772303
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 15:16 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Die tijden zijn nu voorbij want niemand wil meer een contract tekenen bij twente. En wat wil je zonder spelers?
  woensdag 7 januari 2009 @ 15:28:32 #56
200504 Amokzaaier
zonder te ploegen!
pi_64772381
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 15:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Een speler die zowel Ajax als Twente hard nodig heeft.
je oogst wat je zaait
pi_64772448
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 15:28 schreef Amokzaaier het volgende:

[..]

Een speler die zowel Ajax als Twente hard nodig heeft.
Als Ajax Wiellaert hard nodig heeft dan zijn ze wel erg ver afgezakt.
pi_64772617
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 15:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
4 miljoen voor Wielaert?
az, psv en feyenoord zouden een moord doen om Wielaert te kunnen kopen.. maar meneertje DK doet weer eens laagdunkend
pi_64772621
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 15:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Volgens mij zou Feyenoord het nog beter doen als Wielaert gekocht werd voor linksbuiten bij jullie, dus klagen op Ajax is n.v.t.

Sowieso, woorden als "afgezakt" tegen Ajax zeggen terwijl je Feyenoord bent klinkt wel heel dom.
pi_64772659
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 15:32 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

az, psv en feyenoord zouden een moord doen om Wielaert te kunnen kopen.. maar meneertje DK doet weer eens laagdunkend
Gaat het hier om AZ, PSV en Feyenoord? Volgens mij niet toch? Het gaat toch over een eventuele transfer naar Ajax? Of mis ik wat transfergeruchten?
pi_64772954
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 15:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Terry en Maldini kosten dan ook geen 4 miljoen. Wielaert is een van de beste verdedigers van Nederland, ik zie hem wel het Nederlands elftal halen.

Maarja doe als Feyenoord supporter maar minderwaardig over een speler die in zijn eentje beter is dan de 4 man die bij feyenoord achterin staan. Jullie komen er wel.
lollig
  woensdag 7 januari 2009 @ 15:41:25 #62
200504 Amokzaaier
zonder te ploegen!
pi_64773020
quote:

[..]

Feyenoord heeft Wielaart ook hard nodig maar die kunnen em niet betalen..
wie is er dan ver afgezakt
je oogst wat je zaait
pi_64773039
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 15:41 schreef Amokzaaier het volgende:

[..]

Feyenoord heeft Wielaart ook hard nodig maar die kunnen em niet betalen..
wie is er dan ver afgezakt
Gaan we er weer een Ajax - Feyenoord topic van maken? Het gaat toch over een transfer naar Ajax of niet?
pi_64773108
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 15:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Gaan we er weer een Ajax - Feyenoord topic van maken? Het gaat toch over een transfer naar Ajax of niet?
Hoeveel kostte Tiendalli eigenlijk?
lollig
pi_64773139
quote:

[..]

Jij gaat toch ook amper inhoudelijk in op de zaak?
Veel meer dan Ajax lastig vallen doe je niet...
pi_64774198
quote:

[..]

Begin er dan ook niet over, pannenkoek dat je er bent. Accepteer het feit dat jullie een middenmotor zijn en zoek gewoon leuke spelertjes.
  woensdag 7 januari 2009 @ 16:31:17 #67
200504 Amokzaaier
zonder te ploegen!
pi_64775343
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 15:32 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

Az en psv hebben em niet zo hard nodig als ajax en feyenoord vind ik.
je oogst wat je zaait
pi_64775358
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 16:31 schreef Amokzaaier het volgende:

[..]

Az en psv hebben em niet zo hard nodig als ajax en feyenoord vind ik.
AZ niet nee, PSV wel
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  woensdag 7 januari 2009 @ 16:36:24 #69
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_64775615
- Doe normaal -

[ Bericht 96% gewijzigd door RayMania op 07-01-2009 19:11:22 ]
29.10 Novastar HMH
  woensdag 7 januari 2009 @ 16:39:44 #70
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_64775787
Wielaert.
  woensdag 7 januari 2009 @ 17:28:24 #71
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_64777924
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 14:42 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Geen enkele speler wil meer bijtekenen, Munsterman behandeld de spelers gewoon als slaven.
slaven

Wielaert verdient genoeg en heeft nog een contract t/m 2010 zonder clausule.

Dat Wielaerts zaakwaarnemer uitgaat van een contract dat nog niet is ondertekend, omdat hij er aan wil verdienen
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  woensdag 7 januari 2009 @ 19:55:36 #72
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_64783817
Goed laten we de feiten eens op een rijtje zetten:
- Wielaert staat in de zomer van 2008 in de belangstelling van Ajax. Ajax biedt 3,5 miljoen. FC Twente wil 5 miljoen hebben. No deal.
- December 2008. FC Twente en Wielaert hebben contractbesprekingen. Hier komt uit dat Robbie zijn contract verlengd tot 2012, maar er staat wel een gelimiteerde transfersom in dit nieuwe contract. (hoeveel precies is niet officieel bekend).
- FC Twente is hier begrijpelijkerwijs blij mee en plaats op 19 december op de website van de club dat het contract met Robbie verlengd is. (geldt niet als juridisch bewijs!)
- Het nieuwe contract is weliswaar nog niet door beide partijen ondertekend, maar geldt als mondeling overeenkomst. Immers: zo is de wet.
-Ajax toont in de eerste week van januari wederom belangstelling voor Wielaert.
- Blind zegt bij monde van Ajax zich eerst keurig gemeld te hebben bij FC Twente. (het zich gemeld hebben is geen feit, maar wel dat Blind dit gezegd heeft).
- Ploegsma zegt dat de speler en Ajax een akkoord bereikt hebben.
-Munsterman wil Robbie niet laten gaan en laakt de uitspraken van Ploegsma.
-Munsterman ontkent dat er sprake is van een nieuw contract, omdat hij de overeenkomst nog niet getekend heeft.
-Een arbeidsovereenkomst wordt opgesteld door de werkgever, in dit geval FC Twente.

Vreemde zaken:
- Munsterman ontkent dat er sprake is van een nieuw contract, omdat hij nog niet getekend heeft.
- Munsterman moet eraan wennen dat Ajax met de inhoud van een contract dat nog niet is getekend, probeert een speler hier weg te halen. "Ploegsma roept bovendien allerlei dingen over de inhoud van het contract, dat doe ik niet. Wij weigeren daarop in te gaan. Los van het feit of bedragen kloppen of niet, vind ik het onwelvoegelijk om arbeidscontracten van medewerkers in de openbaarheid te brengen. Wat Ploegsma doet, is onacceptabel."

Goed, als we alle sentimenten even loslaten en dit feitelijk gaan bekijken, zit het volgens mij als volgt (objectief bekeken):
- Chique kan je de actie van Robbie en Ploegsma niet noemen, maar zo langzamerhand begint Munsterman ook wel kinderachtig te worden:
- Een mondelinge overeenkomst is rechtsgeldig. Het ontkennen van die overeenkomst van Munsterman dat er al een nieuwe overeenkomst is, lijkt op zijn minst een manier om zijn eigen naieviteit te verdoezelen. Immers, hoe is het mogelijk dat je na het geval Wilkshire weer de fout in gaat met het opnemen van een gelimiteerde transfersom. Natuurlijk speelt hierbij de andere partij ook een rol, maar zodra je het afspreekt mag je niet meer erover gaan zeuren. Het nieuwe contract ontkennen lijkt eerder een poging om het richting een arbitrage zaak te duwen en dan hopen op het sentiment van de speler, dat deze het niet zo ver wil laten komen.
- Munsterman is niet blij en spartelt logischerwijs tegen. Aan de andere kant is het verlengen van een contract soms ook een middel om als club (en speler) meer geld te verdienen aan een transfer. Zeker als er een grote verwachting is dat het tot een transfer komt. Een voorbeeld hiervan was het bijtekenen van Engelaar vorige winter.
- Munsterman schermt dat het contract niet geldig is, maar de werkgever stelt het contract op en dit contract is al bekend bij de andere partij. Kortom: er is een overeenkomst. Het niet geldig verklaren van dit contract vanwege het ontbreken van zijn eigen handtekening lijkt een laatste noodmaatregel om zijn gezicht te redden.

Deze mening verkondigd hebbende nog even dit:
- Ja, ik ben voor Ajax en zie Wielart als een welkome versterking. En ik ben eigen tegen die wintertransferperiode, maar ja...als die dan toch bestaat....
- In het geval van Wielaert vind ik de reactie van Munsterman meer gedreven uit sentiment (misschien voelt hij zich verraden door Robbie en dat kan je je nog voorstellen ook), maar in het geval van Elia heeft hij wel een punt. Elia heeft immers geen gelimiteerde transfersom in zijn contract staan. Maar dat contract is ook niet heel lang lopend meer en je loopt bij Elia eventueel een groot risico dat ie heel misschien uiteindelijk gratis de deur uit loopt. Al denk ik niet dat het zo'n vaart zal lopen.
-Ik snap best dat supporters van FC Twente balen, maar ik snap niet dat velen zich niet aan de feiten kunnen houden. Ik baalde ook dat Huntelaar wegging, maar hij leverde een hoop geld op en ik heb begrip voor zijn keuze, zo hoop ik dat de supporters van FC Twente het ook gaan zien bij Robbie.
Sommige supporters zeggen dat er geen niveauverschil is tussen Ajax en FC Twente en dat FC Twente beter voetbal speelt. Het laatste is op dit moment gewoon waar. Het niveauverschil is moeilijker in te schatten. Wel is het gewoon een feit dat Ajax al tientallen jaren meespeelt om de prijzen en FC Twente dat incidenteel doet. Dat zeg ik niet om te kleineren, maar als feit. Laat ik het anders formuleren.
Bij Ajax wordt er verlangd dat er meegestreden wordt om het kampioenschap en dat is - op een enkele uitzondering na- ook altijd zo. FC Twente is nog (lang?) niet zover. FC Twente is een sympathieke club, maar de status is nog lang niet gelijk aan die van Ajax. Dat is een feit, daar kan ik ook niets aan doen. Tot slot nog het feit dat Robbie in Amsterdam gewoon veel meer kan verdienen en ook dat is (helaas?) tegenwoordig erg belangrijk.

Goed ik ben zo objectief mogelijk gebleven, hopelijk valt dit te lezen.

[ Bericht 0% gewijzigd door peaceman op 07-01-2009 20:10:39 ]
  woensdag 7 januari 2009 @ 20:05:17 #73
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_64784255
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 19:55 schreef peaceman het volgende:
Goed laten we de feiten eens op een rijtje zetten:
- Wielaert staat in de zomer van 2008 in de belangstelling van Ajax. Ajax biedt 3,5 miljoen. FC Twente wil 5 miljoen hebben. No deal.
- December 2008. FC Twente en Wielaert hebben contractbesprekingen. Hier komt uit dat Robbie zijn contract verlengd tot 2012, maar er staat wel een gelimiteerde transfersom in dit nieuwe contract. (hoeveel precies is niet officieel bekend).
- FC Twente is hier begrijpelijkerwijs blij mee en plaats op 19 december op de website van de clun dat het contract met Robbie verlengd is. (geldt niet als juridisch bewijs!)
- Het nieuwe contract is weliswaar nog niet door beide partijen ondertekend, maar geldt als mondeling overeenkomst. Immers: zo is de wet.
-Ajax toont in de eerste week van januari wederom belangstelling voor Wielaert.
- Blind zegt bij monde van Ajax zich eerst keurig gemeld te hebben bij FC Twente. (het zich gemeld hebben is geen feit, maar wel dat Blind dit gezegd heeft).
- Ploegsma zegt dat de speler en Ajax een akkoord bereikt hebben.
-Munsterman wil Robbie niet laten gaan en laakt de uitspraken van Ploegsma.
-Munsterman ontkent dat er sprake is van een nieuw contract, omdat hij de overeenkomst nog niet getekend heeft.
-Een arbeidsovereenkomst wordt opgesteld door de werkgever, in dit geval FC Twente.

Vreemde zaken:
- Munsterman ontkent dat er sprake is van een nieuw contract, omdat hij nog niet getekend heeft.
- Munsterman moet eraan wennen dat Ajax met de inhoud van een contract dat nog niet is getekend, probeert een speler hier weg te halen. "Ploegsma roept bovendien allerlei dingen over de inhoud van het contract, dat doe ik niet. Wij weigeren daarop in te gaan. Los van het feit of bedragen kloppen of niet, vind ik het onwelvoegelijk om arbeidscontracten van medewerkers in de openbaarheid te brengen. Wat Ploegsma doet, is onacceptabel."

Goed, als we alle sentimenten even loslaten en dit feitelijk gaan bekijken, zit het volgens mij als volgt (objectief bekeken):
- Chique kan je de actie van Robbie en Ploegsma niet noemen, maar zo langzamerhand begint Munsterman ook wel kinderachtig te worden:
- Een mondelinge overeenkomst is rechtsgeldig. Het ontkennen van die overeenkomst van Munsterman dat er al een nieuwe overeenkomst is, lijkt op zijn minst een manier om zijn eigen naieviteit te verdoezelen. Immers, hoe is het mogelijk dat je na het geval Wilkshire weer de fout in gaat met het opnemen van een gelimiteerde transfersom. Natuurlijk speelt hierbij de andere partij ook een rol, maar zodra je het afspreekt mag je niet meer erover gaan zeuren. Het nieuwe contract ontkennen lijkt eerder een poging om het richting een arbitrage zaak te duwen en dan hopen op het sentiment van de speler, dat deze het niet zo ver wil laten komen.
- Munsterman is niet blij en spartelt logischerwijs tegen. Aan de andere kant is het verlengen van een contract soms ook een middel om als club (en speler) meer geld te verdienen aan een transfer. Zeker als er een grote verwachting is dat het tot een transfer komt. Een voorbeeld hiervan was het bijtekenen van Engelaar vorige winter.
- Munsterman schermt dat het contract niet geldig is, maar de werkgever stelt het contract op en dit contract is al bekend bij de andere partij. Kortom: er is een overeenkomst. Het niet geldig verklaren van dit contract vanwege het ontbreken van zijn eigen handtekening lijkt een laatste noodmaatregel om zijn gezicht te redden.

Deze mening verkondigd hebbende nog even dit:
- Ja, ik ben voor Ajax en zie Wielart als een welkome versterking. En ik ben eigen tegen die wintertransferperiode, maar ja...als die dan toch bestaat....
- In het geval van Wielaert vind ik de reactie van Munsterman meer gedreven uit sentiment (misschien voelt hij zich verraden door Robbie en dat kan je je nog voorstellen ook), maar in het geval van Elia heeft hij wel een punt. Elia heeft immers geen gelimiteerde transfersom in zijn contract staan. Maar dat contract is ook niet heel lang lopend meer en je loopt bij Elia eventueel een groot risico dat ie heel misschien uiteindelijk gratis de deur uit loopt. Al denk ik niet dat het zo'n vaart zal lopen.
-Ik snap best dat supporters van FC Twente balen, maar ik snap niet dat velen zich niet aan de feiten kunnen houden. Ik baalde ook dat Huntelaar wegging, maar hij leverde een hoop geld op en ik heb begrip voor zijn keuze, zo hoop ik dat de supporters van FC Twente het ook gaan zien bij Robbie.
Sommige supporters zeggen dat er geen niveauverschil is tussen Ajax en FC Twente en dat FC Twente beter voetbal speelt. Het laatste is op dit moment gewoon waar. Het niveauverschil is moeilijker in te schatten. Wel is het gewoon een feit dat Ajax al tientallen jaren meespeelt om de prijzen en FC Twente dat incidenteel doet. Dat zeg ik niet om te kleineren, maar als feit. Laat ik het anders formuleren.
Bij Ajax wordt er verlangd dat er meegestreden wordt om het kampioenschap en dat is - op een enkele uitzondering na- ook altijd zo. FC Twente is nog (lang?) niet zover. FC Twente is een sympathieke club, maar de status is nog lang niet gelijk aan die van Ajax. Dat is een feit, daar kan ik ook niets aan doen. Tot slot nog het feit dat Robbie in Amsterdam gewoon veel meer kan verdienen en ook dat is (helaas?) tegenwoordig erg belangrijk.

Goed ik ben zo objectief mogelijk gebleven, hopelijk valt dit te lezen.
je hebt een punt
pi_64784738
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 19:55 schreef peaceman het volgende:
[...]
Prima punt hoor
  woensdag 7 januari 2009 @ 22:26:09 #75
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_64790839
quote:
Wielaert: contract voor 2,5 jaar bij Ajax

FERREIRAS - Als de transfer van Rob Wielaert van FC Twente naar Ajax zijn beslag krijgt, tekent de verdediger in Amsterdam een contract voor 2,5 jaar met een optie voor nog een jaar. Dat zijn de 30-jarige speler en Ajax met elkaar overeengekomen.

De overgang stuit echter nog steeds op verzet van Twente-voorzitter Joop Munsterman. Die betwist dat Wielaert in de maand januari voor een contractueel afgesproken afkoopsom van drie miljoen euro weg kan uit Enschede. Twente en Wielaert kwamen onlangs een nieuw contract mét een dergelijke bepaling overeen, maar Munsterman heeft die verbintenis nog niet formeel ondertekend en voelt zich er daarom niet aan gebonden.

De patstelling in de zaak kon woensdag nog niet doorbroken worden, ondanks pogingen daartoe van het management van Wielaert en van Ajax. Rob Wielaert zelf trainde daarom nog gewoon met de selectie van Twente in het Spaanse La Manga, waar de ploeg donderdag een oefenwedstrijd speelt tegen SD Ciudad de Santiago.

Het lijkt erop dat Wielaert zich deze week zeker nog niet kan voegen bij de selectie van Ajax, die tot zondag op winterstage is in Portugal. Trainer Marco van Basten liet zijn spelers de dag in de Algarve al vroeg beginnen met een strandloop. Vanaf 7.45 uur ploegden de Ajacieden een halfuur door het mulle zand. Pas daarna mocht de groep in het hotel ontbijten. Voor vrijdagochtend staat nog een tweede strandtraining gepland.

Bij de normale voetbaltraining later op de ochtend sloot Miralem Sulejmani weer aan de groep na een lichte blessure. Rasmus Lindgren trainde als enige Ajacied nog aangepast. Doelman Maarten Stekelenburg ondervindt geen last meer van de schouderblessure die de oranje-international voor de winterstop lang aan de kant hield. Ajax speelt zaterdag zijn eerste en enige oefenwedstrijd in de voorbereiding. VfB Stuttgart is de tegenstander.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_64791808
Zal Munsterman opstappen?
lollig
  woensdag 7 januari 2009 @ 22:46:01 #77
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_64791930
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 22:43 schreef ub40_bboy het volgende:
Uiteraard.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_64792089
quote:

[..]

Look who's talking
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_64792237
Het zou zonde zijn als dit via de stap naar de rechter beslist moet worden.
(niet dat daar nu sprake van is)
pi_64792470
quote:
pi_64792519
quote:
Gast.
  donderdag 8 januari 2009 @ 09:03:16 #82
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_64799882
Nog geen nieuws?
29.10 Novastar HMH
pi_64799907
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 09:03 schreef Damzkieee het volgende:
Nog geen nieuws?
Jij als redactie sport medewerker moet juist voor ons het nieuws verzorgen
  donderdag 8 januari 2009 @ 09:17:34 #84
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_64800131
quote:
Wachtende Wielaert blijft rustig door Thijs Slegers

LA MANGA - Terwijl Robbie Wielaert (30) aan de zuidoostkust van Spanje met FC Twente de spieren opwarmt voor de tweede seizoenshelft, bekvechten in Nederland zijn zaakwaarnemer Kees Ploegsma en huidige werkgever over de rechtsgeldigheid van zijn nieuwe contract. De onlangs gesloten verbintenis bevat een gelimiteerde transfersom van naar verluidt vier miljoen euro. Ajax wil dat bedrag maar wat graag op tafel leggen. FC Twente betwist echter de geldigheid van de overeenkomst, omdat er nog geen handtekeningen zijn gezet. Onder de huidige omstandigheden lijkt inmenging van de arbitragecommissie onafwendbaar, maar in de ogen van Wielaert is dat onnodig. "Er is e-mailverkeer geweest waaruit blijkt dat er sprake is van een done deal", stelt de centrale verdediger helder.

Op het mooie sportcomplex van La Manga Club Resort slaakt de international van Oranje B een zucht, als hij de vraag krijgt of hij bezig is aan zijn laatste werkdagen in dienst van FC Twente. "Ik probeer me voor de situatie af te sluiten. Dat gaat best goed", vertelt de defensieve sterkhouder van de nummer drie van Nederland. "Ik laat me natuurlijk goed op de hoogte houden door mijn vader en zaakwaarnemer, maar concentreer me voorlopig alleen op FC Twente. Ik zit in een luxepositie. Ik heb het bij FC Twente goed naar mijn zin, maar Ajax is natuurlijk wel Ajax." Vanaf het moment dat Wielaert in de jeugdopleiding van PSV een plaatsje kreeg, hoopte hij op een doorbraak bij een topclub. Tien jaar geleden was hij als jonge PSV'er nog niet goed genoeg, maar via FC Den Bosch, NEC en FC Twente, speelde de stopper zich uiteindelijk in het gevlei bij niemand minder dan Ajax-coach Marco van Basten. "De trein komt nu voor de tweede keer (afgelopen zomer ketste een transfer van Wielaert naar Ajax af, red.) voorbij en natuurlijk is het een mooie kans. Ajax heeft aan Aldo van der Laan, hij is lid van de raad van commissarissen van FC Twente, netjes toestemming gevraagd of ze met mij mochten praten. Hij is akkoord gegaan, maar zei wel dat er niet te praten viel over de gelimiteerde transfersom. Meer heeft FC Twente niet gezegd."

Als de rechtsgeldigheid van zijn nieuwe contract ter sprake komt, trekt Wielaert een moeilijk gezicht. "Op 19 december heeft Twente op de eigen site geschreven dat we rond waren. Dat waren we feitelijk al veel eerder, dat blijkt ook uit de papieren, maar ze wilden wachten op een geschikt moment om het naar buiten te brengen. Hoe het nu gaat eindigen? Ik wacht rustig af."
http://www.telegraaf.nl/t(...)_rustig__.html?p=2,1
pi_64800202
Die is weg, klaar. Inpakken en wegwezen. Zal niet door me uitgefloten worden, maar krijg ook geen applaus.

Ben er wel klaar mee
  donderdag 8 januari 2009 @ 09:38:55 #86
39338 poehej
pi_64800631
Ik zit er aan te denken om een kussentje voor hem te maken met het twente logo erop.. Krijg ie geen zere billetjes als ie op de bank moet zitten..
pi_64801850
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 09:38 schreef poehej het volgende:
Ik zit er aan te denken om een kussentje voor hem te maken met het twente logo erop.. Krijg ie geen zere billetjes als ie op de bank moet zitten..
Het steekt al zie ik. Mooi
  donderdag 8 januari 2009 @ 10:22:15 #88
39338 poehej
pi_64801886
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 10:21 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Het steekt al zie ik. Mooi
pi_64803790
Wielaert al zo goed als pleite. Maar maar vast een Elia topic aan.

pi_64804335
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 11:18 schreef Mrakz0r het volgende:
Wielaert al zo goed als pleite. Maar maar vast een Elia topic aan.

Euh....

Eljero Elia #2: Twente of toch Ajax?
  donderdag 8 januari 2009 @ 11:39:19 #91
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_64804539
quote:
Wachtende Wielaert blijft rustig door Thijs Slegers
Wie is Thijs Slegters, en wat doet hij om Wielaert rustig te houden? Vreemd
29.10 Novastar HMH
pi_64804886
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 11:39 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Wie is Thijs Slegters, en wat doet hij om Wielaert rustig te houden? Vreemd
Serieus of?
Thijsje is een journalist die stukjes schrijft
  donderdag 8 januari 2009 @ 11:51:06 #93
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  donderdag 8 januari 2009 @ 12:20:08 #94
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_64805851
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 11:49 schreef ElYefe het volgende:

[..]

Serieus of?
Check dan de kop van het bericht
29.10 Novastar HMH
pi_64806099
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 11:49 schreef ElYefe het volgende:

[..]

Serieus of?
Bedankt voor je serieuze reactie!

Verwacht dat hij toch wel naar Ajax gaat !
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_64806811
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 12:20 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Check dan de kop van het bericht
Het is inderdaad wel zeer misleidend
  donderdag 8 januari 2009 @ 13:15:11 #97
51286 w00h00
Digital man!
pi_64807570
Gaat Wielaert het redden bij Ajax volgens de twente insiders?
  donderdag 8 januari 2009 @ 13:48:45 #98
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_64808905
Kwestie van tijd.
#FreeHat
  donderdag 8 januari 2009 @ 14:01:07 #99
67174 Dos37
Come on Twente
pi_64809385
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 13:15 schreef w00h00 het volgende:
Als ie de tijd krijgt gaat ie het wel redden, zelfde met Kennedy trouwens. Die speelde bij Twente eerst ook slecht maar later begon ie goed te voetballen. Bij Ajax krijg je die tijd vaak niet.
  donderdag 8 januari 2009 @ 14:10:09 #100
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_64809781
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 13:15 schreef w00h00 het volgende:
In de Nederlandse competitie wel. Europees maakt hij nog wel 's een fout bij Twente.
[b]Enschede![/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')