quote:Op woensdag 16 september 2009 18:36 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Sno is ook Nederlands.
En een goede mandekker vind ik belangrijker dan een opbouwende verdediger die garant staat voor een tegengoal.
Tweede seizoen van vd Wiel, eerste seizoen Alderweireld, derde of vierde seizoen Vertonghen, vijfde seizoen Urby - allemaal ook nog eens Nederlandssprekend. Wat wil je dan met Wielaert?quote:Op woensdag 16 september 2009 18:47 schreef w00h00 het volgende:
[..]![]()
We kunnen best wel wat ervaring achterin gebruiken met al die jonge gasten, dus een Nederlands sprekende speler is geen overbodige luxe.
Kijk de wedstrijd van Slovan nog even terug; dit seizoen, tegengoal, zijn fout.quote:En een opbouwende verdediger die garant staat voor een tegengoal? Kijk voor de gein eens naar de Wielaert van Twente en nu bij Ajax. Dat verschil ligt echt niet alleen Wielaert kan ik je verzekeren.
Wielaert 31 jaar.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Tweede seizoen van vd Wiel, eerste seizoen Alderweireld, derde of vierde seizoen Vertonghen, vijfde seizoen Urby - allemaal ook nog eens Nederlandssprekend. Wat wil je dan met Wielaert?
[..]
Kijk de wedstrijd van Slovan nog even terug; dit seizoen, tegengoal, zijn fout.
Weer een voorbeeld van het voort-durende wanbeleid bij Ajax, die aankoop van Wielaert.Pas precies in het rijtje Oleguer, Ogararu, 'Kennedy', Rommedahl, Leonardo enz enz. Allemaal overbodig, want niet beter dan wat er in de jeugd rondloopt. En een gemis aan ervaring is geen argument. In jouw ogen zou een 39-jarige verdediger van AGOVV ook van waarde zijn voor Ajax.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:57 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Wielaert 31 jaar.
Urby is, als middenvelder, de oudste van onze verdediging met 23 jaar, daar zit 8 voetbal jaren tussen dat zijn dus heel wat ervaringen.
Ik ga niet af op 1 wedstrijd of situatie. In mijn ogen is de Wielaert van Twente zeker een toegevoegde waarde voor Ajax, zowel in het veld als buiten het veld.
Nee helemaal niet, want naast zijn ervaring vind ik hem kwalitatief gezien ook goed genoeg voor Ajax.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:03 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Weer een voorbeeld van het voort-durende wanbeleid bij Ajax, die aankoop van Wielaert.Pas precies in het rijtje Oleguer, Ogararu, 'Kennedy', Rommedahl, Leonardo enz enz. Allemaal overbodig, want niet beter dan wat er in de jeugd rondloopt. En een gemis aan ervaring is geen argument. In jouw ogen zou een 39-jarige verdediger van AGOVV ook van waarde zijn voor Ajax.
Elke dag is er 1 te veel.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe lang staat ie nog onder contract?
Ja maar als je het zo bekijkt moet Oleguer dus ook een topverdediger. Die heeft ook de nodige ervaring, CL gespeelt, Barca is nou niet de kleinste en slechtste club van de wereld. Dus al om al meer ervaring dan Wielaert?quote:Op woensdag 16 september 2009 18:57 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Wielaert 31 jaar.
Urby is, als middenvelder, de oudste van onze verdediging met 23 jaar, daar zit 8 voetbal jaren tussen dat zijn dus heel wat ervaringen.
Ik ga niet af op 1 wedstrijd of situatie. In mijn ogen is de Wielaert van Twente zeker een toegevoegde waarde voor Ajax, zowel in het veld als buiten het veld.
Soms wel, soms niet. Maar dat is bij veel spelers zo. Echter maakte hij nu gewoon stomme fouten die voorkomen moeten worden. Maar je ziet dat hij niet echt mee kan met de rest of de kwaliteit niet heeft.quote:Op woensdag 16 september 2009 20:20 schreef Rejected het volgende:
Het ligt niet aan Wielaert denk ik.
beter dan dingsdag jaquote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 16:22 schreef sjimz het volgende:
Iets boven de 3 miljoen.
Dat is een goede prijs.
Miloen euro bruto ongeveerquote:Op vrijdag 18 september 2009 08:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Voor jullie ja![]()
Maar wat krijgt Wielaert nou eigenlijk voor een salaris?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |