Geef je helemaal gelijk, hoor, vind het ook maar erg snel uitgeschreven, dat recept. Maar dat idee heb ik ook wel, hoor, dat men al klaar staat met pen en papier om het uit te schrijven als je maar een piepje geeft. Ik heb hem eerlijk verteld dat ik de laatste week eigenlijk wel goed in mijn vel zit, met name omdat ik een leuke nieuwe baan heb gevonden enzo. Maar hij achtte een terugval niet onwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:30 schreef Re het volgende:
een glaasje zo op zijn tijd is geheel niet erg, het wordt pas problematisch als je veel drinkt omdat dan de medicijnen niet meer werken en dat in combinatie met dronkenschap kabn wel eens leiden tot problemen.
Ik vind je trouwens best snel op de medicatie gezet, maar goed dat zal dan wel, de werking van ADs zijn pas optimaal na 4-6 weken dus verwacht niet teveel op korte termijn, dat het even rust geeft komt misschien door het anxiolitische effect (tegen angst en onrust dus)
Je kan gewoon wel wat drinken hoor. Als jij al niet dronken werd maar gewoon afentoe een glaasje nam is dat geen probleem. Mijn psychiater had het over 1 a 2 glazen, dat er dan niks aan de hand is. (en ik neem zelf aan dat je dat sowieso nooit elke dag moet doen, en dus met de medicijnen ook niet, maar dat is mijn persoonlijke mening)quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:45 schreef charleen het volgende:
[..]
Geef je helemaal gelijk, hoor, vind het ook maar erg snel uitgeschreven, dat recept. Maar dat idee heb ik ook wel, hoor, dat men al klaar staat met pen en papier om het uit te schrijven als je maar een piepje geeft. Ik heb hem eerlijk verteld dat ik de laatste week eigenlijk wel goed in mijn vel zit, met name omdat ik een leuke nieuwe baan heb gevonden enzo. Maar hij achtte een terugval niet onwaarschijnlijk.
Zal inderdaad rustig aan doen met mijn wijntje, er is geen sprake van dronkenschap, maar er staat niet bij of je überhaupt wel iets mag, alleen dat je er voorzichtig mee moet zijn. Wat mij betreft zegt dat nog niet zoveel, je moet er altijd voorzichtig mee zijn.
Goed bezig MaJo, en lief van je ouders!! Fijn dat het nu weer goed gaat.quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:39 schreef MaJo het volgende:
Even een updatemet mij gaat het weer goed gelukkig
mijn ouders willen me financieel steunen voor een studiereis naar ijsland in april
heb dus weer iets om naar uit te kijken
ook ben ik de mogelijkheden aan het bekijken om van de zomer een maandje Hebreeuws te studeren in jeruzalemben dus weer helemaal happy
Murm, wat kut zeg dat je je weer minder voeltbedenk dat dit slechts tijdelijk is en dat het waarschijnlijk snel weer over is
kan je
je niet opvrolijken?
Burdie, ik ben echt supertrots op je! Echt fijn dat het zo goed gaat meis
Wat de rest zegt, zolang je het niet te gek maakt zal het wel meevallen. Alleen als je je echt kut voelt raad ik je af om te drinken.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:54 schreef charleen het volgende:
Hallo, hier ben ik weer even. Ik heb na enkele vragen meteen de diagnose "depressie" en een recept voor Lexapro 10mg gekregen. De lijst met mogelijke bijwerkingen is ook niet mis, zeg, maar de tijd zal uitwijzen wat op mij van toepassing zal zijn. Ik vroeg me alleen af, er staat met koeienletters "pas op met alcohol" op, wil dat dan zeggen dat je je helemaal niks meer van alcohol mag permiteren, of kan af en toe een glaasje wijn geen kwaad? Verder heb ik gister voor het eerst geslikt en ik voelde me later zo rustig, kan dit al zo snel dan? Ben ook benieuwd of er meer mensen zijn die dit slikken.
mja theoretisch gezien zal het vast verantwoorder zijn om met vriendjes te wachten.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Goed bezig MaJo, en lief van je ouders!! Fijn dat het nu weer goed gaat.
Ik hoop het maar, dat het een dipje is, maar ik zit er maar over te piekeren. Meteen te denken dat ik meteen maar weer met vriendje moet kappen omdat dat toen niet gaat werken als ik heel de tijd zo depressief ben. Ga overal aan twijfelen, werkt de medicatie nog wel dat soort dingen. vandaag is het niet veel beter dan gisteren. Wel ietsje misschien, ik weet het niet. Gisteravond wel gezellig gehad met vriendje, dus dat was fijn, hij heeft me wel beetje opgevrolijkt enzo. Maar ja t is ook lastig, we kennen elkaar pas een paar weken en dan wil je ook niet meteen met dit soort ellende komen. Bovendien vraag ik me af of ik niet beter single kan zijn nu ik met dit soort problemen aan de slag ben. Kan beter eerst een beetje "gezond" worden en dan pas aan vriendjes enzo beginnen denk ik.
Maar ja ik weet het dus niet.
bah!
Eenschquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:10 schreef myrkur het volgende:
[..]
mja theoretisch gezien zal het vast verantwoorder zijn om met vriendjes te wachten.
maar als de kans zich voordoet en je vindt iemand echt leuk en diegene jou ook, dan is het wel heel erg zonde als je dat laat schieten vind ik.
Vat dit aub niet op als een 'anti depressiva zuigen, neem ze dus maar niet' post maar als je zelf toch wel grote vraagtekens hebt bij waarom je ze überhaupt voorgeschreven hebt gekregen en of je misschien niet toch meer baat hebt bij 'mildere' behandelingen zoals therapie, tsja...uiteindelijk heb jij de eindverantwoordelijkheid over wat je neemt en wat niet.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:45 schreef charleen het volgende:
[..]
Geef je helemaal gelijk, hoor, vind het ook maar erg snel uitgeschreven, dat recept. Maar dat idee heb ik ook wel, hoor, dat men al klaar staat met pen en papier om het uit te schrijven als je maar een piepje geeft. Ik heb hem eerlijk verteld dat ik de laatste week eigenlijk wel goed in mijn vel zit, met name omdat ik een leuke nieuwe baan heb gevonden enzo. Maar hij achtte een terugval niet onwaarschijnlijk.
Zal inderdaad rustig aan doen met mijn wijntje, er is geen sprake van dronkenschap, maar er staat niet bij of je überhaupt wel iets mag, alleen dat je er voorzichtig mee moet zijn. Wat mij betreft zegt dat nog niet zoveel, je moet er altijd voorzichtig mee zijn.
sja, ik kijk het nog wel ff aan. het is ook wel gezellig enzo.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:10 schreef myrkur het volgende:
[..]
mja theoretisch gezien zal het vast verantwoorder zijn om met vriendjes te wachten.
maar als de kans zich voordoet en je vindt iemand echt leuk en diegene jou ook, dan is het wel heel erg zonde als je dat laat schieten vind ik.
Vat dat zeker niet zo op, hoorquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:37 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Vat dit aub niet op als een 'anti depressiva zuigen, neem ze dus maar niet' post maar als je zelf toch wel grote vraagtekens hebt bij waarom je ze überhaupt voorgeschreven hebt gekregen en of je misschien niet toch meer baat hebt bij 'mildere' behandelingen zoals therapie, tsja...uiteindelijk heb jij de eindverantwoordelijkheid over wat je neemt en wat niet.
M.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:52 schreef MaJo het volgende:
Hey goed zo murm!
Hier nog steeds alles goed
Yup applausje voor onszelfquote:
Ik weet ook niet hoe het komt maar als ik echt in een dip zit helpt opruimen vaak ook, maf eigenlijkquote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:44 schreef Murmeli het volgende:
hooi allemaal!!
het gaat weer wat beter met mij. vanmorgen even huis opgeruimd en schoongemaakt. t is nog niet perfect maar het is toonbaar![]()
en nu staan lekker mn ramen allemaal open voor de nodige frisse wind! heerlijk!!
Omdat je fysiek opruimt, ruim je ook de chaos in je hoofd een beetje op, althans zo verklaar ik het voor mezelfquote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoe het komt maar als ik echt in een dip zit helpt opruimen vaak ook, maf eigenlijk
Probeer je nou ook weer niet blind te staren op de bijwerkingen. Het kán natuurlijk ook gewoon goed gaan. Zo had ik echt voordat ik met anti-depressiva iedere morgen zo'n gevoel van "bweeeh, weer een dag, ik heb er totaal geen zin meer inquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:36 schreef charleen het volgende:
[..]
Mijn svp-er vertelde dat ik mij door AD beter zou gaan voelen in elk geval en dat geeft mij de doorslag om ze toch te nemen. Ik denk wel dat het iets voor mij is, hoor, ook al heb ik angst voor de bijwerkingen. En ik geloof heus niet dat het een wonderpil is, maar gewoon eens genieten van de dingen.... wauw... lijkt me heerlijk dus...
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:49 schreef DeepChord het volgende:
[..]
Probeer je nou ook weer niet blind te staren op de bijwerkingen. Het kán natuurlijk ook gewoon goed gaan. Zo had ik echt voordat ik met anti-depressiva iedere morgen zo'n gevoel van "bweeeh, weer een dag, ik heb er totaal geen zin meer in.", gecombineerd met zo'n doemhumeur. Ook sliep ik eigenlijk nooit goed en sloot ik me van iedereen af.
Na 3 of 4 dagen waarin ik me lichtelijk stoned voelde met een droge strot, begon ik eindelijk weer wat zonneschijn te zien, en bepaalde lichamelijke klachten die ik voorheen had, verdwenen als sneeuw voor de zon. Ook begon ik weer contacten te onderhouden met anderen en werd ik weer socialer. Het was die paar mindere dagen meer dan waard..
hoe is het met je werkstuk MaJo? al wat op papier? Verder nog wat leuks gedaan?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yup applausje voor onszelf
Wat ga je dit weekend doen?
Ik moet helaas aan een opdracht werkenPaar duizend woorden en nog geen letter op papier
Als ik zelf niet zoveel gezopen had gisteren zou ik je nu vermanend toespreken dat alcohol niet goed is bij mensen met depressieve klachten.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hoe is het met je werkstuk MaJo? al wat op papier? Verder nog wat leuks gedaan?
Dit weekend was wel leuk. gisteren dus schoongemaakt. daarna schandalig uitgebreid gekookt met een vriend van me, en veel te veel gezopen. daarna kwam er nog een vriend van me bij en kwam vriendje er ook nog bij. die heeft me in bed moeten leggen want ik had echt veeel te veel gezopen
maar t was wel gezellig.
Straks naar een verjaardag met vriendje en daarna daar een beetje hangen en vroeg naar bed.
Best wel een gezellig (en druk) weekend dus
Heb ik iets gemist van burdie, die heeft toch al een paar dagen niet gepost?quote:Op zondag 1 maart 2009 17:34 schreef DeepChord het volgende:
*geeft Burdie een knuf
Maarrrrrrrrr, de metereologische lente is begonnen en voor we het weten wordt het weer lekker warm en aangenaam. Laat die zon en warmte onze bovenkamer maar flink verwarmen..
Ik ben gewoon liefquote:Op zondag 1 maart 2009 17:57 schreef MaJo het volgende:
Heb ik iets gemist van burdie, die heeft toch al een paar dagen niet gepost?
Hahaha!!quote:Op zondag 1 maart 2009 16:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als ik zelf niet zoveel gezopen had gisteren zou ik je nu vermanend toespreken dat alcohol niet goed is bij mensen met depressieve klachten.
Dat advies mogen wel veel meer mensen krijgenquote:Op maandag 2 maart 2009 13:29 schreef MaJo het volgende:
ze zei dat ik eerst mezelf leuk moet vinden, dan pas kan ik ook geloven dat er mannen zijn die me echt leuk vinden.
Haha muts, altjd te druk om ziek te worden, gheghe...quote:Op maandag 2 maart 2009 13:29 schreef MaJo het volgende:
Applaus voor jezelf mag best op z'n tijd hoor
als het je eerste dip was sinds de AD is dat wel even schrikken jaen afleiding helpt echt het beste, dat zie je maar weer
ben snotterig, keelpijn, hoofdpijn, het standaardspul. Maar moet zoveel doen deze week dat ik het eigenlijk niet kan gebruikenmaar ik ben altijd druk dus een goeie tijd is er nooit
net bij de psychiater geweest en ze heeft me wel weer nieuwe inzichten gegevenze denkt dat ik onbetrouwbare mannen aantrek omdat ik zo weinig zelfvertrouwen heb. Vind het wel een interessante hypothese
ze zei dat ik eerst mezelf leuk moet vinden, dan pas kan ik ook geloven dat er mannen zijn die me echt leuk vinden. Veel werk aan de winkel dus
quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:20 schreef myrkur het volgende:
volgens mij begint de medicatie nu echt een beetje te werkenvoel me steeds beter!
vandaag lekker met geld gesmeten in de stad. en ik ben niet gillend weggerend van alle mensen om me heen, whoeeeee
Hoe het komt weet ik niet, maar zelfs op mijn meest beroerde dagen kon iets moois/duurs kopen mij nog opfleuren. Alleen is dat niet iets wat je erg vaak kan doen (ik niet tenminstequote:Op woensdag 4 maart 2009 15:20 schreef myrkur het volgende:
volgens mij begint de medicatie nu echt een beetje te werkenvoel me steeds beter!
vandaag lekker met geld gesmeten in de stad. en ik ben niet gillend weggerend van alle mensen om me heen, whoeeeee
Het is alleen maar erger gewordenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Haha muts, altjd te druk om ziek te worden, gheghe...
hoe gaat het nu dan?
dat van die onbetrouwbare mannen kan ik me wel voorstellen dat dat zo werkt. Vergelijkbaar principe met dat ik me nuttig wil voelen en dan mannen aantrekken die niet echt goed op eigen benen kunnen staan. ben ik ook mee opgehouden dus dat kan jij ook
en tuurlijk ben jij leukik ken je niet irl, maar op fok vind ik je wel leuk
Haha dat is bij mij ook zoquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoe het komt weet ik niet, maar zelfs op mijn meest beroerde dagen kon iets moois/duurs kopen mij nog opfleuren. Alleen is dat niet iets wat je erg vaak kan doen (ik niet tenminste).
Ja ik vind het ook een fijn topic!!quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is alleen maar erger gewordenBen erg benauwd, pijn aan mijn rug, hoesten, snotteren, alles erop en eraan. Dus maar even een stapje teruggenomen en vandaag niet naar college gegaan. Ik werd uiteindelijk om 6 uur vanavond wakker
![]()
Hihi lief dat je me leuk vindtIk vind jou ook leuk! Eigenlijk alle mensen in het topic wel
Vind het ook heel fijn dat we allemaal zo goed met elkaar kunnen praten
Vervelend dat je weer een beetje down bent. Als de groepsgesprekken niet goed voelen dan zou ik er inderdaad mee stoppenIk heb daar geen ervaring mee maar op dit moment zou het ook niks voor mij zijn. Mijn psych vond een ADD groep voor mij ook niet goed op het moment, omdat ik eerst aan andere dingen moet werken. Misschien is dat bij jou ook wel zo? Dat je eerst 1 op 1 therapie hebt en daarna altijd nog kunt kijken naar een groep? Mij lijkt het helemaal niks zo'n groep
Laat even weten hoe het gegaan is meis
Ja, ikkequote:Op donderdag 5 maart 2009 00:15 schreef Ladyxima het volgende:
iemand hier ervaring met venlafaxine? En die me er iets meer over kan vertellen? hoe het beviel bijv
oke dankjequote:Op donderdag 5 maart 2009 11:52 schreef MissPink het volgende:
Ja, ikke![]()
Ik gebruik efexor al een hele tijd, nadat ik eerst een paar andere ad's heb gebruikt, maar die deden niks voor mij. Sinds ik efexor slik gaat het veel beter met meZit nu op een dosis van 150mg per dag, en ben sindsdien eigenlijk niet meer depressief geweest (af en toe 1 of 2 dagen dat het minder gaat, maar dat lijkt me wel normaal)
Bijwerkingen heb ik niet heel veel last van, in het begin was ik erg misselijk, maar dat ging snel weer over, nu heb ik eigenlijk alleen nog last van een droge mond. De generieke variant (venlafaxine dus) heb ik ook gehad, maar daar werd ik doodziek van, dus ik gebruik alleen nog maar de 'echte'.
Als je nog meer wilt weten hoor/lees ik het wel
Verwacht niet te snel resultaten te merken, het kan wel een paar weken duren voordat het antidepressiverende (dat is vast geen bestaand woord, maar je snapt wat ik bedoelquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:05 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
oke dankjeNa het een hele poos 'aangezien te hebben' heeft de ha me dit dus voorgeschreven. Heb het gister voor het eerst genomen bij het avondeten (de generieke variant dus?) en had het idee na een tijd dingetjes te voelen, zoals een hele "waterige mond" (?) de hele tijd slikken dus, en zweethanden (heb ik normaal nooit)
en heb behoorlijk slecht geslapen![]()
dus ik wacht het verder even af, hoe het gaat. Ik verwacht geen wonderen iig.
Dat kan op zich wel kloppen, je krijgt eerst de bijwerkingen en dan pas het gewenste effect. had mijn psychiater me toen ook voor gewaarschuwd, dus ik heb me toen voorbereid op 4 vreselijke weken maar uiteindelijk werden dat er maar 2 en viel het vreselijke wel mee.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:05 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
oke dankjeNa het een hele poos 'aangezien te hebben' heeft de ha me dit dus voorgeschreven. Heb het gister voor het eerst genomen bij het avondeten (de generieke variant dus?) en had het idee na een tijd dingetjes te voelen, zoals een hele "waterige mond" (?) de hele tijd slikken dus, en zweethanden (heb ik normaal nooit)
Heel veel succes ermee en, wat de rest ook al zei, het duurt (meestal) een paar weken voordat je iets merkt, terwijl de bijwerkingen er wel meteen zijn. Laat je weten hoe het gaat?quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:05 schreef Ladyxima het volgende:
Wihoeoeoeoeoe!!! goed zo majo! wanneer ga je? wel goed rustig aan tot die tijd he, zodat je je wel fit voelt danquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:28 schreef MaJo het volgende:
Joechei, ik ben uitgekozen voor de studiereis naar ijslandgenoeg reden om voorlopig weer vrolijk te zijn dus
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Wihoeoeoeoeoe!!! goed zo majo! wanneer ga je? wel goed rustig aan tot die tijd he, zodat je je wel fit voelt dan
![]()
Hier gaat t ook weer goed. vanmorgen braaf om 8.15 opgestaan, beetje rustig aan gedaan, daarna naar de markt lekker eten geshopt en in de stad gewandeld. en nu lekker thuis relaxen terwijl ik al best veel gedaan hebhelemaal trots op mij
voorlopig niet teveel zuipen enzo, dan moet het wel goedkomen...
ja doe jij maar ff rustig aan jaquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zit stampvol met feestjes en dergelijke dit weekend, leuk op zich, maar nou eens kijken of ik mijn drankinname wat kan matigen, anders ben ik maandag weer een psychisch wrak
Over deze combinatie kan ik zelf niets zeggen, geen ervaring mee. Ik kan je wel mijn ervaring met seroxat vertellen: toen ik begon met het te gebruiken, ben ik ongeveer twee weken erg ziek geweest. Denk aan een heel vervelend soort griep, het soort waarbij je eigenlijk maar twee uur per dag wakker wilt zijn en de rest van de tijd alleen maar slaapt en/of je ellendig voelt. Daar was het wel mee te vergelijken. Tenminste, de eerste week. De tweede week was vooral vergelijkbaar met het gevoel dat je hebt als je een kater hebt, maar de bijbehorende hoofdpijn is al voorbij. Ik heb toen zeker 16 uur op een dag geslapen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:04 schreef Mister1977 het volgende:
Weet iemand iets over het gebruik van sumatriptan in combinatie met paroxetine (seroxat)?
Ik kan dit laatste medicijn gaan slikken voor bepaalde lichamelijke klachten die ik ervaar (en die na lange tijd ook geestelijk zwaar zijn geworden). Als ik eraan begin wil ik wel sumtriptan kunnen blijven slikken als er weer een migraine opsteekt. Volgens de dokter zou dit moeten kunnen maar het is wel de bedoeling dat ik nog enigszins normaal kan functioneren. Heeft iemand ervaring?
Wat is jullie ervaring met de eerste twee weken seroxat? Kun je dan nog gewoon blijven werken of ben je daar zo ellendig van dat je beter thuis kunt blijven?
Toen ik begon met seroxat heb ik 2 weken slecht geslapen, hoofdpijn gehad en soms het gevoel gehad dat ik flauw ging vallen. En toen ik ingesteld was, werd ik er erg druk van. Richting het hypomane. Nu slik ik 10 mg per dag en gaat het goed.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:04 schreef Mister1977 het volgende:
Weet iemand iets over het gebruik van sumatriptan in combinatie met paroxetine (seroxat)?
Ik kan dit laatste medicijn gaan slikken voor bepaalde lichamelijke klachten die ik ervaar (en die na lange tijd ook geestelijk zwaar zijn geworden). Als ik eraan begin wil ik wel sumtriptan kunnen blijven slikken als er weer een migraine opsteekt. Volgens de dokter zou dit moeten kunnen maar het is wel de bedoeling dat ik nog enigszins normaal kan functioneren. Heeft iemand ervaring?
Wat is jullie ervaring met de eerste twee weken seroxat? Kun je dan nog gewoon blijven werken of ben je daar zo ellendig van dat je beter thuis kunt blijven?
Oh, dat klinkt niet zo lekker. Ik begin wel maar met 10 mg.quote:Op zondag 8 maart 2009 00:19 schreef Burdie het volgende:
[..]
Over deze combinatie kan ik zelf niets zeggen, geen ervaring mee. Ik kan je wel mijn ervaring met seroxat vertellen: toen ik begon met het te gebruiken, ben ik ongeveer twee weken erg ziek geweest. Denk aan een heel vervelend soort griep, het soort waarbij je eigenlijk maar twee uur per dag wakker wilt zijn en de rest van de tijd alleen maar slaapt en/of je ellendig voelt. Daar was het wel mee te vergelijken. Tenminste, de eerste week. De tweede week was vooral vergelijkbaar met het gevoel dat je hebt als je een kater hebt, maar de bijbehorende hoofdpijn is al voorbij. Ik heb toen zeker 16 uur op een dag geslapen.
Gelukkig verschillen de ervaringen van persoon tot persoon, maar ik ben blij dat ik niet hoefde te werken toen ik met seroxat begon. Laat je trouwens vooral niet ontmoedigen door dit verhaal, de ervaringen lopen ENORM uiteen... bovendien ben ik heel blij met wat seroxat voor mij heeft gedaan, ongeveer 2,5 jaar verder nu en ik heb er ontzettend veel baat bij gehad! Ben nu de boel aan het afbouwen, en heb me nog nooit eerder (zonder medicijnen bedoel ik dan) zo goed, lekker en stabiel gevoeld
.
Wat voor lichamelijke klachten heb je eigenlijk, als ik vragen mag?
Jij bent met 20 mg begonnen?quote:Op zondag 8 maart 2009 09:18 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Toen ik begon met seroxat heb ik 2 weken slecht geslapen, hoofdpijn gehad en soms het gevoel gehad dat ik flauw ging vallen. En toen ik ingesteld was, werd ik er erg druk van. Richting het hypomane. Nu slik ik 10 mg per dag en gaat het goed.
moet gewoon samenkunnen hoor, sumatriptan werkt op een compleet andere manier (bloedvaten in de hersenen en/of in je pijncentrum) dan ADsquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:04 schreef Mister1977 het volgende:
Met seroxat had ik volgens mij niet zoveel last van bijwerkingen. Ik was 2-3 dagen stoned, en daarna merkte ik niks meer eigenlijk.. (helaas ook geen verbetering van mijn klachten)quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:04 schreef Mister1977 het volgende:
Er staat wel op de bijsluiter dat je er mee moet oppassen. Maar dat zal wel alleen in zeldzame gevallen zijn. Hopelijk ben ik geen zeldzaam geval.quote:Op zondag 8 maart 2009 13:06 schreef Re het volgende:
[..]
moet gewoon samenkunnen hoor, sumatriptan werkt op een compleet andere manier (bloedvaten in de hersenen en/of in je pijncentrum) dan ADs
Hoe snel beginnen de bijwerkingen eigenlijk? Is het binnen een paar uur of gaat er een dag overheen? Ik twijfel namelijk tussen het tijdstip van innemen: ochtend of avond. Ik wil vanaf het begin zoveel mogelijk weekend erbij hebben zodat ik op een maandag nog kan gaan werken.quote:Op zondag 8 maart 2009 13:12 schreef MissPink het volgende:
[..]
Met seroxat had ik volgens mij niet zoveel last van bijwerkingen. Ik was 2-3 dagen stoned, en daarna merkte ik niks meer eigenlijk.. (helaas ook geen verbetering van mijn klachten)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |