1 2 3 4 5 6 7 | Geboortedatum: 13 februari 1987 Geboorteplaats: Voorburg, Nederland Been: Rechts Rugnummer: 15 Positie: Aanvaller / Vleugelspeler Contract tot: 2010 |
Dat denk ik ook. Ben benieuwd naar de afloop.quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:13 schreef venomsnake het volgende:
Dit gaat een soap worden.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:10 schreef _Mike_ het volgende:
Laatste bijdrage van BansheeBoy.
[ afbeelding ]
neger.. drol ?quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:10 schreef _Mike_ het volgende:
Laatste bijdrage van BansheeBoy.
[ afbeelding ]
Staat los van elkaar. Ben je een racist ofzo dat je die link trekt? Je ziet toch een wederzijdse blanke man tegenover die drol staan.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:33 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
neger.. drol ?
(beetje jammer)
Als ik een racist was had ik wel anders gereageerd he.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Staat los van elkaar. Ben je een racist ofzo dat je die link trekt? Je ziet toch een wederzijdse blanke man tegenover die drol staan.²
dudequote:Op vrijdag 19 december 2008 11:47 schreef Angstgegner het volgende:
Blijft tot aan het eind van het seizoen voor honderd procent zeker bij Twente. Ajax hoeft zich geen enkele illusie te maken, wat Van Basten en dat Amsterdamse krantje - die gistermiddag het nieuws al op haar site bracht dat Elia rond was met Ajax, ha ha - ook hierover beweren. Naar verluidt heeft Ajax een bod gedaan van een kleine zeven miljoen. Misschien dat ze een kansje maken als het dubbele bedrag wordt geboden, maar ik ga er vanuit dat Elia binnenkort gewoon bijtekent en aan het eind van het seizoen alsnog een megabedrag naar een Engelse club gaat. Na Engelaar, Douglas en Wielaert is dit de vierde speler die aan de neus van Ajax voorbijgaat. Misschien kan Ajax eens een poging wagen bij Arnautovic, die over niet al te lange tijd ook meer dan tien miljoen waard is. Wat heb ik toch een medelijden met die Amsterdammertjes. Elke keer proberen ze het weer opnieuw en elke keer vangen ze bot bij onze Joop. O ja, ik vergeet Kennedy nog, maar die liep gratis de deur uit bij Twente, nadat hij enkele daarvoor een mondeling akkoord met Munsterman. Gelet op zijn vorm bij Ajax, is op hem de kreet van toepassing: God straft onmiddellijk!!
Ja, het zal een Groningensupporter echt pijn doenquote:
Jij slaapt slecht?quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:47 schreef Angstgegner het volgende:
Heel lang verhaal ..
Jij na gisteravond ook dan ?quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:55 schreef Angstgegner het volgende:
Wat interesseert mij dat nou waar hij op doelt en een Groningen-supporter moet na afgelopen zondag helemaal zijn mond houden.
Gast... Doe niet zo uit de hoogte.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:55 schreef Angstgegner het volgende:
Wat interesseert mij dat nou waar hij op doelt en een Groningen-supporter moet na afgelopen zondag helemaal zijn mond houden.
Hey! Jij moet je mond houden Groningensupporter!quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:57 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Gast... Doe niet zo uit de hoogte.![]()
Beetje teveel pilletjes geslikt ofzo?
-rest my case-quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:57 schreef Angstgegner het volgende:
Nee hoor, ik slaap helemaal niet of soms slechts enkele uurtjes per nacht.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:55 schreef Angstgegner het volgende:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:57 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Gast... Doe niet zo uit de hoogte..
Beetje teveel pilletjes geslikt ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |