http://www.dinox.nlquote:Op woensdag 7 januari 2009 02:05 schreef Poenanie het volgende:
Lijkt me ook wel wat, heb je wat meer info om me aan te melden? thx![]()
Zal wel ff googlen over dat baarmoederslijmvlies gebeuren
waarom nouquote:Op woensdag 7 januari 2009 02:09 schreef TwyLight het volgende:
Bij die baarmoedertest openen ze je van beneden met zo'n eendenbek en pakken dan een sample van het slijm met een lange wattenstaaf
doet geen pijn hoor... Is gewoon zon plastic ding, beetje tegenovergestelde tang waarmee ze het open houden en dan gewoon die wattenstaaf er in. Die is minder groot dan een tampon..quote:
weet je misschien ook of dat slijmvlies dan normaliter van de baarmoedermond wordt afgehaald, of dat het echt uit de baarmoeder moet komen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 02:14 schreef TwyLight het volgende:
[..]
doet geen pijn hoor... Is gewoon zon plastic ding, beetje tegenovergestelde tang waarmee ze het open houden en dan gewoon die wattenstaaf er in. Die is minder groot dan een tampon..
jezus doe even histerisch. nog nooit eerder iets in je kut gehad?quote:
nog nooit eerder iets in mijn baarmoeder neequote:Op woensdag 7 januari 2009 03:38 schreef twiFight het volgende:
[..]
jezus doe even histerisch. nog nooit eerder iets in je kut gehad?
een wattenstaafje is niet 8 cm in diameter hoor
IN je baarmoeder ...quote:Op woensdag 7 januari 2009 03:58 schreef Felinette het volgende:
[..]
nog nooit eerder iets in mijn baarmoeder nee
Dan moet je er wel mee kunnen baren vind ik danquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:30 schreef Yozzz het volgende:
Uit oogpunt van emancipatie en gelijke rechten, vind ik dat een willekeurig lichaamsdeel van een man Baarvader genoemd moet worden.
Jij hebt gebaart > Ik baart, jij baart, wij baarten. Hoppa, mannelijke variant.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dan moet je er wel mee kunnen baren vind ik dan
Dan moet in de naam ook de t voorkomenquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Jij hebt gebaart > Ik baart, jij baart, wij baarten. Hoppa, mannelijke variant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |