Hm, net als EI , liep leukker met een handjevol creatieve fantasierijke users en plots kwamen er mensen die beweerden dat het op FOK! geen bestaansrecht meer had vanwege allerlei vage redenen. Uiteindelijk wat onderlinge ruzietjes en hop, kaarsje ging uit.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Begon ergens met Loesje29 die zich afvrioeg of ze een man en kind moest hebben in R&P, kwamen allerlei dertigers op af, waaronder ik, ging toen naar ONZ, vervolgens naar GC en uiteindelijk kwamen Sunnie en Knut deelnemen en toen is het ten onder gegaan aan haat en nijd. Ergens in 2003. Maar op het hoogtepunt was het wel leuk.
[..]
Ja, er speelt heel wat, ook een schisma tussen oldbie's/ouderen zoals Bluezz, golfer, SCH, tong en jongeren...
Dacht, doe ook maar ene duit in het zakje.quote:
Hoi. Ben jij nieuw hier?quote:Op maandag 12 januari 2009 22:56 schreef Stali het volgende:
[..]
Het is inderdaad zo dat er een priveclubje ontstaat. Nieuwelingen worden genegeerd en alle kritiek ook en dan wordt het inteelt. Zie je in R&P ook al een poos gebeuren. Nieuwelingen worden genegeerd.
Het is begrijpelijk maar wat is er precies mis met ICQ?
Dan ben ik zwanger.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee maar zo voel ik me door al die pijntjes
M.b.t. tot *een privéclubje*, ik weet idd dat de *zwijmel hier met loesje29* club ook vrij intens in elkaar opgingen en buitenstaanders totaal negeerdenquote:Op maandag 12 januari 2009 22:56 schreef Stali het volgende:
[..]
Het is inderdaad zo dat er een priveclubje ontstaat. Nieuwelingen worden genegeerd en alle kritiek ook en dan wordt het inteelt. Zie je in R&P ook al een poos gebeuren. Nieuwelingen worden genegeerd.
Het is begrijpelijk maar wat is er precies mis met ICQ?
Mm, iets ingewikkelder toch. Maar wrs is er wel sprake van een patroon.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:57 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hm, net als EI , liep leukker met een handjevol creatieve fantasierijke users en plots kwamen er mensen die beweerden dat het op FOK! geen bestaansrecht meer had vanwege allerlei vage redenen. Uiteindelijk wat onderlinge ruzietjes en hop, kaarsje ging uit.
P&W kan gewoon via uitzendinggemist of live via de portal van je provider (heb je ziggo?)quote:Op maandag 12 januari 2009 22:58 schreef Stali het volgende:
[..]
Dacht, doe ook maar ene duit in het zakje..
Ga zo wel P&W kijken dan.
Trusten en tot later..
Ja ik ga er zeker nog op in.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:02 schreef Stali het volgende:
[..]
Frits, ik ben nog steeds benieuwd he?
Het hoeft niet maar nieuwsgierigheid wint.
Tja, er is bijna nooit iemand onlinequote:Op maandag 12 januari 2009 23:00 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Met ICQ is overigens niets mis, er zit in de nieuwste versie een echo
Ik heb ook heel veel in GCSC gepost hoor. Maar het ging kapot vanwege het inteeltgevoel en het negeren van nieuwe mensen. Het is naar mijn idee ook het verloop van een slowchatreeks. Vroeg of laat komt er ruzie in een kliekje, helemaal wanneer er gemeet is. Het is eik net als dat je niet te dik moet worden met je buren.Het gaat altijd mis.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:00 schreef Loedertje het volgende:
[..]
M.b.t. tot *een privéclubje*, ik weet idd dat de *zwijmel hier met loesje29* club ook vrij intens in elkaar opgingen en buitenstaanders totaal negeerden
Met ICQ is overigens niets mis, er zit in de nieuwste versie een echo
Na meetings kon je idd gaan aftellen wanneer de onderlinge strijd zou gaan beginnenquote:Op maandag 12 januari 2009 23:08 schreef Stali het volgende:
Vroeg of laat komt er ruzie in een kliekje, helemaal wanneer er gemeet is. Het is eik net als dat je niet te dik moet worden met je buren.Het gaat altijd mis.
Hou het leuk en niet te dik allemaal.
Wij zitten via Ziggo inderdaad. Dat uitzending gemist is natuurlijk ideaal. Gaaf dat de commerciele omroepen er ook toe overstappen. Kijken wat je wilt op het tijdstip wat jou uitkomt. Heerlijk.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:03 schreef Loedertje het volgende:
[..]
P&W kan gewoon via uitzendinggemist of live via de portal van je provider (heb je ziggo?)
Wou je vechten?quote:Op maandag 12 januari 2009 23:13 schreef sp3c het volgende:
ja!!!
nws SC meet ... wanneer?
ik heb wel zin in een relletje
Primitief vechten is voor kerels.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:22 schreef sp3c het volgende:
of jij en loedertje gaan vechten terwijl wij bier drinken en weddenschappen plaatsen!
in modder of olie ofzo
Die meet wordt wel in het zuiden des lands hè. Bergen op Zoom of omgeving, zeg maar.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:27 schreef sp3c het volgende:
en niet van dat mietige he, harentrekken enzo maar echt met elkaar gooien en smerig taalgebruik
misschien een beetje in elkaars b00bies knijpen maar verder echt hard tegen hard
ja maar wij zijn niet zo'n fan van modder of oliequote:Op maandag 12 januari 2009 23:28 schreef Stali het volgende:
[..]
Primitief vechten is voor kerels.
Waarom denk je dat ik graag op FOK zit? Ik ben te oud dat kerels nog om me vechten he..
Ryan heeft me anders verteld dat ik alleen al een moord zou doen om met jouw zuurkool te kunnen trouwen.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:28 schreef Stali het volgende:
Ik ben te oud dat kerels nog om me vechten he..
Zelfs de lekkerste roombotercake blijft niet eeuwig goedquote:Op maandag 12 januari 2009 22:37 schreef Loedertje het volgende:
@elfletterig , als je totaal geen kaas gegeten hebt van bakken en koken en op jouw leeftijd nog smakeloze Iglo diepvriesmaaltijden eet, bemoei je dan ook niet met mijn roombotercake of de culinaire hoogstandjes van Stali.
De heren hier willen ons zien moddervechten.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:12 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Na meetings kon je idd gaan aftellen wanneer de onderlinge strijd zou gaan beginnen
Wat buren betreft heb je helemaal gelijk .
ja of Den Haagquote:Op maandag 12 januari 2009 23:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die meet wordt wel in het zuiden des lands hè. Bergen op Zoom of omgeving, zeg maar.
Ik kan inderdaad aardig koken.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:30 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ryan heeft me anders verteld dat ik alleen al een moord zou doen om met jouw zuurkool te kunnen trouwen.
Nee, niet in het Haagje dat doen we hier in een verwarmd zaaltje.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja of Den Haag
maar ik ging slapen want de wekker komt steeds dichterbij
Rianne3, wie is dat...quote:Op maandag 12 januari 2009 23:33 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik kan inderdaad aardig koken.
Laat Rianne3 het recept maar aan je sturen. Ze kan niet zonder..
Morgen geen spijt krijgen...quote:Op maandag 12 januari 2009 23:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja of Den Haag
maar ik ging slapen want de wekker komt steeds dichterbij
Jij eet toch niet altijd van Iglo hè?quote:Op maandag 12 januari 2009 23:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zelfs de lekkerste roombotercake blijft niet eeuwig goedMisschien is invriezen een idee
Nieuw van Iglo: Loedertjes Roombotercake.
O?quote:Op maandag 12 januari 2009 23:36 schreef Stali het volgende:
[..]
Morgen geen spijt krijgen...
Trusten Spekster. Ik ga ook aftaaien trouwens..
Dat is die knaap van bijna 2 meter, die al bijna 50 is?quote:Op maandag 12 januari 2009 23:37 schreef Stali het volgende:
[..]
Oh, dat hoef je echt niet te weten hoor.
Die woont hier gewoon.
Neen, het ging niet over jou.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat is die knaap van bijna 2 meter, die al bijna 50 is?
Janneke, ik weet dat je het wat lastig hebt met je leeftijd maar m.b.t. jouw ouderdom zie je wel een spook her en der.quote:
http://www.ziggo.nl/televisie/livetvquote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 23:48 schreef Stali het volgende:
[..]
Janneke, ik weet dat je het wat lastig hebt met je leeftijd maar m.b.t. jouw ouderdom zie je wel een spook her en der.
Succes met oud worden. 47 valt natuurlijk ook niet mee he..
quote:Op maandag 12 januari 2009 23:48 schreef Stali het volgende:
[..]
Janneke, ik weet dat je het wat lastig hebt met je leeftijd maar m.b.t. jouw ouderdom zie je wel een spook her en der.
Ja, ik ga daar niet op klikken natuurlijk hè...quote:Op maandag 12 januari 2009 23:56 schreef Loedertje het volgende:
[..]
http://www.stichtingvastenavend.nl/
http://www.vastenavend.nl/
quote:Op maandag 12 januari 2009 23:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ik ga daar niet op klikken natuurlijk hè...
NOS journaal... ????quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:02 schreef FritsVanEgters het volgende:
Kijk je ook naar de Situation Room?
quote:Kunst/Cultuur. (txt, herh.) Live talkshow met gasten, reportages en muziek uit de wondere wereld van kunst, cultuur en media. Te gast: -Jenny Arean, zangeres. Binnenkort gaat zij het theater in met Tango Dorado, één van de grootste tango-ensembles van Europa. Wat van die samenwerking het resultaat is, is bij ons te zien. -Herman Koch, schrijver, columnist en als televisiemaker jarenlang onderdeel van het populaire humoristische tv-programma Jiskefet. Deze maand verschijnt zijn nieuwe roman Het diner. -Ronald Brautigam, pianist. Hij is bezig het pianowerk van Beethoven op cd vast te leggen. De eerste zes zijn af. Brautigam speelt een deel van Beethovens Sonata nr. 11. Presentatie: Joost Karhof
Ik heb er even heengezapt (cnn heeft zo vaak pauzequote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:10 schreef Loedertje het volgende:
* Loedertje kijkt naar Kunstof TV op 2
hehe.. heb al weken last van mijn onderrug, heb iets verrektquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hoezo heb je eigenlijk ergens last van? Sportblessure ofzo?
ik kon het niet vinden in dit topic![]()
@ Frutsel: van de trap vallen, terwijl je al last hebt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan niet zeggen dat ik daar heul erg mee zit.![]()
Nee mijn katten waren rotzooi aan het trappen op zolder en ik wilde kijken wat ze aan het doen waren, kwam net uit bed, moe, niet opletten dus... gewoon stomquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:19 schreef FritsVanEgters het volgende:
@ Frutsel: van de trap vallen, terwijl je al last hebt..Was je dronken ofzo?
quote:
Vrouwen gaan vrijwel nooit zielig in bed liggen als ze iets mankerenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:55 schreef sp3c het volgende:
nou jij bevestigd dat vrouwen altijd zitten te zeuren!
bovendien ben ik niet kleinzerig want ik blijf gewoon doen watik moet doen ondanks de pijntjes, als jij zo'n spierpijn had lag je wekenlang te huilen in bed dat niemand van je houd omdat je kippensoep niet snel genoeg boven is en als het er is dan is het niet lekker
Dat behoorde niet tot de mogelijkheden?quote:
nee meestal makeren ze niets nee maar als je die suggestie oppert is het hek helemaal van de dam!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:00 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Vrouwen gaan vrijwel nooit zielig in bed liggen als ze iets mankeren
ja heel gek ... en ik ben nog linkshandig ook (freaky I know)quote:Maar goed, je hebt dus spierpijn aan 1 kant, tocht?
Nou, euh..ik zie alleen moeders niet gauw op bed liggen. Sommige niet-moeders janken anders aardig hoorquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:00 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Vrouwen gaan vrijwel nooit zielig in bed liggen als ze iets mankeren
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:52 schreef Loedertje het volgende:
Jullie bevestigen iets sp3c,elfletterig en frutsel
Mannen [..]:Kunnen niet koken (
Leek mij met de voorkennis die ik heb inderdaad een kans van 1 op een miljoen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:01 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat behoorde niet tot de mogelijkheden?![]()
áh, het valt jou dus óók op dat er een paar hypochondrischesterische mannen in dit topic rondstrompelen.quote:Wil jij trouwens niet een heel geslacht mij over één kam scheren met een paar kleinzielige seksegenoten.
En waarom niet in bedquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:46 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik schiet hem zelf wel in mijn doel dan....
Lig al een week op de bank en jij kunt wel koken.
Wat schattig. Ik zie Ryan3 nu voor mij, geheel in dienst van Stali die hem allerlei dingen laten uitvoeren omdat zij er *teveel pijn* voor heeftquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:54 schreef Stali het volgende:
[..]
Omdat ik zichtbaar zielig wil zijn..
Ben dus net gemiddelde kerel..
Als de bitch.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:50 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik zag Lambiekje trouwens ook heel aardig... in de bijrol..
leer lezenquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:11 schreef du_ke het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Semieten beter leren googelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |