abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64137829

Vroeger was vooral hollen, rennen en draven geblazen, nu ben ik geduldiger en kies ik beter mijn momenten en acties uit.’’

1
2
3
4
5
6
7
Volledige naam:  Eljero Elia 
Geboortedatum:   13 februari 1987 
Geboorteplaats:  Voorburg, Nederland 
Been:            Rechts 
Rugnummer:       15 
Positie:         Aanvaller / Vleugelspeler 
Contract tot:    2010 

Volgens sommige mensen bij ADO Den Haag zou hij bij FC Twente louter op de maandag bij de beloften spelen.

De Elia van nu lijkt in weinig op de zielloze speler die in de zomer van 2007 door FC Twente bij ADO Den Haag werd weggeplukt. ,,Je mag wel zeggen dat ik een metamorfose heb ondergaan,’’ zegt hij. Als regisseur van de ‘make-over’ noemt hij zijn ex-trainer Fred Rutten. ,,Hij zocht vaak de confrontatie en pakte me keihard aan. Op een dag - ik had weer eens twintig keer ‘wild’ op doel geschoten - kwam hij naar me toe zei: ‘Als je nog één keer zonder idee op het doel vuurt, kun je vertrekken.’ Vanaf dat moment ben ik bewust een hoek gaan uitzoeken en heb ik me ook zijn andere adviezen aangetrokken.’’

Bij FC Twente is het jongetje een man geworden. ''Hier geloven ze in me. Ik ben ook volwassener geworden, zowel in als buiten het veld.’’ Elia heeft echter nog altijd de speelse trekjes van de straatvoetballer, maar kent én pakt zijn verantwoordelijkheid. Al kan het nog beter, slimmer vooral. ,,Tegen Ajax werd ik in het strafschopgebied aangetikt, maar was ik zo gefocust op een doelpunt, dat ik doorging en schoot. Dom, achteraf. Als ik tegen de grond was gegaan, hadden we een penalty gehad en de wedstrijd waarschijnlijk gewonnen.’’

Ook in het buitenland maakt de jonge buitenspeler furore, zowel in Marca als in het collega-tabloid AS zijn de verslaggevers lyrisch over FC Twente-aanvaller Eljero Elia. Volgens AS deed de linkerspits ‘bij vlagen denken aan Thierry Henry’ en maakte hij verdediger Pinillos ‘tot een zwakzinnige’ met zijn wervelende acties.

Vanavond bij vlagen weer onnavolgbaar tegen Manchester City.

Volg hier de ontwikkelingen van de beste Nederlandse buitenspeler in de eredivisie op de voet. Fantastische speler.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_64137845
Laatste bijdrage van BansheeBoy.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_64137899
Dit gaat een soap worden.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 19 december 2008 @ 01:19:13 #4
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_64137981
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 01:13 schreef venomsnake het volgende:
Dit gaat een soap worden.
Dat denk ik ook. Ben benieuwd naar de afloop.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_64142325
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 01:10 schreef _Mike_ het volgende:
[ afbeelding ]
  vrijdag 19 december 2008 @ 10:25:43 #6
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_64142931
gewoon behouden Twente en in de zomerstop verkopen
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  vrijdag 19 december 2008 @ 10:33:10 #7
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_64143168
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 01:10 schreef _Mike_ het volgende:
[ afbeelding ]
neger.. drol ?

(beetje jammer)
  vrijdag 19 december 2008 @ 11:14:18 #8
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_64144370
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 10:33 schreef Doezelhaar het volgende:

[..]

neger.. drol ?

(beetje jammer)
Staat los van elkaar. Ben je een racist ofzo dat je die link trekt? Je ziet toch een wederzijdse blanke man tegenover die drol staan.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  vrijdag 19 december 2008 @ 11:18:22 #9
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_64144482
De nieuwe Kennedy straks bij Ajax.
pi_64145057
Blijft bij Twente denk ik. Zou ook geen ramp zijn...
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_64145356
Blijft tot aan het eind van het seizoen voor honderd procent zeker bij Twente. Ajax hoeft zich geen enkele illusie te maken, wat Van Basten en dat Amsterdamse krantje - dat gistermiddag het nieuws al op haar site bracht dat Elia rond was met Ajax, ha ha - ook hierover beweren. Naar verluidt heeft Ajax een bod gedaan van een kleine zeven miljoen. Misschien dat ze een kansje maken als het dubbele bedrag wordt geboden, maar ik ga er vanuit dat Elia binnenkort gewoon bijtekent en aan het eind van het seizoen alsnog voor een megabedrag naar een Engelse club gaat. Na Engelaar, Douglas en Wielaert is dit de vierde speler die in korte tijd aan de neus van Ajax voorbijgaat. Misschien kan Ajax eens een poging wagen bij Arnautovic, die over niet al te lange tijd ook meer dan tien miljoen waard is. Ik vind het wel leuk om die Blind voor de vijfde keer bot te zien vangen.. Wat heb ik toch een medelijden met die Amsterdammertjes. Elke keer proberen ze het weer opnieuw en elke keer stoten ze hun neus bij onze Joop. Wat een gewiekste onderhandelaar is dat toch. O ja, ik vergeet Kennedy nog, maar die liep gratis de deur uit bij Twente, nadat hij enkele dagen daarvoor een mondeling akkoord had met Munsterman. Gelet op zijn vorm bij Ajax, is op hem de kreet van toepassing: God straft onmiddellijk!!
  vrijdag 19 december 2008 @ 11:47:37 #12
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_64145374
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 11:14 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Staat los van elkaar. Ben je een racist ofzo dat je die link trekt? Je ziet toch een wederzijdse blanke man tegenover die drol staan.

²
Als ik een racist was had ik wel anders gereageerd he.

Ik vind gewoon de insinuatie die gemaakt word, meerdere mensen zullen wel dezelfde link trekken als dat ik net deed, een beetje jammer. Voor de rest is die leuk getekend hoor alleen heb ik wel een klerehekel aan clowns. En die gozert lijkt op een clown.

En oja, wat voegt die drol dan in hemelsnaam toe aan het plaatje als die link niet gelegd dient te worden?
pi_64145386
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 11:47 schreef Angstgegner het volgende:
Blijft tot aan het eind van het seizoen voor honderd procent zeker bij Twente. Ajax hoeft zich geen enkele illusie te maken, wat Van Basten en dat Amsterdamse krantje - die gistermiddag het nieuws al op haar site bracht dat Elia rond was met Ajax, ha ha - ook hierover beweren. Naar verluidt heeft Ajax een bod gedaan van een kleine zeven miljoen. Misschien dat ze een kansje maken als het dubbele bedrag wordt geboden, maar ik ga er vanuit dat Elia binnenkort gewoon bijtekent en aan het eind van het seizoen alsnog een megabedrag naar een Engelse club gaat. Na Engelaar, Douglas en Wielaert is dit de vierde speler die aan de neus van Ajax voorbijgaat. Misschien kan Ajax eens een poging wagen bij Arnautovic, die over niet al te lange tijd ook meer dan tien miljoen waard is. Wat heb ik toch een medelijden met die Amsterdammertjes. Elke keer proberen ze het weer opnieuw en elke keer vangen ze bot bij onze Joop. O ja, ik vergeet Kennedy nog, maar die liep gratis de deur uit bij Twente, nadat hij enkele daarvoor een mondeling akkoord met Munsterman. Gelet op zijn vorm bij Ajax, is op hem de kreet van toepassing: God straft onmiddellijk!!
dude .
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_64145495
Ja, de waarheid is hard jong.
  vrijdag 19 december 2008 @ 11:53:14 #15
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_64145542
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 11:51 schreef Angstgegner het volgende:
Ja, de waarheid is hard jong.
Ja, het zal een Groningensupporter echt pijn doen .

Hij doelt op je LSD-achtige manier van "praten" .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_64145608
Wat interesseert mij dat nou waar hij op doelt en een Groningen-supporter moet na afgelopen zondag helemaal zijn mond houden.
  vrijdag 19 december 2008 @ 11:56:17 #17
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_64145628
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 11:47 schreef Angstgegner het volgende:
Heel lang verhaal ..
Jij slaapt slecht?
  vrijdag 19 december 2008 @ 11:56:45 #18
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_64145640
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 11:55 schreef Angstgegner het volgende:
Wat interesseert mij dat nou waar hij op doelt en een Groningen-supporter moet na afgelopen zondag helemaal zijn mond houden.
Jij na gisteravond ook dan ?
pi_64145647
quote:
Gast... Doe niet zo uit de hoogte. .
Beetje teveel pilletjes geslikt ofzo?
pi_64145679
Nee hoor, ik slaap helemaal niet of soms slechts enkele uurtjes per nacht.
  vrijdag 19 december 2008 @ 11:58:18 #21
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_64145691
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 11:57 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Gast... Doe niet zo uit de hoogte.
Hey! Jij moet je mond houden Groningensupporter!
  vrijdag 19 december 2008 @ 11:58:37 #22
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_64145702
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 11:57 schreef Angstgegner het volgende:
Nee hoor, ik slaap helemaal niet of soms slechts enkele uurtjes per nacht.
-rest my case-
  vrijdag 19 december 2008 @ 12:00:14 #23
39338 poehej
Tukker in hart en nieren.
pi_64145752
quote:

pi_64145790
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 11:57 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Gast... Doe niet zo uit de hoogte. .

Ik drink niet, rook niet - laat staan dat ik pilletjes slik - heb een hele lieve vrouw - en voor de rest gaat het prima met mij. En ik doe nooit uit de hoogte, dus ik vraag me af waar je het over hebt. Ik praat liever over mijn favoriete voetballer en toekomstig international Eljero Elia. Ik vroeg me trouwens wel af of die Hiariej een paar pilletjes had geslikt toen ik hem zag spelen tegen deze linkerspits.
pi_64145887
Ik denk eerder dat Elia wat uit de verboden pot snoept, als we zo gaan beginnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')