abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 januari 2009 @ 20:32:31 #121
226255 ES57
Live from Van Aartsen City
pi_64785440
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 20:19 schreef krioro het volgende:

[..]

Ben jij nou echt zo dom? Dat je denkt dat crimineel gedrag van Noord-Afrikaanse allochtonen in een Vogelaar-wijk voortkomt vanuit de Noord-Afrikaanse cultuur?
O, hebben de blanken het weer gedaan?
"Friends, Romans, countrymen, lend me your ears"
  woensdag 7 januari 2009 @ 20:34:37 #122
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64785513
lieve criticasters in dit topic. laat het even bezinken en bedenk dan het volgende...

stel dat een significante groep nederlanders in jullie paspoortland, of het land van jullie ouders, hetzelfde zou doen als een bepaalde significante groep allochtonen hier doet.

welke kritiek zou hen ten deel vallen? mijn lieve, matige en overkijkende kritiek? of zouden ze per direct het land kunnen verlaten, inde gevangenis op een kapotte fles moeten zitten, of aan de absolute bedelstaf raken en elke dag geschopt worden?

beetje nuancering is wel op zijn plaats als je mijn woorden leest en begrijpt.

de groep die het goed doet verdient geen pluim, want dit is het land waar je alle kansen krijgt, maar de criticasters zouden wel iets meer begrip voor mijn belastingbestedingen kunnen tonen. that's all folks.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_64785631
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 20:32 schreef ES57 het volgende:

[..]

O, hebben de blanken het weer gedaan?
Nee. Dat zeg ik ook niet.
full stops and exclamation marks
  woensdag 7 januari 2009 @ 20:41:06 #124
226255 ES57
pi_64785762
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 20:37 schreef krioro het volgende:

[..]

Nee. Dat zeg ik ook niet.
"Iemand' is toch echt de schuldige van de puinzooi in een Vogelaarwijk.
pi_64785921
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 20:34 schreef zoalshetis het volgende:
lieve criticasters in dit topic. laat het even bezinken en bedenk dan het volgende...

stel dat een significante groep nederlanders in jullie paspoortland, of het land van jullie ouders, hetzelfde zou doen als een bepaalde significante groep allochtonen hier doet.

welke kritiek zou hen ten deel vallen? mijn lieve, matige en overkijkende kritiek? of zouden ze per direct het land kunnen verlaten, inde gevangenis op een kapotte fles moeten zitten, of aan de absolute bedelstaf raken en elke dag geschopt worden?

beetje nuancering is wel op zijn plaats als je mijn woorden leest en begrijpt.

de groep die het goed doet verdient geen pluim, want dit is het land waar je alle kansen krijgt, maar de criticasters zouden wel iets meer begrip voor mijn belastingbestedingen kunnen tonen. that's all folks.
Allerliefste Zoalshetis,

Die significante groep allochtonen doet niets meer of minder dat elke andere significante groep autochtonen doet. Maar met dien verschil dat zij bij voorbaat al veroordeeld zijn. En de rest uit deze groep allochtonen moet maar bewijzen dat zij toch zo echt niet zijn?!
Snap je dan niet dat je meet met twee standaarden?
pi_64786009
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 20:41 schreef ES57 het volgende:

[..]

Laatste poging. Dat sommige allochtonen crimineel zijn, wil niet zeggen dat de cultuur van hun thuisland criminele grondslagen heeft.
  woensdag 7 januari 2009 @ 20:51:18 #127
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_64786155
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 20:41 schreef ES57 het volgende:

[..]

Echt die logica van jou:

- Allochtoon woont in witte wijk, gedraagt zich goed ==> ES57: dat moet zijn veroorzaakt door de witte wijk!
- Noord Afrikanen veroorzaken problemen in achterbuurt ==> ES57: dat moet door de Noord Afrikaanse cultuur komen
- User krioro zegt als reactie dat de Noord Afikaanse cultuur niet per definitie een criminele grondslag hoeft te hebben ==> ES57: oh dus krioro beweert dat de problemen door autochtonen zijn veroorzaakt

Lijkt me wel makkelijk trouwens, zwart-wit denken.
Krekker is de bom!
  woensdag 7 januari 2009 @ 20:56:13 #128
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64786367
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 20:45 schreef Min-e het volgende:

[..]

Allerliefste Zoalshetis,

Die significante groep allochtonen doet niets meer of minder dat elke andere significante groep autochtonen doet. Maar met dien verschil dat zij bij voorbaat al veroordeeld zijn. En de rest uit deze groep allochtonen moet maar bewijzen dat zij toch zo echt niet zijn?!
Snap je dan niet dat je meet met twee standaarden?
dit vind ik wel een heel erg slap verhaal als je om je heen kijkt. kom op meid. dat ik jou en nog wat turken heel leuk en waardevol vind, zegt toch wel wat over mijn idee van allochtonen.

nee, ik blijf bij mijn woorden en posts. het gaat niet goed met nederland. ik baal er van dat zo weinig allochtonen gebruik maken van de mogelijkheden die er zijn in nederland. serieus. het had zoveel beter kunnen zijn als niet telkens hele groepen mensen, met name jongens, opgevoed worden door ongeletterde nichtjes uit bergdorpjes.

sorry dat ik het zeg, maar het is inmiddels eerder regel dan uitzondering. en het blijft maar komen. schande! zo komen we nooit tot een intelligente laag nieuwkomers.

ik zeg 20 jaar geen uitkering en stemrecht.

voel je vooral niet aangesproken, maar kijk naar de feiten. laat het nog dieper bezinken.
  woensdag 7 januari 2009 @ 21:00:27 #129
226255 ES57
pi_64786561
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 20:51 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Echt die logica van jou:

- Allochtoon woont in witte wijk, gedraagt zich goed ==> ES57: dat moet zijn veroorzaakt door de witte wijk!
- Noord Afrikanen veroorzaken problemen in achterbuurt ==> ES57: dat moet door de Noord Afrikaanse cultuur komen
- User krioro zegt als reactie dat de Noord Afikaanse cultuur niet per definitie een criminele grondslag hoeft te hebben ==> ES57: oh dus krioro beweert dat de problemen door autochtonen zijn veroorzaakt

Lijkt me wel makkelijk trouwens, zwart-wit denken.
In blank Nederland is de criminaliteit nu eenmaal verwaarloosbaar klein vergeleken met een gemiddeld Afrikaans land.

- edit -

Maar goed, mijn zwart-wit denken ligt jou toch niet.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2009 00:26:52 (Flamebait) ]
pi_64786700
OMFG. .
pi_64786986
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 20:56 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

dit vind ik wel een heel erg slap verhaal als je om je heen kijkt. kom op meid. dat ik jou en nog wat turken heel leuk en waardevol vind, zegt toch wel wat over mijn idee van allochtonen.

nee, ik blijf bij mijn woorden en posts. het gaat niet goed met nederland. ik baal er van dat zo weinig allochtonen gebruik maken van de mogelijkheden die er zijn in nederland. serieus. het had zoveel beter kunnen zijn als niet telkens hele groepen mensen, met name jongens, opgevoed worden door ongeletterde nichtjes uit bergdorpjes.

sorry dat ik het zeg, maar het is inmiddels eerder regel dan uitzondering. en het blijft maar komen. schande! zo komen we nooit tot een intelligente laag nieuwkomers.

ik zeg 20 jaar geen uitkering en stemrecht.

voel je vooral niet aangesproken, maar kijk naar de feiten. laat het nog dieper bezinken.
Feiten? Ik kom uit een middelgrote stad in de randstad, ik en vele van mijn generatiegenoten zijn goed opgeleid, hebben waarschijnlijk betere banen dan vele autochtonen.
Ik ken niemand die leeft van een uitkering, terwijl ik toch best nog wat contacten, voornamelijk via mijn ouders, onderhoud met de Turkse bevolking in mijn stad.
Maar goed ik baseer mijn feiten dan ook niet o.g.v. telegraafartikelen en WODC onderzoekjes.
Natuurlijk zijn er ook allochtonen die het niet kunnen nalaten het ene strafbare feit na het andere te plegen, ik zou hier best op de voornamelijk sociologische verklaringen hiervoor in willlen gaan, maar vrees dan dat het een andere discussie wordt.
Maar om nou bij voorbaat al het standpunt in te nemen zoals jij dat doet door te zeggen dat alleen autochtonen een meerwaarde vormen en de rest zich maar gelukkig mag prijzen wanneer je niet als allochtoon kan worden aangemerkt gaat mij veel te ver.
  woensdag 7 januari 2009 @ 21:16:51 #132
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64787212
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 21:12 schreef Min-e het volgende:

[..]

Feiten? Ik kom uit een middelgrote stad in de randstad, ik en vele van mijn generatiegenoten zijn goed opgeleid, hebben waarschijnlijk betere banen dan vele autochtonen.
Ik ken niemand die leeft van een uitkering, terwijl ik toch best nog wat contacten, voornamelijk via mijn ouders, onderhoud met de Turkse bevolking in mijn stad.
Maar goed ik baseer mijn feiten dan ook niet o.g.v. telegraafartikelen en WODC onderzoekjes.
Natuurlijk zijn er ook allochtonen die het niet kunnen nalaten het ene strafbare feit na het andere te plegen, ik zou hier best op de voornamelijk sociologische verklaringen hiervoor in willlen gaan, maar vrees dan dat het een andere discussie wordt.
Maar om nou bij voorbaat al het standpunt in te nemen zoals jij dat doet door te zeggen dat alleen autochtonen een meerwaarde vormen en de rest zich maar gelukkig mag prijzen wanneer je niet als allochtoon kan worden aangemerkt gaat mij veel te ver.
ja dat kan. misschien moet je daarvoor autochtoon zijn?
oh ja, mijn vriendin is allochtoon en van een fijne familie die anders denkt dan jij. en ook iets beter nederlands schrijft

maar dat laatste is flauw. ik mag jou wel.

ik neem aan dat je me nu wel begrijpt? zo niet dan moet je jouw laatste stukje, zie hierboven, maar eens aandachtig lezen. ook graag mijn posts.

[ Bericht 7% gewijzigd door zoalshetis op 07-01-2009 21:26:25 ]
  woensdag 7 januari 2009 @ 21:19:45 #133
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_64787369
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 21:00 schreef ES57 het volgende:
In blank Nederland is de criminaliteit nu eenmaal verwaarloosbaar klein vergeleken met een gemiddeld Afrikaans land.

- edit -

Maar goed, mijn zwart-wit denken ligt jou toch niet.
Om even op jouw niveau verder te gaan.

- nou, liever niet, eigenlijk -

[ Bericht 45% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2009 00:28:24 ]
Krekker is de bom!
  woensdag 7 januari 2009 @ 21:28:23 #134
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_64787768
Wat een gebrekkige redenatie in de OP.

Voor de rest verbaast dit onderzoek me niet zo erg. Ik vraag me af of het nou wel goed is om naar assimilatie te streven. Blijft een heikel punt.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  woensdag 7 januari 2009 @ 21:31:15 #135
41606 Misanthroopia
Consequences Schmonsequences!
pi_64787878
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 19:47 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

daar doelde ik dan ook op,
Ik hoop dat je begrijpt dat homeopathie in de wetenschap wordt gezien als kwakzalverij.

M.a.w. de effecten die het spreidingsbeleid moest brengen bestaan niet.
"Do you like apples? I SAID: DO YOU LIKE APPLES?? HOW D'YA LIKE_THEM_APPLES!!"
  woensdag 7 januari 2009 @ 21:32:21 #136
226255 ES57
pi_64787918
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 21:19 schreef KreKkeR het volgende:

een welgesteld Afrikaans dorp
  woensdag 7 januari 2009 @ 21:33:40 #137
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_64787976
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 07:35 schreef ES57 het volgende:
De blanke cultuur werkt helend.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  woensdag 7 januari 2009 @ 21:38:49 #138
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_64788214
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 21:32 schreef ES57 het volgende:

[..]

Op dat hele continent heb je uiteraard alleen maar mensen die de hele dag hongerig met vliegen in hun gezicht in de camera's van westerse journalisten kijken
Krekker is de bom!
pi_64794546
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 20:18 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

welke wijk is dat als ik vragen mag.
Oud west
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  donderdag 8 januari 2009 @ 00:09:52 #140
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_64795607
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 20:48 schreef krioro het volgende:

[..]

Laatste poging. Dat sommige allochtonen crimineel zijn, wil niet zeggen dat de cultuur van hun thuisland criminele grondslagen heeft.
Sommige allochtonen crimineel zijn??

Kom jij es ff héél gauw onder je steen vandaan!

Kijk eens voor de gein op de website van het CBS dan zullen de cijfers bewijzen dat allochtonen wel degelijk crimineler zijn dan de autochtone Nederlander.
-je avatar gaf een malware melding bij verschillende users, vandaar verwijderd-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')