Net gemist, een trui van Mart geleend ?quote:Op zondag 18 januari 2009 12:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dione, wat doe je. Die trui is echt af-zich-te-lijk
.
Die van Mart zijn nog mooierquote:
Schattig familie kiekje tochquote:
quote:
quote:
Ze zijn je goed in de gaten aan het houden.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:36 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Slecht nieuws !
Nalby en Andy opnieuw verwijderd van m'n youtube
Kan het betreffende fragment niet vindenquote:Op zondag 18 januari 2009 20:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Eerst luisteren dan lachen Nalby, misschien was 't wel heul cool.
misschien wel een zeer beginnend econoomquote:Op zondag 18 januari 2009 21:40 schreef borisz het volgende:
Als de aandelen gaan zakken kunnen we iig iemand de schuld geven
Feli Pukkert !quote:
Komt er een Nalby sub-forumquote:Op zondag 18 januari 2009 22:03 schreef kleinzusje het volgende:
Deze SC is gewoon de kweekvijver van FOK
Vet goed planquote:
Dat is 't, Nalby wordt binnenkort FA.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:03 schreef kleinzusje het volgende:
Deze SC is gewoon de kweekvijver van FOK
Uitstekende keuze KZquote:Op zondag 18 januari 2009 22:10 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Vet goed plan![]()
Met wimmers als mod ?
quote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 19:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Allemaal gebaseerd op "gelekte" documenten van de EU, dit zou betekenen dat 't hele beleid en cijfers uit leugens bestaan. Waarom geheim? Zo creëer je toch paranoia
.
quote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 12:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Verwaande biatch [ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:quote:quote:winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Puk kun je even deze OP aanpassen ?quote:
Met die heerlijke gedachte ga ik pittenquote:Op zondag 18 januari 2009 22:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nee, dan krijg ik Ambro achter me aan.
Goed plan. Ik ga ook maar eens.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:42 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Met die heerlijke gedachte ga ik pitten![]()
Trusten all
Succes met het netjes maken van de aardappelenquote:Op zondag 18 januari 2009 22:42 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Met die heerlijke gedachte ga ik pitten![]()
Trusten all
Wie is dat ?quote:Op maandag 19 januari 2009 08:46 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Andy heeft toch nog niet verloren
Na een grondige studie, bijles en tactiekbesprekingen heeft het nada opgeleverd iddquote:Op maandag 19 januari 2009 08:38 schreef borisz het volgende:
[..]
Had je geen Lopez moeten kiezen![]()
Mogge
Nope, was 1 van de eerste en dacht echt dat ik de AO winnaar zou zijn van 2009quote:Op maandag 19 januari 2009 09:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
kz![]()
, als je 't erom doet is 't nog lastig
.
mogguh
Puur gelukquote:Op maandag 19 januari 2009 10:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe krijg je het toch weer voor elkaar kz.
Moet je bekennen dat ik zaterdag m'n auto bijna in de sloot heb gereden, daarvoor een andere auto ( bijna) met m'n fiets heb beschadigd, eerder gestruikeld ben met het hardlopen, vervolgens m'n pincode van m'n verkeerde pas heb ingetoetst ( 3x) en daarna 2 x een aflevering heb gebrand die ik al op DVD hadquote:Op maandag 19 januari 2009 10:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe krijg je het toch weer voor elkaar kz.
quote:Op maandag 19 januari 2009 11:56 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Moet je bekennen dat ik zaterdag m'n auto bijna in de sloot heb gereden, daarvoor een andere auto ( bijna) met m'n fiets heb beschadigd, eerder gestruikeld ben met het hardlopen, vervolgens m'n pincode van m'n verkeerde pas heb ingetoetst ( 3x) en daarna 2 x een aflevering heb gebrand die ik al op DVD had![]()
Ach, verder alles prima
Ben bezigquote:
Is dat dan een rijbaan voor vrouwen, of de rijbaan die naar de vrouwen leidt?quote:Op maandag 19 januari 2009 12:06 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ben bezig![]()
[ afbeelding ]
Voorstel gemeente Adam ingediend![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RTL (Duitsland) zendt iig de wedstrijden van Duitsland live uit als ik het goed heb.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:47 schreef borisz het volgende:
WK handbal![]()
ALleen in NL krijg je daar weinig van te zien.
Dat kanaal wordt door ziggo niet meer doorgegevenquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
RTL (Duitsland) zendt iig de wedstrijden van Duitsland live uit als ik het goed heb.
Zit in het basispakket digitale tv iig (606 uit m'n hoofd).quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat kanaal wordt door ziggo niet meer doorgegeven.
Oh wacht ik keek op de ziggosite en die gaven net alleen maar de extra keuze pakketten aan. Via een andere optie kreeg ik het volledige overzicht. Het klopt dusquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zit in het basispakket digitale tv iig (606 uit m'n hoofd).
Ik heb de 2e set afgekeken met de legendarische actie i.s.m. een welwillende koelkastquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Je schrok je vast een lu'tje vanmorgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Alle 2quote:Op maandag 19 januari 2009 21:16 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Is dat dan een rijbaan voor vrouwen, of de rijbaan die naar de vrouwen leidt?
quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
, ik had 't over "de" game. Jullie blijkbaar niet......
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |