Net gemist, een trui van Mart geleend ?quote:Op zondag 18 januari 2009 12:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dione, wat doe je. Die trui is echt af-zich-te-lijk
.
Die van Mart zijn nog mooierquote:
Schattig familie kiekje tochquote:
quote:
quote:
Ze zijn je goed in de gaten aan het houden.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:36 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Slecht nieuws !
Nalby en Andy opnieuw verwijderd van m'n youtube
Kan het betreffende fragment niet vindenquote:Op zondag 18 januari 2009 20:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Eerst luisteren dan lachen Nalby, misschien was 't wel heul cool.
misschien wel een zeer beginnend econoomquote:Op zondag 18 januari 2009 21:40 schreef borisz het volgende:
Als de aandelen gaan zakken kunnen we iig iemand de schuld geven
Feli Pukkert !quote:
Komt er een Nalby sub-forumquote:Op zondag 18 januari 2009 22:03 schreef kleinzusje het volgende:
Deze SC is gewoon de kweekvijver van FOK
Vet goed planquote:
Dat is 't, Nalby wordt binnenkort FA.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:03 schreef kleinzusje het volgende:
Deze SC is gewoon de kweekvijver van FOK
Uitstekende keuze KZquote:Op zondag 18 januari 2009 22:10 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Vet goed plan![]()
Met wimmers als mod ?
quote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 19:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Allemaal gebaseerd op "gelekte" documenten van de EU, dit zou betekenen dat 't hele beleid en cijfers uit leugens bestaan. Waarom geheim? Zo creëer je toch paranoia
.
quote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 12:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Verwaande biatch [ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:quote:quote:winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Puk kun je even deze OP aanpassen ?quote:
Met die heerlijke gedachte ga ik pittenquote:Op zondag 18 januari 2009 22:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nee, dan krijg ik Ambro achter me aan.
Goed plan. Ik ga ook maar eens.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:42 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Met die heerlijke gedachte ga ik pitten![]()
Trusten all
Succes met het netjes maken van de aardappelenquote:Op zondag 18 januari 2009 22:42 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Met die heerlijke gedachte ga ik pitten![]()
Trusten all
Wie is dat ?quote:Op maandag 19 januari 2009 08:46 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Andy heeft toch nog niet verloren
Na een grondige studie, bijles en tactiekbesprekingen heeft het nada opgeleverd iddquote:Op maandag 19 januari 2009 08:38 schreef borisz het volgende:
[..]
Had je geen Lopez moeten kiezen![]()
Mogge
Nope, was 1 van de eerste en dacht echt dat ik de AO winnaar zou zijn van 2009quote:Op maandag 19 januari 2009 09:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
kz![]()
, als je 't erom doet is 't nog lastig
.
mogguh
Puur gelukquote:Op maandag 19 januari 2009 10:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe krijg je het toch weer voor elkaar kz.
Moet je bekennen dat ik zaterdag m'n auto bijna in de sloot heb gereden, daarvoor een andere auto ( bijna) met m'n fiets heb beschadigd, eerder gestruikeld ben met het hardlopen, vervolgens m'n pincode van m'n verkeerde pas heb ingetoetst ( 3x) en daarna 2 x een aflevering heb gebrand die ik al op DVD hadquote:Op maandag 19 januari 2009 10:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe krijg je het toch weer voor elkaar kz.
quote:Op maandag 19 januari 2009 11:56 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Moet je bekennen dat ik zaterdag m'n auto bijna in de sloot heb gereden, daarvoor een andere auto ( bijna) met m'n fiets heb beschadigd, eerder gestruikeld ben met het hardlopen, vervolgens m'n pincode van m'n verkeerde pas heb ingetoetst ( 3x) en daarna 2 x een aflevering heb gebrand die ik al op DVD had![]()
Ach, verder alles prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |