denk hetquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:24 schreef Ladylike het volgende:
heeft iedereen ineens dingen te doen ofzo
uhu, dat heb ik de hele dag al en om 15.00 vergaderingquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:24 schreef Ladylike het volgende:
niet ineens , ben de hele ochtend al bezigquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:24 schreef Ladylike het volgende:
Morgen is niets.. vandaag is de shitquote:
deze x wel de eend bij je ?quote:
Morgen zal het beter zijnquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Morgen is niets.. vandaag is de shit
Ging die tril eend over hem?quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
deze x wel de eend bij je ?
Met plaatjes zoekenquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
niet ineens , ben de hele ochtend al bezig
mogguh barra
Neeheeeeeeeeeeeej je hebt er geen kut aanquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
deze x wel de eend bij je ?
debbs babequote:
nee je hebt er juist het tegenovergestelde van een kut aanquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Neeheeeeeeeeeeeej je hebt er geen kut aan
Ja inderdaad welke is hetquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:32 schreef Runx het volgende:
[..]
debbs babehoe is het bij je nieuwe baan ? leuk ? heb je leuke collega's , en mogen we nu weten bij welke autodealer je werkt ?
ik denk de Volvoquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:32 schreef Runx het volgende:
[..]
debbs babehoe is het bij je nieuwe baan ? leuk ? heb je leuke collega's , en mogen we nu weten bij welke autodealer je werkt ?
Hij trilt in de hand best.. Maar zodra je in de buurt komt van je edele delen krijgt hij watervrees denk ikquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee je hebt er juist het tegenovergestelde van een kut aan
Een eend met watervreesquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij trilt in de hand best.. Maar zodra je in de buurt komt van je edele delen krijgt hij watervrees denk ik
een eend met watervreesquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij trilt in de hand best.. Maar zodra je in de buurt komt van je edele delen krijgt hij watervrees denk ik
je zou toch denken dat hij wel wat golfslag gewend zou zijnquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach sommige mensenquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:36 schreef Ladylike het volgende:
dames.. even een vraag n.a.v. Dinox: vrouwelijk proefpersoon zijn ....
Ben ik nou de enige die zo denkt en een gezonde baarmoeder belangrijker vindt dan geld?
verkapte "mijn vriendin is een spuiter"-post?quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je zou toch denken dat hij wel wat golfslag gewend zou zijn
nee okayquote:
failduckquote:
erm... hahaquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
verkapte "mijn vriendin is een spuiter"-post?
ja het is erg leuk. Erg leuke collega'squote:Op woensdag 7 januari 2009 11:32 schreef Runx het volgende:
[..]
Altijd in de douche doenquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
erm... hahaleuk als het over de bank gaat he.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:39 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ja het is erg leuk. Erg leuke collega'sen neeeeej dat ga ik niet vertellen
Geef je het wel toe als het goed geraden wordt dan?quote:
aha naisquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:39 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ja het is erg leuk. Erg leuke collega'sen neeeeej dat ga ik niet vertellen
Neejquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Geef je het wel toe als het goed geraden wordt dan?
flauw...quote:
quote:
alfa romeoquote:
Denk omdat ze dan bang is dat we weten waar ze werkt. Maar weet niet zeker want ze negert mijn postsquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:43 schreef Ladylike het volgende:
Deb, waarom wil je het eigenlijk niet vertellen?
Ik denk dat het motortje in het eendje teveel ruimte heeft waardoor hij de behuizing niet meeneemt met het trillen als je hem stevig beet pakquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je zou toch denken dat hij wel wat golfslag gewend zou zijn
Ze zouden er toch nooit 2000 voor geven als het niet gezond isquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee okay
Ergens geen verstand van hebben (nieteens weten hoe een uitstrijkje werkt) maar wel denken dat een onderzoek veilig is (want een van de stoffen is al geregistreerd..)
Omdat...bepaalde mensen dan gelijk weten waar ik werk, want je kunt het uiteraard zo googlen aangezienquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:43 schreef Ladylike het volgende:
Deb, waarom wil je het eigenlijk niet vertellen?
We hebben een kennerquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik denk dat het motortje in het eendje teveel ruimte heeft waardoor hij de behuizing niet meeneemt met het trillen als je hem stevig beet pak
[..]
Ze zouden er toch nooit 2000 voor geven als het niet gezond is
quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:44 schreef Moozzie het volgende:
[..]
alfa romeo
aston martin
audi
bmw
chevrolet
chrysler
citroen
daihatsu
dodge
ferrari
fiat
ford
honda
hummer
hyundai
jaguar
jeep
kia
lada
lamborghini
landrover
lexus
lotus
mazda
mercedes
mini
mitsubishi
nissan
opel
peugeot
porsche
renault
rover
saab
saturn
seat
skoda
smart
subaru
suzuki
toyota
volkswagen
volvo
Dit zijn de bekenste zo ongeveer
Doe maar doorstrepen
Hoe hoger de vergoeding, hoe gevaarlijkerquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik denk dat het motortje in het eendje teveel ruimte heeft waardoor hij de behuizing niet meeneemt met het trillen als je hem stevig beet pak
[..]
Ze zouden er toch nooit 2000 voor geven als het niet gezond is
dacht al dat het tegen stalkers wasquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:46 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Omdat...bepaalde mensen dan gelijk weten waar ik werk, want je kunt het uiteraard zo googlen aangezien
iedereen weet dat ik in Apeldoorn woon en het is heel makkelijk te vinden..en dan krijg ik straks weer chocoladeletters opgestuurd enzo
verbaasd me niks...quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
verbaasd me niks...
dus als je alsnog chocoladeletters krijgt opgestuurd dan weet je waar ze vandaan komen
Van motortjes wel jaquote:
Ik ben niet gekquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hoe hoger de vergoeding, hoe gevaarlijker
Heb zelf medische studies naar hartproblemen in beheer gehad (4 stentstudies en 3 pacemakerstudies).
misschien kan jij wel korting regelen voor een autoquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:46 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Omdat...bepaalde mensen dan gelijk weten waar ik werk, want je kunt het uiteraard zo googlen aangezien
iedereen weet dat ik in Apeldoorn woon en het is heel makkelijk te vinden..en dan krijg ik straks weer chocoladeletters opgestuurd enzo
quote:
Lul je er maar weer uitquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Van motortjes wel ja
[..]
Ik ben niet gekDat weet je van te voren..
En ik heb in een ziekenhuis gewerkt..
dat is tog vetquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:46 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nja blijkbaar is TS zich niet bewust van de risico's.. vandaar ook mijn advies om zich te laten voorlichten voordat ze ja zegtquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Van motortjes wel ja
[..]
Ik ben niet gekDat weet je van te voren..
En ik heb in een ziekenhuis gewerkt..
quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:46 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Volgende keer als ik weer een letter krijg van me baas mag jij um welquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:54 schreef Friday12 het volgende:
[..]
stuur ze dan maar door naar mij
sjocolade
quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:54 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Volgende keer als ik weer een letter krijg van me baas mag jij um wel
Ik heb er nog 3 liggenquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:54 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Volgende keer als ik weer een letter krijg van me baas mag jij um wel
ja of anders maar naar mijquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:54 schreef Friday12 het volgende:
[..]
stuur ze dan maar door naar mij
sjocolade
Moet je natuurlijk wel even je adres geven.quote:
ik heb er 0 gehad...quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb er nog 3 liggen
kreeg er 5 dit jaar
je hebt mijn adres toch alquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:56 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Moet je natuurlijk wel even je adres geven.
naja als je ooit een schaap krijgt weet je zeker dat die van mij komtquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:56 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Moet je natuurlijk wel even je adres geven.
ik was lekker eerstquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja of anders maar naar mij![]()
[ afbeelding ]
Ik krijg bijna medelijden met jequote:
ja maar ik wil van jou ook wel een verrassing hebben?quote:
Ik kreeg er 1 van me baas maar lust het nietquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb er nog 3 liggen
kreeg er 5 dit jaar
Als ik er 2 krijg mag jij er ook 1quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja of anders maar naar mij![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja maar ik wil van jou ook wel een verrassing hebben?
Ik weet niet waar ik me uit zou moeten lullenquote:
hier heb ik er 40 gekregen... allemaal kleintjes in een zakjequote:Op woensdag 7 januari 2009 12:00 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik kreeg er 1 van me baas maar lust het niet
debbie krijgt opeens allemaal adresjes in haar PMquote:
bijna ?quote:
Mensen zien alleen de euro's niet de risico's.. Mensen kijken vaak nu eenmaal niet verder..quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nja blijkbaar is TS zich niet bewust van de risico's.. vandaar ook mijn advies om zich te laten voorlichten voordat ze ja zegt
Maar vertel maar wat je weet over studies dan
Uiteraard teken je een Informed Consentlogisch
Maar dan nog heb je Adverse events
quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ik me uit zou moeten lullenWant in het vorige topic heb ik al aangegeven dat ik er eentje heb..
quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:02 schreef tripack het volgende:
[..]
debbie krijgt opeens allemaal adresjes in haar PM
voor een man is het nog niet zo erg hoor mooz... wees blij dat je geen vrouw ben...quote:
Je kan niet alles lekker vinden hequote:Op woensdag 7 januari 2009 12:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hier heb ik er 40 gekregen... allemaal kleintjes in een zakje
DAT was mega lekkere sjoko
Tja... je moet natuurlijk wel van chocolade houden ja
Ik ben zeker blij dat ik geen vrouw benquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
voor een man is het nog niet zo erg hoor mooz... wees blij dat je geen vrouw ben...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |