abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64738825
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 18:32 schreef Lemmeb het volgende:
Ik denk dat ze nog wel een dagje door zullen gaan en alles uit de kast zullen halen zolang het nog kan.

Ik denk dat de oorlog nog wel een tijdje door zal gaan. Daarnaast zie ik het eindresultaat niet al te rooskleurig voor Israël in. Israël zal niet kunnen voorkomen dat Hamas raketten blijft afschieten en Hamas zal de overwinning claimen ondanks dat er voor elke dode Israëliër 100 dode Palestijnen zijn. Gaza zal voor een deel in puin liggen en Hamas verliest een deel van zijn Militaire slagkracht maar zal op politiek gebied veel sterker staan. Binnen een paar maand zal de militaire kracht van Hamas weer op het oude niveau zijn. Daarnaast zal de steun voor de Fatah partij flink afnemen gok ik aangezien ze niet actief deelnemen aan de verdediging van het Palestijnse volk.

Hamas kan wel eens sterker dan ooit te voren uit deze oorlog komen.

Ik zet mijn geld in dat oorlog weer z'n epic fail wordt als in Libanon.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 18:40:47 #152
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_64738839
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 18:39 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Heeft je moeder je dit aangepraat?
Nee. Mijn zuster werkte destijds in Dubai, waar ook zeer veel Libanezen werken. Ik zat daar toen ook, precies gedurende die oorlog, en de Libanese meningen waren overduidelijk en onverdeeld: weg met die idioten van Hezbollah!
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_64738851
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 18:38 schreef Meki het volgende:
D'r zitten ook 2 Hamasstrijders in de Kalverstraat... Direct de hele Kalverstraat dan maar bombarderen?

Der zitten ook 2 hamasstrijders op de UVA.... Direct de UVA bombarderen
Beter nog: we gooien heel Amsterdam plat, zijn we ook van jou verlost. FREE FOK! FREE FOK!

Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 18:41:53 #154
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_64738881
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 18:40 schreef 2532 het volgende:
Ik vond het wel meevallen met die "epic fail". Dat er daarvan sprake was, was vooral de mening die moslims elkaar aanpraatten.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 18:42:32 #155
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_64738901
quote:
D'r zitten ook 2 Hamasstrijders in de Kalverstraat... Direct de hele Kalverstraat dan maar bombarderen?

Misschien kan je hun naam en adres even doorgeven aan de AIVD of aan het CIDI
Ik ben inmiddels overleden
pi_64738914
quote:

Als die 2 hamasstrijders constant omringende steden bombarderen en de bewoners van de kalverstraat blijven onderdak bieden aan die hamasstrijders en doen geen enkele moeite om ze te stoppen... dan heb ik geen probleem met zo'n bombardement
pi_64738943
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 18:42 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Als die 2 hamasstrijders constant omringende steden bombarderen en de bewoners van de kalverstraat blijven onderdak bieden aan die hamasstrijders en doen geen enkele moeite om ze te stoppen... dan heb ik geen probleem met zo'n bombardement
Aha, dus jij bent er zo 1.

"Het doel heiligt de middelen."
pi_64738999
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 18:43 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Aha, dus jij bent er zo 1.

"Het doel heiligt de middelen."
Om je eigen land en burgers te beschermen tegen constante beschietingen? En met een fatsoelijk dialoog lukt het niet.
Volmondig ja.
pi_64739046
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 18:40 schreef 2532 het volgende:

[..]

Ik denk dat de oorlog nog wel een tijdje door zal gaan. Daarnaast zie ik het eindresultaat niet al te rooskleurig voor Israël in. Israël zal niet kunnen voorkomen dat Hamas raketten blijft afschieten en Hamas zal de overwinning claimen ondanks dat er voor elke dode Israëliër 100 dode Palestijnen zijn. Gaza zal voor een deel in puin liggen en Hamas verliest een deel van zijn Militaire slagkracht maar zal op politiek gebied veel sterker staan. Binnen een paar maand zal de militaire kracht van Hamas weer op het oude niveau zijn. Daarnaast zal de steun voor de Fatah partij flink afnemen gok ik aangezien ze niet actief deelnemen aan de verdediging van het Palestijnse volk.

Hamas kan wel eens sterker dan ooit te voren uit deze oorlog komen.

Eens.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_64739052
Stellen dat inwoners van een land blij zijn met het feit dat Israel het platbombardeerd, de zeeroutes afsluit en de infrastructuur vernietigt is in mijn ogen gewoon een oorlogsmisdaad opzichzelf.

Ik weet niet hoe je het in je hoofd haalt zulke beweringen te geloven, Lemmeb, maar als Libanese mensen een probleem hadden met Hezbollah, dan hadden zij echt geen Israel nodig om hun daarmee te "helpen".

Deze discussie begint werkelijk ridicuul te worden ivm de loze stellingen en bullshit die die zionisten hier spuien.
pi_64739070
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 18:45 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Om je eigen land en burgers te beschermen tegen constante beschietingen? En met een fatsoelijk dialoog lukt het niet.
Volmondig ja.
17 dooien in 7 jaar .

Flikker toch ff heel snel op, met je slachtofferrol .
pi_64739101
quote:

[..]

Volmondig ja.
Hoe kan er dialoog zijn als er bij Israel de woord vrede niet bestaat ? dat ze alleen een dialoog aangaan met het woord kwaad!.
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_64739207
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 18:47 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

17 dooien in 7 jaar .

Flikker toch ff heel snel op, met je slachtofferrol .
17? Bron?

En hoeveel gewonden?

En hoe denk je dat het het normale leven ontwricht in een stad waar de raketten op gericht staan?

Of ben jij er 1tje die alleen kijken naar het aantal doden, een simpel getalletje?
Als er hier 1 partij in het slachtofferrol zit dan zijn het de palestijnen wel met hun jodenhatende vriendjes.
  Redactie Frontpage dinsdag 6 januari 2009 @ 18:53:37 #164
145738 superworm
is erbij
pi_64739294
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 18:51 schreef Refragmental het volgende:

[..]

17? Bron?
Ok, ok. 16 dan.
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_64739352
quote:

[..]

17? Bron?

En hoeveel gewonden?

En hoe denk je dat het het normale leven ontwricht in een stad waar de raketten op gericht staan?

Of ben jij er 1tje die alleen kijken naar het aantal doden, een simpel getalletje?
Als er hier 1 partij in het slachtofferrol zit dan zijn het de palestijnen wel met hun jodenhatende vriendjes.
Natuurlijk raakt een samenleving helemaal ontwricht als er raketten op worden afgevuurd.
Maar ga nu niet doen of het wel meevalt met de slachtoffers aan Palestijnse zijde. De beelden die we tot nu hebben gezien liegen er niet om.
pi_64739395

82 Doden bij VN-SCHOOL

http://www.aljazeera.net/(...)F4D-8C8B0FE13647.htm
Vertaling kan via google, translate
  Redactie Frontpage dinsdag 6 januari 2009 @ 18:56:52 #167
145738 superworm
is erbij
pi_64739427
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 18:55 schreef Meki het volgende:
[ afbeelding ]

82 Doden bij VN-SCHOOL

ارتفعت حصيلة الشهداء في القصف الذي استهدف مدرس الفاخورة التابعة لوكالة الغوث و تشغيل اللاجئين الأونروا بشرقي جباليا شمال غزة إلى أربعين على الأقل وأكثر من خمسة وأربعين جريحا.

Ohhhja...
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_64739431
quote:
[ afbeelding ]

82 Doden bij VN-SCHOOL

En je weet toch dat bij dit soort foto's een link moet worden geplaatst.
pi_64739480
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 18:56 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

En je weet toch dat bij dit soort foto's een link moet worden geplaatst.
wat staat er onder
duidelijk een link
pi_64739484
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 18:55 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Natuurlijk raakt een samenleving helemaal ontwricht als er raketten op worden afgevuurd.
Maar ga nu niet doen of het wel meevalt met de slachtoffers aan Palestijnse zijde. De beelden die we tot nu hebben gezien liegen er niet om.
Die slachtoffers vallen door terreur van Israëlische burgers?
Volgens mij waren dat slachtoffers als reactie op de beschietingen.
pi_64739508
quote:

[..]

17? Bron?

En hoeveel gewonden?

Ik ben er 1tje die bedenkt wat hij zou doen wanneer een volk mijn land ongewenst zou annexeren.
Zal even op zoek gaan naar bron voor die 17 dooien, staat wel eerder in dit topic en in vorige topics.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 18:58:56 #172
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_64739526
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 18:46 schreef Salvad0R het volgende:
Ik weet niet hoe je het in je hoofd haalt zulke beweringen te geloven, Lemmeb, maar als Libanese mensen een probleem hadden met Hezbollah, dan hadden zij echt geen Israel nodig om hun daarmee te "helpen".
Tsja, dat was toch echt de mening van de vele Libanezen die ik in Dubai gesproken heb.

Overigens moet je weten dat een groot deel van de Libanezen christen zijn en geen moslim. De Libanese christenen hebben sowieso een broertje dood aan Hezbollah en alles wat daarnaar neigt. Maar ook onder islamitische Libanezen is de steun voor Hezbollah maar beperkt.
quote:
Deze discussie begint werkelijk ridicuul te worden ivm de loze stellingen en bullshit
Verdiep je anders eens in de materie, dan gaat het je misschien wat beter af. En niet teveel afgaan op de mening van je Marokkaanse vriendjes en vriendinnetjes, maar gewoon zelf uitzoeken.
pi_64739593
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 18:58 schreef Meki het volgende:

[..]

wat staat er onder
duidelijk een link
Nee, je plaatst de foto niet direct in dit topic, omdat het een schokkende foto is, maar via een link.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 19:00:05 #175
165802 Reki
no comment.
pi_64739598
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 18:58 schreef Meki het volgende:

[..]

wat staat er onder
duidelijk een link
zie ondertitel :)
  dinsdag 6 januari 2009 @ 19:00:37 #176
234623 Sam_Spade
Despotisme is stoer
pi_64739618
quote:

Pas als de UVA een bidlokaal inricht, mag er geschoten worden.
Tell the folks back home, this is the promised land calling
And the poor boy is on the line
pi_64739621
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 6 januari 2009 @ 19:01:51 #178
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_64739670
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 18:59 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

Eigenlijk nog erger dan nazi's.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 19:02:22 #179
234623 Sam_Spade
Despotisme is stoer
pi_64739694
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 18:58 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Ik ben er 1tje die bedenkt wat hij zou doen wanneer een volk mijn land ongewenst zou annexeren.
''Het verzet'' carte blanche geven, waarschijnlijk.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 19:02:42 #180
798 voyeur
bemoeit zich
pi_64739706
quote:

[..]

Volmondig ja.
Je mag dat best vinden, maar het is in strijd met internationaal recht. Strafexpedities tegen een burgerbevolking zijn een oorlogsmisdaad.
Here we are now, entertain us.
pi_64739734
Zozo, 23 delen al weer. Hoeveel delen zijn er geweest voor de conflicten in Koerdistan, de Westelijke Sahara, Darfur en India? Conflicten die vaak nog groter zijn, en waar vele malen meer slachtoffers vallen en waar veel meer land betwist wordt. Geen 23 dat weet ik wel zeker.

Zo'n klein landje en toch zoveel media-aandacht.
Waarom al deze aandacht?
<a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>
pi_64739735
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 18:58 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Tsja, dat was toch echt de mening van de vele Libanezen die ik in Dubai gesproken heb.

Overigens moet je weten dat een groot deel van de Libanezen christen zijn en geen moslim. De Libanese christenen hebben sowieso een broertje dood aan Hezbollah en alles wat daarnaar neigt. Maar ook onder islamitische Libanezen is de steun voor Hezbollah maar beperkt.
[..]

Verdiep je anders eens in de materie, dan gaat het je misschien wat beter af. En niet teveel afgaan op de mening van je Marokkaanse vriendjes en vriendinnetjes, maar gewoon zelf uitzoeken.
ik heb geen Marokkaanse vriendjes en vriendinnetjes op wiens mening ik af ga.
Wel een paar UberJewz die mij een heel duidelijk inzicht verschaffen in de manier waarop Israel te werk gaat daar.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 19:04:27 #183
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_64739793
quote:
[Meki]Joodse propaganda[/Meki]
  dinsdag 6 januari 2009 @ 19:04:40 #184
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_64739804
- knip -

[ Bericht 98% gewijzigd door sp3c op 06-01-2009 19:06:48 ]
pi_64739830
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 19:03 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

ik heb geen Marokkaanse vriendjes en vriendinnetjes op wiens mening ik af ga.
Wel een paar UberJewz die mij een heel duidelijk inzicht verschaffen in de manier waarop Israel te werk gaat daar.
Wat is een "Uberjew"
<a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>
  dinsdag 6 januari 2009 @ 19:05:49 #186
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_64739863
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 19:05 schreef Timmehhh het volgende:

[..]

Wat is een "Uberjew"
Waarschijnlijk een hele grote neus
pi_64739893
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 18:41 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Ik vond het wel meevallen met die "epic fail". Dat er daarvan sprake was, was vooral de mening die moslims elkaar aanpraatten.
Vandaar dat de hele regering in Israel vanwege deze fail weg moest
Ze dachten er dus zelf ook zo over.
Hoe was Olmert ook alweer aan de macht gekomen ?

De volgende fail komt eraan want als het IDF de nauwe straten van Gaza in moet is het verhaal opeens heel anders.
Ik denk zomaar dat ze dat niet gaan doen , dat durven ze niet want dat gaat politieke koppen en de levens van veel militairen kosten.
Ondertussen blijven de rakette op Israel vallen.
En dus EPIC FAIL!
En dikke winst voor Hamas
Israel kan het gewoon niet winnen , daarvoor kweken ze veel en veel teveel haat.
pi_64739941
  • 20:05 U.S. Foreign Secretary Miliband heads to UN for truce talks with Arab ministers (Haaretz)
  • 20:04 British PM Brown hopes basis for immediate Gaza truce can be found (Sky News)
  • 19:50 Obama says `deeply concerned` about civilian casualties in Israel, Gaza (Reuters)
  • 19:21 British group reports rise in anti-Semitic incidents as a result of Gaza conflict (DPA)
  • "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      dinsdag 6 januari 2009 @ 19:07:40 #189
    37431 Lemmeb
    accountabilabuddiable
    pi_64739951
    quote:
    Op dinsdag 6 januari 2009 19:06 schreef Martinovibes het volgende:

[..]

Vandaar dat de hele regering in Israel vanwege deze fail weg moest
    Ze dachten er dus zelf ook zo over.
    Hoe was Olmert ook alweer aan de macht gekomen ?

De volgende fail komt eraan want als het IDF de nauwe straten van Gaza in moet is het verhaal opeens heel anders.
    Ik denk zomaar dat ze dat niet gaan doen , dat durven ze niet want dat gaat politieke koppen en de levens van veel militairen kosten.
    Ondertussen blijven de rakette op Israel vallen.
    En dus EPIC FAIL!
    En dikke winst voor Hamas
    Israel kan het gewoon niet winnen , daarvoor kweken ze veel en veel teveel haat.
    Ik vermoed dat het hier niet echt om die raketten gaat. Het gaat hier om Hamas en uiteraard om de zoveelste vernedering van de Palestijnen.
    pi_64739961
    quote:
    Op dinsdag 6 januari 2009 19:04 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Ik geloof er niks van. Je ademt één en al islamitische allochtonenpropaganda.
    Ah, dus als iemand zich tegen Israel uitspreekt op een feitelijke wijze, dan is het één en al islamitische allochtonenpropaganda.

Toch echt simplistisch hoe mensen als jij tot zulke conclusies komen. Het bevestigt mijn inzicht dat Israel de agressor is in dat gebied.
      dinsdag 6 januari 2009 @ 19:07:57 #191
    234623 Sam_Spade
    Despotisme is stoer
    pi_64739966
    quote:

[..]

Wat is een "Uberjew"
    Een lid van de Joodse Raad, waarschijnlijk.
    (Kijk, ik kan het ook!)
      Redactie Frontpage dinsdag 6 januari 2009 @ 19:08:08 #192
    145738 superworm
    is erbij
    pi_64739974
    quote:
    [ afbeelding ]

82 Doden bij VN-SCHOOL

Heb 't even doorgelezen in gebrekkig Engels, en het draadje op de FP geüpdate om de 40 extra doden te melden
    op FOK!
    op Facebook
    op de website
      dinsdag 6 januari 2009 @ 19:08:42 #193
    239156 0100
    Lux et Libertas.
    pi_64739998
    http://a-mother-from-gaza.blogspot.com/

Blog "a mother form gaza"

Met o.a.

Israel's psychological warfare

We've heard about the flyers the Israeli army is littering Gaza with-telling people Hamas is to blame for their woes, not their f-16s and cluster bombs.

Now, they have taken to robo-calling the citizens of Gaza ala Hilary Clinton, at all times of the night and day.

My father has received a number of calls- including one as we finsihed another CNN interview, and we were on Skype. He tried to put the phone on speaker for me. The rough translations:

"urgent message: warning to the citizens of Gaza. Hamas is using you as human shields. Do not listen to them. Hamas has abandoned you and are hiding in their shelters. Give up now.."

He hung up in disgust, not wanting to hear the rest.

The army has also been calling people to let them know their houses will be bombed.

People have stopped answering their phones now, and do not take calls from unknown numbers, says my father.
      Redactie Frontpage dinsdag 6 januari 2009 @ 19:08:55 #194
    145738 superworm
    is erbij
    pi_64740009
    quote:

[..]

Wat is een "Uberjew"
    Tegenovergestelde van een Unterjew?
    op FOK!
    op Facebook
    op de website
      dinsdag 6 januari 2009 @ 19:10:29 #195
    137562 rakotto
    Anime, patat en video games
    pi_64740077
    quote:
    Dat is inderdaad een persoon die raketten afschiet, maar wie zegt dat het een school is? En als het een school is dan is het zeker geen VN school zoals die ene is die vandaag beschoten werd door terroristen.
    All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
      dinsdag 6 januari 2009 @ 19:10:52 #196
    37431 Lemmeb
    accountabilabuddiable
    pi_64740090
    quote:
    Op dinsdag 6 januari 2009 19:07 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Ah, dus als iemand zich tegen Israel uitspreekt op een feitelijke wijze, dan is het één en al islamitische allochtonenpropaganda.
    Wat mij betreft wel, ja.
    quote:
    Toch echt simplistisch hoe mensen als jij tot zulke conclusies komen. Het bevestigt mijn inzicht dat Israel de agressor is in dat gebied.
    Dat mag. Gelukkig is de heersende mening in Nederland precies omgedraaid. En dat zal nog wel even zo blijven. Al verwacht ik wel dat in de Randstad, door de sterke opkomst van de moslims, de jodensterren binnenkort weer uit de kast zullen worden gehaald.
    pi_64740104
    quote:
    Op dinsdag 6 januari 2009 19:05 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Waarschijnlijk een hele grote neus
    Volgens mij zijn "de uberjews" altijd die boeven in Islamitische tekenfilmpjes en stripjes die moorden en plunderen.
    De ultieme bad guy in de Islamitische wereld dus.
    Wij hebben Gargamel en de grote boze wolf, zij hebben "de uberjew".
      dinsdag 6 januari 2009 @ 19:11:34 #198
    135430 Sargon
    Canes latrantes non mordent
    pi_64740120
    quote:
    Op dinsdag 6 januari 2009 19:10 schreef rakotto het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een persoon die raketten afschiet, maar wie zegt dat het een school is? En als het een school is dan is het zeker geen VN school zoals die ene is die vandaag beschoten werd door terroristen.
    waarom niet?
    pi_64740145
    Obama lijkt zich hebben uitgesproken voor Gaza aldus Reuters.
    pi_64740156
    quote:
    Op dinsdag 6 januari 2009 19:10 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Wat mij betreft wel, ja.
    [..]

Dat mag. Gelukkig is de heersende mening in Nederland precies omgedraaid. En dat zal nog wel even zo blijven. Al verwacht ik wel dat in de Randstad, door de sterke opkomst van de moslims, de jodensterren binnenkort weer uit de kast zullen worden gehaald.
    Dat hoop je. Jammer genoeg voor jou en je vriendjes zijn de Westerse media opeens niet zo heel positief over de acties van Israel.

We cut them loose .
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')