Ik doe het alleen in privé kringenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Goedzo.
[..]
Ik doe dat stiekem in louche steegjes enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je een keer met mij wat privé doen?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik doe het alleen in privé kringen
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:27 schreef McFearless het volgende:
Mijn bier is op en ik heb geen geld meer.Ik ben zo zielig.
Ik heb nog aldi bierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ga water drinken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WD, you've got me on my knees.
WD, I'm begging, darling please.
WD, darling won't you ease my worried mind
* Bosje bloemen stuurt en boek erachteraan gooitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
Je uitroken?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:28 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wil je een keer met mij wat privé doen?
ik stuur wel een bosje bloemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
hij kent geen meidenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:28 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Kom jij ook uit zeeland ofzomdat er volgens jou in Zeeland wiet rokende meiden zijn
?
Zoals wat RVquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:28 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wil je een keer met mij wat privé doen?
quote:
Ik moet geen bloemen, ik moet bier.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:28 schreef reetveter het volgende:
[..]
* Bosje bloemen stuurt en boek erachteraan gooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |