als je van een gewone pc overstapt naar een laptop is het toch logisch dat je je documenten en alles overzet?quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:21 schreef Tha_Duck het volgende:
Wel knap dat je zoveel zooi erop heb gekregen in 2 dagen!
Precies. Ik heb ook een laptop gekocht voor gebruik naast de pc, maar waar ik wel alles op wil kunnen doen wat ik op de pc ook kan. Dus foto's bekijken, schrijven, muziek luisteren. En daarnaast is het meteen een mooie back-up voor alle data.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je van een gewone pc overstapt naar een laptop is het toch logisch dat je je documenten en alles overzet?
Net als dat je een nieuwe pc koopt. Zet je het ook over.
En in het geval van de bankgegevens. Als je je email instelt en iemand stuurt je een scan van je inloggegevens dan heb je die natuurlijk ook zichtbaar voor een ander.
Mijn rommel overzetten is het eerste wat ik doe als ik een nieuwe pc of laptop heb.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:25 schreef Tha_Duck het volgende:
Maar 2 dagen is wel erg vlot hoor. Meestal begin je is met rustig kijken.
Neemt overigens het probleem verder niet weg.
Ik hoop niet dat hij bij je dagboek of fotoalbum aan is gekomenquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:32 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nope... hij zei afWas nog druk op werk enzo... dus maken even nieuwe afspraak
Tja, dit kan je ook gebeuren bij de IT's. MM, saturn en noem ze allemaal maar op. Neemt nog steeds niet weg dat er wat hier gebeurd is belachelijk is en niet zou mogen voorkomen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:39 schreef Cornelis83 het volgende:
ik moet lachen van verbijstering bij dit topic. Zoveel domme acties van BCC. Niet te geloven.
BCC, low services, high prices?
Sterker nog, vaak gaat het terug naar de fabrikant die het oplost en vervolgens weer distribueert. Terug naar de BCC, of een compleet andere winkelier die niets eens weet dat het een gerepareerde laptop is.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:46 schreef Dennis101 het volgende:
Tja, dit kan je ook gebeuren bij de IT's. MM, saturn en noem ze allemaal maar op. Neemt nog steeds niet weg dat er wat hier gebeurd is belachelijk is en niet zou mogen voorkomen.
Nou ik kan je vertellen dat dat onzin is. Die laptops/pc zijn eigendom van de winkel, dus tenzij de fabrikant besluit die laptop terug te kopen gaan die apparaten weer terug naar de winkel.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:22 schreef Roy_T het volgende:
[..]
Sterker nog, vaak gaat het terug naar de fabrikant die het oplost en vervolgens weer distribueert. Terug naar de BCC, of een compleet andere winkelier die niets eens weet dat het een gerepareerde laptop is.
Ze krijgen vaak genoeg per direct een vervangend exemplaar, waarna de fabrikant het probleem intern oplost voor zover ik weet. De laptop was ook eigendom van TS, en toch kreeg ze een anderequote:Op donderdag 8 januari 2009 16:25 schreef Dennis101 het volgende:
Nou ik kan je vertellen dat dat onzin is. Die laptops/pc zijn eigendom van de winkel, dus tenzij de fabrikant besluit die laptop terug te kopen gaan die apparaten weer terug naar de winkel.
Ts heeft laptop ingeleverd voor een nieuwe/heeft haar geld teruggekregen. Dit soort producten worden naar de fabrikant opgestuurd en komen dan een na week (of langer) weer terug bij de winkelier. Het gebeurd wel eens, maar dat is zelden, dat fabrikanten een nieuw exemplaar terug sturen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:54 schreef Roy_T het volgende:
[..]
Ze krijgen vaak genoeg per direct een vervangend exemplaar, waarna de fabrikant het probleem intern oplost voor zover ik weet. De laptop was ook eigendom van TS, en toch kreeg ze een andere
met die flauwe grap doelde ik meer op dat telefoongesprek eigenlijkquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:22 schreef Roy_T het volgende:
[..]
Sterker nog, vaak gaat het terug naar de fabrikant die het oplost en vervolgens weer distribueert. Terug naar de BCC, of een compleet andere winkelier die niets eens weet dat het een gerepareerde laptop is.
Huhquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:56 schreef Pien85 het volgende:
denk niet dat een bedrijfsleider hier veel mee kan ook.
Nope, bedrijfsleider kan mij alleen maar doorverwijzen naar het hoofdkantoor, enige wat hij kan doen is sorry zeggen...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:03 schreef r_one het volgende:
[..]
HuhAls de bedrijfsleider hier niks mee kan, wie dan wel?
De bedrijfsleider is hier juist de aangewezen persoon voor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |