quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Euhmmm, sungaMsunitraM!
Whehe en je vindt mijn buik ook als je op puntkaak zoekt
600 voor een uziquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:51 schreef Gupje het volgende:
[..]
300 euro voor 9mm inc vingerafdrukken van ander die er een moord heeft mee gepleegd
600 uzi inc vingerafdrukken van mij
900 shotgun zit nog in doos
Stoerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:55 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
600 voor een uzi![]()
Ik heb connecties, uzi voor 2500
Alsof ik niet weet hoe Bt's buik eruit ziet.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:55 schreef Elmostyle het volgende:
[..]whehe, volgensmij is BT een meisje
dus khoop niet dat d'r buikje er zo uitziet
Moet jij je kat niet te eten geven?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:55 schreef dagdag het volgende:
waarom is me kloontopic slot
iedereen uitlachen door me puntkin
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Alsof ik niet weet hoe Bt's buik eruit ziet.
600 voor een uzi is voor mij wel te regelen hoorquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:55 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
600 voor een uzi![]()
Ik heb connecties, uzi voor 2500
Hoe dan?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Alsof ik niet weet hoe Bt's buik eruit ziet.
Moet jij niet de camper in die op de hoek staatquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:56 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Moet jij je kat niet te eten geven?
Stiefvader is jager voor z'n hobbyquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:56 schreef Gupje het volgende:
[..]
600 voor een uzi is voor mij wel te regelen hoor
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:57 schreef IQM het volgende:
gers, je moet de OP van deze link gebruiken! En ik ben vet serieus, want ik post in bold!
jagers zijn gemeen die schieten onschuldige beestjes doodquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:57 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Stiefvader is jager voor z'n hobby![]()
![]()
Die plaatjes in de OP zijn ook verneuktquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:57 schreef IQM het volgende:
gers, je moet de OP van deze link gebruiken! En ik ben vet serieus, want ik post in bold!
THIS:quote:
Of een punaise aan een touwtje tegen het raam plakken, zodat hij denkt dat er op het raam wordt getikt!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:00 schreef De_Ananas het volgende:
Gers, geef het adres van NB. Dan gaan we daar een drol neerleggen die in een krant is gewikkeld en dan de krant aansteken, dan wil ie het uittrappen en stapt ie in de poep
ik verzin wel wat betersquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:00 schreef De_Ananas het volgende:
Gers, geef het adres van NB. Dan gaan we daar een drol neerleggen die in een krant is gewikkeld en dan de krant aansteken, dan wil ie het uittrappen en stapt ie in de poep
Ouwe grapquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:00 schreef De_Ananas het volgende:
BobbyB.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:00 schreef Silentalarm het volgende:
van wie is de derde UI van links in de bovenste rij?
Ja.quote:
Onwetendequote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:58 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
jagers zijn gemeen die schieten onschuldige beestjes dood
Of chocoladevla op z'n vooruit smeren 's nachts, en wachten totdat het gaat vriezenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Of een punaise aan een touwtje tegen het raam plakken, zodat hij denkt dat er op het raam wordt getikt!![]()
![]()
![]()
![]()
!!1!!!!!!!
hihihihihihih. Dat heb ik ook eens gedaan bij de man die altijd boos werd als je belletje ging trekken.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:00 schreef De_Ananas het volgende:
BobbyB toch?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:00 schreef Silentalarm het volgende:
van wie is de derde UI van links in de bovenste rij?
Ik zet danquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:01 schreef GasTurbine het volgende:
Stel je voor als je dit alles weet, en gers zichzelf van kant maakt: zou je dan bloemen op z'n kist leggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |