Een eend met watervreesquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij trilt in de hand best.. Maar zodra je in de buurt komt van je edele delen krijgt hij watervrees denk ik
een eend met watervreesquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij trilt in de hand best.. Maar zodra je in de buurt komt van je edele delen krijgt hij watervrees denk ik
je zou toch denken dat hij wel wat golfslag gewend zou zijnquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach sommige mensenquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:36 schreef Ladylike het volgende:
dames.. even een vraag n.a.v. Dinox: vrouwelijk proefpersoon zijn ....
Ben ik nou de enige die zo denkt en een gezonde baarmoeder belangrijker vindt dan geld?
verkapte "mijn vriendin is een spuiter"-post?quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je zou toch denken dat hij wel wat golfslag gewend zou zijn
nee okayquote:
failduckquote:
erm... hahaquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
verkapte "mijn vriendin is een spuiter"-post?
ja het is erg leuk. Erg leuke collega'squote:Op woensdag 7 januari 2009 11:32 schreef Runx het volgende:
[..]
debbs babehoe is het bij je nieuwe baan ? leuk ? heb je leuke collega's , en mogen we nu weten bij welke autodealer je werkt ?
Altijd in de douche doenquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
erm... hahaleuk als het over de bank gaat he.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:39 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ja het is erg leuk. Erg leuke collega'sen neeeeej dat ga ik niet vertellen
Geef je het wel toe als het goed geraden wordt dan?quote:
aha naisquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:39 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ja het is erg leuk. Erg leuke collega'sen neeeeej dat ga ik niet vertellen
Neejquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Geef je het wel toe als het goed geraden wordt dan?
flauw...quote:
quote:
alfa romeoquote:
Denk omdat ze dan bang is dat we weten waar ze werkt. Maar weet niet zeker want ze negert mijn postsquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:43 schreef Ladylike het volgende:
Deb, waarom wil je het eigenlijk niet vertellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |