Vat dat zeker niet zo op, hoorquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:37 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Vat dit aub niet op als een 'anti depressiva zuigen, neem ze dus maar niet' post maar als je zelf toch wel grote vraagtekens hebt bij waarom je ze überhaupt voorgeschreven hebt gekregen en of je misschien niet toch meer baat hebt bij 'mildere' behandelingen zoals therapie, tsja...uiteindelijk heb jij de eindverantwoordelijkheid over wat je neemt en wat niet.
M.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:52 schreef MaJo het volgende:
Hey goed zo murm!
Hier nog steeds alles goed
Yup applausje voor onszelfquote:
Ik weet ook niet hoe het komt maar als ik echt in een dip zit helpt opruimen vaak ook, maf eigenlijkquote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:44 schreef Murmeli het volgende:
hooi allemaal!!
het gaat weer wat beter met mij. vanmorgen even huis opgeruimd en schoongemaakt. t is nog niet perfect maar het is toonbaar![]()
en nu staan lekker mn ramen allemaal open voor de nodige frisse wind! heerlijk!!
Omdat je fysiek opruimt, ruim je ook de chaos in je hoofd een beetje op, althans zo verklaar ik het voor mezelfquote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoe het komt maar als ik echt in een dip zit helpt opruimen vaak ook, maf eigenlijk
Probeer je nou ook weer niet blind te staren op de bijwerkingen. Het kán natuurlijk ook gewoon goed gaan. Zo had ik echt voordat ik met anti-depressiva iedere morgen zo'n gevoel van "bweeeh, weer een dag, ik heb er totaal geen zin meer inquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:36 schreef charleen het volgende:
[..]
Mijn svp-er vertelde dat ik mij door AD beter zou gaan voelen in elk geval en dat geeft mij de doorslag om ze toch te nemen. Ik denk wel dat het iets voor mij is, hoor, ook al heb ik angst voor de bijwerkingen. En ik geloof heus niet dat het een wonderpil is, maar gewoon eens genieten van de dingen.... wauw... lijkt me heerlijk dus...
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:49 schreef DeepChord het volgende:
[..]
Probeer je nou ook weer niet blind te staren op de bijwerkingen. Het kán natuurlijk ook gewoon goed gaan. Zo had ik echt voordat ik met anti-depressiva iedere morgen zo'n gevoel van "bweeeh, weer een dag, ik heb er totaal geen zin meer in.", gecombineerd met zo'n doemhumeur. Ook sliep ik eigenlijk nooit goed en sloot ik me van iedereen af.
Na 3 of 4 dagen waarin ik me lichtelijk stoned voelde met een droge strot, begon ik eindelijk weer wat zonneschijn te zien, en bepaalde lichamelijke klachten die ik voorheen had, verdwenen als sneeuw voor de zon. Ook begon ik weer contacten te onderhouden met anderen en werd ik weer socialer. Het was die paar mindere dagen meer dan waard..
hoe is het met je werkstuk MaJo? al wat op papier? Verder nog wat leuks gedaan?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yup applausje voor onszelf
Wat ga je dit weekend doen?
Ik moet helaas aan een opdracht werkenPaar duizend woorden en nog geen letter op papier
Als ik zelf niet zoveel gezopen had gisteren zou ik je nu vermanend toespreken dat alcohol niet goed is bij mensen met depressieve klachten.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hoe is het met je werkstuk MaJo? al wat op papier? Verder nog wat leuks gedaan?
Dit weekend was wel leuk. gisteren dus schoongemaakt. daarna schandalig uitgebreid gekookt met een vriend van me, en veel te veel gezopen. daarna kwam er nog een vriend van me bij en kwam vriendje er ook nog bij. die heeft me in bed moeten leggen want ik had echt veeel te veel gezopen
maar t was wel gezellig.
Straks naar een verjaardag met vriendje en daarna daar een beetje hangen en vroeg naar bed.
Best wel een gezellig (en druk) weekend dus
Heb ik iets gemist van burdie, die heeft toch al een paar dagen niet gepost?quote:Op zondag 1 maart 2009 17:34 schreef DeepChord het volgende:
*geeft Burdie een knuf
Maarrrrrrrrr, de metereologische lente is begonnen en voor we het weten wordt het weer lekker warm en aangenaam. Laat die zon en warmte onze bovenkamer maar flink verwarmen..
Ik ben gewoon liefquote:Op zondag 1 maart 2009 17:57 schreef MaJo het volgende:
Heb ik iets gemist van burdie, die heeft toch al een paar dagen niet gepost?
Hahaha!!quote:Op zondag 1 maart 2009 16:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als ik zelf niet zoveel gezopen had gisteren zou ik je nu vermanend toespreken dat alcohol niet goed is bij mensen met depressieve klachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |