Als ze dat allemaal zouden doen dan is er niets aan de hand. Maar het merendeel doet het net niet en dan gaat het dus fout.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:01 schreef VaderJacob het volgende:
Ja maar, ik heb ook een vouwfiets!
Best wel handig zo af en toe. En ja dat het godsgruwelijk irritant is voor andere als er ergens een fiets staat met niemand erbij vastgeketend aan een deur owkee. Maar ik blijf altijd die paar haltes (want voor lange afstanden neem ik gewoon helemaal het ov) gewoon bij me fiets staan, probeer hem waar het nodig is uit de weg te houden. En dan is er vaak niks aan de hand!
Je bent de OP vergeten HURRRHURRRHURRR!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:28 schreef Biogarde het volgende:
Troep verwijderd.
Ik ga dead.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:01 schreef kikoooooo het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2009/07/dodelijk_gevaar.html
Sterf maar http://www.productwaarschuwing.nl/2009/juli.php?#dhnrad
In een echte stad lukt je dat niet.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:22 schreef StinsonB het volgende:
Ik laat mijn fiets al ruim een half jaar het hele weekend op het station staan, daarvoor een paar maanden elke avond doordeweeks en in het weekend. Nog nooit gestolen.
Nijmegen![]()
quote:
Tief op met je kinderwagen in het ov en neem een draagdoek.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, want Nijmegen is natuurlijk een provinciaals dorpje dat buiten de randstad ligt = geen stad
![]()
Buiten dat, vind ik buggy's en rollators nog veel irritanter dan vouwfietsen
Argument: vouwfietsers - de mensen die op vouwfietsen fietsen - zijn in staat hun voertuig in en uit de trein te verplaatsen zonder hulp van buitenaf.
moeders daarentegen, met de nieuwste chicco evolution trendy driewielerbuggy blokkeren de hele uitgang, staan samen met baby en dito pruillipjes te worstelen met die onddingen om vervolgens een beroep te doen op de dichtsbijzijnde blanke man of ze alsjeblieft willen helpen dat monster uit de trein te tillen. Grr..![]()
Dank je dat je precies post wat ik denkquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:48 schreef LadyBugLydia het volgende:
Friggin vouwfietsen, en de mensen die erbij horen.
Denken ALTIJD dat ze als eerste de trein IN en UIT mogen, rossen dat ding tegen je benen aan *panty stuk en ik moet nog presenteren gvd gvd gvd* Als ze nou eens de moeite namen om netjes te wachten tot iedereen is ingestapt, dan instappen, wachten tot iedereen weer is uitgestapt en DAN PAS uitstappen, ben ik ook weer gelukkig.
Geldt hetzelfde voor mensen met GIGA backpacks *tegen je hoofd aan enzo* Die moeten op 1 of andere manier ook ALTIJD lekker douwen en rossen *want ik heb lekker toch zo'n grote tas*
Terechte klacht!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |