De flyer in kwesite:quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:08 schreef 0100 het volgende:
http://a-mother-from-gaza.blogspot.com/
Blog "a mother form gaza"
Met o.a.
Israel's psychological warfare
We've heard about the flyers the Israeli army is littering Gaza with-telling people Hamas is to blame for their woes, not their f-16s and cluster bombs.
Now, they have taken to robo-calling the citizens of Gaza ala Hilary Clinton, at all times of the night and day.
My father has received a number of calls- including one as we finsihed another CNN interview, and we were on Skype. He tried to put the phone on speaker for me. The rough translations:
"urgent message: warning to the citizens of Gaza. Hamas is using you as human shields. Do not listen to them. Hamas has abandoned you and are hiding in their shelters. Give up now.."
He hung up in disgust, not wanting to hear the rest.
The army has also been calling people to let them know their houses will be bombed.
People have stopped answering their phones now, and do not take calls from unknown numbers, says my father.
Bron: klikkiequote:To the people of Gaza
You hold the responsibility for your own fate!" It invites Palestinians to call or email the Israeli army "
to inform us about the location of rocket launching sites and the terrorist gangs that made you hostages of their actions.
For your own safety, please maintain secrecy when you call us.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:07 schreef venomsnake het volgende:20:05 U.S. Foreign Secretary Miliband heads to UN for truce talks with Arab ministers (Haaretz) 20:04 British PM Brown hopes basis for immediate Gaza truce can be found (Sky News) 19:50 Obama says `deeply concerned` about civilian casualties in Israel, Gaza (Reuters) 19:21 British group reports rise in anti-Semitic incidents as a result of Gaza conflict (DPA)
De aanvoerder van Ajax natuurlijk!quote:
En net werden we nog gehersenspoeld door diezelfde zionistische media?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:12 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dat hoop je. Jammer genoeg voor jou en je vriendjes zijn de Westerse media opeens niet zo heel positief over de acties van Israel.
We cut them loose .
Ja, Hamas maakt zn wapens zelf??quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:50 schreef superworm het volgende:
[..]
Ook alleen maar dankzij tanks van de VS, wapens van de VS, munitie van de VS, fosforgranaten van de VS, bakken geld van de VS, heli's van de VS, vliegtuigen van de VS, en, oh ja, last but not least, kernwapens van de VS.
Vergeet ik iets?
''Wat maken we toch veel rotzooi!'', zei de muis tegen de tank.quote:
Nou nee, dat van die jodensterren niet.quote:
Dat waren ze een paar jaar geleden ook niet. Gelukkig kijken de mensen tegenwoordig door de mening van de media heen. Niemand zit erop te wachten dat die lui van Hamas ooit de overhand krijgen in dat gebied, enkele extreem-linkse en/of belegen CDA-types uitgezonderd.quote:Jammer genoeg voor jou en je vriendjes zijn de Westerse media opeens niet zo heel positief over de acties van Israel.
Dat spreekt jouw eerdere bewering tegen.quote:
Ik zei dat jij en je vriendjes zonder steun van de media helemaal geen fuck in te brengen hebben, behalve leugens en subjectieve desinfo.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:13 schreef Sargon het volgende:
[..]
En net werden we nog gehersenspoeld door diezelfde zionistische media?
Sommige wapens wel ja, zoals die raketten bijvoorbeeld.quote:
Ik heb jou nooit een topic over Koerdistan, de Westelijke Sahara, Darfur en India zien openen..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:03 schreef Timmehhh het volgende:
Zozo, 23 delen al weer. Hoeveel delen zijn er geweest voor de conflicten in Koerdistan, de Westelijke Sahara, Darfur en India? Conflicten die vaak nog groter zijn, en waar vele malen meer slachtoffers vallen en waar veel meer land betwist wordt. Geen 23 dat weet ik wel zeker.
[ afbeelding ]
Zo'n klein landje en toch zoveel media-aandacht.
Waarom al deze aandacht?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:07 schreef venomsnake het volgende:19:21 British group reports rise in anti-Semitic incidents as a result of Gaza conflict (DPA)
hahaha en jij bent niet subjectief bezig wil je zeggen?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:15 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik zei dat jij en je vriendjes zonder steun van de media helemaal geen fuck in te brengen hebben, behalve leugens en subjectieve desinfo.
Dus. Hopelijk voel je je fijn in dat lot.
Waarom laten ze niet de Hamas-lid zien die tussen hen zat te vuren?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:55 schreef Meki het volgende:
[ afbeelding ]
82 Doden bij VN-SCHOOL
http://www.aljazeera.net/(...)F4D-8C8B0FE13647.htm
Vertaling kan via google, translate
Inderdaad.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:16 schreef Sargon het volgende:
[..]
hahaha en jij bent niet subjectief bezig wil je zeggen?
Is niks meer van over, denk ik.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:17 schreef B4CO het volgende:
[..]
Waarom laten ze niet de Hamas-lid zien die tussen hen zat te vuren?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:15 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Sommige wapens wel ja, zoals die raketten bijvoorbeeld.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:13 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.
Zonder de medialeugens om zich achter te verhullen zijn al die zionistjes hier geen flikker waard.
Het was misschien wel een fail, maar episch was die zeker niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:40 schreef 2532 het volgende:
Binnen een paar maand zal de militaire kracht van Hamas weer op het oude niveau zijn. Daarnaast zal de steun voor de Fatah partij flink afnemen gok ik aangezien ze niet actief deelnemen aan de verdediging van het Palestijnse volk.
Hamas kan wel eens sterker dan ooit te voren uit deze oorlog komen.
Ik zet mijn geld in dat oorlog weer z'n epic fail wordt als in Libanon.
"Israel moet van de kaart geveegd worden" "JUDEN"quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:18 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Inderdaad.
Dat Israel gas/water/voedsel onthoudt van de Gazastrook is gewoon een feit. Net als het feit dat ze clusterbommen en witte fosfor gebruiken, is niets subjectiefs aan.
Laat die Palestijnen zelf water en gas winnen en voetsel zoeken, Doet Israel ook zelfquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:18 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Inderdaad.
Dat Israel gas/water/voedsel onthoudt van de Gazastrook is gewoon een feit. Net als het feit dat ze clusterbommen en witte fosfor gebruiken, is niets subjectiefs aan.
Zo te lezen geef jij de verkeerde link.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:18 schreef Salvad0R het volgende:
Reuters, waarin wordt gesteld dat het grootste gedeelte van de Palestijnse gebieden zijn afgesloten van water, electriciteit en voedsel. Ook staat er informatie over de roadblocks.
En ga zo maar door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |