90% van het topic verwijderd, zet er anders gelijk een slot op.quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:20 schreef mirved het volgende:
Omdat als je de fiets laat staan je hem de volgende dag terug vindt als een vouwfiets?
iddquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:31 schreef TNA het volgende:
Ik vind het er zo lullig uitzien, grote mensen op zo'n fietsje met miniwieltjes
er zijn toch negers in de buurt van stationsquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:03 schreef kikoooooo het volgende:
Zet dan gewoon een stationsfiets op het station
WTF...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:56 schreef TheGuy het volgende:
Je kan dan ook op kantoor naar de koffie-automaat fietsen ofzo?
ja joh. Betaal jij mijn stations fiets dan als ie weer eens gejat wordt? Of geef je me een lift als ik 10 minuten moet lopen van de bushalte naar mijn werk?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:49 schreef PeZu het volgende:
mensen met vouwfietsen mogen wat mbt allemaal optyfen, irritant gedoe
Jij bent serieus te beroerd om 10 minuten te lopen?quote:Op woensdag 7 januari 2009 03:28 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
ja joh. Betaal jij mijn stations fiets dan als ie weer eens gejat wordt? Of geef je me een lift als ik 10 minuten moet lopen van de bushalte naar mijn werk?
Nee ik fiets een paar minuten naar het station, reis naar de stad waar ik werk en fiets dan een paar minuten naar het kantoor. Erg handig en ik betaal me niet scheel aan een auto. Wat weer voor een extra besparing zorgt welke ik voor LEUKE dingen kan gebruiken.
Wat een kut excuus voor een vouwfiets.quote:Op woensdag 7 januari 2009 06:42 schreef sig000 het volgende:
Alles wordt kleiner, auto's, huizen, en ook fietsen.
Hoezo? Zo'n ding is best handig vanaf het station naar de plek waar je moet zijn. Hoe kleiner die fietsen opgevouwen des te minder mensen gaan klagen als je er 1 in de bagage bij hebt.quote:Op woensdag 7 januari 2009 07:52 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Wat een kut excuus voor een vouwfiets.
Te lui zijn om een paar minuten te lopenquote:Op woensdag 7 januari 2009 03:28 schreef Zeitgeist het volgende:
ja joh. Betaal jij mijn stations fiets dan als ie weer eens gejat wordt? Of geef je me een lift als ik 10 minuten moet lopen van de bushalte naar mijn werk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |