Wat kinderachtig van die bus, godverdomme.quote:Op zondag 11 april 2010 00:08 schreef blistah het volgende:
Al een vrij oud filmpje (juli vorig jaar) maar hier komen Ruud, Kees en Huubke 5 jaar na PW in voor. Wel zielig voor Ruud en Kees.
boh die heb ik nooit gezien.quote:Op zondag 11 april 2010 00:08 schreef blistah het volgende:
Al een vrij oud filmpje (juli vorig jaar) maar hier komen Ruud, Kees en Huubke 5 jaar na PW in voor. Wel zielig voor Ruud en Kees.
Ik dacht ook meteen aan Kees, maar die woont volgens mij niet alleen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:25 schreef Blinker het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)den_dood_in_hui.html
Hoe oud is Kees
Jawel! Z'n broer woont niet bij 'm in, ook al zou je dat wel denkenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:18 schreef leRomein het volgende:
[..]
Ik dacht ook meteen aan Kees, maar die woont volgens mij niet alleen.
Hey, zo te zien heeft kees geen snor meerquote:Op zondag 11 april 2010 00:08 schreef blistah het volgende:
Toen ik het daarstraks hoorde dacht ik ook meteen aan Kees.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:25 schreef Blinker het volgende:
Hoe oud is Kees
Wie weet is het wel de blonde man die altijd met een stijve lul op de bank zat.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:25 schreef Blinker het volgende:
Hoe oud is Kees
quote:Op zondag 9 mei 2010 16:59 schreef blistah het volgende:
[..]
Wie weet is het wel de blonde man die altijd met een stijve lul op de bank zat.
Ik heb het ook gezien! Mijn eerste kennismaking met Kees buiten FOK! om.quote:Op zondag 9 mei 2010 18:25 schreef Thetallguy het volgende:
Kees was gisteren op tv!
http://player.omroep.nl/?aflID=10936690
Vanaf 10:45
Ja.quote:
Wauw, hoe krijgen ze hem te pakken, zonder verwijzingen naar probleemwijken verder ook. Voor de meeste mensen is het niet eens een speciaal iemandquote:Op zondag 9 mei 2010 18:25 schreef Thetallguy het volgende:
Kees was gisteren op tv!
Er gaat een soort magnetische werking van Kees met publiciteit uitquote:Op zondag 9 mei 2010 19:29 schreef Quyxz_ het volgende:
Kees alweer op TV. Wat een koning is hij toch.
Ja. Dat is die gozer in het blauw die bij kees darten kijkt.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:14 schreef Paul het volgende:
Is die Huubke ook bekend dan? Zie hem voor het eerst
quote:Op maandag 10 mei 2010 00:14 schreef Paul het volgende:
Ohquote:Op maandag 10 mei 2010 00:15 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ja. Dat is die gozer in het blauw die bij kees darten kijkt.
Beste vriend van kees.Bekend van dat verhaal over die hoer die hem wou pijpen ofzoquote:Op maandag 10 mei 2010 00:14 schreef Paul het volgende:
quote:Op zondag 9 mei 2010 18:25 schreef Thetallguy het volgende:
Kees was gisteren op tv!
quote:Op zondag 9 mei 2010 18:25 schreef Thetallguy het volgende:
Kees was gisteren op tv!
"Ze kunnen allemaal de moord stikken!"quote:Op maandag 10 mei 2010 13:30 schreef blistah het volgende:
Wat een god! Jammer dat ze Ruud niet te pakken hebben gekregen.
''Bent U wel eens dronken?''
Ruud: ''Ja, ik heb overal schijt aan.''
''Hoe zou U het vinden als u daarvoor opgepakt werd?''
''Kinderachtig, goferdomme''
Ik heb een aantal caps op mn pc staanquote:
Je hoeft nooit excuses te maken voor Kees Kankerkachelquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:17 schreef faf het volgende:
maar kunnen we niet een soort petitie/stemlijst onder fokkers maken, en deze sturen naar sbs6/veronica.
Voor het idee van een real life soap kees kachel, of een nieuwe probleemwijken.
Het idee zal wel 10000x voorbij gekomen zijn,
Als sbs6 bijv.ziet dat er genoeg belangstelling is + betaalt kees kachel een aardig centje, denk ik dat kees er wel op ingaat.
p.s. Sorry voor de topic kick, want ik denk dat er zat mensen zijn die er gek van worden (het gaat trouwens om een filmpje uit 2005 ofzo)
Whahahquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
LLLLLLEEEEEF ALS EEN ZIGEUNER
LACH ALS 'N CLOWN
GENIET VAN DE MOMENTEN
OOOOOKAL BEN JE DOWN
Over een paar weken zie ik Kees weer. Heeft een seizoenskaart bij PSV, paar rijen onder mijquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:55 schreef faf het volgende:
[..]
Whahah.
Maarja waar hebben we het over (een filmpje uit 2005).
Er zal toch echt wel een mogelijkheid moeten zijn voor een televisiezender om een nieuw deel probleemwijken te maken of een real life soap kees kachel .
Is er geen andere mogelijkheid om Kees kachel weer in beeld te brengen ? Mooiste zou zijn: documentaire de week van kees.
Mag ik je aanraken?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:30 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Over een paar weken zie ik Kees weer. Heeft een seizoenskaart bij PSV, paar rijen onder mij
Dat ben ik.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Alleen als je gruwelijk nat bent. Bwooo!
de opnames zijn van najaar 2004, dus bijna 6 jaar oud.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:17 schreef faf het volgende:p.s. Sorry voor de topic kick, want ik denk dat er zat mensen zijn die er gek van worden (het gaat trouwens om een filmpje uit 2005 ofzo)
De filmpjes doen het nietquote:KEES GEFILMD DOOR FOK!!! MEETING BIJ HEM THUIS! (door Stormvogel & Othala)
deel 1
deel 2
Ah hiervoor reageerde je in mijn fobo dus.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:34 schreef isildur1 het volgende:
[..]
De filmpjes doen het niet. Heeft iemand een link die wel werkt?
Tijdens een hoest zegt hij altijd 'Richard.'quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:38 schreef blistah het volgende:
Ik vraag me altijd al af wat Ruud zegt tijdens de beroemde kankerkachel scéne. Iets met bier?
Over 5 of 10 minuten om precies te zijn!quote:Op maandag 21 maart 2011 21:40 schreef Jor_Dii het volgende:
10, 15 minuten ga ik boven liggen sloapen!
Ga's weg met die poten man!quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:41 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Tijdens een hoest zegt hij altijd 'Richard.'
[..]
Over 5 of 10 minuten om precies te zijn!
quote:
Boh dat zinnetje heb ik mij nooit gerealiseerd.quote:
Klare lamlulquote:Op woensdag 23 maart 2011 00:58 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Boh dat zinnetje heb ik mij nooit gerealiseerd.![]()
Jij was er ook niet bij toen het een hype wasquote:Op woensdag 23 maart 2011 00:59 schreef Orenji het volgende:
wie kees niet kent heeft echt onder een steen geleefd
wil je wedddenquote:Op woensdag 23 maart 2011 01:01 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Jij was er ook niet bij toen het een hype was
quote:
ga je ballen scherenquote:Op woensdag 23 maart 2011 01:28 schreef Barcaconia het volgende:
[..]Nee, sorry. Niks te compenseren.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:12 schreef Zwappel het volgende:
Mijn creatie van een paar maanden terug
Waar ruud verstrikt raakt in hoestbuien, Kees stikt in z'n bier en er vandoor gaat met een chick.
Die was hier nog niet gepost toch?quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:12 schreef Zwappel het volgende:
Waar ruud verstrikt raakt in hoestbuien, Kees stikt in z'n bier en er vandoor gaat met een chick.
helemaal superquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:12 schreef Zwappel het volgende:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:12 schreef Zwappel het volgende:
geregistreerd op: dinsdag 3 augustus 2010 @ 00:02 ?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:29 schreef Zwappel het volgende:
Heb ik ooit in een ver veleden in ONZ gepost, maar deze reeks kende ik nog niet
De tijd gaat zo hard man.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:32 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Echt he...quote:Op maandag 28 maart 2011 12:20 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik mis de tijd van het hoogtepunt van de meest succesvolle FOK!-meme
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |