90% van het topic verwijderd, zet er anders gelijk een slot op.quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:20 schreef mirved het volgende:
Omdat als je de fiets laat staan je hem de volgende dag terug vindt als een vouwfiets?
iddquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:31 schreef TNA het volgende:
Ik vind het er zo lullig uitzien, grote mensen op zo'n fietsje met miniwieltjes
er zijn toch negers in de buurt van stationsquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:03 schreef kikoooooo het volgende:
Zet dan gewoon een stationsfiets op het station
WTF...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:56 schreef TheGuy het volgende:
Je kan dan ook op kantoor naar de koffie-automaat fietsen ofzo?
ja joh. Betaal jij mijn stations fiets dan als ie weer eens gejat wordt? Of geef je me een lift als ik 10 minuten moet lopen van de bushalte naar mijn werk?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:49 schreef PeZu het volgende:
mensen met vouwfietsen mogen wat mbt allemaal optyfen, irritant gedoe
Jij bent serieus te beroerd om 10 minuten te lopen?quote:Op woensdag 7 januari 2009 03:28 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
ja joh. Betaal jij mijn stations fiets dan als ie weer eens gejat wordt? Of geef je me een lift als ik 10 minuten moet lopen van de bushalte naar mijn werk?
Nee ik fiets een paar minuten naar het station, reis naar de stad waar ik werk en fiets dan een paar minuten naar het kantoor. Erg handig en ik betaal me niet scheel aan een auto. Wat weer voor een extra besparing zorgt welke ik voor LEUKE dingen kan gebruiken.
Wat een kut excuus voor een vouwfiets.quote:Op woensdag 7 januari 2009 06:42 schreef sig000 het volgende:
Alles wordt kleiner, auto's, huizen, en ook fietsen.
Hoezo? Zo'n ding is best handig vanaf het station naar de plek waar je moet zijn. Hoe kleiner die fietsen opgevouwen des te minder mensen gaan klagen als je er 1 in de bagage bij hebt.quote:Op woensdag 7 januari 2009 07:52 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Wat een kut excuus voor een vouwfiets.
Te lui zijn om een paar minuten te lopenquote:Op woensdag 7 januari 2009 03:28 schreef Zeitgeist het volgende:
ja joh. Betaal jij mijn stations fiets dan als ie weer eens gejat wordt? Of geef je me een lift als ik 10 minuten moet lopen van de bushalte naar mijn werk?
Waarom zou je dan de moeite nemen hem mee te nemen op de trein?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:20 schreef mirved het volgende:
Omdat als je de fiets laat staan je hem de volgende dag terug vindt als een vouwfiets?
quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:41 schreef isdatechtwelzo het volgende:
Ik heb één keer op zo'n ding gefietst. Helaas vouwde hij zich onder het fietsen tijdens het nemen van een bocht op omdat ik vergeten was ergens een klem vast te zetten. Wist ik veel, ik had hem geleend. Ik kwam toen ten val, gezamelijk met twee andere fietsers die achter mij fietsten. Nooit meer een vouwfiets dus.
Die heb ik nou nog nooit in een trein gezien....quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:38 schreef sig000 het volgende:
Rollators pleuren we ook de trein uit.
Bij mij ook niet, maar ik ga nooit van mijn leven op een vouwfiets zitten.quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:30 schreef Maringo het volgende:
Omdat de trein niet voor hun werk stopt?
Dat komt nog.quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:27 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Die heb ik nou nog nooit in een trein gezien....
Ha ha wie weet, wie weet....quote:
Ja, of ze klappen dat ding niet eens in...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:33 schreef RemcoDelft het volgende:
Van mij mogen ze die dingen inderdaad gewoon verbieden in de trein! Vooral omdat 90% zich niet aan de regels houdt, en met dat uitgeklapte ding de deur staat te blokkeren bij het in/uitstappen.
Geen idee wat ze er in proppen, maar de gemiddelde bergbeklimmer is er jaloers op.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:15 schreef LadyBugLydia het volgende:
Vooral die mensen met de rugtassen van..hardboard zijn ofzo..Die zijn echt KEIhard, als je die tegen je harses aan krijgt dan ga je gewoon neer...denk ik.
En ik denk trouwens dat het van die gasten zijn die voor de lol zo'n tas meenemen en er bakstenen instoppen om mensen expres neer te krijgen in/bij de trein.
Denkend dat ze goed bezig zijn.....quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:33 schreef MrX1982 het volgende:
Van die GroenLinks mensen op hun vouwfiets.
Met zo'n zelfingenomen blik. Waarschijnlijk thuis ook nog een Prius met fietsenrek achterop voor in het weekendquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:38 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Denkend dat ze goed bezig zijn.....
[ afbeelding ]
Maar natuurlijk, terwijl Femke zelf in een rokende dieselbak rijd.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:41 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Met zo'n zelfingenomen blik. Waarschijnlijk thuis ook nog een Prius met fietsenrek achterop voor in het weekend.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:34 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
idden maar trappen..
Staan ook altijd in de weg die dingen..
quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:36 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Te lui zijn om een paar minuten te lopen
quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:41 schreef isdatechtwelzo het volgende:
Ik heb één keer op zo'n ding gefietst. Helaas vouwde hij zich onder het fietsen tijdens het nemen van een bocht op omdat ik vergeten was ergens een klem vast te zetten. Wist ik veel, ik had hem geleend. Ik kwam toen ten val, gezamelijk met twee andere fietsers die achter mij fietsten. Nooit meer een vouwfiets dus.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:38 schreef Samsonneke het volgende:
Azijnpissers hier
Hyperactieve honden in de trein die ook nog eens naar een Afrikaanse riool ruiken, die zijn pas erg. Zeker als de trein overvol is en je niet weg kunt, en dus gevangen zit in die martelgeur
Als ze dat allemaal zouden doen dan is er niets aan de hand. Maar het merendeel doet het net niet en dan gaat het dus fout.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:01 schreef VaderJacob het volgende:
Ja maar, ik heb ook een vouwfiets!
Best wel handig zo af en toe. En ja dat het godsgruwelijk irritant is voor andere als er ergens een fiets staat met niemand erbij vastgeketend aan een deur owkee. Maar ik blijf altijd die paar haltes (want voor lange afstanden neem ik gewoon helemaal het ov) gewoon bij me fiets staan, probeer hem waar het nodig is uit de weg te houden. En dan is er vaak niks aan de hand!
Je bent de OP vergeten HURRRHURRRHURRR!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:28 schreef Biogarde het volgende:
Troep verwijderd.
Ik ga dead.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:01 schreef kikoooooo het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2009/07/dodelijk_gevaar.html
Sterf maar http://www.productwaarschuwing.nl/2009/juli.php?#dhnrad
In een echte stad lukt je dat niet.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:22 schreef StinsonB het volgende:
Ik laat mijn fiets al ruim een half jaar het hele weekend op het station staan, daarvoor een paar maanden elke avond doordeweeks en in het weekend. Nog nooit gestolen.
Nijmegen![]()
quote:
Tief op met je kinderwagen in het ov en neem een draagdoek.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, want Nijmegen is natuurlijk een provinciaals dorpje dat buiten de randstad ligt = geen stad
![]()
Buiten dat, vind ik buggy's en rollators nog veel irritanter dan vouwfietsen
Argument: vouwfietsers - de mensen die op vouwfietsen fietsen - zijn in staat hun voertuig in en uit de trein te verplaatsen zonder hulp van buitenaf.
moeders daarentegen, met de nieuwste chicco evolution trendy driewielerbuggy blokkeren de hele uitgang, staan samen met baby en dito pruillipjes te worstelen met die onddingen om vervolgens een beroep te doen op de dichtsbijzijnde blanke man of ze alsjeblieft willen helpen dat monster uit de trein te tillen. Grr..![]()
Dank je dat je precies post wat ik denkquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:48 schreef LadyBugLydia het volgende:
Friggin vouwfietsen, en de mensen die erbij horen.
Denken ALTIJD dat ze als eerste de trein IN en UIT mogen, rossen dat ding tegen je benen aan *panty stuk en ik moet nog presenteren gvd gvd gvd* Als ze nou eens de moeite namen om netjes te wachten tot iedereen is ingestapt, dan instappen, wachten tot iedereen weer is uitgestapt en DAN PAS uitstappen, ben ik ook weer gelukkig.
Geldt hetzelfde voor mensen met GIGA backpacks *tegen je hoofd aan enzo* Die moeten op 1 of andere manier ook ALTIJD lekker douwen en rossen *want ik heb lekker toch zo'n grote tas*
Terechte klacht!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |