quote:Op maandag 12 januari 2009 23:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ik ga daar niet op klikken natuurlijk hè...
NOS journaal... ????quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:02 schreef FritsVanEgters het volgende:
Kijk je ook naar de Situation Room?
quote:Kunst/Cultuur. (txt, herh.) Live talkshow met gasten, reportages en muziek uit de wondere wereld van kunst, cultuur en media. Te gast: -Jenny Arean, zangeres. Binnenkort gaat zij het theater in met Tango Dorado, één van de grootste tango-ensembles van Europa. Wat van die samenwerking het resultaat is, is bij ons te zien. -Herman Koch, schrijver, columnist en als televisiemaker jarenlang onderdeel van het populaire humoristische tv-programma Jiskefet. Deze maand verschijnt zijn nieuwe roman Het diner. -Ronald Brautigam, pianist. Hij is bezig het pianowerk van Beethoven op cd vast te leggen. De eerste zes zijn af. Brautigam speelt een deel van Beethovens Sonata nr. 11. Presentatie: Joost Karhof
Ik heb er even heengezapt (cnn heeft zo vaak pauzequote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:10 schreef Loedertje het volgende:
* Loedertje kijkt naar Kunstof TV op 2
hehe.. heb al weken last van mijn onderrug, heb iets verrektquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hoezo heb je eigenlijk ergens last van? Sportblessure ofzo?
ik kon het niet vinden in dit topic![]()
@ Frutsel: van de trap vallen, terwijl je al last hebt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan niet zeggen dat ik daar heul erg mee zit.![]()
Nee mijn katten waren rotzooi aan het trappen op zolder en ik wilde kijken wat ze aan het doen waren, kwam net uit bed, moe, niet opletten dus... gewoon stomquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:19 schreef FritsVanEgters het volgende:
@ Frutsel: van de trap vallen, terwijl je al last hebt..Was je dronken ofzo?
quote:
Vrouwen gaan vrijwel nooit zielig in bed liggen als ze iets mankerenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:55 schreef sp3c het volgende:
nou jij bevestigd dat vrouwen altijd zitten te zeuren!
bovendien ben ik niet kleinzerig want ik blijf gewoon doen watik moet doen ondanks de pijntjes, als jij zo'n spierpijn had lag je wekenlang te huilen in bed dat niemand van je houd omdat je kippensoep niet snel genoeg boven is en als het er is dan is het niet lekker
Dat behoorde niet tot de mogelijkheden?quote:
nee meestal makeren ze niets nee maar als je die suggestie oppert is het hek helemaal van de dam!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:00 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Vrouwen gaan vrijwel nooit zielig in bed liggen als ze iets mankeren
ja heel gek ... en ik ben nog linkshandig ook (freaky I know)quote:Maar goed, je hebt dus spierpijn aan 1 kant, tocht?
Nou, euh..ik zie alleen moeders niet gauw op bed liggen. Sommige niet-moeders janken anders aardig hoorquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:00 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Vrouwen gaan vrijwel nooit zielig in bed liggen als ze iets mankeren
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:52 schreef Loedertje het volgende:
Jullie bevestigen iets sp3c,elfletterig en frutsel
Mannen [..]:Kunnen niet koken (
Leek mij met de voorkennis die ik heb inderdaad een kans van 1 op een miljoen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:01 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat behoorde niet tot de mogelijkheden?![]()
áh, het valt jou dus óók op dat er een paar hypochondrischesterische mannen in dit topic rondstrompelen.quote:Wil jij trouwens niet een heel geslacht mij over één kam scheren met een paar kleinzielige seksegenoten.
En waarom niet in bedquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:46 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik schiet hem zelf wel in mijn doel dan....
Lig al een week op de bank en jij kunt wel koken.
Wat schattig. Ik zie Ryan3 nu voor mij, geheel in dienst van Stali die hem allerlei dingen laten uitvoeren omdat zij er *teveel pijn* voor heeftquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:54 schreef Stali het volgende:
[..]
Omdat ik zichtbaar zielig wil zijn..
Ben dus net gemiddelde kerel..
Als de bitch.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:50 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik zag Lambiekje trouwens ook heel aardig... in de bijrol..
leer lezenquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:11 schreef du_ke het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Semieten beter leren googelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |