abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64784436
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 20:08 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

jij denkt serieus dat het politieke klimaat niet gevormd gaat worden door de massale ontevredenheid die er nu leeft.
Het politieke klimaat wordt maar al te vaak gevormd door massale ontevredenheid. Maar dat was mijn vraag niet. En dit geen antwoord.
  woensdag 7 januari 2009 @ 20:10:26 #102
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_64784480
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 19:54 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

daar ben ik het weer niet mee eens. zeker niet vanuit mijn point of view. zeker niet na wat ik geschreven heb ik dit topic.
Ik denk dat we dan weer zo'n discussie krijgen over de verhouding criminele / niet criminele allochtonen, de cijfertjes, de definities die men tijdens dit soort onderzoeken heeft gebruikt voor allochtoon, etc.

Lijkt me saai.
Krekker is de bom!
  woensdag 7 januari 2009 @ 20:11:47 #103
226255 ES57
Live from Van Aartsen City
pi_64784529
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 19:00 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Ja eigenlijk heb je wel gelijk. Er schiet mij nu ook een verhaal te binnen van mijn tante. Toen zij op haar 30ste naar Nederland kwam ging ze in een arme allochtone buurt wonen. Ze was toen erg dom en laagopgeleid. Met steun van de familie konden wij genoeg geld inzamelen om haar te verhuizen naar een blanke wijk. Sinds mijn tante daar woont is zij intelligent en hoogopgeleid.

Toen mijn familie nog zich nog allochtoon voelde, hadden zij ook de cultuur van ons thuisland. Ze liepen toen in rieten rokjes en waren allemaal crimineel. Diegenen die met een blanke trouwden of in een blanke wijk kwamen te wonen leerden de blanke cultuur en waren opeens niet meer crimineel.

Dus inderdaad ja!
Dat bedoel ik dus.

(dat sarcasme staat je niet goed)
"Friends, Romans, countrymen, lend me your ears"
pi_64784567
Treffend, ik woon in amsterdam oud-west, een voor ik schat 70 procent blanke wijk, met een hoop allochtonen die prima integreren, maakt niet uit waar je bent, ze zijn vriendelijk, sociaal en bechaaft, en nog leuker ze spreken zonder uitzondering schande over hun landgenoten in de buitenwijken.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_64784636
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 07:50 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Knap staaltje redeneren
Je kant net zo goed zeggen: de beter opgeleide en geïntegreerde allochtoon heeft een betere baan, meer geld en woont daardoor in een duurdere, wittere wijk.
Dan zit je waarschijnlijk ook een heel stuk dichter bij de waarheid
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 7 januari 2009 @ 20:14:30 #106
226255 ES57
pi_64784661
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 19:40 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Het zijn ook open deuren in mijn post. Daarom is het nu juist zo ongelofelijk triest dat niet iedereen dit doorheeft

Zie Wilders en aanhang, zie frontpage discussies.

Zie ook de kinderlogica van topicstarter.
Wilde je dan beweren dat de Noord-Afrikaanse cultuur een zegen is voor Nederland? Wel eens in een Vogelaar-wijk geweest?
pi_64784673
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 19:19 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

eigen schuld? niet mijn schuld. maar ik betaal er wel belasting voor!
Je zei zelf 'we'. En je legt de schuld bij de allochtonen, wat dus volgens die eigen post van je ook niet klopt.
quote:
waarom 20 jaar? omdat dat een periode is waarbinnen je een kind kan laten opgroeien die geen steun meer hoeft te trekken. mag ook 30 jaar zijn, maar 20 jaar is socialer. want zo sociaal ben ik dan weer wel. ik vind 20 jaar een mooie periode om te bewijzen dat je hier niet bent om lui op je reet te liggen.
Het kan ook ergens anders aan liggen dat iemand bijvoorbeeld een uitkering nodig heeft, dan aan zijn of haar luiheid. Ik ben er ook voor dat luie autochtonen niet zomaar kunnen teren op de staat. Daarom blijf ik erbij dat je dan meer zou moeten denken aan nationaliteitsverkrijging.
full stops and exclamation marks
pi_64784677
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 20:12 schreef raptorix het volgende:
Treffend, ik woon in amsterdam oud-west, een voor ik schat 70 procent blanke wijk, met een hoop allochtonen die prima integreren, maakt niet uit waar je bent, ze zijn vriendelijk, sociaal en bechaaft, en nog leuker ze spreken zonder uitzondering schande over hun landgenoten in de buitenwijken.
Ja, die zitten niet te wachten om met dat uitschot over één kam geschoren te worden, heel begrijpelijk
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_64784707
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 19:43 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

autochtoon zie ik als iemand die zich inzet voor nederland. je hebt een goed punt te pakken!
Hier haal je je gehele eigen standpunt onderuit.
  woensdag 7 januari 2009 @ 20:16:35 #110
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64784744
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 20:10 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Ik denk dat we dan weer zo'n discussie krijgen over de verhouding criminele / niet criminele allochtonen, de cijfertjes, de definities die men tijdens dit soort onderzoeken heeft gebruikt voor allochtoon, etc.

Lijkt me saai.
zonder cijfers te benoemen zal jouw saaiheid een niet aflatende waarheid en irritatie blijken.

lieve autochtonen die wel de taal spreken en hier posten, waar maken jullie je druk om?
mijn liefde voor nederland als welvarend land? mijn ergernis voor heel erg veel mensen die hier nog steeds denken dat ze lekker op kosten van de autochtoon kunnen leven in weelde en elke maand hun uitkering kunnen trekken? generaties lang?

we zullen zien wie aan het langste eind gaat trekken.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  woensdag 7 januari 2009 @ 20:17:14 #111
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64784778
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 20:15 schreef krioro het volgende:

[..]

Hier haal je je gehele eigen standpunt onderuit.
vind je? ik dacht het niet. aanpassen hoeft niet, als je maar niks kost en iets opbrengt. thats all.
  woensdag 7 januari 2009 @ 20:18:28 #112
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64784827
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 20:12 schreef raptorix het volgende:
welke wijk is dat als ik vragen mag.
pi_64784857
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 20:16 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

zonder cijfers te benoemen zal jouw saaiheid een niet aflatende waarheid en irritatie blijken.

lieve autochtonen die wel de taal spreken en hier posten, waar maken jullie je druk om?
mijn liefde voor nederland als welvarend land? mijn ergernis voor heel erg veel mensen die hier nog steeds denken dat ze lekker op kosten van de autochtoon kunnen leven in weelde en elke maand hun uitkering kunnen trekken? generaties lang?

autochtoon???
pi_64784888
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 20:14 schreef ES57 het volgende:

[..]

Wilde je dan beweren dat de Noord-Afrikaanse cultuur een zegen is voor Nederland? Wel eens in een Vogelaar-wijk geweest?
Ben jij nou echt zo dom? Dat je denkt dat crimineel gedrag van Noord-Afrikaanse allochtonen in een Vogelaar-wijk voortkomt vanuit de Noord-Afrikaanse cultuur?
  woensdag 7 januari 2009 @ 20:21:05 #115
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64784956
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 20:19 schreef Min-e het volgende:

[..]

autochtoon???
en wat allochtonen die wel hard werken en meer opbrengen dan ze kosten natuurlijk. maar dat heb ik al uit den treure gemeld. die zijn voor mij ook autochtoon. eigenlijk best simpel he?
  woensdag 7 januari 2009 @ 20:24:54 #116
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_64785141
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 20:16 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Och. Laat ik het zo zeggen. Ik kan me in een aantal van jouw standpunten vinden en uiteindelijk wil jij mbt het gezeur over, vanwege en door, allochtonen hetzelfde als ik: dat die groep allochtonen die zich misdraagt, zich goed gaat gedragen zodat er hopelijk geen reden tot zeuren meer is.

Om deze reden vind ik het overbodig om over en weer te gaan zitten discussieren hoeveel % v/d allochtonen nu precies crimineel is. Dit soort discussies zijn er sowieso al vaak genoeg geweest op het forum.
Krekker is de bom!
  woensdag 7 januari 2009 @ 20:26:26 #117
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64785200
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 20:24 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Och. Laat ik het zo zeggen. Ik kan me in een aantal van jouw standpunten vinden en uiteindelijk wil jij mbt het gezeur over, vanwege en door, allochtonen hetzelfde als ik: dat die groep allochtonen die zich misdraagt, zich goed gaat gedragen zodat er hopelijk geen reden tot zeuren meer is.

Om deze reden vind ik het overbodig om over en weer te gaan zitten discussieren hoeveel % v/d allochtonen nu precies crimineel is. Dit soort discussies zijn er sowieso al vaak genoeg geweest op het forum.
ik heb het niet over criminelen. ik heb het over uitkeringstrekkers.
pi_64785258
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 20:21 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

en wat allochtonen die wel hard werken en meer opbrengen dan ze kosten natuurlijk. maar dat heb ik al uit den treure gemeld. die zijn voor mij ook autochtoon. eigenlijk best simpel he?
Nu komen we weer aan bij het kernpunt, waarom jouw betoog niet deugt.
Waarom zijn het "wat allochtonen"?
Blijkbaar zie jij de "allochtonen" als een kostenpost. Die de "autochtone"bevolking bij voorbaat al niet is.
En ik vroeg jou al eerder wanneer het zover is dat deze bewijslast die blijkbaar bij de allochtonen is neergelegd, wordt opgeheven?

En waarom zijn de termen in te wisselen op gronden die door jou ter plekke, zoals het jou uitkomt?
pi_64785290
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 20:17 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

vind je? ik dacht het niet. aanpassen hoeft niet, als je maar niks kost en iets opbrengt. thats all.
Ja, omdat je allochtonen die zich inzetten voor Nederland ineens ook autochtoon noemt. Dat is niet de gangbare definitie. En zou je punt, wat je nu weer maakt, niet moeten gelden voor autochtonen? Die mogen wel lui zijn en op de staat teren? Lijkt me sterk dat je dat vindt. Dus, tenzij dat wel zo is, heeft je standpunt eigenlijk niks te maken met het allochtoon of autochtoon zijn.
pi_64785369
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 20:28 schreef krioro het volgende:

[..]

Ja, omdat je allochtonen die zich inzetten voor Nederland ineens ook autochtoon noemt. Dat is niet de gangbare definitie. En zou je punt, wat je nu weer maakt, niet moeten gelden voor autochtonen? Die mogen wel lui zijn en op de staat teren? Lijkt me sterk dat je dat vindt. Dus, tenzij dat wel zo is, heeft je standpunt eigenlijk niks te maken met het allochtoon of autochtoon zijn.
Jij snapt het
  woensdag 7 januari 2009 @ 20:32:31 #121
226255 ES57
pi_64785440
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 20:19 schreef krioro het volgende:

[..]

Ben jij nou echt zo dom? Dat je denkt dat crimineel gedrag van Noord-Afrikaanse allochtonen in een Vogelaar-wijk voortkomt vanuit de Noord-Afrikaanse cultuur?
O, hebben de blanken het weer gedaan?
  woensdag 7 januari 2009 @ 20:34:37 #122
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64785513
lieve criticasters in dit topic. laat het even bezinken en bedenk dan het volgende...

stel dat een significante groep nederlanders in jullie paspoortland, of het land van jullie ouders, hetzelfde zou doen als een bepaalde significante groep allochtonen hier doet.

welke kritiek zou hen ten deel vallen? mijn lieve, matige en overkijkende kritiek? of zouden ze per direct het land kunnen verlaten, inde gevangenis op een kapotte fles moeten zitten, of aan de absolute bedelstaf raken en elke dag geschopt worden?

beetje nuancering is wel op zijn plaats als je mijn woorden leest en begrijpt.

de groep die het goed doet verdient geen pluim, want dit is het land waar je alle kansen krijgt, maar de criticasters zouden wel iets meer begrip voor mijn belastingbestedingen kunnen tonen. that's all folks.
pi_64785631
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 20:32 schreef ES57 het volgende:

[..]

O, hebben de blanken het weer gedaan?
Nee. Dat zeg ik ook niet.
  woensdag 7 januari 2009 @ 20:41:06 #124
226255 ES57
pi_64785762
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 20:37 schreef krioro het volgende:

[..]

Nee. Dat zeg ik ook niet.
"Iemand' is toch echt de schuldige van de puinzooi in een Vogelaarwijk.
pi_64785921
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 20:34 schreef zoalshetis het volgende:
lieve criticasters in dit topic. laat het even bezinken en bedenk dan het volgende...

stel dat een significante groep nederlanders in jullie paspoortland, of het land van jullie ouders, hetzelfde zou doen als een bepaalde significante groep allochtonen hier doet.

welke kritiek zou hen ten deel vallen? mijn lieve, matige en overkijkende kritiek? of zouden ze per direct het land kunnen verlaten, inde gevangenis op een kapotte fles moeten zitten, of aan de absolute bedelstaf raken en elke dag geschopt worden?

beetje nuancering is wel op zijn plaats als je mijn woorden leest en begrijpt.

de groep die het goed doet verdient geen pluim, want dit is het land waar je alle kansen krijgt, maar de criticasters zouden wel iets meer begrip voor mijn belastingbestedingen kunnen tonen. that's all folks.
Allerliefste Zoalshetis,

Die significante groep allochtonen doet niets meer of minder dat elke andere significante groep autochtonen doet. Maar met dien verschil dat zij bij voorbaat al veroordeeld zijn. En de rest uit deze groep allochtonen moet maar bewijzen dat zij toch zo echt niet zijn?!
Snap je dan niet dat je meet met twee standaarden?
pi_64786009
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 20:41 schreef ES57 het volgende:

[..]

Laatste poging. Dat sommige allochtonen crimineel zijn, wil niet zeggen dat de cultuur van hun thuisland criminele grondslagen heeft.
  woensdag 7 januari 2009 @ 20:51:18 #127
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_64786155
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 20:41 schreef ES57 het volgende:

[..]

Echt die logica van jou:

- Allochtoon woont in witte wijk, gedraagt zich goed ==> ES57: dat moet zijn veroorzaakt door de witte wijk!
- Noord Afrikanen veroorzaken problemen in achterbuurt ==> ES57: dat moet door de Noord Afrikaanse cultuur komen
- User krioro zegt als reactie dat de Noord Afikaanse cultuur niet per definitie een criminele grondslag hoeft te hebben ==> ES57: oh dus krioro beweert dat de problemen door autochtonen zijn veroorzaakt

Lijkt me wel makkelijk trouwens, zwart-wit denken.
Krekker is de bom!
  woensdag 7 januari 2009 @ 20:56:13 #128
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64786367
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 20:45 schreef Min-e het volgende:

[..]

Allerliefste Zoalshetis,

Die significante groep allochtonen doet niets meer of minder dat elke andere significante groep autochtonen doet. Maar met dien verschil dat zij bij voorbaat al veroordeeld zijn. En de rest uit deze groep allochtonen moet maar bewijzen dat zij toch zo echt niet zijn?!
Snap je dan niet dat je meet met twee standaarden?
dit vind ik wel een heel erg slap verhaal als je om je heen kijkt. kom op meid. dat ik jou en nog wat turken heel leuk en waardevol vind, zegt toch wel wat over mijn idee van allochtonen.

nee, ik blijf bij mijn woorden en posts. het gaat niet goed met nederland. ik baal er van dat zo weinig allochtonen gebruik maken van de mogelijkheden die er zijn in nederland. serieus. het had zoveel beter kunnen zijn als niet telkens hele groepen mensen, met name jongens, opgevoed worden door ongeletterde nichtjes uit bergdorpjes.

sorry dat ik het zeg, maar het is inmiddels eerder regel dan uitzondering. en het blijft maar komen. schande! zo komen we nooit tot een intelligente laag nieuwkomers.

ik zeg 20 jaar geen uitkering en stemrecht.

voel je vooral niet aangesproken, maar kijk naar de feiten. laat het nog dieper bezinken.
  woensdag 7 januari 2009 @ 21:00:27 #129
226255 ES57
pi_64786561
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 20:51 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Echt die logica van jou:

- Allochtoon woont in witte wijk, gedraagt zich goed ==> ES57: dat moet zijn veroorzaakt door de witte wijk!
- Noord Afrikanen veroorzaken problemen in achterbuurt ==> ES57: dat moet door de Noord Afrikaanse cultuur komen
- User krioro zegt als reactie dat de Noord Afikaanse cultuur niet per definitie een criminele grondslag hoeft te hebben ==> ES57: oh dus krioro beweert dat de problemen door autochtonen zijn veroorzaakt

Lijkt me wel makkelijk trouwens, zwart-wit denken.
In blank Nederland is de criminaliteit nu eenmaal verwaarloosbaar klein vergeleken met een gemiddeld Afrikaans land.

- edit -

Maar goed, mijn zwart-wit denken ligt jou toch niet.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2009 00:26:52 (Flamebait) ]
pi_64786700
OMFG. .
pi_64786986
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 20:56 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

dit vind ik wel een heel erg slap verhaal als je om je heen kijkt. kom op meid. dat ik jou en nog wat turken heel leuk en waardevol vind, zegt toch wel wat over mijn idee van allochtonen.

nee, ik blijf bij mijn woorden en posts. het gaat niet goed met nederland. ik baal er van dat zo weinig allochtonen gebruik maken van de mogelijkheden die er zijn in nederland. serieus. het had zoveel beter kunnen zijn als niet telkens hele groepen mensen, met name jongens, opgevoed worden door ongeletterde nichtjes uit bergdorpjes.

sorry dat ik het zeg, maar het is inmiddels eerder regel dan uitzondering. en het blijft maar komen. schande! zo komen we nooit tot een intelligente laag nieuwkomers.

ik zeg 20 jaar geen uitkering en stemrecht.

voel je vooral niet aangesproken, maar kijk naar de feiten. laat het nog dieper bezinken.
Feiten? Ik kom uit een middelgrote stad in de randstad, ik en vele van mijn generatiegenoten zijn goed opgeleid, hebben waarschijnlijk betere banen dan vele autochtonen.
Ik ken niemand die leeft van een uitkering, terwijl ik toch best nog wat contacten, voornamelijk via mijn ouders, onderhoud met de Turkse bevolking in mijn stad.
Maar goed ik baseer mijn feiten dan ook niet o.g.v. telegraafartikelen en WODC onderzoekjes.
Natuurlijk zijn er ook allochtonen die het niet kunnen nalaten het ene strafbare feit na het andere te plegen, ik zou hier best op de voornamelijk sociologische verklaringen hiervoor in willlen gaan, maar vrees dan dat het een andere discussie wordt.
Maar om nou bij voorbaat al het standpunt in te nemen zoals jij dat doet door te zeggen dat alleen autochtonen een meerwaarde vormen en de rest zich maar gelukkig mag prijzen wanneer je niet als allochtoon kan worden aangemerkt gaat mij veel te ver.
  woensdag 7 januari 2009 @ 21:16:51 #132
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64787212
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 21:12 schreef Min-e het volgende:

[..]

Feiten? Ik kom uit een middelgrote stad in de randstad, ik en vele van mijn generatiegenoten zijn goed opgeleid, hebben waarschijnlijk betere banen dan vele autochtonen.
Ik ken niemand die leeft van een uitkering, terwijl ik toch best nog wat contacten, voornamelijk via mijn ouders, onderhoud met de Turkse bevolking in mijn stad.
Maar goed ik baseer mijn feiten dan ook niet o.g.v. telegraafartikelen en WODC onderzoekjes.
Natuurlijk zijn er ook allochtonen die het niet kunnen nalaten het ene strafbare feit na het andere te plegen, ik zou hier best op de voornamelijk sociologische verklaringen hiervoor in willlen gaan, maar vrees dan dat het een andere discussie wordt.
Maar om nou bij voorbaat al het standpunt in te nemen zoals jij dat doet door te zeggen dat alleen autochtonen een meerwaarde vormen en de rest zich maar gelukkig mag prijzen wanneer je niet als allochtoon kan worden aangemerkt gaat mij veel te ver.
ja dat kan. misschien moet je daarvoor autochtoon zijn?
oh ja, mijn vriendin is allochtoon en van een fijne familie die anders denkt dan jij. en ook iets beter nederlands schrijft

maar dat laatste is flauw. ik mag jou wel.

ik neem aan dat je me nu wel begrijpt? zo niet dan moet je jouw laatste stukje, zie hierboven, maar eens aandachtig lezen. ook graag mijn posts.

[ Bericht 7% gewijzigd door zoalshetis op 07-01-2009 21:26:25 ]
  woensdag 7 januari 2009 @ 21:19:45 #133
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_64787369
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 21:00 schreef ES57 het volgende:
In blank Nederland is de criminaliteit nu eenmaal verwaarloosbaar klein vergeleken met een gemiddeld Afrikaans land.

- edit -

Maar goed, mijn zwart-wit denken ligt jou toch niet.
Om even op jouw niveau verder te gaan.

- nou, liever niet, eigenlijk -

[ Bericht 45% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2009 00:28:24 ]
Krekker is de bom!
  woensdag 7 januari 2009 @ 21:28:23 #134
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_64787768
Wat een gebrekkige redenatie in de OP.

Voor de rest verbaast dit onderzoek me niet zo erg. Ik vraag me af of het nou wel goed is om naar assimilatie te streven. Blijft een heikel punt.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  woensdag 7 januari 2009 @ 21:31:15 #135
41606 Misanthroopia
Consequences Schmonsequences!
pi_64787878
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 19:47 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

daar doelde ik dan ook op,
Ik hoop dat je begrijpt dat homeopathie in de wetenschap wordt gezien als kwakzalverij.

M.a.w. de effecten die het spreidingsbeleid moest brengen bestaan niet.
"Do you like apples? I SAID: DO YOU LIKE APPLES?? HOW D'YA LIKE_THEM_APPLES!!"
  woensdag 7 januari 2009 @ 21:32:21 #136
226255 ES57
pi_64787918
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 21:19 schreef KreKkeR het volgende:

een welgesteld Afrikaans dorp
  woensdag 7 januari 2009 @ 21:33:40 #137
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_64787976
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 07:35 schreef ES57 het volgende:
De blanke cultuur werkt helend.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  woensdag 7 januari 2009 @ 21:38:49 #138
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_64788214
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 21:32 schreef ES57 het volgende:

[..]

Op dat hele continent heb je uiteraard alleen maar mensen die de hele dag hongerig met vliegen in hun gezicht in de camera's van westerse journalisten kijken
Krekker is de bom!
pi_64794546
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 20:18 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

welke wijk is dat als ik vragen mag.
Oud west
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  donderdag 8 januari 2009 @ 00:09:52 #140
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_64795607
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 20:48 schreef krioro het volgende:

[..]

Laatste poging. Dat sommige allochtonen crimineel zijn, wil niet zeggen dat de cultuur van hun thuisland criminele grondslagen heeft.
Sommige allochtonen crimineel zijn??

Kom jij es ff héél gauw onder je steen vandaan!

Kijk eens voor de gein op de website van het CBS dan zullen de cijfers bewijzen dat allochtonen wel degelijk crimineler zijn dan de autochtone Nederlander.
-je avatar gaf een malware melding bij verschillende users, vandaar verwijderd-
  donderdag 8 januari 2009 @ 00:12:26 #141
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_64795705
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 00:09 schreef Superfast het volgende:

[..]

Kijk eens voor de gein op de website van het CBS dan zullen de cijfers bewijzen dat allochtonen wel degelijk crimineler zijn dan de autochtone Nederlander.
Dat wil toch niet zeggen dat de cultuur in het land van herkomst een criminele grondslag heeft?
Krekker is de bom!
  donderdag 8 januari 2009 @ 00:15:36 #142
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_64795820
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 00:12 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Dat wil toch niet zeggen dat de cultuur in het land van herkomst een criminele grondslag heeft?
Nee daar laten ze het wel uit hun kop om te gaan jatten.

Wat ze daar doen interesseert me trouwens geen reet ook . Ze veroorzaken hier overlast en ik was niet van plan me te gaan verdiepen in hun diepere culturele en religieuze normen en waarden.
Pas je aan of pleur op

OT laat die gasten maar lekker ophokken in een of andere wijk . Dan kunnen wij tenminste die wijk mijden en verder gewoon plezierig wonen.
  donderdag 8 januari 2009 @ 00:23:51 #143
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_64796121
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 00:15 schreef Superfast het volgende:

[..]

OT laat die gasten maar lekker ophokken in een of andere wijk . Dan kunnen wij tenminste die wijk mijden en verder gewoon plezierig wonen.
Het topic gaat juist over allochtonen die in een blanke wijk wonen en zich vaker Nederlander voelen, dus ik vraag me nu af op wie je doelt met 'die gasten'?
Krekker is de bom!
pi_64796161
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 00:09 schreef Superfast het volgende:

[..]

Sommige allochtonen crimineel zijn??

Kom jij es ff héél gauw onder je steen vandaan!

Je snapt het niet. Ik zeg helemaal niet dat allochtonen procentueel gezien minder, meer, of even vaak crimineel zijn als autochtonen.
  donderdag 8 januari 2009 @ 00:27:23 #145
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64796229
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 00:23 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Het topic gaat juist over allochtonen die in een blanke wijk wonen en zich vaker Nederlander voelen, dus ik vraag me nu af op wie je doelt met 'die gasten'?
er zijn simpelweg en cijfermatig niet genoeg autochtone buurten om alle allochtonen, volgens het simpele model van de sociologen zoals in op gemeld wordt, te herbergen. met dank aan de pvda. wat wil je zeggen verder?
  donderdag 8 januari 2009 @ 02:53:21 #146
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_64798173
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 00:27 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

er zijn simpelweg en cijfermatig niet genoeg autochtone buurten om alle allochtonen, volgens het simpele model van de sociologen zoals in op gemeld wordt, te herbergen. met dank aan de pvda. wat wil je zeggen verder?
Ik vroeg me af of hij nu doelt op allochtonen in het algemeen (of bijv. de allochtonen uit openingspost die in een blanke wijk wonen en zich vaker Nederlander voelen) of dat hij specifiek op de probleemallochtonen doelt.
Krekker is de bom!
  donderdag 8 januari 2009 @ 03:19:07 #147
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_64798249
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 17:40 schreef SHE het volgende:

Nu 30jr later is er geen greintje van onze cultuur meer over thuis. Zowel ik als mijn broers voelen ons 100% Nederlander en het enige wat ons nog herinnert aan onze achtergrond is ons temperament
Eigenlijk bijzonder jammer. Ik vind het juist mooi dat mensen nog steeds wat oude gewoontes of iets van oude cultuur 'bij zich' houden.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  donderdag 8 januari 2009 @ 03:24:01 #148
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64798261
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 02:53 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Ik vroeg me af of hij nu doelt op allochtonen in het algemeen (of bijv. de allochtonen uit openingspost die in een blanke wijk wonen en zich vaker Nederlander voelen) of dat hij specifiek op de probleemallochtonen doelt.
wat denk je zelf? ik heb het over een stroom van een miljoen inmiddels die niet alleen scholen, maar ook het openbaar leven in de greep houden. dat terwijl ze überhaupt blij mogen zijn hier te leven. we zullen afwachten.

ik ben niet voor assimilatie, zoals je gedurende dit hele topic hebt kunnen lezen. ik ben wel voor terughoudendheid ten aanzien van het land waar je in leeft en al eeuwen bepaalde regels kent. als je dat niet doet, kan het enorm gaan botsen. we zullen zien en afwachten...
  donderdag 8 januari 2009 @ 03:32:17 #149
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_64798284
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 00:23 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Werkeloze of criminele allochtonen dus.(vaak gaat dit prima samen)

Als je niet werkt dan moet je maar in een klote buurt wonen .

Misschien dat je je dan eens achter de oren krabt en zelf gaat proberen om iets aan je slechte situatie te proberen te veranderen

Werkende allochtonen zijn wat mij betreft geen reet minder dan de blanke autochtonen.

Bij mij in de flat leven allerlei groeperingen tussen elkaar zo heb ik boven me een turk die samenwoont met een kaapverdische chick , naast me surinamers , en andere kant weer een Iraans vrouwtje met dr dochter waarvan dr man is overleden.

Maar iedereen werkt gewoon en guess what? Er is dus nooit gezeik of overlast .

[ Bericht 0% gewijzigd door Superfast op 08-01-2009 03:40:08 ]
  donderdag 8 januari 2009 @ 03:34:19 #150
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64798287
sterker nog, ik woon al jaren samen met een suriaamse en we neuken ook nog eens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')