Pas als de UVA een bidlokaal inricht, mag er geschoten worden.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:38 schreef Meki het volgende:
D'r zitten ook 2 Hamasstrijders in de Kalverstraat... Direct de hele Kalverstraat dan maar bombarderen?
Der zitten ook 2 hamasstrijders op de UVA.... Direct de UVA bombarderen
Eigenlijk nog erger dan nazi's.quote:
''Het verzet'' carte blanche geven, waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:58 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik ben er 1tje die bedenkt wat hij zou doen wanneer een volk mijn land ongewenst zou annexeren.
Je mag dat best vinden, maar het is in strijd met internationaal recht. Strafexpedities tegen een burgerbevolking zijn een oorlogsmisdaad.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:45 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Om je eigen land en burgers te beschermen tegen constante beschietingen? En met een fatsoelijk dialoog lukt het niet.
Volmondig ja.
ik heb geen Marokkaanse vriendjes en vriendinnetjes op wiens mening ik af ga.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:58 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Tsja, dat was toch echt de mening van de vele Libanezen die ik in Dubai gesproken heb.
Overigens moet je weten dat een groot deel van de Libanezen christen zijn en geen moslim. De Libanese christenen hebben sowieso een broertje dood aan Hezbollah en alles wat daarnaar neigt. Maar ook onder islamitische Libanezen is de steun voor Hezbollah maar beperkt.
[..]
Verdiep je anders eens in de materie, dan gaat het je misschien wat beter af. En niet teveel afgaan op de mening van je Marokkaanse vriendjes en vriendinnetjes, maar gewoon zelf uitzoeken.
Wat is een "Uberjew"quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:03 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
ik heb geen Marokkaanse vriendjes en vriendinnetjes op wiens mening ik af ga.
Wel een paar UberJewz die mij een heel duidelijk inzicht verschaffen in de manier waarop Israel te werk gaat daar.
Vandaar dat de hele regering in Israel vanwege deze fail weg moestquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:41 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik vond het wel meevallen met die "epic fail". Dat er daarvan sprake was, was vooral de mening die moslims elkaar aanpraatten.
Ik vermoed dat het hier niet echt om die raketten gaat. Het gaat hier om Hamas en uiteraard om de zoveelste vernedering van de Palestijnen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:06 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Vandaar dat de hele regering in Israel vanwege deze fail weg moest
Ze dachten er dus zelf ook zo over.
Hoe was Olmert ook alweer aan de macht gekomen ?
De volgende fail komt eraan want als het IDF de nauwe straten van Gaza in moet is het verhaal opeens heel anders.
Ik denk zomaar dat ze dat niet gaan doen , dat durven ze niet want dat gaat politieke koppen en de levens van veel militairen kosten.
Ondertussen blijven de rakette op Israel vallen.
En dus EPIC FAIL!
En dikke winst voor Hamas
Israel kan het gewoon niet winnen , daarvoor kweken ze veel en veel teveel haat.
Ah, dus als iemand zich tegen Israel uitspreekt op een feitelijke wijze, dan is het één en al islamitische allochtonenpropaganda.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:04 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van. Je ademt één en al islamitische allochtonenpropaganda.
Een lid van de Joodse Raad, waarschijnlijk.quote:
Heb 't even doorgelezen in gebrekkig Engels, en het draadje op de FP geüpdate om de 40 extra doden te meldenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:55 schreef Meki het volgende:
[ afbeelding ]
82 Doden bij VN-SCHOOL
http://www.aljazeera.net/(...)F4D-8C8B0FE13647.htm
Vertaling kan via google, translate
Dat is inderdaad een persoon die raketten afschiet, maar wie zegt dat het een school is? En als het een school is dan is het zeker geen VN school zoals die ene is die vandaag beschoten werd door terroristen.quote:
Wat mij betreft wel, ja.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:07 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ah, dus als iemand zich tegen Israel uitspreekt op een feitelijke wijze, dan is het één en al islamitische allochtonenpropaganda.
Dat mag. Gelukkig is de heersende mening in Nederland precies omgedraaid. En dat zal nog wel even zo blijven. Al verwacht ik wel dat in de Randstad, door de sterke opkomst van de moslims, de jodensterren binnenkort weer uit de kast zullen worden gehaald.quote:Toch echt simplistisch hoe mensen als jij tot zulke conclusies komen. Het bevestigt mijn inzicht dat Israel de agressor is in dat gebied.
Volgens mij zijn "de uberjews" altijd die boeven in Islamitische tekenfilmpjes en stripjes die moorden en plunderen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:05 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een hele grote neus
waarom niet?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:10 schreef rakotto het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een persoon die raketten afschiet, maar wie zegt dat het een school is? En als het een school is dan is het zeker geen VN school zoals die ene is die vandaag beschoten werd door terroristen.
Dat hoop je. Jammer genoeg voor jou en je vriendjes zijn de Westerse media opeens niet zo heel positief over de acties van Israel.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:10 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel, ja.
[..]
Dat mag. Gelukkig is de heersende mening in Nederland precies omgedraaid. En dat zal nog wel even zo blijven. Al verwacht ik wel dat in de Randstad, door de sterke opkomst van de moslims, de jodensterren binnenkort weer uit de kast zullen worden gehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |