abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 8 januari 2009 @ 11:29:57 #126
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_64804216
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 11:21 schreef Tha_Duck het volgende:
Wel knap dat je zoveel zooi erop heb gekregen in 2 dagen!
als je van een gewone pc overstapt naar een laptop is het toch logisch dat je je documenten en alles overzet?
Net als dat je een nieuwe pc koopt. Zet je het ook over.

En in het geval van de bankgegevens. Als je je email instelt en iemand stuurt je een scan van je inloggegevens dan heb je die natuurlijk ook zichtbaar voor een ander.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  donderdag 8 januari 2009 @ 11:30:09 #127
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_64804227


tvp
  Moderator donderdag 8 januari 2009 @ 11:37:36 #128
42184 crew  DaMart
pi_64804475
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 11:29 schreef Nizno het volgende:

[..]

als je van een gewone pc overstapt naar een laptop is het toch logisch dat je je documenten en alles overzet?
Net als dat je een nieuwe pc koopt. Zet je het ook over.

En in het geval van de bankgegevens. Als je je email instelt en iemand stuurt je een scan van je inloggegevens dan heb je die natuurlijk ook zichtbaar voor een ander.
Precies. Ik heb ook een laptop gekocht voor gebruik naast de pc, maar waar ik wel alles op wil kunnen doen wat ik op de pc ook kan. Dus foto's bekijken, schrijven, muziek luisteren. En daarnaast is het meteen een mooie back-up voor alle data.
pi_64806022
Maar 2 dagen is wel erg vlot hoor. Meestal begin je is met rustig kijken.

Neemt overigens het probleem verder niet weg.
pi_64806922
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 12:25 schreef Tha_Duck het volgende:
Maar 2 dagen is wel erg vlot hoor. Meestal begin je is met rustig kijken.

Neemt overigens het probleem verder niet weg.
Mijn rommel overzetten is het eerste wat ik doe als ik een nieuwe pc of laptop heb.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_64807141
Ben benieuwd hoe dit afloopt
Klussen deel 1 en 2
pi_64807498
Even volgen...
All management is Strategic Management.
  donderdag 8 januari 2009 @ 14:16:04 #133
107521 Furia
snoopy weer
pi_64810048
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 18:32 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Nope... hij zei af Was nog druk op werk enzo... dus maken even nieuwe afspraak
Ik hoop niet dat hij bij je dagboek of fotoalbum aan is gekomen

Maar serieus: zou echt niet moeten kunnen. En die telefoniste...
pi_64811098
ik moet lachen van verbijstering bij dit topic. Zoveel domme acties van BCC. Niet te geloven.


BCC, low services, high prices?
pi_64811350
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 14:39 schreef Cornelis83 het volgende:
ik moet lachen van verbijstering bij dit topic. Zoveel domme acties van BCC. Niet te geloven.


BCC, low services, high prices?
Tja, dit kan je ook gebeuren bij de IT's. MM, saturn en noem ze allemaal maar op. Neemt nog steeds niet weg dat er wat hier gebeurd is belachelijk is en niet zou mogen voorkomen.
pi_64813242
Mja ik ben het met GlowMouse eens, echte privé informatie moet je gewoon in een beveiligde container stoppen. Ook handig bij bv. inbraak.

Maar het is en blijft schandalig ja, op momenten als deze ben ik ontzettend blij dat ik handig met computers ben en ik & mensen in mijn omgeving niet naar de helpdesk hoeven met hun pc's. Ook daar nemen ze nogal eens de tijd om lekker door je bestanden te scrollen (heb ik uit eerste hand vernomen ).
pi_64815517
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 14:46 schreef Dennis101 het volgende:

Tja, dit kan je ook gebeuren bij de IT's. MM, saturn en noem ze allemaal maar op. Neemt nog steeds niet weg dat er wat hier gebeurd is belachelijk is en niet zou mogen voorkomen.
Sterker nog, vaak gaat het terug naar de fabrikant die het oplost en vervolgens weer distribueert. Terug naar de BCC, of een compleet andere winkelier die niets eens weet dat het een gerepareerde laptop is.
pi_64815664
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 16:22 schreef Roy_T het volgende:

[..]

Sterker nog, vaak gaat het terug naar de fabrikant die het oplost en vervolgens weer distribueert. Terug naar de BCC, of een compleet andere winkelier die niets eens weet dat het een gerepareerde laptop is.
Nou ik kan je vertellen dat dat onzin is. Die laptops/pc zijn eigendom van de winkel, dus tenzij de fabrikant besluit die laptop terug te kopen gaan die apparaten weer terug naar de winkel.
  donderdag 8 januari 2009 @ 16:45:19 #139
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_64816543
tvp
pi_64816899
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 16:25 schreef Dennis101 het volgende:

Nou ik kan je vertellen dat dat onzin is. Die laptops/pc zijn eigendom van de winkel, dus tenzij de fabrikant besluit die laptop terug te kopen gaan die apparaten weer terug naar de winkel.
Ze krijgen vaak genoeg per direct een vervangend exemplaar, waarna de fabrikant het probleem intern oplost voor zover ik weet. De laptop was ook eigendom van TS, en toch kreeg ze een andere
pi_64817179
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 16:54 schreef Roy_T het volgende:

[..]

Ze krijgen vaak genoeg per direct een vervangend exemplaar, waarna de fabrikant het probleem intern oplost voor zover ik weet. De laptop was ook eigendom van TS, en toch kreeg ze een andere
Ts heeft laptop ingeleverd voor een nieuwe/heeft haar geld teruggekregen. Dit soort producten worden naar de fabrikant opgestuurd en komen dan een na week (of langer) weer terug bij de winkelier. Het gebeurd wel eens, maar dat is zelden, dat fabrikanten een nieuw exemplaar terug sturen.

Bij bijvoorbeeld SD kaartjes (van emtec bijvoorbeeld) worden de producten wel gewoon terug gestuurd naar de fabrikant en daar beland het dan op de grote hoop om vervolgens weer te distribueren, maar bij laptops/pc's komt dat niet zomaar voor.
pi_64822790
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 16:22 schreef Roy_T het volgende:

[..]

Sterker nog, vaak gaat het terug naar de fabrikant die het oplost en vervolgens weer distribueert. Terug naar de BCC, of een compleet andere winkelier die niets eens weet dat het een gerepareerde laptop is.
met die flauwe grap doelde ik meer op dat telefoongesprek eigenlijk
  vrijdag 9 januari 2009 @ 00:34:05 #143
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_64836055
Mja gebeurt denk ik heel vaak maar meestal kom je er niet achter. Vandaar dat ik ook erg voorzichtig ben met vertrouwelijke gegevens op m'n computer zetten. En ook ben ik blij dat ik m'n computer via 'n kleine winkel heb aangeschaft, prima service, ze hebben me 'n keer gratis van 'n heel vervelend virus afgeholpen en dat was toch echt m'n eigen stomme schuld dat dat erop kwam. Zonder formatteren ook nog en ze vroegen me nog 'staan er nog dingen op die echt vertrouwelijk zijn ofzo?'

M.
Hallon!
pi_64836245
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 06:49 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Nog niet...
Lees even terug anders
Dat zie ik ook sherlock, daarom vraag ik het ook.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 00:56:18 #145
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_64836609
Voorlopig nog niets gebeurd, vandaag aantal keer langs de BCC gelopen, maar had geen zin om naar binnen te gaan, denk niet dat een bedrijfsleider hier veel mee kan ook.
Door drukte op werk vandaag ook niet naar BCC kunnen bellen... morgen maar doen, en dan meteen even doorgeven dat ik toch wel heel kwaad begon te worden, niet alleen door gedoe met laptop, maar ook omdat ze hun beloftes (terug bellen, afgelopen woensdag voor 17.00uur) gewoon niet nakomen!

Ik hou jullie op de hoogte!
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
pi_64836672
tvp
pi_64836763
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 00:56 schreef Pien85 het volgende:
denk niet dat een bedrijfsleider hier veel mee kan ook.
Huh Als de bedrijfsleider hier niks mee kan, wie dan wel?
De bedrijfsleider is hier juist de aangewezen persoon voor.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_64836921
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 10:36 schreef nikky het volgende:

[..]

Ik ook
............................
  vrijdag 9 januari 2009 @ 02:15:43 #149
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_64837861
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 01:03 schreef r_one het volgende:

[..]

Huh Als de bedrijfsleider hier niks mee kan, wie dan wel?
De bedrijfsleider is hier juist de aangewezen persoon voor.
Nope, bedrijfsleider kan mij alleen maar doorverwijzen naar het hoofdkantoor, enige wat hij kan doen is sorry zeggen...
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 05:03:17 #150
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_64838662
Desnoods schrijf je 'n brief met de klacht naar 't hoofdkantoor en breng ook ff 'n aantal consumentenprogramma's op de hoogte.

M.
Hallon!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')